Hakutulokset

  1. jendde

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Imetys Mä imetin meijän tyttöä noin 4kk. Varsinaisesti täysimetyksellä ei ollu missään vaiheessa, vaan se oli semmosta että sai joka päivä pullostakin korviketta. Määrät vaan vaihteli, mutta pääasiassa ne ekat kuukaudet meni rintamaidolla.. Mutta kylässä ollessa ja muissa reissusssa annoin aina...
  2. jendde

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Nyt tuli nukuttua yö hyvin, menin nukkuu klo 23 ja heräsin ekan kerran vasta 5.20. Yleensä ekan kerran herään siinä 1-2 aikaan ja sitä jatkuuki sitte koko yön.. Tossa aamuyöstä meni kyllä nokka taas tapansa mukaan ihan tukkoon ja niistelin siinä vartin. Sain mä unta kuitenkin uudestaan, kun en...
  3. jendde

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Mullaki noita liikkeitä tulee ihan kauheesti.. Kauhulla odotan miten vilkkaita lapsia täältä mahasta oikeen tulee, kun ei nää oo ikinä paikallaan. Vaikka ei kai siitä voi mitään päätellä, kun toi meijän likka oli aika rauhallinen mahassa mutta nyt on siitä kasvanu tollanen hulivili. Painoa...
  4. jendde

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Miten musta on näin laiska tullut tän kirjottelun kanssa :O Kai se johtuu siitä kun oon tosi väsynyt. En saa öisin nukuttua ja herään vähintään 2 kertaa hihhuloimaan täällä, ensin vessaan ja juomaan ja sitten ei enää tulekkaan uni. Ja nokka menee tukkoon... Ja nää poikaset on sellasia yöeläjiä...
  5. jendde

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    joo itä-helsinki ei oo hirveen hyvää aluetta juu :D Tai riippuu tietty, poikkeuksiakin toki on. Asuttiin ennen roihuvuoressa, ihan siellä perällä ja se vielä meni "hyvästä alueesta". Tai niin hyvä mitä siellä päin hki:tä voi olla.. :) ottaen huomioon että roihuvuori on niin lähellä itäkeskusta...
  6. jendde

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    :wave: Ompa taas vierätäny tovi viime kerrasta kun tänne oon kirjottanu :ashamed: Tässä koneella mä kyllä roikun melkeen aina kun vaan pystyn, mutta oon vaan hirveen laiska kirjottelemaan.. Luen vaan mielummin tiedän juttuja. :D Nyt sain just neidin nukkumaan niin pakko oli tulla kirjottelee...
  7. jendde

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Joo toi miesten avuttomuus on kyllä niin rasittava asia. Jos mä en olis tässä vieressä vahtimassa jatkuvasti niin ei varmana tulis edes lasta syötettyä tai vaippoja vaihdettua, saati sit hampaanpesut sun muut.. JOKA päivä saa olla kertaamassa kaikki asiat uusiks :D Sit jos se kerrankin tarjoutuu...
  8. jendde

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    pikkumökö et oo ainut jolla ei mee tämä isänpäivä ihan putkeen! :headwall: Meilläkin 1v tyttö on oikeen "ihanalla" tuulella, tässä nyt pari kuukautta ollu joku ihmeen huutokausi, mitää muuta ei tee kun valittaa/kitisee/HUUTAA/itkee aarrrrgghhh!!!!!!!!!!!!!!! Mä en näissä hormooneissani kestä...
  9. jendde

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Eipä oo vähään aikaan taas tullu kirjotettua tänne! hups. Käyn kyllä lukemassa joka päivä teijän jutut mutta ei oo ehtinyt (tai jotain) ite kirjottamaan.. Onnea ultrassa käyneille!! Tänään oli neuvola ja kaikki ok. Molemmat sydänäänet kuului hienosti ja sf-mitta 26cm. Kelan lappuset sain...
  10. jendde

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Moomin Mä muistaakseni esikoisesta itse kysyin, että näkyykö sukupuoli ja kyllä se sen kertoi. Tai siis veikkauksen antoi. En kyllä muista miten se tilanne meni, että kysyinkö minä vai sanoko se ultraaja ite siitä sukupuolesta jotain.. Tämä siis vuonna 09-10 Kättärillä. Nyt kävin taas näistä...
  11. jendde

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Mä oon ihan pihalla teijän jutuista nyt, kun en oo hirveesti koneella ehtinyt olla muuton takia. Muutettiin siis lauantaina ja kaikki on vielä tooooosi kesken.. :) Yritän saada jutuista kiinni tässä kunhan pääsee ensin kiinni taas normaaliin elämään :D En ollu lauantain jälkeen poistunu tästä...
  12. jendde

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Ultrat Mullakaan ei esikoisesta ollut kuin ne np-ultra ja rakenneultra ja sitten viikolla 37 synnytystapa-arvio jossa ultrattiin. Kävin mä kyllä kerran päivytyksessä joskus 33-34 viikolla ja sielläkin tehtiin ultra. Mutta ei noista kahesta viimesestä enää mitään selvää saanut ja piti kurkkia...
  13. jendde

    nyt kulu sydänäänet :)

    Onnea :)
  14. jendde

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Lyytinen Ai onko sulla kaksoset? :) mä myös laitan tän tuplaraskauden piikkin kaikki tuplavaivat! Miten sulla sujui odotus tuplien kanssa?
  15. jendde

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Mulla oli nyt pojista enemmän pahoinvointia kun mitä tytöstä oli. Tytöstä ei ollu hirveesti mitään, kuvotti vaan. Nyt sai oksentaa ja sitä kesti kauan. Ja tytöstä tuli tissit heti kipeeks, pojista ei :) Eilen ja tänään on tää ylempi vauveli tunkenu peppuaan (tai päätä) ulospäin, silleen että...
  16. jendde

    Riittääkö maito, jos imetän molemmista rinnoista?

    Imetä vaan molemmista! sitä enemmän maitoa tulee mitä enemmän sitä "tilaa" ;)
  17. jendde

    Lapsi löi päänsä :(

    Herätä vaan kerran yön aikana ja katso onko ihan tolkuissaan. Jos on esim. pahoinvoiva tai päähän särkee niin sitten vie lääkäriin.
  18. jendde

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Pojat vie terveyden ainakin näköjään :D No ei, johtuu vaan tästä tuplaraskaudesta nää hirveet vaivat. Tyttöä odottaessa mä tunsin itteni kauniimmaks kuin nyt :D Nyt on aika pöllähtäny ja hirvee olo. Ja mieliteot: En oo huomannu hirveesti mitään erityistä eroa tytön ja pojan välillä, ei ainakaa...
  19. jendde

    koska laitatte joulu/ulkovaloja ulos?

    Marraskuun lopussa - joulukuun alussa.
  20. jendde

    Gallup

    Hmmm.. kyllä mä rosterin ottaisin.. :)

Yhteistyössä