<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Epa, paljon onnea! :heart: Laitanko sinut tältä päivältä plussanneisiin?

tiuhti, On kaikki ok, olen vain pitäny vähän matalampaa profiilia ja jokseenkin taas ollut pientä masennusta ilmassa. Tai no masennusta ja masennusta, kironnu oikeastaan tätä elämää että miksi kaikki on aina niin vaikeaa. :D eli ihan peruskauraa.

ON: Tosiaan ei mitään ihmeempää tänne, ovis varmaan on tässä parin päivän sisään. Mies on kipeänä että jää nää pupuilut vähän vähemmälle tältä kiertoa. Eilen tuo rassukka halusi että heilutellaan peittoja vaikka onkin kuumeinen, noh.. niinhän me tehtiin pikaisesti ja varmaan tuo on sitte ainoa yhdyntä tälle tärpille. Ehkä on vähän parempi pitää pientä "taukoa" tai ei ainakaan höyrytä niin suuna päänä näiden ovisten kanssa.
Eilen tuli taas murhetta miehelle itkettyä melkeinpä. Välillä tuntuu niin epäoikeuden mukaiselta että monet tulevat ensimmäisistä kierroista raskaaksi ja jotkut sitten joutuvat odottamaan sitä tärppiä pitkän pitkän aikaa. Eihän kenenkään vauvat ole meiltä pois, mutta välillä tuntuu ettei nää hetitärppääjät ymmärrä miltä tuntuu odottaa pitkään ja pitkään. En siis tarkoita ketään loukata enkä mitään, tottakai jokainen jänskää ja odottaa sitä lasta tulevaksi yhtä paljon. Mutta jotenkin meidänkin emännän lohduttelut tuntuu teennäisiltä, kun veli tuli pillereistä ja minä tulin heti, ku kierukka otettiin pois. Eli mitään yrittämistä ei edes ollut, kuten myös suurimmalla osalla äidinsuvun naisista tulleet tyyliin alastoman miehen nähdessään paksuksi.

Näköjään mie ku päivitän niin sitten taas ulvon kurjaa kohtaloani. :D Eilen vaan oli ihan kamala vauvan kaipuu. En ole ikinä kokenu niin kovaa vauvan kaipuuta kuin eilen. Melkeinpä olisin voinut tehdä mitä vaan, että saan sen oman lapsen. Mietin jo että käynkö yläkerrasta ryöväämässä lapset ja annan niille paremman elämän, kun karjuvat vaan lapsillensa. :/

Äh, sitä lääkäriä odotellessa. Jospa sitä pääsis niihin verikokeisiin ja näyttäis tuota yhtä luomea. Tullu alle vuodessa olkapäähän luomi, joka on paljon vaaleampi mitä muut ja alkanut nyt kutisemaan. Niin toivon ettei olis mitään pahempaa, mutta tietenkin minun tuurilla ilmenee melanoomat sun muut, ghn.

Eli hyvää perjantaipäivää vaan kaikille ja antoisaa viikonloppua! :D :heart: Chiba kuittaa ja hiljenee... hetkeksi. :)
 
satuh83 joo, muistan elävästi tuon tuskan :( ja joka kierron alussa sitä muka päättää että testaan vasta tasan tarkkaan ku alkaa täti myöhästellä reilummin... Auttaa kyllä nuppia tosi paljo jos vaan pystyis jotenki keskittymään muihin asioihin, mutkun ei :D Tsemppiä! :heart:

tiuhti okei, eli tässä nyt menee varmaan tovi ihan vaan katellessa että mitä nuo tikut mun kohdalla näyttää ja miten millonki? on se monimutkasta :D Ei muutaku hommiin vaan sitte ;) Juu, teillä varmaan sitte on vielä tärkeämpi saada touhuilut ajotettua mahd. hyvin. Mutta uskon ja toivon että kun koko ajan oppii jotain omasta kehosta ja noista tikuista niin hyvin menee. :) Tärppitsemppiä teille! :heart:

t84 voih, tosi tympeää :( jos sun paikat ois vaan ärtyny jotenki? :confused: mulla usein varsinkin villissä nuoruudessa ärsyynty limakalvot ku sillon tuli enemmän puuhattua toisin ku nykyään köhköh... ja oon huomannu että kylmää ottaa tosi herkästi, niinku varmasti kaikilla.

