<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

t84
tiuhti muakin ärsyttää noissa koirissa välillä se, kun noi on noita paimenkoiria niin riittää että otan paremman asennon sohvalla niin nää pomppaa pystyyn että "MITÄTEHDÄÄN!?". Iteppähän oon rodut valinnu (nojoo toi toinen tuli vahingossa) mutta tiettyinä päivinä toi tympii sen verran että tulee karjuttua niille että lopettakaa, ja sit on jälkeenpäin huono omatunto kun minkäs ne sille voi...
Oivoi teitä, otappas nyt puhelin käteen ja laita joku pusipusi tykkään susta viesti sille ukolle :D Mekin ollaan joskus mökötetty pari päivää jostain tyyliin "joit vikat maidot!" asiasta :LOL:

Kuullostaa kyllä niin hyvältä noi sun oireet! Ja vielä testissä jotain!? Mä en kestä! :D

Ja mirwu todellakin tänne saa avautua, joko ihan asiasta tai vähemmän sellasesta, niinku esim minä :D
Ja voin kertoa että pitkä yritys ei oo parisuhteelle helppoa, on meilläkin ollut pieniä ja vähän suurempiakin ryppyjä, mutta eiköhän noikin vahvista kun niiden yli päästiin :)
 
joo, no mies rikkoi mykkäkoulun ja laittoi viestin että tuli juuri tauolle :) niin eiköhän tää tästä.. joo ja oireet kuulosta ahyviltä, mut se aamuinen testi oli ihan outo, siis kun katoin sitä niin siinä näkyi kontrolliviivan lisäksi kaksi viivanpaikkaa tai sellasta "syvennystä" mitkä kiilsi eli kohta johon viivan pitäis tulla mut niitä oli kaks! :D ja minä sit nakkasin 10min jälkeen testin mäkeen kun turhauduin mutta kun nyt katson silmilläni muistikuvaa niin ihanku siinä ois voinu olla jotain.. siis oon ihan seko :D noh, huomenna testaan aamusta uudestaan! tai sit vasta keskiviikkona jos kantti kestää..

Mirwu, tää on just oikea paikka mihin avautua :) itse ainakin avaudun, ja usein!¨

ja siis joo, meilläki aktiivinen rotu kyseessä, mutta en mä ajatellut et sen kanssa pitäis koko ajan touhuta, pitäähän mun nyt saada levätäkki ja musta koiran pitää oppii rauhoittumaan jos mamma käskee :kieh: noh, toivotaan et vähä helpottaa nyt kun pallit lähtee :D
 
Kiitos ihanat korvaamattomasta tuesta :heart:

Tuntuu vaan että missään, mitä oon tekemässä ei oo mitään järkeä... :D Ajattelen varmaan taas liikaa järjen kautta asioita, vaikka pitäis perinpohjaisesti selvittää tunnepuolella mitä ja ketä tässä todellisuudessa haluan.

Onnea hirmuisesti haamuilijoille ja plussanneille! :heart:

Niin ja koiruleista puhuitte myös... lemmikkiosastolla on tässä huushollissa rauha maassa ku molemmat kisulit leikattiin viime viikolla... ahh mikä hiljaisuus, se mouru oli jotakin järkyttävää :cool: Nyt pystyvät nukkumaan sekä ihmiset että eläimet, ja ruokakin maistuu!

tiuhti toivottavasti kaikki ne monet viivat vahvistuisi plussaksi! :heart:
En muista ihan, on tästä aiemminkin taidettu puhella mutta ootteko ajatellu että mitä jos onni tuplaantuukin? :) Tuntuu että itse oisin varmaan ilonsekaisessa paniikissa, ja pelottaisi miten elimistö kestää tuplaraskauden... kun monilla tuntuu olevan yhdenkin matkustajan kanssa kovasti tekemistä, saati sitten miten syntymän jälkeen jaksaa...
 
Hyvvää huomenta. :)

tiuhti, on pysyny poissa mutta en usko että raskaana olen. Eilen tullu semmosia pieniä kramppeja ja kipuiluita, joten eiköhän se täti tule parin päivän sisään. Jos ei ala kuulua niin sitten teen testiä, mutta en ainakaan nyt. Hyvin voi malttaa mielensä ku ei ole r-testejä olleskaan kaapissa. :D
Mutta vitsit, sinun tilanne kuulostaa nyt hyvältä. Kohta mie saan varmasti lisätä sinut plussanneisiin. :heart:

Mirwun kysymykseen, niin olisin hyvin kiitollinen ja onnellinen tuplaraskaudesta. Tulisi sieltä sitten yksi tai kaksi, tai vaikka kolmekin niin kiitollinen olisin ja niillä eväillä sitten mentäisiin. Olisihan siinä varmasti haastetta, mutta koskapa elämä helppoa olisi. :D En mie jaksaisi stressata sellaisesta asiasta, kun kumminkin ainahan se riski on ja olen tiedostanut asian.
 
