Hakutulokset

  1. Ninniliina

    Kun laps itkee ja menee hetkellisesti veltoks ni miks sitä sanottiin?

    ??? ja lisäkysymyksenä, kenen lapsilla tällasta: onko tää ollu tuttu asia esim. päiväkotien hoitajille jne?
  2. Ninniliina

    Ei ehkä se korrektein kuvateksti...

    Nyt on ko. uutinen jo poistettu netistä, mutta aiemmin Pohjolan Sanomat uutisoi näin: http://www.aijaa.com/v.php?i=6349983.png
  3. Ninniliina

    Vaniljauute?

    Saako sitä jostain vai pitääkö tehdä ite? Tai miten sitä vois korvata reseptissä?
  4. Ninniliina

    Imetin julkisesti tänään

    Viereisessä pöydässä istui Jussi Vares ... ja mun sekunnit julkisuudessa lienee nyt sit käytetyt, ellei sitä kuvaa leikata lopullisesta leffasta pois :xmas:
  5. Ninniliina

    Huutiksessa huoltokatko

    Onks siitä ollu jotain tietoa, että kauan kestää, vai onks toi joku hetkellinen häiriö vaan? Yhden kohteen sain laitettua ja sit tökkäs :/
  6. Ninniliina

    Posti kadotti paketin

    Eikä löydy mistään. Eikä korvata kun vastaanottokuittausta ei ole tehty. Tää olikin sit viiminen kerta kun jätän huutispaketin siihen virkailijalle ilman, että pyydän kuitaamaan. Onneks ei ollu kalliista tuotteesta kyse.
  7. Ninniliina

    Miksi ei omaisillle ilmoiteta?

    Kun mielisairas ihminen lakkaa käymästä hakemassa lääkkeitään :| Eräs tuttu skisofreniaa ja "jotain" - en tiedä tarkkaa diagnoosia - sairastava ihminen alkoi käyttäytyä todella oudosti ja lopulta selvisi, ettei hän ole hakenut viikottaista lääkeannostaan kolmeen kuukauteen. Hän siis asuu...
  8. Ninniliina

    Kukaan ostanu/myyny Kiinteistömaailman tarjouskaupalla?

    Siis miten se sitten oikeasti toimii? Onko se vaan tapa odotella että joku tarjoaisi tarpeeks suuren summan rahaa ilman että on itse sitoutunut myymään? Onko joku ostanu sillä lailla asuntoa/taloa?
  9. Ninniliina

    Miten vaunuja pitää pakata/suojata kun lähettää matkahuollon kautta?

    ... ja voin toki soittaa Matkahuoltoon ja kysyä, mutta kysynpä kuitenkin täältä ensin :) Jee! Meidän vaunukokoelma pieneni juuri yhdellä yksilöllä =)
  10. Ninniliina

    Enteileekö synnytystä...

    ...kun mies puhdistaa vapaaehtoisesti ja käskemättä uunia? Kysyi kaverini :D - vissiin vähän pitkäks käy odottavan aika kun menevät jo aika hyvin yliajalla.
  11. Ninniliina

    Häihin (vihkimiseen) joku hyvä kappale laulettavaksi?

    Apuja apuja: Mun olis tarkoitus laulaa yksissä häissä vihkimisen yhteydessä jotain... Siviilivihkiminen Turun Akatemiatalossa - se on sellanen kivinen, aika kaikuisa paikka. Ilman äänentoistoa ja pianosäestyksellä. Kaikki käy: niin klassinen kun kevyemmätkin biisit. Hyviä ehdotuksia...
  12. Ninniliina

    Missä nuo Ipanapat on tarjouksessa? Tietääkö joku

    Siis tuo mitä mainostetaan tossa mainoksessa kun pomppii tähän päälle koko ajan. Mä en pääse ainakaan mihkään etukuponkiin sen kautta :kieh: Kun siis kerranki vois hyödyntää tarjouksen, joka noissa perhanan pomppumianoksissa on, niin ei onnistu. Tuntuu jo vähän vittuilulta :D Mut siis jos...
  13. Ninniliina

    Saako tehdä kurajokia?

    Esikoinen jo aamulla ilmotti, että kun hän tulee kotiin, menee hän pihalle kaverin kanssa tekemään jokia. Mun mielestä se oli pienenä huippukivaa tehdä pihalla pieniä puroja lätäköstä toiseen. Meidän taloyhtiössä asu kuitenkin yks täti, joka aina suuttu siitä hommasta ja tuli sättien...
  14. Ninniliina

    Hautajaisissa pienten lasten kanssa

    Huomenna mennään saattamaan miehen vaaria viimeiselle matkalle. Meillä on noi 4v, 2v ja 3kk mukana. Ensin ajattelin, että jos mä en menis ollenkaa, mut sitten mietin, että höh: lapset oli iso-vaarille niin tärkeitä, että tottakai heidän kuuluu olla häntä saattamassa! Eikä paikalla ole ketään...
  15. Ninniliina

    Keinuhevonen tms. keinu - mistä? (Turun seudulta)

    Kun siis poika toivoi keinuhevosta synttärilahjaksi niin mihin lähetän mummon ostoksille? Voi olla joku muukin otus, ei ole pakko olla heppa. :)
  16. Ninniliina

    Päätin sitten kosia tuota miestä...

    ... vaikka oonkin aina sanonu, että sen pitää kosia kun kerran olen sen kihlannu aikoinaan. Johan me ollaan tässä oltu 11 vuotta yhdessä. Olin aatellu, et voitas mennä naimisiin ristiäisten yhteydessä ens kesänä, mut hän oli sitä mieltä, että ei kun juhlitaan kunnolla. Mutta kosinta...
  17. Ninniliina

    Mikä voi aiheuttaa vesikelloja vaippa-alueelle?

    Ja tarkemmin sanottuna: ensin oli yksi pojalla pusseissa ja nyt se on parantunut lähes, mutta huomasin toisen just pippelissä. Pari viikkoa sitten sillä lehahti koko vaippa-alue ihan punaiseksi ja iho ärtyi. Se on nyt lähes ok kun on rasvattu ahkerasti ja ollu kotona ilman vaippaa koko ajan...
  18. Ninniliina

    Turku: lelukeräys!

    Turun Vanhan Suurtorin joulumarkkinoiden yhteydessä järjestetään Brinkkalan sisäpihalla lasten joulutori. Mammakeidas pitää 29.-30.11. joulutorilla lelunvaihtotoria, johon voi tuoda hyväkuntoisia, siistejä leluja. Leluja saa siis toki vaihtaakin, mutta jäljelle jääneet lelut lahjoitetaan...
  19. Ninniliina

    Minkä ajan mukaan teillä herättiin tänä aamuna?

    Meillä lapset valitettavasti heräs kesäajan mukaan ja vielä tavallistakin aikasemmin. :headwall: Oli kova yritys myöhästää aika tauluja tässä jo pari päivää aiemmin, mut eipä auttanu.
  20. Ninniliina

    kyllä meille näyttäs nyt sitten vauva tulevan:)

    (virallinen ilmoitus :D ) Eli jos kaikki menee hyvin, meidän kolmas lapsi syntyy luultavasti joskus kesäkuussa. La:sta ja viikoista ei ole mitään hajua, mutta eiköhän se ultrassa sitten selvinne.

Yhteistyössä