Hakutulokset

  1. HappyFeet

    Heinäkuun hellemasut-HEINÄKUUSSA!

    Meille synty 30.6. Poika mitoilla 3850g ja 52cm. Sektioon päädyttiin lopulta kun ei vauva laskeutunut. Mut hengissä selvittiin ja nyt opetellaan yhteiseloa tayssissa. Kirjoittelen myöhemmin lisää ku kotiin pääsen koneelle :) 39+0 oli viikot :)
  2. HappyFeet

    Heinäkuun hellemasut -15 *maaliskuussa*

    Mulla jatkettii saikkua ens kuun loppuun ja sovittiin jo uusimisaika et toukokuuki on sit varmaan saikkua. Ei tää kyl ihmisen elämää oo mut jospa se palkinto korvais sit kärvistelyn. Lääkäriki vitsaili et onko se nyt varma et vaan yks vauva tulossa ku on nii iso maha jo näillä viikoilla. Nice...
  3. HappyFeet

    Heinäkuun hellemasut -15 *maaliskuussa*

    Tän kuun loppuun saikkua ja 23. Päivä uus käynti jossa jatketaan tarpeen mukaan sit äippälomaan asti.* Mulla on niitä rytmihäiriöitä tullu aiemmin mut ku lopetin kokiksen juomisen nii ei juurikaan oo tullu. No eilen join mäkin aterian yhteydessä kokislightin nii tänää _vieläki_ tulee taas...
  4. HappyFeet

    Heinäkuun hellemasut -15 *maaliskuussa*

    Mä oon ihan kyllästyny tähä raskautee. Kokoajan on kipeenä selkä ja kävellessä sattuu toho alamahaan ja seistessä pitempään myös. Saikulla oon ny ollu pari viikkoo ja huomenna pitää jo mennä yhteisajalla pomon kans työterveyteen juttelee työterveyslääkärin ja hoitajan kans ku nii paljo saikkua...
  5. HappyFeet

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    Mä kävin tänään aamulla rakenneultrassa ja kaikki oli hyvin. Munuaisallas oli laajentunu vähä toiselta puolelta ja pisti taysiin lähetteen. Mulla rd käynti sielä huhtikuun alussa nii veikkas ettei aiemmi pyydä vaa sillon tarkistaa tilanteen. Ei pitäs olla vaarallinen ku kaikki näytti hyvältä ja...
  6. HappyFeet

    Raskausdiabetes+Protaphane= millaisia annoksia pistätte?

    Mulla ny pari viikkoo menny 4 yksikköö iltasin ja sillä on pysyny. Eli ei hirveesti ollu ne paastoarvot yli ees. Mitä ja monelta syöt illalla?
  7. HappyFeet

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    Näin täällä Tampereella :) en muista tarkallee kyl paljonko ne insuliinit makso mut en muista noin paljoo maksaneeni ainakaa :) Ja ku alotettii ne nii sillo opastuksen yhteydessä sain sen ilmasen :)
  8. HappyFeet

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    Mulla alotettii diabeteshoito insuliinilla. Iha pieni annos 4yksikköö illalla ja sillä on pysyny hyvänä. Sain kehuja ruokarytmistä vaik pelkäsin et tarttuu niihi muutamaan ruokajuttuun ku kävin esim grillillä syömää yks ilta makkaraperunat SEKÄ ananashampparin :D ja jotai pastilleja jne söin ja...
  9. HappyFeet

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Mä tilasin vaunukopan tänää :) meillä on bumbleriden indiet rubyn värisenä nii siihe ei enää suomesta saa koppaa. Amazonista sit löysin samalla värillä nii pistin tilaukseen. Ens viikolla pitäis tulla :) Sokerit on ny mittailtu 6pv ajalta ja lappusen kans torstaina neuvolaan. Sieltä taitaa...
  10. HappyFeet

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Ultrassa (nt) oli kaikki hyvin ja pikkunen liikku niin paljo ettei kunnon kuvaa meinannu saada. Tytölle kerrottii ja se on niin mielissään ku tulee isosiskoksi. Iskä oli hoitamassa tyttöö nii kerrottii sille kans ja se oli onnellinen. Illalla anoppi tulee nii seki saa kuulla ja huomenna joulua...
  11. HappyFeet

