Hakutulokset

  1. M

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäiset Vuonna 2011*

    Mekin vielä lueskellaan täällä taustalla silloin tällöin. Eemi on jo kohta 1v4kk ja tempperamenttinen, ihastuttava taapero. Kovasti on tullut omaa tahtoa, eikä äitiä meinata uskoa millään. Herra tykkää ajella pikkuautoilla patterin päällä, kun siitä kuuluu kivaa ääntä ja kun äiti...
  2. M

    ***Lokakuun 2009 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Lokakuussa 2010***

    Ensimmäistä kertaa minäkin kirjoittelen tänne taaperoiden pinoon, hurjaa! Onnea kovasti kaikille jo 1-vuotiaille. Meillä synttäreitä vietettiin sunnuntaina. Eemillä oli paljon vieraita, aluksi poikaa vähän ujostutti, mutta kyllä se siitä sitten päivän mittaan helpotti. Ensimmäinen oma...
  3. M

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Moikka pitkästä aikaa. Mä olen kanssa ollut vaan lukulinjalla pitkän aikaa. Välillä tuntuu, että ketjussa on niin kovasti juttua, ettei pysy perässä, kun ei joka päivä kerkeä lukemaan. Mutta välillä on tosi kiva käydä lukemassa kuulumisia. Hurjan nopeasti aika kulunut. Itse olen kotona...
  4. M

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    Moikka, taas pitkästä aikaa. Ja huh hellettä. Meidän pieni mies on huomenna tasan 9kk, kamalan nopeasti aika menee. Haikeana luen raskautumisuutisia. Onnea muuten kaikille odottaville ja onnea yritykseen pikkusisarusta toivoville. Meille riittää ainakin toistaiseksi nämä kaksi poikaa...
  5. M

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    Heips PITKÄSTÄ aikaa. Käyn kyllä välillä lueskelemassa juttujanne, mutta usein ei aika riitä kirjoitteluun eikä aina lukemiseenkaan sen verran aktiivista on tämä keskustelu. Lyhyesti meidän kuulumisia: Eemi on nyt 7,5kk ja on vasta jonkin aikaa ryöminyt eteenpäin. Tahtoa pojalla kyllä...
  6. M

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Helmikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Paapelolle: Juu, tosiaan liikkuu kovasti, sylissä puskee pystyyn ja lattialla on kokoajan kääntymässä vatsalleen ja pykää jalkojaan pepun alle. Ajattelikin, että voisi selittyä tuolla liikkumisella. On tosiaan vilkas, nauravainen lapsi. Mutta ei kai kiinteiden aloitus pikkuhiljaa haitaksikaan...
  7. M

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Helmikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Floralle osanottoni! Moikka taas pitkästä aikaa. Meidän perheessä podettiin viime viikolla kamalan kamala noro-virus. Esikoinen oksensi pari päivää ja oli heikossa kunnossa perjantaihin asti, ripuli jatkuu vieläkin. Meihin vanhempiin virus iski samanaikaisesti tiistai-iltana, huh...
  8. M

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Helmikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Se on sitten taas uusi kuukausi korkattu, tervehdys pitkästä aikaa. Ja tervetuloa uusille!! Me ollaan tässä välissä keretty lomailla Tahkovuorella ja Pohjois-Karjalan kauniissa maisemissa. Harmi vaan, että oli kovin kylmä, ei juuri voinut poikien kanssa ulkoilla. Kiitokset aktiivisesta...
  9. M

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Onnea täältäkin Pikkis, ihana kosinta! Kakkalakko on meidänkin pojalle. Oikein säälittää pieni, kun ilma vaan kiertää vatsassa ja kamalanhajuisia paukkuja pääsee. Olen koittanut hieroa ja jalkoja potkiskella, muttei ole auttanut. Vielä en ole apteekkituotteisiin turvautunut, kun kuitenkin...
  10. M

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä vauvautuneet Marras-Joulukuussa `09* (Nimenhuuto!!!)

    Mukavaa vuodenvaihdetta kaikille! Tämä vuosi toi meille kaikille uudet pienet perheenjäsenet ja ensi vuosi seurataan sitä hurjaa kasvua ja kehitystä. Paljon mukavia hetkiä luvassa. Palataan tammikuussa, Mirmi + pienet pojat
  11. M

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä vauvautuneet Marras-Joulukuussa `09* (Nimenhuuto!!!)

