Hakutulokset

  1. H

    palokka

    heips. mullekin saa kirjoittaa kaikki jotka tarvii frendejä palokasta! hanna.immonen@suomi24.fi olemme muuttaneet tänne lokakuussa. olen kahden pienen lapsen kotiäiti.
  2. H

    lapsen itku...

    Yksi hyvä keino saattaisi olla, että alat laulaa vauvalle, kun se itkee. Kanniskelet ja laulat. Itsellä kanssa pinna tosi kireällä, jos lapset kiukuttelee tai natisevat turhasta. Se johtuu ainaki osittain siitä, että on henkisesti niin rikki ja muutenkin aina uuvuksissa... Laulaminen...
  3. H

    erokokemuksia

    Meidän lapset olivat 4v. ja 6kk kun mies lähti. Vanhempi ikävöi aluksi kovasti ja kyseli miksi isi muutti jne. Välillä oli melko pitkä tauko, ettei kysellyt mitään. Nyt kun erosta on vuosi kulunut, lapsi on alkanut uudelleen puhua päivittäin että haluaisi että isikin asuisi meidän kanssa...
  4. H

    Kolmikuukautisen kanssa lomalle?

    Hei, kiitti vastauksesta. Mietimme Gardaa, surffaamaan kun tekisi mieli. TOsin myös itärannikko kiehtoo, Marche tms idylli voisi täyttää perhelomailun rauhallisuuden tiukat kriteerit. Täytyy tässä vielä vähän pohtia.
  5. H

    Kolmikuukautisen kanssa lomalle?

    Hei, mietimme voimmeko lähteä Italiaan viikon matkalle kolmikuisen lapsemme kanssa. Mahtaako kenelläkään olla kokemusta noin nuoren vauvan kanssa matkustamisesta? Jos on, miten selvisitte - tai lähinnä, miten vauva selvisi? Mietin etenkin vauva suhtautuu täydelliseen ilmaston, rytmin, elämän...
  6. H

    Minkä ikäisenä r ja s

    Ei meidänkään 4-vuotias osaa vielä ärrää. Ässän on osannut alusta alkaen. Minulla myös sellainen käsitys, että lapset oppivat ärrän 4-5 vuoden tietämillä yleensä.
  7. H

    Paljonko jäi kiloja raskaudesta

    Mulle tuli ekassa raskaudessa painoa 16 kg, tokassa 18kg. Molemmilla kerroilla paino on tippunut itsestään muutamassa kuukaudessa. Kai se imetys imee energiaa...
  8. H

    Tekisitkö toista lasta tässä tilanteessa?

    Meilläkin oli samanlainen tilanne muinoin. Tunteet voittivat! Nyt on kaksi lasta(4,5v. ja 1,5v.) ja äiti 23v. viimein lähdössä ammattia opiskelemaan.
  9. H

    Miten teillä yksinhuoltajat menee?

    Hei vaan! Minun erostani tulee syyskuussa kuluneeksi yksi vuosi. Raskasta on ollut käydä eroprosessia läpi arjen pyörittämisen lomassa. Nyt tietysti on jo vähän tasaisempaa ja äitikin on onneksi jo vähän tasaisempi kuin alussa, mutten sanoisi että hyvin menee. Arki pyörii kyllä omalla...
  10. H

    2005

    Here I am! Tammikuun tyttönen meillä! :heart:
  11. H

    Entäs äitejä, joilla lapset 2002 ja 2005??

    Poitsu syntyi 20.3.-02, tytteli 26.1.-05. :)
  12. H

    Olenko ex, rakastajatar vai mikä?

    Minä olen aikalailla samassa jamassa. Tosin nuo yhteiset viikonloput loppuivat n. puoli vuotta erosta. Exäni on seurustellut nyt n. puoli vuotta, niistä puolesta vuodesta on vain yksi kuukausi jolloin emme ole harrastaneet seksiä. Kuitenkaan se seksi ei ole ollut pelkkää panemista vaan tosi...
  13. H

    Nyt ei jaksaisi....

    Minun ystäväni on kahden lapsen yh ja hänelläkään ei isä kuvioissa. Heillä käy kodinhoitaja kerran viikossa. Luulen että sinullakin olisi kodinhoitajaan mahdollisuus, jos teilläpäin niitä on. Sitä voi varmaan tiedustella neuvolasta, mutta jos sieltä ei apua heru, katso vaikka puhelinluettelosta...
  14. H

    ooteko tukistaneet

    Olen joskus tukistanut. En hyväksy sitä, enkä halua tehdä sitä, mutta joskus olen tukistanut, kun kaikki keinot on jo käytetty. Uhmaikä on raskasta aikaa, ja tuntuu ettei se koskaan lopukkaan. Kannattaa lukea paljon ja yrittää etsiä vaihtoehtoja tukistamiselle. Meillä on ollut ekasta uhmasta...
  15. H

    maksaako ex minimin vai enemmän elatusmaksuja?

    Minimin maksaa, tai kaupunkihan sen maksaa, kun isä on opiskelija. Mutta liian paljon kuulemma on. Just eilen mulle siitä kitisi, kun on enemmän kuin opintotuki... Ja kun oon lähdössä reissuun, niin häntä ärsyttää, että kun hän kuulemmaa maksaa miun matkan. Ärsyttää!
  16. H

    joensuulaisia?

    Jooh, täälläpä olis yksi kahden lapsen äitiliini! :wave:
  17. H

    Exän kanssa yhteen uudestaan?

    Minäkin olen miettinyt tuota. Monet ovat sanoneet samaa, että samat ongelmat saman ihmisen kanssa. Meillä on ollut paljon "vehtaamista" eli seksiä eron jälkeen ja muutenkin tuntuu että tunneside vaan on ja pysyy vaikka kuinka yrittäisi sitä katkaista. Ystäviä ei voida olla, koska raja ylittyy...
  18. H

    Miksi jäit yksinhuoltajaksi?

    Niin..miksi jäin yh:ksi? Sitä on tullut mietittyä kerran jos toisenkin... Mies lähti, ihastui 10 pvän työreissulla työkaveriin, tuli kotiin ja ilmoitti muuttavansa pois. Se suhde kesti 2kk, ja takaisinkin mies sitten halusi, mutten silloin ottanut. Syitä on varmasti monia. Mies kaipasi...
  19. H

    Kaikki Yh:t

    Moi! Minun erostani on nyt 8kk. Erotessa lapset olivat 6 kk ja 3,5 v. Raskasta on ollut, henkisesti. Ero kyllä olikin minulle täysi yllätys ja mies lähti ihan ykskaks yllättäin toisen naisen matkaan. Eroprosessini on edelleen aika alkutekijöissä ja itkeskelen ja ikävöin vieläkin paljon. Se...
  20. H

    Millaisia 4 v. pojat?

    Tutulta kuulostaa! Meilläkin on jäänyt autot lähes unholaan. Nykyään taistellaan hirviöitä vastaan ja leikitään Rexiä! Asoista väännetään ja mitään ei oikein uskota, ennenkuin ehkä viidennellä kerralla. Nyt aloitinkin lelutakavarikon, eli jos ei parin kehotuksen jälkeen usko, kerron että...

Yhteistyössä