Hakutulokset

  1. C

    Kampaajat, auttakaa tietämätöntä

    Olen siis yrittänyt kostuttaa ja rypistellä muotovaahdon kanssa, mutta ei se kiharru enää. Oli kyllä tosi kiva heti 2 päivää, mutta nyt sellaiset miedot laineet enää. Pesin sunnuntai-iltana ja annoin kuivua ennen nukkumaanmenoa itsestään. Pitää käydä huomenna näyttämässä. Mulla on hyväkuntoiset...
  2. C

    Kampaajat, auttakaa tietämätöntä

    Kävin viime lauantaina kampaajalla ja otin permiksen puolipitkiin hiuksiin. Nyt jäljellä on sellaiset miedohkot laineet ja osittain hiukset ovat suoristuneet kokonaan. Voinko reklamoida asiaa kampaajalle vai onko vaan tyydyttävä siihen, että vika on mun hiuksissa? Haluaisin kuitenkin edelleen ne...
  3. C

    Kouvolassa kuollu 3kk vanha tyttö ja 3v tyttö :(

    On se hirveää, mihin hirveyksiin ihmiset pystyy... Psykoosi tai ei.
  4. C

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Hei vaan kaikille! Kirjoittelin eilen pitkät pätkät, mutta kone tilttasi, joten jäi sitten kirjoittelut siihen :( Mutta laitanpas nyt jotain kuulumisia kuitenkin. Kyllä aika todellakin kuluu liian nopeasti! Mulla loppuu äitiysloma perjantaina, kun aloitin sen varhennettuna. Mutta eipä se...
  5. C

    Haluan nämä ihanuudet.. miten tilaan?

    Paina tuolta add to cart ja saat sen lisättyä ostoskoriisi. Jos et tilaa muuta, siirry kassalle ja maksa visalla tms.
  6. C

    Hevostalli paloi - 12 hevosta kuoli!! Mutta miten on mahdollista että ....

    Kolmosen uutisten mukaan tilalla oli 24 hevosta kolmessa eri tallirakennuksessa, joten pääseehän ne jatkamaan 12 selvinneen hevosen voimin. Mutta on varmasti kova isku omistajille ja kaikille heppatytöille, jotka menettivät rakkaat hoitohevoset :(
  7. C

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Hampaat: Meillä Nooalla on 2 hammasta nakottanut suussa nyt kuukauden päivät ja lisää taitaa olla tulossa punoituksesta päätellen. Onneksi ei ole montaa kertaa vielä purrut tissiä, pari kertaa kylläkin, kun on kyllästynyt syömiseen. Kauhulla odotan, kun tulee se vastapari sinne yläpuolelle...
  8. C

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Voi Wendy, just meinasin tulla onnitteluja laittamaan, kun en eilen ehtinyt. Tosi kurjaa, mutta jospa teillä tärppää pian uudestaan. Halit! Istuimesta: Nooalle siirtyy isosiskon vanha Brion Zento, josta en hirveästi tykkää, koska siinä on niin huonot pääntuet että nukkuessa lapsen pää retkuaa...
  9. C

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    tillukas: Meillä Nooa syö riisihiutalepuuroa, jonka teen veteen. Jäähdytysvaiheessa lisään vähän NANnia.
  10. C

    Huonojen tapojen oppiminen eskarista

    Hei! Meillä aloitti esikoinen eskarin pari viikkoa sitten ja nyt ollaan menty käyttäytymisessä oikein kunnolla alamäkeä sen jälkeen. Hän on oppinut siellä jo syleksimään, haukkumaan ihmisiä idiooteiksi yms, uhkailemaan kavereitaan (täältä tulee iskua, tapan teidät kaikki) jne. Olihan se...
  11. C

    5-vuotiaan kanssa vaikeuksia

    Mulla samanlainen 6 v. poika. Tosin nukkumaanmeno ei meillä ole ongelma, mutta muuten kuulostaa tutulta. Ei siihen auta kuin sitkeys ja selkeys. Meillä oli nykyistä isompana ongelmana aiemmin uusien asioiden opettelu, mutta se on helpottunut sen myötä, että en itse enää hermostu, vaan...
  12. C

    Kukaan ei käytä autossa turvaistuinta enää 4-5 vuotiaalla?

