Hakutulokset

  1. D

    ¨¨¨¨¨¨***JOULUKUUN TONTUT-08 VUONNA 2010(TAMMIKUU-09)***¨¨¨¨

    Heipat!Eikös täällä ole vauvelit vuoden ikään ehtineitä!Eli teidän kanssa ooteltiin 08 joulukuun toivoja vuosi sitten!? Kun minua ei näy listalle mutta pitää kai itsensä ilmoittaa ilmeisesti.Eli Divinan tyttö syntyi 8.12.08. Ja huh.joillakin on toista tulossa!Huima suoritus ja onnea.Noh meillä...
  2. D

    °º¤¤º° JOULUTONTUT 2008 °º¤¤º°°º¤¤ -kohti uutta joulua

    Kiirettä on piisannut meilläkin- kyllä tää vaaveli on kovin "työnantaja" mitä mulla on ollut vaikka hektistä duunia olenkin painanut:) Kaikki täällä muuten hyvin, hienot leegot on jo suussa ( tulivat kaikki kerralla 9 kk iässä) ja tukea vasten köpötellään sivusuunnassa varovaisesti etenee...
  3. D

    **JOULUTONTUT 2008 - heinä-SYYSKUUSSA**

    Kommentoin vielä tuota rokoteasiaa.On toki aina laskettu että saadut hyödyt ovat suuremmat kuin haitat.Tietenkin. yhteiskunnan ja talouden kannalta tietenkin on hyödyllistä rokottaa koska näin yhteiskunta pysyy toimintakykyisenä eikä joukkosairastumisia tule kausi- influenssoihin! On aina...
  4. D

    **JOULUTONTUT 2008 - heinä-SYYSKUUSSA**

    Pikaiset terkut kesämökiltä!Kiitos ruokajutuista ja kiva ollut lukaista kuulumisia!ja hyvin täällä jo syödään kiinteitä!Eikä tyttö ole kertaakaan ollut flunssassa tai kipeenä että hyvä niin! io SIKAINFLUGALLUPIA syksyä ajatellen!ettehän anna murujanne rokotefirmojen koekaniineiksi...
  5. D

    **JOULUTONTUT 2008 - kesäkuussa**

    Terve taas!Suomessa ollaan oltu jo Espanjan kevään jälkeen aina toukokuun lopulta asti. Kuulkaas olen ihan neuvoton että KUINKA PALJON KIINTEITÄ SOSEITA kohta 7 kkikäisen olisi syötävä per pvä? ja kuinka monta kertaa vuorokaudessa annatte JOTAKIN MUUTA kuin tissimaitoa? Tämä oli...
  6. D

    ***JOULUTONTUT -08, HUHTIKUUSSA 2009 ***

    Niin ja siten lohdutuksen sanoja niille, jotka laskeskelevat että kuka misäkin iässä alkanut kääntymään tai konttaamaan tai kiinnostumaan leikkimisestä tms. Nimittäin usein silloin kun meinaa usko loppua väsymyksen takia tms. ja yritä siinä nyt sitten vielä antaa vauvale virikkeitä ja heilua...
  7. D

    ***JOULUTONTUT -08, HUHTIKUUSSA 2009 ***

    No kiitokset jo tähän mennessä vastauksista!Varmaan käytännöt vaihtelee kylvetyksen suhteen.MUTTA lui eilen oikein urakalla tuyosta atoopikon joidosta sitten ja jossakin näin tälaisen viisaan näkemyksen kylvetyksestä mikä on ihan järkeenkäypä: Eli JOKA PÄIVÄ on siksi kylvetettävä, että hiki...
  8. D

    ***JOULUTONTUT -08, HUHTIKUUSSA 2009 ***

    Hola edelleen täältä Epsanjasta kaikille! Tää on uskomato kääntyilemään tämä tyttö 4,5 kk!Siis en ole pitänyt kertaakaan lattialla ( kun täällä niin hyytävät kivilattiat ja vetoisat vielä) ja kun hetkeksi jättää selälleen sängyn päälle köllöttämän esim. kun käyn toisessa huoneessa niin johan...
  9. D

    ***JOULUTONTUT -08, MAALISKUUSSA 2009 !***

    Katherine olen Aurinkorannikon Fuengirolassa eli en kovinkaan eksoottisissa ympyröissä sillä suomalaisia piisaa ja paljon! ;) Noh- ei tässä mikään Gambia olisikaan parhaaksi vauvan kanssa.Täällä apua saa ja suomeksikin jos hätä vaavin kanssa yllättäisi! Niin siis empä ollut aatellakaan että...
  10. D