Tämä kuumeilija lähtee tentin kautta kotipuoleen viikonlopuksi, tietää ainakin että menee aika pian ja sitten pääseekin jo... tittidiii! Ihanaa viikonloppua kaikille! :heart:
 


The Esikoisesta Haaveilevat PE 25.2.2011



Angela88.............................kp 77/24-38...............yk 0/1
Skooby...............................kp 63/28-31...............yk 3
Lilli88.................23.............kp 58/?.....................yk 2



Miimau...............31..............kp 46/?.....................yk 7
iseeyou...............................kp 39/25-29...............yk 6
Pamsu*..............26..............kp 36/35...................yk 6
lemonade............25..............kp 34/42...................yk 7-11
Tryffe.................29.............kp 33/35-37...............yk 2
-Ella-..................26.............kp 30/27-28................yk?



Satuh83..............27.............kp 29/32-34................yk 3
Äipäksi91............20..............kp 26/29....................yk 8
soleigh...............24..............kp 25/?......................yk ?
Hey...................22..............kp 23/26-65................yk 2
AnniMu...............20..............kp 21/32-87...............yk 3
AnniSofia.............................kp 21/28-30...............yk 6
Kumikvatti...........20..............kp 20/35....................yk 2



Ella83................ 28..............kp 17/26-57...............yk 3
t84....................27..............kp 15/26-28................yv 2
Chiba.................21..............kp 13/30-35................yk 10
Mikella................19..............kp 11/30-32................yk 3
Ninni-Ilona............................kp 11/39-46................yk 3
iloksi.................. 28..............kp 10/30-34...............yv 4,5
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 10/27....................yk 3



Ansku83..............27..............kp 9/30-40?..............yk 3
Lapanen87............................kp 9/30....................yk 16
Jomi....................24.............kp 8/30-32...............yk 7
viida...................25.............kp 6/29....................yk 1
Sokruli.................23.............kp 6/30....................yk 3
tiuhti_.................21.............kp 5/25-28...............yk 5
Mirwu..................24.............kp 5/28....................yk 3
Namppis88...........22.............kp 4/28.....................yk 4
Laa84.................26.............kp 4/26-29.................yk 6
Ambrosia85..........26.............kp 2/29-32................yk 4



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
 
Chiba muru :hug: ehkäpä jos oikeesti stressaat tätä vauvahommaa niin kovasti että siksei tärppää, stressi on paras ehkäisykeino! josko tästä kierrosta ei tärppää, niin mitäs jos ensi kuussa et tikuttaisi edes ovista ja menisit mutu tuntumalla? :) eli lasket kyllä päiviä ja kuuntelet kehoasi, mutta et vaan tikuta, ja alku kierrosta puuhailette miehen kanssa 1-3 päivän välein, tai miltä tuntuu :) suositushan on 1-2 päivän välein.. aloittaa vaikkapa kun menkkavuoto on loppunut.. sä et tiedä oikeesti kuinka paljon mä tsempitän sun puolesta, mä olen valmis heittään tämän kierron mettään, jos sä vain muru saisit nyt sen plussan :heart: mä voin tulla sit perästä ens kierrossa.. tai sitä seuraavasta.. tai sitä seuraavasta :D mut ihan oikeesti muru, nyt pää pystyyn ja kohti nousukiitoa :kiss: murehditaan vasta sitten jos täti tulee paikalle, eikä etukäteen :) nyt puhallan sulle ison kourallisen plussapölyä ja plussapuhuria ++++++++++++++:whistle: *puhkuu keuhkot pihalle* :heart: mukavaa viikonloppua muru!