    Tervehdys! Koitan pikaisesti kirjoitella, kun noi pojat hetken nukkuvat vielä samaan aikaan. Suunnataan tästä alennusmyynteihin, kunhan isi tulee töistä. Vaikka ei mitään olekaan tarvis ostaa, mutta jos vaikka jotain kivaa löytyisi. Mitäs te olittekaan jutelleet? Vaunuista: Meillä on...
  12. M

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä vauvautuneet Marras-Joulukuussa `09* (Nimenhuuto!!!)

    Kiitos kaikille, jotka kommentoivat pumppaus-kysymykseeni. Oli mukava huomata, että on muitakin joilla on samanlaisia kokemuksia. Pitää itsekin ottaa rennosti ja antaa sitten tarvittaessa korviketta. Olen huomannut, että mitä enemmän stressaa sitä vähemmän sitä maitoa tulee. Meillä oli...
  13. M

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä vauvautuneet Marras-Joulukuussa `09* (Nimenhuuto!!!)

    Tervehdys taas pitkästä aikaa. Kirjoittelin jo kuulumisia tuossa yksi päivä, mutta katosi koko pitkä teksti bittiavaruuteen, enkä millään jaksanut alkaa alusta, joten koitetaan nyt uudestaan. Johan on Talvicci muokannut meille hienon sivun. Pumppaamisesta: Pakko kommentoida asiaa, kun...
  14. M

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä vauvautuneet Marras-Joulukuussa `09* (Nimenhuuto!!!)

    Minäkin löysin tänne!! Olisin voinut kanssa tulla tapaamiseen, mutta kun on myös tuo esikoinen hoidettavana päivisin, niin en tiedä, tuleeko siitä mitään tuollaisen innokkaan taaperon kanssa. Olen aika vähän vielä liikkunut näiden kahden kanssa. Tänään kyllä käytiin muskarissa, vauva nukkui...
  15. M

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Marraskuussa* *****...Viimeiset nyytit mahasta ulos...***** (Listaan päivitettävät tiedot yv:nä!!!)

    Meillä oli eilen neuvola. Esikoinen sai samalla sikarokotteen, kovasti mietin sen antamista, mutta nyt on sitten annettu. Itse en saanut, koska kuulemma synnyttäneet ei enää kuulu riskiryhmään. Vielä edellisellä kerralla minullekin siitä puhuttiin, mutta näin ne ohjeet muuttuu. Vauva oli...
  16. M

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Marraskuussa* *****...Viimeiset nyytit mahasta ulos...***** (Listaan päivitettävät tiedot yv:nä!!!)

    Onnea kovasti kaikille vauvautuneille ja kärsivällistä loppuaikaa oman pientään vielä odottaville!!! Täällä on jo kohta kolmeviikkoinen poika. Kivasti on arki alkanut sujumaan. Ollaan oltu esikoisen ja pikkuveljen kanssa kolmisin kotona tiistaista lähtien, kun isältä loppui isyysloma...
  17. M

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Tervehdys taas pitkästä aikaa! Meillä oli tänään vauvan kanssa ensimmäinen neuvola. Terveydenhoitaja ei käynyt kotona laisinkaan vaan lupasimme mennä itse paikanpäälle, koska heillä oli kiirusta influenssarokotusten kanssa. Poika voi hyvin. Paino oli nyt 3990g (syntymäpaino 4015g ja...
  18. M

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Kotiuduimme pienen pojan kanssa maanantaina ja arki on alkanut sujumaan. Nettiaika on jäänyt vaan varsin vähiin, joten en ole ehtinyt mitään kirjoittelemaan ja lueskelemaankin vain sieltä täältä. Edelleen kirjoittelette niin ahkerasti. Onnea kaikille tänä aikana vauvautuneille!! Sekä...
  19. M

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Meille syntyi toinen poika tämä aamuna (rv 42+1) 17.10. klo 4.41. Oli oikein kunnon miehiset mitat 4015g ja 52cm. En osannut yhtään noin isoa odottaa. Sektioon lopulta päädyttiin. En valitettavasti saanut Talvicille yv:tä laitettua, kun kännykällä kirjoittelen. Taitaa hänkin olla...
  20. M

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Mä jo vähän odottelen sitä huomista käynnistystä, vaikken sitä olisi halunnutkaan. Mutta en kyllä jaksa ikuisesti tätä vatsaakaan kantaa :) Mulla tosiaan aloitetaan käynnistäminen kohdunkaulan kypsyttelyllä eli siis alapäähän laitettavilla tableteilla. Niitä laitetaan 3-4 tunnin välein...

Yhteistyössä