Chiba, siis mie en usko että sulla täti alkais! jos sulla kerta kipuilua tulee ja täti poissa niin musta se kuulostaa hyvältä..

Mirwu, jos sie rahallista puolta ajattelet ja vauvaa niin mie uskon et aina sitä jotenki pärjää :) nou hätä muru :heart: itelläni oli YK3 aikaa et mitä järkee tässä on, mutta nyt oon varma et lapsen haluun!

siis äsken olin kävelemässä ruokalaan ja tunsin kun jotain kuumaa valahti pöksyihin.. ajattelin et joo, tässä tää oli! menin wc ja se oli paksua valkkari :x:D saakeli et meinas itku tulla kun kävelin wc.. mut huh! ekasta säikähdyksestä selvitty! mutta tää enteilee kyllä menkkoja, mulla alkaa aina valkkarin tulo lisääntyy kierron lopussa.. ainut mikä saa mut vähä tuntemaan RKTT oloa on nuo tissit ja eiliset kipuilut masussa..:ashamed:
 
t84
Siis jos meille olisi tulossa useampi niin en oikeesti tiedä mitä tekisin :D Kehtaako näin sanoa, että en kauheen onnellinen olis, ihan vaan pelkkää paniikkia olis tiedossa. Kun miehellä kuitenkin on harrastukset ym, joista en halua että se luopuu, niin aika paljon kuitenkin mä tulisin yksin hoitamaan, eli pari vaativaa koiraa ja siihen vielä tuplat niin hohhoijaa.... Apua nyt mulle iski jonkinlainen ahdistus :D
Emmä tiiä, saattaishan se muuttua onneks mutta oon vierestä kattonu mitä elämä voi kaksosten kanssa olla (ja näille tuli parin vuoden päästä TAAS kaksoset!!) niin ei herrajumala...

sokruli suakin jännäilen hirveesti!
 
meidän äidin puolen suvusta on riski saada tuplat :D ja se hyppää aina yhen sukupolven yli, meidän äidin se hyppäsi eli se on minä tai sisko joka saa ehkä tuplat :D olis se kyllä aluksi aika pelottavaa jos siellä ois tuplat, mut enköhän mä siihen sopeutuis :D mies saattais olla hämillään!
 
niin ja Chiba sanoikin hyvin tuplaraskaudesta, kyllä se on onni, jos tuplat saisi, mutta mie vaan oisin kyllä aika järkyttynyt aluksi, kun meidän pitäis sit muuttaa isompaa kämppään ennen vauvojen syntymää :D ei mahtuis kahta, yksikin tekee tiukkaa tonne nykyiseen mut siellä voi asua kummiski ekan vauvavuoden ainaki :)

ootteko muuten miettinyt sellasta asiaa, että nukutteko perhepedissä vai vauvalle heti oma sänky? :) kaikkea se mieki mietin vaikkei edes tärppi ole lähelläkään :D
 
tiuhtin kysymykseen, että en tiedä. :D kyllä vauvalle oma pinnis hankitaan tottakai, mutta tilanteesta riippuen sitten saa nukkua vieressä mutta kyllä luultavasti omaan sänkyyn opetetaan nukkumaan, jos vaan alkaa nukkumaan.

Muuten tulee ahdasta, kun miekkosella on tapana välillä vallata koko sänky. :D
 
mie ajattelin et varmaan ekat kuukaudet sais vauva nukkuu viekussa kun sit ois helpompaa sen yösyöttämisen kanssa ja sit kun mie pelkään sitä kätkytkuolemaa niin ois ainaki äipällä turvallisempi olo jos pikkunen nukkuu vieressä :D siis mikähä ylisuojeleva äiskäläiskä mustaki tulee :D
 
Hei vaan kaikille pitkästa aikaa...

Ensiksikin tahdon kovasti onnitella joita on onnistanut ja kovasti haleja tädin kynsiin joutuneille..

En ehdi nyt muuta kuin oma napailemaan ja päivityksiä tässä tahdon kertoilla.. eli mulla täti tuli kylään viikonloppuna ja mun päivät on nyt 3/27 yk4.
Kovasti tässä jo toivoisi, että tärppää. Mutta kai se hiljaa hyvä tulee.. tai jos on tullakseen.