Mirwu, itse tikutan yleensä kaksi kertaa päivässä. eli n. klo 10 aikaa aamulla ja sitten n. klo 18 illalla :) tikut voi leikkaa puoliksi niinkuin t84 sanoi ja näin säästää sen 9,90€ :D ja saa 20 tikkua! *reps* meinaan mä teen aika usein tikuttelun alussa niin et puolitan tikun, kun jotenki harmittaa kun tietää ettei plussaa tuu vielä, mut pakko vaan testaa :D mut sit ärsyttää ku vahingossa leikkaat sen tikun päin p*rsettä ja kuitenki jää vaan yks rikkinäinen tikku, jos sitäkään :D tärppionnea! :heart:

Mukavaa perjantaita ja viikoloppua kaikille! meillä on ainaki ihana ilma ulkona :) joten nautimpa siitä ;)
 
tiuhti, voi muru kun siinähän se on kun minusta mie en stressaa edes kauheasti. :D Ensimmäisissä kierroissa tuli stressattua mutta en mie enää stressaa, ajattelen vaan että no kokeillaan nyt, mutta enpä innostu kun ei se kummiskaan tärppää. Ovista mie oon tikuttanu vaan parilla kierrolla itseasiassa, osaan sen verran suurinpiirtein omia oireita tulkita että tiiän, että nyt on tulossa.
Enkä nytkään ole tikuttanut, enkä edes jaksakaan. Ja muillakin kierroilla tullut peittoja heiluteltua parin päivän välein. Oikeastaan parissa kierrossa kokeiltiin että joka päivä oltais paria päivää ennen ovista ja oviksen jälkeen, mutta ei sekään sitte tuntunu semmoselta että jaksais kokoaikaa. Myös yks tuttu vannoi, että aamuin illoin pitäisi ja mietittiin miehen kanssa että pitääkö tässä sitäkin kokeilla, mutta saa nähdä. :D Mie en oo kovin aamuseksin ystävä, vaikka silloin kuulemma simpat on kaikista reippaimillaan ja niitä on eniten.

Tää on vaan tätä, aina välillä tulee semmonen puuska että kiukuttaa ja ärsyttää ja katkeroittaa. Muuten sitä on vaan aikalailla "Noh, ei voi mitään kai minussa joku vika sitten on" -asenteella. Okei ei tuolla asenteella edes saisi olla, mutta mie oon koittanu pitää matalaa profiilia ja koittanut olla asenteella, että kyllä se tulee ku tulee. Mie voin syyttää hormoneita, ku mielialat vaihtelee. :D Tämmöstä tää vaan on. Kun jotain haluaa ja toivoo niin kovasti, niin aina se on pettymys kun täti tulee. Alkais nimittäin olla jo meidän vuoro, ja myös t84:n vuoro! ja Iloksin! ja muiden joilla on takana yrittämistä jo kauan. :D
 
minusta saa olla katkera, vihanen ja ärsyyntynyt :) ja musta se on vaan hienoa, että osaa sen itselleen sanoa! voin minäki myöntää et viime kierrossa mä oli ihan maani myynyt kun täti tuli, ihan oikeesti, huusin jopa pihalla yksinää et vittu et on epäreilua! et nyt loppu koko homma :ashamed: mut kyllä tää tästä, niinku Chiba sanoit :ashamed: välillä tää homma vaan hajottaa ihan oikeesti, myös minua, vaikken sitä täällä ääneen sanokkaan! ja vaikkei nyt ole vasta kuin YK5..

ja oikeesti, pitää sit osata iloita täällä, jos tärppi käy jo YK1! ei se ole multa/meiltä pois :) eli ei saa nyt sit pelätä hehkuttamista :) näitä tällaisia ajatkusia vaan tulee välillä ja pakko ne on joskus saada jonnekki purkaa!

