Hakutulokset

  1. A

    Onko kenenkään mies Virosta

    Mun mies on virosta ja ihan tavallinen mies se on. Sellainen jörrikkä...viihtyy luonnossa paremmin kuin kaupungin hulinassa. Suurin piirre jonka mä laitan virolaisuuden piikkiin on se, että hän olettaa naisen hoitavan kodin ja lapset, mies on se joka tuo leivän pöytään. Itse olen yksinhuoltaja...
  2. A

    IltapalaG:

    pannukakkuu, hilloo ja kermavaahtoa
  3. A

    G: Mikä rv, millainen olo/fiilis? :)

    rv 27+2 ja olo ihan kohtalainen nyt kun ei enää niin kuuma ole. Supistaa herkästi joten hirmusesti eivoi rehkiä. Väsyttää enempi kun normaalisti
  4. A

    Saako naapuri heittää mun kissan seinään ja olla korvaamatta??

    Asiaan enempää puuttumatta kommentoin sen verran että uudessa vai oliko kenties edellinen Metsästäjä lehdessä oli juttua juuri tästä. Yleinen käsitys on että vapaana kulkevan kissan saa vaikka tappaa mutta näin ei ole! Sellaista lakia ei siis ole... Eli naapuri korvausvelvollinen
  5. A

    Ensimmäinen koulupäivä

    Mun tyttö aloitti koulunsa pienessä kyläkoulussa johon menivät taksilla. Eli aamulla taksi haki pihasta ja päivällä toi takaisin, ei ollut vanhempia mukana
  6. A

    Mitä mieltä nimestä Jesper?

    Mä tykkään mutta ei voida meidän tulokkaalle antaa koska miehellä oli exänsä kanssa Jesper niminen koira
  7. A

    Monetko rintaliivit omistat?

    mulla on vain 3. Hankala kanssa löytää kun rinnanympärys pitäs olla 95 ja kuppi c tällähetkellä
  8. A

    mitä mieltä talosta?

    miustakin näytti
  9. A

    sanooko ystävä näin?

    Aikas väkinäiseltä kuulostaa :D
  10. A

    No miltä tällainen ilmoitus näyttäis?

    Musta toi on hyvä! Ja kun on värejäkin niin kiinnittää huomion hyvin :flower:
  11. A

    kuuluuko loppuraskauteen tai tähän helteeseen pääkipu?

    itsellä kanssa pääkipeä mutta liitän sen näihin helteisiin. Sulla kuiteskin viikkoja jo plajon enempi joten ota puheeksi neuvolassa, voi liittyä käsittääkseni raskausmyrkytykseen jne.
  12. A

    Miksi mä olen niin väsynyt? A.p.u.a. Onko muilla raskaana olevilla vaikeuksia helteillä?

    Mä ainakin kärsin näillä helteillä. Paikallaan makoilisin vaan mieluiten mutta pakko tehdä välillä askareita kun 2 lasta jo ennestään. Jatkuva päänsärky ja pahoinvointi kiusana :/ ja rv 26+6
  13. A

    muistaako kukaan kun kerroin kaverista joka tulee

    lähetä se meille. Mulla niin tylsää ja yksinäistä että voisin vaikka häntä ja lastaan kestittää B)
  14. A

    miten te toimisitte??

    Mäkin laittaisn tuohon joustoryhmmää. Sieltä sitten aikanaan lähikouluun kun ei enää joustoryhmän tarvetta ole.
  15. A

    Onko täällä ketään joka olisi henkilökohtaisena avustajana??

    olin 5 vuotta ja palkka oli vajaa 10e. Sittemmin noussut reiluun 10e. Taitaa olla paikkakunta kohtaista tuo palkan määrä.. Ja työhön kuului pesuissa ja pukemisessa avustaminen, kotitöitä, kaupassa käyntiä, ruuan laittoa jne. Välillä ihan seurana vaan olin.
  16. A

    ärinää ja murinaa....

    jalisäksi vielä lantionseutu sekä häpyluu niin hemmetin kipeet että haittaa paljon liikkumista :headwall: |O
  17. A

    millainen on tuntemasi NEA?

    tuntemani neat ovat olleet ilkeitä muille lapsille ja omahyväisiä =)
  18. A

    ärinää ja murinaa....

    Mä en ala mitään että nämä helteet tuli takaisin |O Ihan järkyttävä olo aamusta asti, mitään ei jaksa tehsä kun huimaa ja tuntuu että voimta kertakaikkisesti niin vähissä ettei kättä jaksa nostaa! Juon ja juon mut ei auta... Rv 26+5 :heart:
  19. A

    G: Voisitko elää suhteessa jossa ei suudella ikinä?

    Voisin varmaan jos asiat muuten kunnossa. Meillä muutesnkin suudellaan aika vähän, pusutellaan enempi :heart:

Yhteistyössä