Tsemppiä naiset!
 


The Esikoisesta Haaveilevat SU 13.3.2011



Skooby...............................kp 79/28-31...............yk 3
Miimau...............31..............kp 63/?.....................yk 7



-Ella-..................26.............kp 47/27-28.................yk?
soleigh...............24..............kp 42/?.......................yk ?
Chiba..................22..............kp 30/28-32...............yk 10



Mikella................19..............kp 28/30-32...............yk 3
iloksi...................28..............kp 27/30-34...............yv 4,5
Lapanen87............................kp 27/30....................yk 16
Ansku83..............27..............kp 26/35-37................yk 3
Jomi....................24.............kp 25/30-32...............yk 7
viida....................25.............kp 23/29....................yk 1
Sokruli.................23.............kp 23/25-30...............yk 3
Hey.....................22.............kp 22/26-65...............yk 3
Mirwu..................24.............kp 22/28....................yk 3
tiuhti_.................21.............kp 22/25-28................yk 5
Namppis88...........22..............kp 21/28-54...............yk 4
Laa84.................26..............kp 21/26-29...............yk 6



Ambrosia85..........26..............kp 19/29-32...............yk 4
Lilli88..................23..............kp 17/?.....................yk 3
Pamsu*...............26..............kp 15/35...................yk 7
Satuh83..............27..............kp 13/32-34...............yk 4
AnniMu...............20..............kp 12/32-87................yk 4



AnniSofia.............27..............kp 8/28-30................yk 6
t84.....................27..............kp 6/26-28.................yv 2
Ella83................ 28..............kp 6/26-57................yk 6
PikkuHöttiäinen.....27.............kp 3/27.....................yk 4
Ninni-Ilona............................kp 2/27-46................yk 4



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Lemonade 7.3.2011 yk 11
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
 
Viimeksi muokattu:
Heippa naiset! Mulla on nyt muutama päivä ollut palstataukoa. Kovasti on taas kirjottelua tullut ja ei oikein nyt ehdi lukaiseen. Otan kuitenkin teidät kiinni kun ehdin! :)

Mulla on nyt toivo mennyt tästä kierrosta. Jouduin kp 15 aloittaan Terolutit. Ovulaatio ei ehtinyt tulla ennen sitä. Oon ymmärtäny, että jos ovis ei ehdi tulla, toivo ois menny siltä kierrolta. Jospa Terot sentään ensi kiertoa lyhentäis niin paljon, että ensi kierrossa ovis ois ennen kp 15. Lopetin tosiaan bongauksetkin kun ei kai e enää oikeaa voi näyttää kerran vedän purkista hormoneja. Korjatkaa viisaammat, jos tiedätte asiasta jotain ja oon ymmärtäny väärin!
Ollaan silti nyt joka päivä heiluteltu peittoja (eilen jopa kahdesti :p) ihan silkasta himosta! ;) Nyt jo katse seuraavassa kierrossa..
 
Chiba mulle voi tohon listaan laittaa päiväksi 8.3. ja tossa on nyt nimimerkkinä kumikvaNtti, mut se on kumikvatti :)

Eli mä siirryn nyt tonne odottajien puolelle ja toivottavasti pysyn siellä loppuun asti :) En kyllä teitä unohda vaan välillä tännekin kyl tuun vierailemaan :) Paljon plussatuulia teille! :)
 
Heippa taas, ihanaiset :heart:

Flunssan pentele on iskenyt meikätyttöön enkä nytkään siis jaksa pidemmin kirjoitella... Lämpimät onnittelut plussanneille ja kasapäin myötätuntohaleja tädin ahdistelemille! :hug:

Chiba Mulla on listassa vähän liian pienet kp:t, eli omien laskujeni mukaan mulla olis nyt menossa kp 25 :) Kiitos! :flower:

tiuhti_ Tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen! Hieno juttu ja vaatii kyllä tosissaan munaa!! Pahoittelut negoista, mut ei luovuteta. RKTT loppuun saakka :D

ON Täällä siis jo kp 25 menossa. Jotain ehkä ovislimojen tapaista (sori TMI:stä, mut sellaista venyvää kananmunan valkuaisen oloista) havaitsin yllättävän aikaisessa vaiheessa, nimittäin kp 15. Mut jotain nippailuja jne. tunsin kp 17 ja 19, joten en yhtään tiedä, milloin oon ovuloinut. Oltiin just silloin reissussa, ensin anoppilassa ja sit mun vanhemmilla, mut kiitettävästi saatiin talletuksia tehtyä ihan rauhassa eli taas on jännäpäivät aluillaan :whistle: Flunssa sotkee tietysti tuntemuksia... Välillä oon melko RKTT ja välillä en yhtään. Nyt just en oo yhtään, joten juon parhaillaan Finrexin-mukillista. Sitä ei käsittääkseni raskaana oleville suositella, mut en oo varma koskiko tuo vaan raskauden viimeistä kolmannesta tjsp.

