Hakutulokset

  1. Y

    Tänään olen lähes koko päivän tehnyt jotain, mutta

    :hug: koita jaksaa, 20 vuoden päästä helpottaa. Tai sit sä mietit et mitä tekis ku ei ole ketään passattavaa :)
  2. Y

    varsinais-suomi, satakunta

    Missä on mun sielunsisar ?? :wave: Elikä olen 25-vuotias 2vee tytön äiti. Ystäviä ei ole enää paljoa, tuntuu ettei edes ole paljoa ihmisiä jotka kelpuuttaisin ystäväksi, vaativa luonne nääs :) Minulle tärkeä asia elämässä on KASVATTAA lapseni, eli pienestä pitäen sääntöjä elämään. Tottakai...
  3. Y

    Mikä ehkäisyksi!?

    Kuulostaa pitkälti samalta kun mulla tilanne. Harmonet aiheutti just näitä raivareita. Nyt kokeilussa Yaz-pillerit, ovat ihan uus ja matalahormooninen, toimii jotenkin hiukan eri lailla mitä vanhemmat pillerit, eli pitäis tulla noita mielialanvaihteluita. Ei tiedä vielä:)
  4. Y

    Mikä ehkäisyksi!?

    Mulle ei sopinu. aiheutti niin hillitöntä kutinaa että teki mieli tunkee sormet sinne ja syvälle. Mut muuten ois ollu erinomainen ja vaivaton.
  5. Y

    Oiskohan mulla mahiksia päästä laihdutusleikkaukseen?

    kivat sulle. mulle on opetettu et jos ei oo mitään hyvää sanottavaa niin kannattaa olla hiljaa. Kun on tietyssä pisteessä, ei enää pysty omin voimin kilojaan pudottamaan.
  6. Y

    Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin...?

    Kuulostat ihan multa. Mä haluun olla miehelle kiltti, keitän kahvit ja pesen pyykit, olen sille kun joku äiti, ja vastineeksi en saa mitään. Joo, mul on sit taas hirveen vaikee isäsuhde, eipä paljon sylissä pidetty, eikä rakkautta jaettu. Kai nää asiat sit aina vaan juontaa juurensa tonne...
  7. Y

    Muita jotka ei kestä pettymyksiä??

    Mua kiinostaa että mitä tarkoitat sillä että lapsuudesta se johtuu? Uskon kyllä siihen, mutta en hahmota minkälainen kasvatus saa ihmisessä aikaan tuollaista?
  8. Y

    Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin...?

    Tuntuu että rakastun AINA vääriin miehiin. Sellasiin jotka on pintapuolisesti ihania mut kohtelee mua fyysisesti tai henkisesti huonosti. Vai päästänkö mä ne suhteet aina siihen tilanteeseen olemalla liian kiltti ja antamalla kaiken anteeks. Jos osais jämäkästi sanoa heti alkuun että mua ei...
  9. Y

    en vaan jaksa

    :hug: Tolta se elämä tosi usein tuntuu. "Elämän tarkoitus on murheen karkoitus" , kai se siinä on kiteytettynä et jostain sen kaiken kakan joukosta pitäisi se onni aina välillä löytää.
  10. Y

    Onko teillä koskaan ollut oikeasti VAIKEAA?

    On. Mies jätti kun olin raskaana, oli koko raskausajan tosi yksin ja ahdistunut.
  11. Y

    mitä pitäis ajatella

    Miehet on hölmöjä kun olettaa että parisuhteet toimii noin.. voi vaan uhata erolla jos ei jostain halua puhua. Oletko yleisesti ottaen mustasukkainen miehestäsi? Voisihan tuollaisen laittaa oman pään kuvitelmiksi varsinkin jos on luonteeltaan mustasukkainen, mutta kyllä tuo tosiasiassa aika...
  12. Y

    Vanha rakkaus kiusaa miestäni..

    Tässä sydän halki kaipailen mielipiteitä, miten palstalaiset olisivat toimineet vastaavassa tilanteessa.. Miehen kanssa ollaan seurusteltu 5kk, kuulostaa ehkä lyhyeltä ajalta mutta ollaan kuitenkin hyvin hitsauduttu jo perheeksi, mun 7kk ikäisen tytön kanssa. Ollaan käytännössä jo muutettu...
  13. Y

    v####u mä vihaan exää

    Täällä kans yks liittyjä! Mä en mitään maailmassa vihaa niin paljon kuin sitä miestä.. ja kuinka sellasesta peelävestä on voinut saada alkuunsa jotain niin ihanaa kuin tää pieni tyttö jota hän ei koskaan oo edes nähny :heart:
  14. Y

    Yksin odottajia?

    Uskomatonta... Kyllähän mä tiesin että en ole ehkä ainoa nainen maailmassa jolle on "käynyt näin", mutta en tiennyt että meitä on näin paljon. Oltiin lapsen isän kanssa yhdessä hiukan alle vuosi ja hän oli se joka alkoi lapsesta ensimmäisenä puhumaan. Olen itsekin erittäin lapsirakas joten...

Yhteistyössä