    Meillä 4 v. tavallisessa turvaistuimessa auton vöillä (ei enää 5-pistevyöt), eskarilainen turvavyösituimessa tai korokkeella autosta riippuen. Meillä myös miehen mielestä koroke on tarpeeksi ja silloin kun ollaan koko perhe autossa (meillä myös pieni vauva), niin isoimmalla on vaan koroke, kun...
  13. C

    Kuinka vanhaksi lasta kuuluu nukuttaa?

    Meillä lapset 6 kk, 4 v.ja 6 v. Ainoastaan pienintä nukutetaan, ja häntä opetamme parhaillaan nukahtamaan yksin. Meillä ei ole lapsia nukutettu vauvaiän jälkeen, joskus vieraassa paikassa jäädään odottamaan että asettuvat. Isoin meillä pelkää iltaisin, mutta hänelle riittää, että olen samassa...
  14. C

    Värivirheellinen rautahammas...onko kokemuksia?

    Mulla itselläni on värivirhe rautahampaassa, ollut jo siitä asti kun se puhkesi. Tämä johtui tapaturmasta, jossa löin yläleukani siinä vaiheessa, kun rautahammas ei ollut vielä edes puhjennut. Ja edelleen siinä on valkoinen ja keltainen läikkä, joista ei ole muuta kuin kosmeettista haittaa...
  15. C

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Eilen kirjoittelin pitkät pätkät, mutta teksti hävisi bittiavaruuteen...Mutta laitellaas uudestaan. BB- tervetuloa takaisin, sua täällä joskus kaipailtiinkin :) Minä kotiuduin eilen sairaalasta torstaisen selkäleikkauksen jäljiltä, ja nyt makoilen toipilaana kotona. 6 viikkoa on tuo...
  16. C

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Mira, kyllä joukkoon mahtuu! Tervetuloa :) Syksyn vaatteeksi meillä on Reiman vk-haalari (ei tecciä) ja talven toppahaalari vielä hankkimatta. Meillä Nooa kiikkuu jo vauvakiikussa ja tällä viikolla aloitetaan varmaan jo hiekkisleikit, kun istuu jo niin tukevasti, eli todellakin tarvitaan...
  17. C

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Voi Auneliini, tosi harmi että teidän juttu ei sitten toiminutkaan. Jaksamista eron keskelle! Ihanalta kuulostaa nuo iltatouhut :) Meillä se taas menee niin, että isommat pelleilee ja pienin nauraa hekottaa. Syöttötuolista: Kyllä se on mahtava keksintö! Meillähän Nooa on istunut siinä jo...
  18. C

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Jaahas, palstailu on jäänyt vähiin, kun ollaan reissailtu ja nautittu perheen yhteisestä lomasta ennen eskarin ja töiden aloitusta. Rytmistä: Minä kyllästyin Nooan päivätorkkuihin, joita alkoi olla viidet lyhyet päivässä, joten meillä on nyt käynnissä "päiväunikoulu" :) Kaksi päivää on nyt...
  19. C

    Millä aineilla puhdas, tahraton pyykki?

    Meillä lähtee kyllä Omon nestemäinen + Vanish jauhe yhdistelmällä lähes kaikki tahrat. En laita mitään suoraan tahroihin, nestemäinen pesupalloon koneeseen ja jauhe pesuainekoteloon. Vaatteet joihin jotain tahraa jää, kuivatan suorassa auringonpaisteessa ja se kyllä tehoaa. Talvella...
  20. C

    Lapsille puuhaa Tampereella?

    Meillä on lapset vasta 4 v. ja 6 v. ja haluttais jotain vähän vähemmän hurlumheitä muille päiville, joten siksi ohjelmassa Särkänniemeä vain yksi päivä :)

Yhteistyössä