Hakutulokset

  1. N

    Hei te joilla luomu kaksoset!

    Heippa. Meillä on identtiset "luomu"kakoset. :) Mulla alkoi hirveä pahoinvointi jo ennen kuin tein testin. Oksensin päivät pitkät ja olin kuin zompi, eikä asiaa helpottanut se että kotona oli 9kk ikäinen vauva hoidettavana. Mun äiti vitsaili paljon kaksosista mun kamalan pahoinvoinnin ja...
  2. N

    Alkuraskauden monikkoperheet

    Mun oli pakko käydä vähän kurkkimassa teidän ketjua, kun tuli jotenkin niin haikee olo ja ikävä tuota odotusaikaa! :) Mulla on siis esikoinen 2v7kk ja 1v3kk kaksostytöt, joiden odotusaika ja synnytys (rv38+4) meni tosi hyvin vaikka pelkäsin jatkuvasti jotain; mm vuodelepoa, ennenaikaista...
  3. N

    Hankinnat kaksosia varten (vaatteiden määrä?)

    Moi! Ja onnea etukäteen tuplista! :) Mun kaksostytöt synty viime tammikuussa rv38+4. Olivat ihan hyvän kokosia 2850g ja 2970g. Toppapuvut mulla oli molemmille, mutta jos sun vauvat syntyy kevättalvella ja vielä keskosina, niin en ostais toppapukuja. Fleecet/vanut luultavasti riittää hyvin :)...
  4. N

    Uusia kaksosten odottajia?

    Mäkin mietin odotusaikana kauheesti et miten tullaa pärjäämään kun ikäero noin pieni! Vaunuja mietin ja etsin tosi kauan. Päädyttiin kuitenkin emmaljungan twin city crosseihin ja seisomalautaan. Meidän tuplat syntyi tammikuussa ja koko talven esikko kulki pulkassa kun kävin yksin lasten kanssa...
  5. N

    Uusia kaksosten odottajia?

    Hei! Pakko oli tulla tällästä ketjua lukemaan. Itse kaiholla muistelen omaa odotuaikaa, oli se vaan niin ihanaa (vaikka niitä huonompia hetkiäkin oli) :) Paljon onnea kaikille odottajille ja jo nyytit saaneille!! :) Mun mielestä kaksosuus on niin kiehtovaa.. Olen 23v äippä lahdesta about...
  6. N

    G: millä rv:lla kaksoset syntyny?

    Rv 38+4 syntyi ihanat identtiset tytöt! :) Ihan spontaanisti käynnistyi ja oli tosi helppo ja nopea synnytys.
  7. N

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Hei! Mäkin haluan kertoa meidän tarinan. Sain viime kesäkuussa kuulla odottavani kaksosia. (Se oli todellin yllätys ja aluksi shokki). Np-ultrassa nähtiin vain yksi istukka ja lääkäri epäili kyseessä olevan monokoriaalinen diamniaalinen geminiraskaus (vai miten se meni :) ). Rv 16 todettiin...
  8. N

    Tuleva tuplaäiti kyselisi vähän kokeneemmilta :)

    Hei! Odotan identtisiä kaksosia syntyväksi tammikuussa -11 ja ennestään kotona viipottaa 1v vauhtityttö! :) Mulla olis pari kysymystä.. Ovatko teillä tuplat nukkuneet aluksi samassa sängyssä? Kuinka pitkään? Minkälaisia vaunuja suosittelisitte? ( hankalaa kun pitäis saada tuo isosiskokin...
  9. N

    Mistä ja millainen takki puoli vuotiaalle vauvalle kesäksi?