    ***JOULUTONTUT -08, MAALISKUUSSA 2009 !***

    Tulin päivittämään kuulumiset ja terkut täältä Espanjasta jossa olen kahdestaanvauvani (3,5 kk) kanssaollut jo kuukauden ja vielä 2 kuukautta jäljellä! Tämä on minulle sopiva tapa viettää mammlomaaja Claudia- tyttö saa täällä paljon virikkeitä.Eikä tarvii tuskailla toppahaalareiden kanssa...
  11. D

    ***JOULUTONTUT -08, joulukuussa***

    ...jotenkin niin kivaa kun tuttuja taas täälläkin!aatelkaa ollaan kuljettu yhteinen matka aina NP-ultran kauhuskenaarioista ja raskauskiloahdistukista yms.tänne asti! :hug: :hug: Meillä maanantaina 3-viikkoisneuvola.Mä jännään kauheasti että onhan paino noussut. pikku87mä kyllvetin ekan...
  12. D

    ***JOULUTONTUT -08, joulukuussa***

    Ilmoitaudun minäkin!Tytölle tulee 2 vkoa ikää maanantaina.Ihana mustatukkainen pieni posliininukke.ja rauhallinen ei itke.itekseen viihtyy killitellen sängyssä.. Syysusva05 itse en nukkuisi vastasyntyneen kansa öitä sängyssä.Jostain luin että alle 3 kk vauvan kanssa nukkumista ei todellakaan...
  13. D

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    heip.kirjoitan lyhyesti kun olen vielä niin todella uupunut sairaalajaksosta ( 5pvää) ja kovasta univelasta. Sektiolla tuli maailman ihanin tyttö 8.12.klo 11.40. Mitat 3730gja 50 cm. Oon kovassa baby bluesissa kun ja kaikki itkettä mm. se kun katson nukkuvaa täydellistä vauvaani ja mietin...
  14. D

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    ....8.30 oltava NKL:n osastolla ja sitten sektio!!!En ole nukkunut viime viikkoina paljoa yhtään ja viime yö meni unetta pyöriessä...jaiks!!Kamalat sektiosukat jalassa lähtökuopissa ja taksi tulee 7.30! Jihaa...kertoilen sitten syntymäkuulumisia kun olen taas voimissani!! t.D ja kohta...
  15. D

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Minttu 75!! Olen itse kummastellut jo tosi pitkään samaa eli särkee ja kuumottaa ylävatsa ja nimenomaan oikealta kohdalta.Pallean alapuolelta.Välillä kohta on aivan tunnoton ja turta ja kutisee kuitenkin.Painaminen siihen sattuu.Kysyin lääkäriltä ja sanoi, ettävatsalihas voi olla jotenkin...
  16. D

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Mulle varattuna sektioaika 8.12.!Sibeliuksen syntymäpäivä :wave: On kyllä raskas olo-maha tosi ylhäällä ja ahdas olo ja närästys.En oisi kyllä ikinä arvannut että odottaminen on loppuaikoina näin rankkaa...ja sit oon ollut pari viikkoa jo sitkeässä flunssassa. Onko teillä muilla ollut...
  17. D

    Sektioilla synnyttäneet!!! Miten toinen?

    Joo,no juttelin yhden synnytyslääkärin kanssa ja hän sanoi, että nykyisin ollaan tosi tarkkoja että noudatetaan aina tiettyä protokollaa ja arvioidaan tilanne perin pohjin.Eli ei tyyliin ekalla lääkärikäynnillä anneta sektiota vaan vaatii useamman lääkärin arvion.Mun "taisteluni" vati siis 4 eri...
  18. D

    Sektioilla synnyttäneet!!! Miten toinen?

    Minulla paha kouristelutaipumus eli vaikean paniikkihäiriön takia mulla mennyt useita kertoja niin pahasti taju ja alkanut kouristelukohtaus, että useat keskussairaalat tuttuja kun sinne mut ambulanssilla viety milloin stocan eteen kaatuneena milloin kotona kohtauksen saneena.Tähän yhdistyy siis...
  19. D

    Sektioilla synnyttäneet!!! Miten toinen?

    ...haluan sektion.Olen ensisynnyttäjä-vauvan painoarvio syntymässä 4kg.Olen pitänyt kovaa meteliä ja nähnyt vaivaa sen saadakseni.3 eri lääkäriä jo koittaneet käännyttää.Ei .Pysyin kannassani ja saan sektion!Vauva leikataan tod.näk.8.12. Nyt rv 34. Yrittävät viime hetkeen jarrutella...
  20. D

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Heippa!Mulla vaavi nyt jo 2,7 kg- lekuri arvioi torstaana että syntyisi 4 kg painoisena! Mites teillä muilla on on painoarvion kanssa? Onko tullut massuun raskausarpia?Mulla ei-kumma kyllä. Ah-odotan niin sitä aikaa kun saa taas olla oma erillinen itsensä ja saa karistaa raskauskilot.. Tää...

Yhteistyössä