Yritän taas aktivoitua kirjoittelun suhteen, kunhan vointi vähän kohenee ja saan koulutehtävät paremmalle mallille. Plussatuulosia teille! *puuuuuh*
 
Kumikvatti, jaa kappas. Miten mie oon aina ajatellu että se on kvantti. :D noh, korjattu on. Ja heippa, kiva kun kävit. Takaisin ei saa tulla vastaku pikkukakkosta alatte suunnitella. ;) :D

Jomi, hyvä kun sanoit. Korjattu on.

Kylläpäs minä olen nyt sohlannut tuon pinon kanssa kun kaikilla on jotain huomautettavaa. :D Koitan ottaa itseäni niskasta kiinni ja parantaa tapojani.
 
Helou taas pitkästä aikaa!

Mulle voipi listaan päivittää kp 6 ja yk 6 (tuolla on jostain syystä yk 3, mikä on ihan metsään:)) Kolmas ja viimeinen terokirto ohi, niillä ei tulosta, muutakun kellontarkat menkat. Nyt kp 13 on aika gynelle, hän sitten katsoo onko ovulaatiota tuloillaan. Harmittaa...
 
Hellurei ja kiitti tsempistä :) Anoppikin on kuulemma leppynyt, itse en sille soittanu mut mies oli tänään udellu kuulumisia niin olihan se anoppi joutunu myöntämään että vähän ylilyönniksi meni. En ihan heti kyllä aio sille soitella.... : /

Mä oon ihan selkeästi niin RKTT :D Mulle tuli jopa töissä paha olo lääkkeitä jakaessa vaikka koskaan ennen niiden hajut ei oo mua häirinny. Lisäks ovistestit näyttää taas vähän vahvistuvaa viivaa. Missä mennään kysyn vaan :D Muutenkin on ollu ihan ihmeellisiä oloja. En vaan viittis innostuu liikaa koska sit alan saamaan varmasti kaikki raskausoireet ja petyn kun testit näyttää negaa...
 
siis nyt olen ollut kohta polttamatta ekat 24h :D tarkalleen 20h ja 30min.. ja tiukkaa tekee :kieh: miehelle on tullu kiukuteltua, toivottavasti se ymmärtäis :ashamed: ja kaikista pahin oli kun pääsi töistä kotiin ja sain kahvikupposen käteen, olin rättiväsyny ja kiehutti koko duunipaikka ja koira ja mies.. noh, kyl se tästä, päivä kerrallaan :)

Namppis88, joo kännissä sitä itekkin saattaa joskus päästää sammakoita suustaan ja käsittää asioita väärin, mä luulen et kyllä se anoppi on tajunnu et oli hölmöä suuttua sellaisesta :)

ihanaa kuulla sinusta Jomi, tärppionnea muru :heart: ja kiitos tsempeistäsi! paranehan flunssastasi! :)

siis mullakin on välillä RKTT olo ja välillä ei yhtään, mites Chiba?? mulla on enää kaks tollasta herkkää testiä jäljellä, huomenna en meinaa tai yritän olla testaamatta! mun mielestä tilasin niitä 10kpl mutta niitä oliki vain 5 :confused: en tajua...?? ja eihän mulla oo enää sitä tilauslappua.. noh, ei se mitään :) on mulla ne pari pregcheckiä ja digi :)
 
tiuhti, vautsi! Nyt et kyllä ratkea enää polttamaan. Käyt vaikka juoksemassa ja karjumassa pihalla, jos se helpottaa. Ensimmäinen viikko varmasti on vaikein, mutta jospa siitä sitte seurais hyvää.

Ja ei, täällä odottelen menkkoja. On alavatsaa vihlonu ja jokseenkin paikat on "turtana" tai kipeät, mutta menkkaoireet on selvästi. Eli eiköhän varmasti huomenna viimeistään.

Noh, huomenna olis sitte se lääkäri. Toivottavasti alkaa ottamaan niitä hormonitestejä, luulis nyt kait ku minullaki tulee pitkin kiertoa ihan sairaasti kuumia aaltoja. Tuntuu kuin olisin joku vaihdevuosi-iässä oleva kun hikeä puskee mennen tullen.
 

Yhteistyössä