itse en miehelle oikein halua purkaa näitä tuntemuksia kun hän varmaan syyttäisi siitä jotenkin itseään ja aikaisempia lääkkeitään :ashamed: ja hän on enemmän sillä kantilla että "tulee jos on tullakseen" :) paitsi nyt mies on alkanut itsekki vähä höösää, mua naurattaa kun mies kommentoi kun telkkarista tulee joku vauva juttu ja joku hoitaa vauvaa :D yks päivä sanoi jotenki näin "siis miksi tuo jättää tuon vauvan likaiset harson tonne sänkyyn eikä vaihda ja vie suoraan pesuun, siis miksei nuo vie yleensäkkään pyykkejä suoraan pesuun vaan jättää tonne vauvan luo haisemaan.." :D ja huomasin myös nyt viimeksi, että mies pettyi kun menkat alkoi.. että taitaa hänkin odottaa jo pikkusta!

huh huh :D tulipas sitä itekki vähä purkauduttuu! toivottavasti teistä kukaan ei ota tätä henkilökohtaisesti, kaikki me halutaan varmasti yhtä paljon pikkuista ja jokainen meistä on pikkuisen ihan yhtälailla ansainnut, oli sitten YK1 tai YK10! :) tsemppiä muruset :heart:¨

nyt iso plussapuhuri vielä lopuksi kaikille ++++++++++++++++++++++++++:whistle:
 
Sori kun nyt tulee vain omanapailua! Mutta mulla on ollu niiin kauhee päivä, ettei varmaan koskaan ennen oo tuntunu tältä! Aamusta asti oon itkeny ja ollu ihan masentunu. Lähdin muka ajaan kouluun ja kesken matkan piti kääntyy takas ku ei vaan voinu mennä. Palasin kotiin peiton alle. Jotenki tuntuu ku maailma kaatuis ja mä en ikinä saa omaa vauvaa ja ja..Eli siis todennäköisesti tän takana on nuo Terolutit, joita oon nyt ottanu kahdeksan tablettia. Ihan sekasin pää! Jospa noita ei kauan joudu syömään, koska ei tunnu kivalta olla ihan sekopää turhan takia! Illaksi pitäis koota ittensä ja lähtee töihin. Kotikin on sekamelskassa kun ollaan taas oltu niin kiireisiä, ettei oo ehtiny siivoon. Kun jaksais senkin tehdä!
 
Kyllä se vaan on niin että jokaiselle tulee niitä epäuskon hetkiä ja välillä on vaikea olla iloinen kun joku ilmoittaa että oho, oli mulla hormonikierrukka mut silti kävi näin.... Mut yrittäkäämme kestää, meidän jokaisen vuoro tulee jossain vaiheessa. :)

Oli muuten huvittavaa tänään kun käytin 7v kummityttöäni tänään hoplopissa (sellanen riehumispuisto lapsille) ja kuuntelin sitä huutoa ja meteliä 2tuntia. Täytyy ihan rehellisesti sanoa, että kävi mielessä harkita tätä vauvahommaa uudestaan. :LOL: Niin kauhea meteli siellä oli ja lapsukaiset säntäili joka puolella... :D Mut onneksi niitä tulee yleisimmin 1 kerralla eikä sellasta 150 eri-ikäistä lasta :D


Ai niin Meidän koiruli sai tänään kaksi pentua, en malta odottaa että kasvattaja laittaa niistä kuvia. Oli kuulemma ollu oikein helppo synnytys.
 
Viimeksi muokattu:
Mut saa siirtää taustailijoihin. Käyn edelleen lukemassa välillä teidän juttuja ja kuulumisia, mutta nyt tuntuu siltä ettei enää jaksa näitä pettymyksiä. Joten yritän keskittyä muihin asioihin hetkeksi :) Ilmoittelen, jos jotain tapahtuu.
 