    Meillä puolivuotias on siirtynyt jo vaunujen ratasosaan ja kaupungilla matkarattaat aina. Meijän typy ainakin tykkää kun saa jo katsella ympärilleen =) Ostin lindexiltä kevääksi ns "kaupunkitakin", sellasen tummanpunasen missä on leppäkerttutaskut. On tosi ihana! Hennesillä on kanssa kivoja...
  10. N

    voiko vastasyntyneelle

    Voi antaa.. :) Ne oli mun mielestä ihan kivoja lahjoja ku ittellä oli kuitenki niin paljon pieniä vaatteita jo valmiina. Meillä nyt 4kk ja sen kokosia käytetään..
  11. N

    Kuka EI aio syödä huomenna nakkeja ja perunasalaattia?

    Meillä miehet toivo nakkeja ja perunasalaattia.. :laugh: Lisäks laitan kanasalaattia ja suolasta piirakkaa.
  12. N

    "Lapselliset" - mitä teette huomenna?

    Meillä tyttö 4kk ja kotona ollaan. Kavereita tulee kylään, tehdään ruokaa, valetaan tinaa ja otan ehkä pari lasia kuoharia. Rauhallinen ilta tiedossa, ihan kivaa. =)
  13. N

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    lönö laittaisitko mullekkin salasanan? Kiitos :) Tervetuloa Hattarat! :flower:
  14. N

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Anteeks, nyt en ehdi hirveesti mitään kommentoimaan mutta pakko kysyä yhtä juttua.. Meijän tyttö kun on lattialla jumppamatolla niin käyttää vain vasenta kättään lelujen heiluttamiseen, oikea on sitten suussa tai raapii lelunorsun korvaa. Mutta siis onko ihan normaalia? Neiti siis täyttää 3kk...
  15. N

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Päksäkkä ja Pirittaa88 kyseli asuinpaikkakunnista.. Me majaillaan Lahdessa :) Oon ihmetelly et miksköhän meijän tytön masu toimii vaan n. 4 päivän välein.. Onkohan se ihan normaalia? Ei kuitenkaan kitise tai muuten tunnu vaivaavan millään lailla.. Enpä nyt muista mitä kaikkea piti...
  16. N

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Meidän neiti se sitte piti omaa showta viime yönä.. Jutteli ja kiljahteli sängyssä pari tuntia eikä suostunu nukkumaa. Se siis heräs 3.30 ja sain pariks tunniks nukkumaan 7.30. Ei ollu pahantuulinen vaan oikein ilonen ja jutteli hirvesti, mä en tietenkää sille mitää vastaillu mut silti jatko...
  17. N

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Mäkään en ole mitään kasvatusopuksia lukenut enkä varmaan lue. Tulis varmaa vaa paha mieli.. Mites muut, Pelkäättekö sikainfluenssaa? Mua kieltämättä vähän se tauti pelottaa enkä hirveesti kuljettele vauvaa tuolla kaupungilla yms. Ei kuitenkaa olla mitenkää eristäydytty :laugh: Mutta en...
  18. N

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Syystonttu Kyllä varmaan tässä lähiaikoina nyt sitä sit kokeillaan. Eihän se hirveen raskasta sit ole sitä pinnasänkyä siirtää takasin meijän makkarii jos tarvii :laugh: Ja tyttö osaa kyllä kääntää pään sivuille jo hyvin. Ehkä kuitenki nukkuu vielä tän kuun loppuu meijän huoneessa. Kiitos...
  19. N

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Syystonttu meilläkin tytön huone ois ihan meijän huoneen vieressä, eli ehkä sitä vois kokeilla. Mua vaa pelottaa et mitä jos en heräiskää jos toiselle tulis joku hätä.. Täytyypi keskustella miehen kans. Luulen kyl et myös neiti nukkuis paremmin omas huonees ku aina se kuitenki herää siihen ku me...
  20. N

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Meilläkin istutaan sylissä kun ei enää tykkää olla vauva asennossa :) Luminella ihana tuoli! Meilläkin on tytön huoneessa nojatuoli jossa sitten luetaan satuja ja imetetään kun neiti joskus muuttaa omaan huoneeseen. Millon ootte ajatellu että vois lapsen siirtää omaan huoneeseen? Meijän...

Yhteistyössä