Hakutulokset

  1. Y

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Ihania ultrakuulumisia monella!! Onnea :heart: Itse malttamattomana odotan ensiviikon perjantaita, jolloin siis se kontrolliultra...
  2. Y

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Me käytiin varhaisultrassa ja siellä ei näkyny sykettä, eikä ees sikiökaikua... ruskuaispussin koko vastas viikkoja 5+3. Varattiin ens viikon perjantaille uus aika ja katotaan onko muutosta tapahtunu... on vaan aika tuhoon tuomittu fiilis :(
  3. Y

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Mä kävin esikoisesta varhaisultrassa femedassa, joka makso hoitajan tekemänä 50e. Ja saatiin viel kaks käyntiä samaan hintaan kun ekalla kerralla ei näkyny ku sikiökaiku ni otettiin seuraavalle viikolle uus aika ja ihana hoitsu lupas käynnit samaan hintaan :) soitin sit tänään sinne samaiseen...
  4. Y

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Peukut on pystyssä teille epätietoisuudessa eläville!! :heart: Itellä on ihan sellanen fiilis että kyllä tää kesken menee.... pahat olot kaikonnu ja tissikipukin lieventyny! Repäsykipuja edelleen jokusen kerran päivässä. Varasimpa sitten yksityiselle varhaisultran huomiselle klo 15...
  5. Y

    Toinen lapsi 2014?

    Tulimpa taustalta senverran huutelemaan, että mennään 2015 puolelle, tammikuussa nimittäin la :heart: Plussatuulia kaikille!! :) YP 6+
  6. Y

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Mulla puolestaan toimii vatsa liianki hyvin.... :/
  7. Y

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    luosto74 millanen lääkitys sulla ollu? Ja millasia sokereita vauvoilla syntyessään? esikko joutu muutama tunti syntymänsä jälkeen sokeritippaan ja lisäks oli nenämahaletku kun oli niin pieni, eikä jaksanut syödä. Ajaa viikon hän oli tipassa, ennenku sokerit tasottu..
  8. Y

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Ai kauhee :D mä oon vaan tyytyny pidättää hengitystä ja välil yökkäilee... pakko kai se on kokeilla pian jotain huivia munkin :D
  9. Y

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Tervetuloa uusille! Ja onnea hyviä ultrakuulumisia saaneille :) ite kävin esikoisesta yksityisellä varhaisultrassa (mulla tm taustalla) mut en tiiä raaskinko nyt käydä, vai odottelenko et pääsen sinne kunnalliselle siihen raskaudenkeston määritykseen. Te, jotka kärsitte pahoinvoinnista, I...
  10. Y

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Heippa naiset! :) Varovasti tulen mukaan tänne teidän joukkoon.. tänään tein positiivisen raskaustestin ja plakkariin pläjähti tasavahvat viivat :D soittelinkin äsken neuvolaan kun ei ole varmuutta, paljonko viikkoja olisi. sain ajan 10.6 jolloin terkkari sitten laittaa lähetettä...
  11. Y

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mun kohalla ei tuo "viiva" ainakaan meinannu mitään.. aamulla alko kirkas verinen vuoto kera järettömien vatsa- ja selkäkramppien! :( jännä vaa ku mein narttukoira käyttäytyy ihan samalla tavalla ku odotin esikoista... ei muuta ku nokka kohti uutta kiertoa!
  12. Y

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    ihmettelen tässä kovasti, kun kierrosta toiseen oon testeihin tollasia samantapasia viivoja saanu! mistäköhän johtuu? ennen esikoista ei tullu kyllä mitään, jos ei ollu aihetta... eikai nyt jokaisessa testissä voi viivanpaikkaa näkyä?? :o
  13. Y

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    täällä mä taas vainoharhailen.. tänään menossa kp33 ja eilen tai toissapäivänä ois pitäny menkkojen alkaa! eli luulis testissä kai jtn näkyvän, ellei oo ovis/kiinnittyminen tapahtunu myöhemmin.. selkeetä tietoa oviksesta ei oo ku vaan tuntemusten perusteella. oonko mä ihan vainoharhanen ku...
  14. Y

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol. 29 <3

    täytyy huomenna käydä ostamassa testi.. :)
  15. Y

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol. 29 <3

    tein sillon ku menkkojen ois pitäny alkaa jo ni rfsu:n ja sit parin päivän päästä apteekin oman ja niissä oli tosi olemattomat viivat... sen jälkeen en oo tehny ku alko tuhru.. hyvin omituista!
  16. Y

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol. 29 <3

    onnea hiulu :) nii, en tiiä.. ei oo kokemusta... voiks "oikeet" menkat olla tollaset?
  17. Y

    Toinen lapsi 2014?

    ehkä oudoimmat menkat ikinä..! alko ihan olemattomalla tuhrulla, sit vuoteli vaan jonkun verran verta, ei mitään hyytymiä, ei mitään ja nyt eilisestä asti vaa tuhruttanu..
  18. Y

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol. 29 <3

    ehkä oudoimmat menkat ikinä..! alko ihan olemattomalla tuhrulla, sit vuoteli vaan jonkun verran verta, ei mitään hyytymiä, ei mitään ja nyt eilisestä asti vaa tuhruttanu..
  19. Y

    Toinen lapsi 2014?

    Hannasi ja tähtisilmä, suunnittelin et oisin tehny testin launtaina, mut eipä vissii tarvii ku vuotelee vähän sellast vaaleenpunasta tuhrua... :( sit ei muuta ku vaa uutta matoa koukkuun! mut kyl vaan vetää mielen matalaks ku menkat useemman päivän myöhässä ja testeihin tulee muka jtn ja sit näin :(
  20. Y

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    apsu mun testin kuva (tuolta edelliseltä sivulta) näyttää tältä 12628405.jpg - Image - Aijaa.com ja livenä ainakin olin väriä siinä näkevinäni.. tsemppiä että viiva siitä vahvistuisi!! :)

Yhteistyössä