Namppis88 Onnea koiravauvojen johdosta!!! On ne vaan niin ihania... Meillä on ennestään neljä koiraa ja vielä haluisin yhden pennun... Ja sit tietty jossain vaiheessa olis aikomus pennuttaa meidän 4v. narttu.

Lilli88 Ja onnea sulle tädistä ja siitä kun terot toimii! :)

Sitten taas tänne minä-minämaahan... Enhän mä malttanut odottaa sen testaamisen kanssa. Hain testitikkuja (rfsu) ja jo toissa päivänä ekan tein. Sieltä tuli nega. Eilen illalla olin näkevinäni jonkun tosi haalean haamun mut tänään tarkasteltuna se oli kans nega. Ihan hölmöä tuijotella noita vanhoja tikkuja, tiedetään... :ashamed: Tänään sit aamupissasta tehty tulos edelleen taysin puhdas nega, ei edes mitään haamuja... Huomisen ja keskiviikon välillä pitäis tädin tulla kylään...
Mä oon menettäny toivoni tän kierron suhteen ja muutenkin. Jotenkin tuntuu etten oo edes lasta ansainnut. Ja sit harmittaa sellaset jotka sen vauvan saa ihan tosta noin vaan... Muutaman vuoden takainen kahden vuoden epäonnistunu yrittäminen heikentää uskoa raskautumiseen. Taitaa olla lääkärireissu edessä. Mulla on ollut nyt jo toista viikkoa hirveän huono olo. Kaikki oksettaa (hajut, ruoat, autossa istuminen yms). Ja sit on ollu noita ihmeellisiä vatsakipuja jne. Mut sit taas tädistä ei ole mitään merkkiä mitä normaalisti ois ollu... Joku on sekottanu tän mun elimistön ihan täysin, mut mikä?
 
Namppis, oi ihania koiravauvoja. :) kohtahan tässä alkaa olla koiravauvakuume, kun joka puolella on pentuja.

Lilli, hieno juttu. :) Toivottavasti nyt sitte tärppäis!

Satu, jotenkin niin samoilla linjoilla ollaan, että välillä oikein harmittaa kun jotkut saa vauvan tuosta noin vaan, ja sama on käynyt mielessä että eikö me vaan ansaita vauvaa, vaikka asiat on niin hyvin vauvan kannalta. Sitten kaikki semmoset joiden ei vauvaa tarvis saada pamahtavatkin heti raskaaksi. Mutta noista RFSU:n testeistä, niillä kuulemma on taipumusta näyttää haamua että kannattaa varautuneesti ottaa niiden tulokset.

Tässä pohdiskellut jo hetken aikaa ja vähän harmitellutkin, että jännä kun monet jotka ovat puolivuotta yrittäneet lasta, ns. "luovuttavat" ja sanovat, etteivät jaksa enää pettymyksiä ja jättävät lapsiasiat syrjään. Puolivuotta yrittämistä (varsinkin pillereiden jälkeen) ei ole vielä mitään, ja tutkimusten mukaan naiset alkavat tulla yleensä sen puolen vuoden jälkeen raskaaksi, suurinosa tulee vuoden sisällä yrittämisen aloittamisesta ja loput sitte reilun vuoden päästä.
Välillä oikein harmittaa, kun jotkut ovat jo kolmen kuukauden yrittämisen jälkeen mieli maassa ja haluavat tutkimuksiin ja kaikkiin, kun vauvaa ei kuulu. Tottakai kun sitä lasta haluaa, niin sitä sitten odottaa ja pettyy ja pettyy. Mutta itse on ainakin jo jotenkin oppinut tämän odottamisen aikana, että täytyy vain malttaa ja yrittää. Ei siinä sitten muukaan auta. Toki tulee välillä masenteluja, että mikä minussa on vikana ettei se lapsi tule ja miksi muilla tärppää heti, mutta varmaan ainakin jokainen pitempään yrittänyt kokee samoja tunnetiloja mitä itsekin.

