Hakutulokset

  1. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

    stellini Mulla oli tyhjennyksen jälkeen ovis vasta juuri tuolloin kp 24 vaikka normisti kierto oli 28 päivää. Joten pidetään peukkuja, että sulla ois ovis tulossa :)
  2. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

    Nevola-aika oli siis tänään ja meinasin jo heittää pyyhkeen kehään lopullisesti ku odotusaulassa housuihin lorahti verta :( mutta ultrassa näkyi kuin näkyikin syke ja viikot vastas n. 6+3 eli just se syke alkanut sykkiä. Meidän neuvolatäti on kyllä ihana! Varattiin helmikuun alulle se "oikea"...
  3. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

    Hei kaikille, en ole uskaltanut vielä siirtyä odottajiin ennen kuin pääsen ultraan. Tänään soitin neuvolaan, kun aamulla tuli pientä verenvuotoa, mutta ei ollut kipuja ja pääsenkin jo huomenna tsekkaamaan tilanteen. Ensimmäinen oikea neuvola varataan sitten viikolle 9 tai kymmenen. Netin...
  4. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

    Kyllä se mulla oli vahva plussa tänään kun testasin eli testiviivaakin tummempi vaikka oli pc:n liuska! Eli siirryn toiseen pinoon täältä ja toivottavasti pysyn siellä, vaikka tämä on ollut kyllä ihana vertaistukiryhmä :) Nyt vaan kaikille muillekin onnea valtavasti matkaan, että teilläkin...
  5. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

    Joo pitää seurata, että vahvituuko tuo. Ärsyttää tämä murehtiminen kun sai tuon plussan ja siitäkään ei osaa olla onnellinen, kun pelottaa koko ajan, että se on kemiallinen tai tuulimuna :|
  6. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

    Aijaa.com - 11500667 toimisikohan tuo? Mitä mieltä olette, onko tuo nyt selvä plussa vai mitä?
  7. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

    Täällä ollaan vähän ristiriitaisissa tunnelmissa. Tein siis raskaustestin keskiviikkona ja se näytti plussaa. Viiva ei kuitenkaan ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta vahva kuitenkin. Lähdettiin vielä anoppilaan ja eilen tein päiväpissasta varalta vielä testin, joka edelleen vaaleampi...
  8. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

    Mulla on näemmä jo kp 30! Luulen, että kierto on vähän venynyt ja sen oviksen bongasin vasta kp 24 niin silloinhan kierron pituus pitäs olla noin 36. Eli nyt kuus päivää mennyt oviksesta. PItäskö malttaa odottaa kuus päivää ennen testausta? Vai montakohan päivää oviksen jälkeen testi näyttäis...
  9. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

    Kyllä se ovistestin vahva viiva oli ovis kiertopäivällä 25! Tein nimittäin raskaustestin ja se oli ihan täsyin negatiivinen ja ovistestin viivakin oli haalistunut. Että kyllä sen näemmä erottaa silmällä hyvin milloin se ovis on. Siis testistä. luulin, että se oli jo joskus yli viikko sitten kun...
  10. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

    Onkohan tuo kkm sekoittanut mun kierron kun normisti ollut noin 28 päivää eli tosi peruspituus. Nyt menossa 25/28 ja eilen oli tosi kipeä kylki. Pystyi kyllä istumaan, mutta seistessä kävi tosi kipeää ja mietin, että mulla on ollut kerran ennenkin tuommoinen ja silloin oli ovulaatio. Tein sitten...
  11. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    mamusta7 Mulla on kans noita Pregcheckin testejä ihan prismasta. paketissa on muistaakseni 10 (?) testiä ja oliko hintaa jotain 9e. Mut mä oon aina terävillä saksilla puolittanut sen liuskan niin yhdellä voi testata kahdesti. Ja siinä suositellaan testaamaan esim aamupissasta kp 12:sta lähtien...
  12. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Marlin Onpa sulla ikävä kokemus takana ja ärsyttää just tuommoinen, että läkärit ei yhtään huomio potilaita. Mun parhaan kaverin miehellä todettiin toissa kesänä melanooma, joka oli levinnyt imusolmukkeisiin nivuksiin, niin se lääkäri oli todennut vaan, että "ei tässä tilanteessa muutamia vuosia...
  13. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Marlin Voi ei, voimahalaukset sinne! Mutta onhan sulla vielä toinen jäljellä? Mä oon vähän pihalla sun tilanteesta, että mistä kaikki lähti jne, mutta näin pikaisesti ei kyllä kuulosta kivalta ollenkaan. Vaikeuttaako se miten raskautumista, jos on vain toinen jäljellä? Miten muuten teillä...
  14. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    MiNalo Olipa kurja juttu! :( Toivottavasti vuoto alkais spontaanisti, että ei tarttis taas tyhjentää ja että pääsisit sinne tutkimuksiinkin kun on jo kolmas. Sua koetellaan nyt ihan kunnolla! ON: Täällä ei mitään uutta, ovista odotellen ja testiostoksilla on käyty ja varauduttu :) Tuntuu...
  15. L

    Talon vastikään rakentaneet!?

    Meidän talopaketti tuli Omatalolta, joka oli kuitenkin kalliimpi kuin esim Jukkatalo. Päädyttiin kuitenkin tuohon, koska Omatalon edustajalla on rakennusliike joka hoitaa pystytyksen, eikä tarvinut ottaa "ulkopuolista" rakentajaa vaan kaikki ongelmatilanteet saa selvittää tuon saman myyjän...
  16. L

    Talon vastikään rakentaneet!?

    Hitsit joo, meillä on muuten tuossa kahden auton katos mukana joka sisältyy hintaan ja lämmintä varastoa on lisäksi vielä päälle. Että pitäs melkein sillä isommalla alalla että sais kaikki oikeat kulut mukaan.
  17. L

    Talon vastikään rakentaneet!?

    Meillä neliöitä on n. 145 ja hintaa tuli 265 000 suunnilleen. Tuosta tulis 1827e/m2. Meillä on ihan hyvätasoiset valinnat ja kalusteet tulikin hieman kalliimmaksi, mitä ajateltiin kun valittiin kuitenkin semmoiset, mitkä haluttiin eikä alettu säästämään.Omaa työtä tuossa on vain siivous sekä...
  18. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Mulla on kans huono tapa nopsaa töissä käydä lukemassa näitä juttuja niin ei jää aikaa ajatuksen kanssa kirjoittaa. Vaikka itselle ei ole niin tärkeää, että muut kommentoivat omia juttuja, ellen erikseen kysy jotain asiaa, johon toivoisin vastausta. Mulle toistaiseksi riittää vain muiden...
  19. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Mulle saa päivittää nyt KP2 eli menkat alkoi eilen. Ainakaan heti ekasta kkierrosta km:n jälkeen ei siis ainakaan tärpännyt, vaikka luulin tietäväni ovulaation ajankohdan. Tosin en missään vaiheessa saanut tikkuun sitä tosi tummaa viivaa. no nyt tässä kierrossa sitten uusi yritys, jospa...
  20. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Mulla ei oo enää hajuakaan, että missä vaiheessa pitäs odotella menkkoja tai sitä plussaa. Kun eka tosiaan luulin, että ovis oli heti vuodon loppumisen jälkeen, mutta jos se nyt olikin vasta viime viikolla loppuviikosta. Eikös menkkojen pitäs alkaa n.12 päivää oviksen jälkeen? Eli jos vaikka ens...

Yhteistyössä