Hakutulokset

  1. H

    Mitä puuroa vauvanne syövät

    jäikin mainitsematta tuo ettei alle vuoden vanhalle lehmänmaitoa, kiitos korjauksesta :) Mut niin ennen tuota vuoden ikään tein kylmään veteen kyseisellä tavalla puuron.
  2. H

    Mitä puuroa vauvanne syövät

    Meillä oli hieman tuota ongelmaa myös aikoinaan, mut pojan sai syömään puuroa parilla konstilla hyvin. :) Eli ihan perus hiutaleita KYLMÄÄN maitoon (täys maidosta tulee parasta puuroa), kiehauttaa ja sitten antaa hautua jonkin tovin. Näin puurosta tulee pehmeää ja hyvän makuista, jopa äidin...
  3. H

    Pakkasrajoista??

    jos ei ole muuta vaihtoehtoa, niin suosittelen pukemaan vauvan kunnolla ja itsesi myös. Vaunujen päälle kannattaa laittaa jotain mikä eristää lämpöä/pakkasta, ettei ole vauvalle turhan kylmää hengittää, noin pienen ruumiinlämpö laskee herkästi jos ulkona on kylmä. Itse aikoinaan laitoin...
  4. H

    auttakaa...aloitin pillerit ja mulla hätä karseesta olosta!!!!!!!

    Soita lääkärille joka ne määräsi. Luitko pakkausselosteen varmasti kunnolla?
  5. H

    Millaiset on raskausmyrkytyksen oireet?pelkään että mulla on:/

    Plus että mahdollisesti ylävatsa kipua, virtsassa proteiinia, päänsärkyä....
  6. H

    Taas PAKKASGALLUP!

    -21 Etelä-Pohjanmaan etelä pääs
  7. H

    Tarttis alkaa siivoomaan..*turhis*

    Täällä sama homma... Siivota pitää ja pakko se on vain aloittaa, eli volat kaakkoon ja menoks! ;) Tsemppiä kaikille mammoille!
  8. H

    vauvan puklu pois nukkamatosta?

    Puhdistuspyyhkeillä minä joskus siivosin jos sattui tulemaan :D
  9. H

    Avioero ja muutto oulusta lahteen.

    pk Kuulostaa ihan entiseltä mieheltäni... *huokaus* Paljon jaksamista!
  10. H

    Avioero ja muutto oulusta lahteen.

    Minulle selvitettiin aikoinaan asiaa niin että jos samasta taloudesta lähtee lapsen kanssa toiselta vanhemmalta kysytään "lupa" muuttoasiaan että hyväksyykö jne. Mutta jos toinen on lähtenyt ennemmin yhteisestä kodista niin silloin ei paljoa enään kysellä mitään perään. Toki tämä käytäntö...
  11. H

    Avioero ja muutto oulusta lahteen.

    Tuossa vain saattaa tulla vastaan se että kun isältä kysytään ns. lupaa paikkakunnan vaihtoon maistraatin kautta ja isä voi kieltää muuton kun asutte saman katon alla... Jos oikein kettu haluaa olla niin kannattaisi varmaan etsiä Oulusta ensin sinulle ja lapselle/lapsille koti, kun olette...
  12. H

    Menee niin hermo terveydenhuollon kanssa!!

    Tuo voisi kyllä olla ihan hyvin tulehduksesta, jos ja kun kaikki ei ole tullut ulos keskeytyksen yhteydessä...
  13. H

    Onko kukaan ollut mukana tukiperhetoiminnassa?

    Mun vanhemmat ovat olleet tukiperheenä ja ennen tukiperheenä oloa olivat käyneet sijaisvanhempi kurssin... Täällä ainakin katsotaan se että ovat vakavaraisia, ei rikosrekisteriä, tilat mihin sijoittaa lapset kun ovat perheessä, ei sosiaalisia ongelmia ja muuten että perhe on tasapainoinen + että...
  14. H

    Onko pph:lla hoito sama kuin hoitaisi lasta kotona, eli lapsi ei hyödy pph:lla olosta mitään

    Meillä poika on ryhmiksessä ollut nyt pian viisi kuukautta ja nauttinut olostaan, pitää kavereista ja kuitenkaan ei ole iso ryhmä riippuen toki päivästä, mut 4-10 lasta yleisimmin se n.7 lasta ja kaikki ovat hyvin saman ikäisiä :)
  15. H

    kun on yhteishuoltajuus.eihän voi muuttaa lasten kanssa ilman toisen "lupaa"

    Omasta kokemuksesta voin sanoa että jos lasten isä ei asu saman katon alla, niin ei voi estää muuttamista. Mutta jos muutatte yhteisestä virallisesta osoitteesta niin tällöin voi estää.
  16. H

    Onko taalla paljonkin, jotka viettavat joulua huomenna?

    Meille tulee pukki huomenna vasta ja tänään syötiin jouluateria... Lapsi on isänsä luona ja tulee huomenna, siksi näin... Ja huomenna niin ikään aterioidaan uudestaan.
  17. H

    voiko kinkunpaisto aiheuttaa tulipalon?

    Kyllähän se syttyä voi jos rasva kuumenee liikaa ja hienosti sitten palaakin, mutta kun on uunissa sopiva lämpö jne niin, ei niin kyllä pitäisi käydä. Ja hyvä kun varoittimet kunnossa. :) Hyvää ja rauhallista joulua! Älä panikoi.
  18. H

    Lapsi kipeänä :( onko liikkeellä

    En hakenut sympatiaa, ihan vain tiedoksesi. Kyllä minä jaksan, mutta lapsestani olen huolissani. "Edellisessä" taudissa kun ei ollut ihan vain pelkkää yskimistä, kuumetta ja korvatulehdusta. Kannattaisikohan teidän käydä oikein kunnolla tutkimuksissa, jos tuota on jatkunut jo vuoden?
  19. H

    Lapsi kipeänä :( onko liikkeellä

    Pk seudusta en osaa sanoa, mut ainakin Etelä-Pohjanmaalla on juurikin tuollaista, meillä menossa sitä tautia jo toinen kierros, muksu oli välissä alle kaksi viikkoa terveenä :/

Yhteistyössä