Hakutulokset

  1. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Heipsis! =) Tervetuloa mukaan uudet :wave: Mä tilasin taas nipun ovistestejä. Tuli eilen postissa ja ajattelin huvikseni tänään testaa vaikka ei oo kun kp8. Noh, melkein plussa tuli :O En todellakaan odottanut et näin olis, saa nyt nähdä pärähtääkö huomenna plussa. Eipä muuten mitään, mut...
  2. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Mä olin niiiin varma, et tärppäsi, mutta taas se nähtiin, että nainen saa raskauoireita tehtyä itselleen. Mulle siis voi päivittää KP2 ja kierto on nyt sittenkin 28-30 YK2 Mies taisi olla enemmän pettynyt kuin minä. Vaikka jotenkin oli niin varma fiilis, niin ei pettymys ollut suuri. Nyt vaan...
  3. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Srz, onnea hurjasti :) Mä piinailen vielä ens viikkoon ;)
  4. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Kolmiliini, mulle kävi kuopuksesta niin, että menkat oli myöhässä kolme päivää. Tein testin joka oli nega. Pari päivää myöhemmin uusi, jossa haalean haalea haamu. Ja siitä viikko eteenpäin testasin joka päivä pelkkiä haamuja. Sit vasta viiva vahveni. Olin niin ihmeissäni, et mitä tää oikein on...
  5. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Täällä saatu tänään ovisplussa :) Mä oon vasta nyt ottanut enemmän selvää näistä ovis jutuista ja hauska ollut seurata, mitä kroppa kertoo ja mitä ovistesti kertoo. Aikaisemmin on menty ihan vaan sillä tyylillä, et tärppää sitten kun tärppää. Tänään heiluu peitto ja varmuudeksi vielä huomenna :)...
  6. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Plussatuulia kyllä siinä mun silmään haamu näkyy selkeesti :heart: Mä oon nyt alkanut tikuttelee ovista ekaa kertaa elämässäni :D En oikein tiedä miten noita kannattais testailla, ens viikolla oon aamuvuorossa, ajattelin et testaan aina kun tuun kotiin.
  7. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Mulle voi päivittää kp9/30 yk1 ikä 28 Onnea plussanneille =) Täällä mennään edelleen sekavilla fiiliksillä tästä kaikesta... Ei pitänyt tulla kuin kaksi lasta, niin nyt on pää totaalisen sekaisin. Ikinä ennen en oo käyttänyt ovistestejä, mut nyt on tilattu niitäkin ja just tänään tipahti...
  8. M

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija :) Kolmatta ei pitänyt tulla, mutta tässä sitä ollaan :) Tyttö on syntynyt -09 ja poika -11. Pillerit lopetin jo muutama kuukausi sitten ihan muista syistä, joten saa nähdä kauan menee kun tärppää. Aikaisemmin ollaan puoli vuotta yritetty kumpaakin ennenkuin...
  9. M

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    Ihan pikaisesti pakko kommentoida tota vaunun suuaukon eteen harson laittamista... Keväällä kun pihalla oli ihan muutama plus aste, niin työnsin oman pääni sinne vaunuihin, kun Saralle jotain juttelin ja pusun annoin. Oli meinaa hivenen kuuma ja tunkkainen ilma siellä, vaikka lämmintä ei...
  10. M

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Nyt tuli itku mulla, kun luin alleyn Niian päiväkotiharjoittelusta... Tiedän sen, että meillä ei mene hyvin ja tulee huutamaan aivan varmasti monta päivää :'( Sara vierastaa kaikkia vieraita ihan älyttömästi. Huoh... :| Me ei olla hiekkalaatikolla oltu.. Ajatellut kans, et hiekkaa neiti...
  11. M

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    Maalla tässä itekkin asun ja silti normaaliin raskauden seurantaan kuuluu kolme neuvolalääkäri käyntiä. Ja nämä lääkäriajat olen saanut neuvolasta, en äitiyspolilta. pokemoni IHANAA :flower: :flower: :heart: :heart: Ja onnea muillekkin hyvistä ultra uutisista :flower: Missah ja...
  12. M

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Tarhasta Tänne ei ole kans edes papereita vielä tullut :kieh: Kunhan aamupalan syön, niin sit soitan sinne. Pitää muutenkin vaihtaa se aloitus päivä ja sopia tutustumis käynneistä. Hampaiden pesu menee meillä vielä toistaiseksi hyvin :D Kyllä täälläkin Sara kovasti jo yrittää tahdin...
  13. M

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    Onnea hyvistä ultra kuulumisista :flower: :heart: Ihanaa kun on paljon viileempää nyt. Mä olin jo niin täynnä noita hirveitä helteitä. Olokin jo paljon pirteempi, kun ei oo kokoajan hiki. Mulla on paino nyt tippunut plussauksesta 4kg, ihan loistavaa :heart: Voisin jo elätellä...
  14. M

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Jeccika Nää viikot alkaa olemaan sellaisia, et tosiaan tuntuu et ei edes ole raskaana =) Kaikki oireet kun häviää useimmilla.. Sit vasta alkaa taas tuntumaan, et raskaana ollaan, kun maha alkaa kunnolla kasvaa ja liikkeet tuntumaan :hug:
  15. M

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Aika menee kyllä ihan hirmuista vauhtia.. Äsken sydänääniä kuuntelin ja jouduin etsimään tosi kauan ennenkuin kuului. Ja tämä johtui siitä, et en kokeillut heti tarpeeksi ylhäältä etsiä niitä. Ei voi vaan ymmärtää, et kohdun korkein kohta on jo melkein navan tasolla :o Ja siellähän Jalle sit...
  16. M

    Auttakaa haamuilevaa!

    Ihan samalla tavoin kävi mulle.... Ja siitä se viiva sit pikku hiljaa vahvistui. Ja todellakin pikku hiljaa... =) Vasta viikon päästä sain oikeen vahvan plussan. Testaa tosiaan huomenna aamulla taas uudestaan :hug:
  17. M

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    nelli Ihanaa :heart: :heart: :flower: :flower:
  18. M

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    tytöt Oih, hotelliaamiainen... Tuli muuten heti nälkä :p Me lähdetään varmaan kans johonkin reissuun kun mies jää lomalle. Ja ainakin yhdeksi yöksi mä haluan johonkin kunnon hotelliin, niin sit mäkin pääsen herkuttelemaan :D
  19. M

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Heippa hei! En oo minäkään liikaa itsestäni ilmoitellut, vaikka palstailenkin joka päivä :ashamed: Kerhoonkin liityin, mut en oo sielläkään kirjoitellut :ashamed: Hampaat Saralla on nyt yhteensä 8 hammasta. Neljä ylhäällä ja samat alhaalla. Ja on täällä se hampaiden "tekeminen" vaan niin...
  20. M

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    Ultra täällä tehdään automaattisesti alakautta niin lääkärissä kun sairaalassakin. Onnea kaikille hyvistä ultra kuulumisista :flower: nelli-86 Tuu sit kertomaan ultra uutiset pian =) Sera83 Tervetuloa mukaan :flower: Kohtu on mullakin herkkä. Mitkään housut ei saa yhtään...

Yhteistyössä