Hakutulokset

  1. T

    hyvä mieli

    Mulla esikoisen syntymästä alkaa olla nyt puoli vuotta. Hyvä mieli oli heti synnytyksen jälkeen, ja on edelleen vielä tänäkin päivänä! :D Etukäteen synnytystä "pelkäs", mut sit kun sen kivun kans pärjäskin (ilokaasu&kaurapussi apuna), niin eihän sitä voi kuin mielissään olla! Lisäks aivan...
  2. T

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    \ Kiva nimi! Mulle jos poika joskus siunaantuu niin on tod näk Topias tai Matias. :) Oma 3,5kk tyttäreni on nimeltään Nea Kastanja. :heart:
  3. T

    Missä meni lapsivedet?

    Makoilin sängyllä synnytyssalissa hengitellen ilokaasua kun vedet meni. Mulla vettä oli todella paljon, tuntui ettei sen tulo lopu ikinä. Jos kotisängyssä olis tapahtunu, niin olis kyllä koko parisänky kastunu läpi!
  4. T

    Mielipiteitä ilokaasusta?

    Mulla toimi ihan ok, tai jos totta puhutaan niin en osaa sanoa sainko siitä todellista lievitystä kipuun, mutta koska aloitin sen hengittämisen niin en uskaltanut lopettaakkaan. :/ Olo tuli jossain vaiheesssa hirmu uniseks, oisin voinut vaikka nukahtaa, vaikka supisti jo kipeästi. Muuta...
  5. T

    käynnistys cytotecilla

    \ Kiitoskiitos. =)
  6. T

    käynnistys cytotecilla

    \ Kerkesin vielä lukea tämän ennenkuin kohta lähden. Kiitos kun kerroit kokemuksesi ja mukava että tällä kertaa kaikki meni ihan hyvin! Onnea vauvasta! :flower: =)
  7. T

    käynnistys cytotecilla

    Nostelen, jos jollakin olisi vielä kokemuksia kerrottavana. :wave:
  8. T

    käynnistys cytotecilla

    Kiitti kovasti vastauksista! Semmoinen vielä askarruttaa että miksiköhän kovin monessa käynnistetyssä synnytyksessä lopulta päädytään (hätä)sektioon kun ensin vaikkapa yli vuorokausi kärvistelty kauheissa supistuskivuissa? Eikö ne tabletit ja tipat ja kalvojen puhkaisut kaikilla vaan...
  9. T

    käynnistys cytotecilla

    \ Minä oon jo lakannut luottamasta tuohon ettei mulla muka mene kauan. :kieh: Tietty eri asia, mutta rv37 lääkäri sanoi mulle "sinä synnytät kohta". Niin vain täällä kokonaisena palloillaan, rv 40+6. Paikat siis on lähteny aukiaan jo rv35, mutta vauva vaan pysyy sisuksissa. :/ Toisaalta...
  10. T

    käynnistys cytotecilla

    \ OAS nimenomaan, la mulla oli 24.2. =) Mulla on nyt 4 kertaa viiden viikon sisällä tehty siellä äitiyspolilla vauvan painoarvio; eka lääkäri sai rv35 vain 2100g, toinen lääkäri rv37 3300g, ja sen jälkeen kolmas ja neljäs lääkäri on saaneet tuon saman 3300g. Yleinen kysymys vielä tuosta...
  11. T

    käynnistys cytotecilla

    Kertoisitteko kokemuksia synnytyksistä, jotka käynnistetty cytotecilla (suun kautta)? Mulla on aika varattu käynnistykseen 6.3., silloin rv41+3. Syy käynnistykseen vauvan hidastunut kasvu. Tilanteeni tällä hetkellä: kohdunsuu pehmeä ja auki kahdelle sormelle, kanavaa 1cm jäljellä. Millaseen...
  12. T

    Paikkakuntagallup

    \ Totta. ;) Muuttoa suunnitellaan toiseen junttilandiaan, Nivalaan. :headwall:
  13. T

    Paikkakuntagallup

    \ Minäkin ex-sotkamolainen. =) Nykyisin asun Oulaisissa. :wave:
  14. T

    äitiyspakkauksen koosta yms

    Oisin pystynyt kantamaan laatikon itsekin postista autoon, mutta en kantanut kumminkaan metriäkään kun kaveri sattui olemaan mukana. =) Oma kokemus on että kyllä sinne laatikkoon mahtuu extraakin kun oikein nätisti järjestää. =)
  15. T

    hiustenvärjäys raskausaikana

    Mä oon käyny kampaajalla 3 kertaa raskausaikana ja joka kerran oon kestovärin laitattanu. Mulla on väri tarttunu hyvin, ihan niinkuin ennen raskauttakin. =)
  16. T

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Tämä on Oulaisista, onko muita? =)
  17. T

    Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

    Noin 5v sitten olin työharjoittelussa ala-asteella koululaisten iltapäiväkerhossa. Koulu oli vanha, iso kivitalo. Yksi aurinkoinen kevätiltapäivä kahden harjoittelukaverini kanssa istuttiin koulun pihalla penkillä kaikessa rauhassa, katsellen lasten touhuja pihalla. Juteltiin siinä, kunnes...
  18. T

    Oulaisiin...

    Minä olen menossa Oulaskankaalle synnyttämään. Mukavalta paikka vaikutti kun käytiin tutustumassa saleihin ja osastoon. Kuulosti siltä että ottavat synnyttäjän ja koko perheen todella hyvin huomioon kaikessa! =)
  19. T

    Oma nimesi?

    \ Täällä Tanja Elina =)

Yhteistyössä