Hakutulokset

  1. I

    2008 marraskuisten murut *joulua odotellessa*

    Luminka Minut saa lisätä tuohon listaan myös, eli Iru, pikkumies 11/08 ja masuasukki 04/10 (kotiäiti)
  2. I

    2008 marraskuisten murut *joulua odotellessa*

    :wave: :wave: En ole teitä unohtanut vaikka en oo kerenny pitkiin aikoihin käydä edes juttuja lukemassa.. on ollu niin kiireistä aikaa.. Elikkä me myytiin se meidän kaksio ja muutettiin väliaikaisesti vielä pienempään kaksioon ja sitten ostettiin omakotitalo ja täällä sitä nyt ollaa...
  3. I

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Moikka piiiitkästä aikaa :wave: On ollut kauheeta tohinaa, niin ei oo kerenny kirjoitteleen tänne. Lukemassa oon kyllä käynyt =) Me ollaan nyt saatu tää asunto myytyä, JEEEEE!!! :D Ja ollaan kovasti taloja kateltu, mut ei oo mieluista löytyny. Maanantaina varmaan soitan et miten...
  4. I

    ¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

    Yötä :wave: Minä ajattelin aamulla soittaa neuvolaan.. plussasin viime maanantaina ja en millään meinannu uskoa todeksi, perjantaina testasin uudelleen ja nyt uskon että oon raskaana :heart: mulla on vaikea menkoista laskea laskettua aikaa ku on ollu vaan kahdet kuukautiset synnytyksen...
  5. I

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Red Dragon: Kiitos onnitteluista, mulla alkaa painonpudotus urakka tän jälkeen.. haluttiin että olis lapset pienellä aikavälillä enkä tässä välissä saanu itseä niskasta kiinni, joten urakka odottelee ensi kesää. :whistle: Olit tehny tosi ihania käsitöitä :heart: itse oon maailman huonoin...
  6. I

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Sanse: Tärppionnea teille nyt seuraavalle kierrolle!! :heart: Mä en oikeen usko vieläkään et oon oikeesti raskaana. Ku mun kierron väli oli edellisessä 43 niin oikeestaan testasin liian aikaste.. mut plussaa se näytti. Voiko näyttää plussaa vaikkei oliskaa raskaana? Huomenna pakko mennä...
  7. I

    ¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

    Heippa, täällä olisi vielä yksi uusi joukkoonne :wave: Tai en nyt oikeen tiedä että onko tää totta vai ei?? Minulla on kohta 9 kk:n ikäinen poika. Synnytyksen jälkeen on tullu kahdet kuukautiset, 26.5 ja 7.7 eli kierron pituus ois 43. Mut maanantaina ku testasin apteekin testillä niin...
  8. I

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Kiitos onnitteluista =) ihanaa että voi teille kertoa iloisen uutisen ku halutaan pitää matalaa profiilia asian suhteen. Äityliini: laitan yv:tä sulle, kuullostaa kivalta.
  9. I

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Moikka pitkästä aikaa! Mies on nyt kesälomalla niin ollaan tehty kaikkea kivaa eikä oo kerenny koneen äärellä oleen oikeen :D Eilen oltiin koko päivä Hailuodossa, oli ihana ilma. Ilmari jaksoi hyvin olla uudessa istuimessaan vaikka kummassakin päässä piti jonottaa lautalle melkein 2 tuntia...
  10. I

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    myöhäinen merkki Luminkalle kiitokset uudesta pinosta :flower:
  11. I

    Päivitetty kaikki palstailijat lista

    mää puutun B)
  12. I

    11/08 masunkasvattajien murut *heinäkuussa*

    Nokkamukista osataan meillä juoda. Aluksi ei osannu millään, ku koitin olikohan MAM merkkinen nokkamuki missä on sellanen "pehmeä" se nokkaosa.. joku merirosvoaiheinen oli.. sitte koitin ihan tavallista nokkamukia, jossa se nokka on kova eikä mitää venttiileitä, sillä oppi sit juomaan ku...
  13. I

    Saatanpa vielä katua tätä paljastusta, mutta tässä mielentilassa pitää se kuitenkin tehdä :D

    Ihana blogi :D mää alan kyllä seuraamaan, jos vaikka itsekin innostuisin. Olis kyllä mistä pudottaa.. :ashamed:
  14. I

    Jaa,tätä oli jo kyselty? Eli tyttäremme nimeksi tuli*rumpujen pärinää*

    Kaunis nimi minunkin mielestä. :heart:
  15. I

    11/08 masunkasvattajien murut *heinäkuussa*

    Olipa tullu paljo kirjotuksia :D Tervetuloa joukkoon Pipsa-Peppiina :flower: Sanse: Ihanaa ku sait miehen "ylipuhuttua". Meillä täällä kans yritys käynnissä :heart: Kukahan seuraavaksi raskautuu? Jännää on. Meillä olis taas huomenna näyttö tästä meidän asunnosta.. Nyt on ollu...
  16. I

    onks nuuskamuikkunen homo ?

    :laugh: :laugh: :laugh: Tuleeko muumeihin jakso, jossa nuuskamuikkunen tulee kaapista ulos?? :xmas:
  17. I

    Kaikki mammaihmiset ja tulevat sellaiset hoi!

    Meidän pojalla oli masussa joka ilta hikka ja masu tosiaan hytky oikeen. Oli muuten se hikka tosi yleistä (2-3 kertaa päivässä) syntymän jälkeenkin. Nyt ikää 8 kk ja hikka enää noin 1-2 kertaa viikossa. :D
  18. I

    Lapsesi etunimi

    Meillä on Ilmari :heart:
  19. I

    11/08 masunkasvattajien murut *heinäkuussa*

    pyörikki: Ei meilläkään vielä tavuja tavailla, neuvolassa sanoi että johtuu yleensä siitä että jos konttaa tai kävelee tms.. niin se kehitys tapahtuu ensin ja sitten vasta puhe. En minä ainakaan ole vielä huolissaan. Maikki: Meilläkin oli eri neuvolatäti nyt.. maitotuotteista oli puhetta...

Yhteistyössä