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Huomenna aamulla olis nt-ultra. Sit vielä 9h töitä ja jopa 4pv joululomaa :) Mulla dopplerilla kuuluu tosi hyvin liikkeet mut sydänääniä pitää ettiä vähä pitempään nyt ku aiemmin. Tyyppi potkii ja pyörii varmaan niin paljo et ei sen takia kuulu. Pakkohan se nyt vielä illalla on kokeilla et saa...
  12. HappyFeet

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Ultrassa käyty nyt vuodon takia (joka onneks on loppu) ja kaikki on hyvin. Pikkuinen heilutteli jo ja syke näky. Vastas 10+2 tällä hetkellä :)**voiskoha sitä jo luottaa et kaikki menis hyvin... just olin aikasempien vuotojen jälkeen alkanu nauttiin ja suunnitteleen kaikkee niin taas lysähin alas...
  13. HappyFeet

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Pompelo, laita viestiä Zeni:lle facebook ryhmästä :) Vuoto onneks mulla vähentyny eikä tänään kauheesti oo tullu. Kävin seulanäytteissä ja samalla otettii kilpirauhastutkimuksia nii aika monta pulloo se täytteli labrassa :D Huomenna sit vielä gynelle ja toivon et se ultrais samalla...
  14. HappyFeet

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Sori zeni, oli kännykkä hypännyt sun viestin yli :) pistän huomenna viestin ku pääsen koneelle.
  15. HappyFeet

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Tervetuloa uusille :) Surullisia uutisiaki oli tullu viime kirjoitusten jälkeen, halit teille <3 Mulla eilen alko vuotaan eka iha punasta ja sit ruskeeta ja jatkunu tänää. Kävin työterveydestä hakee pari päivää saikkua ja keskiviikkona olis gynelle aika sieltä. Dopplerilla oon kuullu vielä...
  16. HappyFeet

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Vauvahaaveilijalle isot tsempit. Josko se syke vielä löytyis.. Mulla on ihan perus angelsound doppler ja oon kans teipannu patteriaukon. Hyvin on toiminu ja tosiaa jo muutamana päivänä kuunnellu ääniä <3 Kelle piti facesta laittaa viestiä? Pitäskö se lisätä tohon listan yhteyteen alas...
  17. HappyFeet

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Mulle vois päivittää HappyFeet 29 toinen tays la 7.7. Joo ihan siitä alhaalta mullaki äänet nelli kuuluu :) ja on nii ihana ääni et pakko kuunnella lähes joka ilta. Tuleepa rasvailtua mahaa samalla :D En saanu punaseks nyt laitettua mut toivottavasti päivittäjä huomaa :)
  18. HappyFeet

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Mä kävin tänään neuvolassa. Ihan hyvin meni vaikka oli sijainen. Oma neuvolantäti on palannu omalta äitiyslomalta ja on siis sama ku esikoisen vauva-aikana. Nyt kuulu niin selkee humppapumppa dopplerilla et tekis mieli kuuluttaa kaikille. Varmaan tyyppi oli just oikeessa paikassa ja...
  19. HappyFeet

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Pakko tulla hehkuttaa vaikka meinaan nukahtaa, ku mä luulen et sain dopplerilla kuulumaan pikkuihmeen sydämenlaukan. Eka etin istukan viuhuntaa ja siitä läheltä sit pyörittelin ja suuntasin tota laitetta. Piti lisätä rasvaa pari kertaa nii sit tuli kuuluviin <3 HappyFeet 7+5
  20. HappyFeet

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Tsempit minalolle ? onnea uusille heinäkuisille :) Mulla on tullu ny jotain ihme rytmihäiriöö tai jotain ku tuntuu et jättää lyönnin välistä tai pistää yhe liikaa aina sillontällöin. Kai se maanamtaina täytys kysyy lääkäriltä et kai on iha vaaraton vaikka onki tympeen tuntunen. Eile ja...

Yhteistyössä