Hakutulokset

  1. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    tiuhti rakas, lupaan käsi sydämellä testata viimeistään lauvantaina jos tätiä ei näy :D sä jaksat kyllä olla niin ihanan optimistinen :heart: ja kiitoskiitos kovasti, ollaan lähdössä Ruotsiin juu kun ukkelikin sinne opiskelemaan pääsi =) Melkoinen muutos siis edessä. Hyvä kun et alistu olemaan...
  2. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Jeejee, täti myöhässä muutaman päivän, eli aika vauvakuumeiluun ja -kuvitelmiin taas :D Oviksen jälkeisistä päivistä en taaskaan ole kartalla, koska en sitä niin tarkasti tikuttanut ja bongannut, mutta muutaman päivän on ollut tällaista: - toissailtana ruokailun jälkeen pahaa oloa...
  3. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    tiuhti ihana kiitos tsempeistä :heart: eihän sitä koskaan tiedä, vaikka... ;) mutta testejä ei ole enää edes jemmassa kaapissa, joten ootellaan vielä testauksia :D Chiba anteeksi, repesin tuolle vessan lattialle :D siis syystä että mä en varmaan pahimmassakaan puutteessa pystyis sekstaamaan...
  4. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    tiuhti joo, järeät aseet käyttöön vaan :D etikat ja sitruunat, ja kaikenmaailman karkottimet... kyllä, kaks kollia meillä on, toivottavasti vähitellen tilanne tasaantuis nyt leikkauksien jälkeen. Sulla alkaa kohta jännät ajat, eiku hommiin vaan ;) Mäkään en oikeen luota tuohon 2-3 päivän välein...
  5. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    tiuhti tätiä ei näy eikä kuulu : / eikä mitään tuntemuksiakaan ole, tissit turvoksissa ja välillä juilii, eilen illalla pakotti selkää joten otin särkylääkkeen ja laitoin kupinkin yöksi mutta ei sieltä mitään tule :O Ja niinpä, ois ihan hyvä saada selvyys asioihin... ehkä tässä keväällä kunhan...
  6. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Jomi voi täti : / :hug: Larezki mä kans niin ootan kesää :heart: Vaikka talvesta tykkään tavallaan ku pääsee hiihtelemään yms, mutta kesä on silti ehkä se mieleisin aika. Dremming mä oon joskus psykassa jostain lukenu, että yleensä ihmisillä on taipumusta masentua syksyllä ja keväällä eli...
  7. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Jomi, enhän minä nyt sitä r-testiä ole missään nimessä tekemässä... ;) Hmm, jatkuvasti tekis mieli juosta vessaan ja testata, tänään tai vähän myöhemmin pitäis täti tulla joten saattais jo jotain haamujenhaamua näkyäkin jos siellä on jotain tapahtunut... Toivotaan että sulla nega muuttuu...
  8. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Hej kaikille, voi apua oon taas ihan pihalla! tiuhti kiitos ihana tsempeistä! :heart: Kyllähän sitä aina pärjää jotenkin kaikessa mielessä... Melkoista laidasta laitaan -mylläkkää tämä elämä, vauvaprojektinkin osalta :D Nyt on taas mieli aika seesteinen, olis se pieni aika :heart: Dremming...
  9. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Kiitos ihanat korvaamattomasta tuesta :heart: Tuntuu vaan että missään, mitä oon tekemässä ei oo mitään järkeä... :D Ajattelen varmaan taas liikaa järjen kautta asioita, vaikka pitäis perinpohjaisesti selvittää tunnepuolella mitä ja ketä tässä todellisuudessa haluan. Onnea hirmuisesti...
  10. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Hej kaikille! Pahoittelut, oon jääny ihan jälkeen teidän kaikkien kuulumisista :ashamed: En oikein tiedä mistä aloittaa tai kuinka paljon uskaltaa tänne vuodattaa... Mun pää on yhtä pyörällä sekä parisuhteen että vauvan tiimoilta, ja tämä ei kyllä oo ensimmäinen eikä varmasti viimeinenkään...
  11. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Tiuhti juu toissapäivänä eli ti aloitin tikuttelut, kun ajattelin olla muka ajoissa, mutta saattoi ollakin vähän myöhäistä jo... :| Mutta seuraillaan, voihan se olla että vikaa oli näössä, kun nyt vasta opetellaan tulkitsemaan noita himskatin viivoja :D Niin ja onko se ihan yleistä että se viiva...
  12. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    tiuhti joo, on tämä kans kyllä melkoista tähtitiedettä... sitä vain tuossa aiemmin ihmettelin kun eilen aamulla viiva oli selvä, eilen illalla ja tänä aamuna taas haalea... että menee vähän kummalliseen suuntaan jos viivasen pitäis olla vahvistumaan päin mutta seuraillaan :D Mä oon kauhean ylpeä...
  13. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Ansku, voi kun nättejä sormuksia ovat molemmat =) Meillä on ihan perus, keltakultainen ja puolipyöreä. Välillä tulee mieleen että oisko vähän muuta kannattanut miettiä ku sormuksen hintaa, mutta näillä mennään :D Ninni-Ilona tsemppiä kovasti ruokavalioremonttiin ja kaikkeen :hug: Äipäksi91...
  14. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Tryffelle vielä hirmusti onnea! :heart: Anskulle onnittelut kihlauksen johdosta! :heart: Millainen se mieleinen sormus sitten mahtaisi olla? :) tiuhti näen mä kans kyllä paljonkin siellä testeissä :heart: tsemppiä kovasti, vaikka varmasti hämmentää kaikki vielä :heart: :hug...
  15. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    tiuhti, kiitos neuvoista, niitä noudattaen siis kohti plussaa loppukierrosta :D niin ja tuo tikkujen puolittaminenhan on ihan selvää säästöä :D ja komppailen Chibaa, mitä jos testaisit kuiteskin :p tietty teet mitä haluat, mutta tämä sosiaalinen paine ;) Lilli88lle tsemppiä lääkehöyryihin, ei...
  16. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    satuh83 joo, muistan elävästi tuon tuskan :( ja joka kierron alussa sitä muka päättää että testaan vasta tasan tarkkaan ku alkaa täti myöhästellä reilummin... Auttaa kyllä nuppia tosi paljo jos vaan pystyis jotenki keskittymään muihin asioihin, mutkun ei :D Tsemppiä! :heart: tiuhti okei, eli...
  17. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Hey kiitosta vaan, ja kyllä tuo tikuttelu on ihan uus tuttavuus, kaikkeahan täytyy kokeilla :D Ja kyllä, jos ei muihin testeihin sitä viivaa tule niin ainakin ovistesteihin :D Voih, sun välivuoto tai mikäsittenikinäonkaan kuulostaa jännältä :O sulla ei oo aikasemmin ollu tai oo yleensä...
  18. M

    Esikoista yrittämään 2011

    Mut voi ihan huoletta poistaa, kiitos ja anteeksi :)
  19. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Uusille tervetuloa! :wave: t84:n viikonloppu kyllä kuulostaa niiin tosi unelmalta :heart: Ehana mies! Ja nyt kovasti tärppionnea! :) Epa_88: voi hurjasti onnea! :heart: tiuhti, no voi ny penteles sitä tätiä :hug: ja vielä mahataudinki lykkäs, kovasti paranemisia! :heart: pamsulle...
  20. M

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Sorisori veri sori, omanapailua vain tänään, mulle voi laittaa kp 2, yk 3. Viimein se täti ymmärsi saapua! Nyt viiletän lukemaan tenttiin, tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja palaan kommentoimaan paremmalla ajalla :heart:

Yhteistyössä