Hakutulokset

  1. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    :heart:Pakko tulla kuokkimaan :saint: Ite viimé vuoden joulukuista ja muistan tuon plussaus päivän 23.3 kuin eilisen =) Niin uskomattomalta kun se tuntuukin nähdä 2viivaa, omat synttärit olis just ollu ja parempaa synttärilahjaa ei ois voi toivoo.... nyt tuo ihanuus puksuttaa unta tuolla...
  2. J

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Onnea minunkinpuolesta vauvan saaneille. On tää kyllä aika ihanaa... Muutaman virhearvioinnin huomasin tehneeni, kun tässä ketjussa joku totesi kun edellisestä raskaudesta on kulut tovi aikaa ei muista kaikkea enää. :) Enemmän olisi voinut ostaa 56cm vaatteita :D sekä pieniä...
  3. J

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Hei kaikille Meille tui sitten tyttö sektiolla niinkuin oli suunniteltu eli rv 39+1 28.11.12 klo.10.08 , mitoin 3610g ja 52cmTänään päästiin jo kotia ja nyt ihastellaan tuota hurmaavaa nyyttiä :)
  4. J

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Onnea kovasti vauvan saaneille:flower: ja jaksamista muille odotukseen, kyllä se kiitos edessä seisoo , eiks näin ole tapana sanoa =) Huomenna on sitten menoo, meidän pitkä vajaa 7vuoden odotus päättyy huomenna:heart: Kova on ollut taival kun tähän on päästy, raskausaika sujuikin hyvin...
  5. J

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Nimistä vielä... Meillä myös samatapa kuin kurrella, että ilmoitetaan nimi samantien , kun emme ristiäisiä pidä. Nimi vaan tuli ja sopii hyvin, ei tarvinnut paljon miehen kanssa rautalangasta sitä vääntää :)
  6. J

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Onpa tullut kuulumisia paljon :D Itekkin vihdoin maltoin jäädä ä-lomalle tällä viikolla tai oikeestaan meni niin hyvin että lopetin työt ennen synnytystapa-arviointipäivää. Siihen olikin hyvä lopettaa. Vaikka taidan suorittaa vieläkin töitä kotona :) Kokoajan puuhastelen jotain , heh...
  7. J

    Joululahjaideoita 10-15 vuotiaille?

    Kirja Lahjakortti sitten juuri noi pelit, kännyt, soittimet Tytöille yleensä lahjakortti johonkin vaateliikkeeseen on in juttu
  8. J

    Synnytystoivelista mukaan synnytyssairaalaan

    Täällä on käytäntönä sähköisessä muodossa ensitietolomake joka menee ennakkoon sairaalaan, siihen voi laittaa toiveet jos haluaa. Samoin ruoka-aine allergiat. Neuvola täyttää myös siihen tarvittavat tiedot sekä tulee tiedot edellisistä synntyksistä. Ihan perusasiat mutta ei noin tarkasti...
  9. J

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    Sektiosta vielä, joku kyseli tuntuuko se , ei tuntunut kuin pientä nykyimistä kun vauva otettiin ulos. Puudutus kuitenkin estää kaiken kivun. Tosiaan sen yhden pv olin vuodelevossa kipupumpun kaa , vauva oli hoidossa vauvalassa, koska jaloista alkaa puudutus häviämään ensin ja sitten vasta...
  10. J

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    Kokemusta ei löydy liinoista, mutta nyt on ostettuna Hotslings kantopussi, aikasemmin olen käyttänyt rintareppua, ihan perus Baby Björn ja siihen ollut tyytyväinen. 2 pitkittyneen synnytyksen jälkeen joista toka päättyi sektioon , toivoisin nyt ihan suoraan sitä sektiota. Vauva ei...
  11. J

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    RV 34:heart: 11työpäivää jäljellä ja siihen loppuu ja sitten menen kuuntelemaan tuomion synnytystavasta. Toivon tietysti sektiota ja jo sitä leikkauspäivää samalla reissulla. Meillä tuo joulu on sellasta rauhallista yhdessäolon aikaa. Ei niinkään joulun laittamista etukäteen vaan...
  12. J

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    Mulla tepsii levottomiin jalkoihin piikkimatto, laitan sen illalla sänkyyn ja pidän pohkeita sinä jonkun aikaan , sitten vahdan taas jalkapohjat matolle. Puoli stuvassa asenossa , käytän myös nukkuessani 3tyynyä. Liikun kyllä paljon, ajan pyörällä edelleen ja olen saanut vaivat pysymään...
  13. J

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    Vogue- mulla oli tokan kanssa näillä samoilla viikoilla sf 32cm. Neuvolassa kävin ja sf mitta oli 28cm sentti tullu lisää viime kerrasta. Pää alaspäin siellä ollaan. Painoa oli tullut vajaa 300g viimekerrasta ja kokonaispaino siis vajaa 6kg Syke oli sama kuin viime kerrallakin sen 135...
  14. J

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Mulla on kaikkien raskauksien aikana tullut täytettäväksi esitietolomake joka menee neuvolan kautta sairaalaan, aikasemmin on ollut paperiversiona mutta nyt sähköisenä. Pitää täytellä omalta osalta valmiiksi ja lähettää viimeistään rv 26-27 Neuvola täyttää siitä myös tarvittavat tiedot...
  15. J

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Ma olis neuvola taasen. Olen myös jo pessyt vauvan vaatteet, viikannu laatikkoon ja laitellut tavaroita paikalleen. Töitä ois viralliseen ä-lomaan asti 4viikkoa mutta meinaan ekan ä-loma viikon pyyhältää töissä jos ei ihmeitä satu. Ainakin tällä hetkellä jaksan ja voin hyvin. Mukavaa...
  16. J

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    30+0 :heart: Näin se aika menee :)
  17. J

    Päivä Pietarissa-risteilyt, kokemuksia?

    Omatoimimatkalla saa liikkua ´miten vain, mulla ei ole ryhmänä kokeumusta, meen mielummin omatoimimatkalla. Ainakin sen olen kuullut että matkanjärjestäjä ottaa aina se ryhmäviisumin jolloin on myös tultava samlla kyydillä pois. Mutta itehän voi omatoimimatkalla mennä laivalla , ottaa...
  18. J

    Päivä Pietarissa-risteilyt, kokemuksia?

    Laivalla jos menee ei tarvitse viisumia, voi ottaa vaikka 3päivän matkan hotelliyöpymisellä niin ei tarvi viisumia, edellyttää että meet laivalla ja tuut laivalla takas. Junalla jos meet päiväksi, pitää olla viisumi.
  19. J

    Päivä Pietarissa-risteilyt, kokemuksia?

    Mä olen käynny aika useesti just laivalla niin ei tartte viisumia. Halvinmatka oli 100e , lapsen kanssa yhteensä. Hinta sisälsi laivamatkan , yhden aamiaisen kahdelle, bussiliput kahdelle meno-paluu satamasta Iisakinkirkolle Kannattaa seurata tarjouksia. Ollaan otettu aina bluokan...
  20. J

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Neuvolassa käyty.... Hemppa oli sitten romahtannu 106, lisä rautaa saapi ottaa. Sf mitta oli 27, painoa tullut 6viikossa 233g lisää. Ei mitään erikoista. Jospa sieltä loppuakohti nyt tulis sopusuhtanen vauveli :) tai sitten isään tullut pikkujätti :) Sain vaan sen tyhmän kaavakkeen...

Yhteistyössä