Eli olikohan tämän pienen puheen tarkoituksena että naiset hännät pystyyn vaan ja sitä hyvää kannattaa odottaa. :D Joskus se ehkä antaa odottaa vähän kauemmin, mutta kyllä se sieltä tulee tavalla tai toisella. Itseäni tämä odottaminen on kasvattanut jotenkin ihmisenä, ainakin henkisesti (Jaa on vai? :D) ja tukkakin varmasti kasvaa, kun tein päätöksen että antaa tukan kasvaa niin kauan, että pärähtää plussa testiin.

Jospa tää ny sitte lopettais tän henkevien puhumisen ja päivittäis listan, sitte yskis keuhkonsa pihalle. Mies tartutti pöpönsä meikäläiseen, toivottavasti tarttui muutakin entä pelkkä pöpö peittojen heilutteluiden aikana. :D

Ihanaa sunnuntaipäivää muruset. :heart:
 


The Esikoisesta Haaveilevat SU 27.2.2011



Angela88.............................kp 79/24-38...............yk 0/1
Skooby...............................kp 65/28-31...............yk 3




Miimau...............31..............kp 48/?.....................yk 7
Pamsu*..............26..............kp 38/35...................yk 6
lemonade............25..............kp 36/42...................yk 7-11
Tryffe.................29.............kp 35/35-37...............yk 2
-Ella-..................26.............kp 32/27-28................yk?
Satuh83..............27.............kp 31/32-34................yk 3



Äipäksi91............20..............kp 28/29....................yk 8
soleigh...............24..............kp 27/?......................yk ?
Hey...................22..............kp 25/26-65................yk 2
AnniMu...............20..............kp 23/32-87...............yk 3
AnniSofia.............................kp 23/28-30...............yk 6
Kumikvatti...........20..............kp 22/35....................yk 2



Ella83................ 28..............kp 19/26-57...............yk 3
t84....................27..............kp 17/26-28................yv 2
Chiba.................21..............kp 15/30-35................yk 10
Mikella................19..............kp 13/30-32................yk 3
Ninni-Ilona............................kp 13/39-46................yk 3
iloksi.................. 28..............kp 12/30-34...............yv 4,5
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 12/27....................yk 3
Ansku83..............27..............kp 11/30-40?..............yk 3
Lapanen87............................kp 11/30....................yk 16




Jomi....................24.............kp 10/30-32...............yk 7
viida...................25.............kp 8/29....................yk 1
Sokruli.................23.............kp 8/30....................yk 3
tiuhti_.................21.............kp 7/25-28...............yk 5
Mirwu..................24.............kp 7/28....................yk 3
Namppis88...........22.............kp 6/28.....................yk 4
Laa84.................26.............kp 6/26-29.................yk 6
Ambrosia85..........26.............kp 4/29-32................yk 4
Lilli88.................23..............kp 2/?......................yk 2



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
 
Hey
Mulle voisi päivittää kp7 yk 3 vaikka yk2 ei edes ehditty yrittämällä yrittää kun ovista en bongannut ja alkoi se vuoto ihan yllättäen. En ole varma mikä tämä vuoto nyt sitten oli mutta niin runsaaksi se kuitenkin yltyi että lasketaan siitä uusi kierto alkaneeksi ennen kuin toisin todistetaan.

Lilli88 Jippii! Nyt uuteen kiertoon intoa täynnä eikös?! Hyvä että terot toimii!=)

Satuh83:hug:

Namppis88 Onnea koiravauvoista!! On ne ihania!:heart:

KOVASTI PLUSSATUULIA KAIKILLE!!:whistle:
 
t84
Moikka vaan kaikille!
Mulla on nyt jotenkin niin paska mieli niin vastailen enemmän muille huomenna, nyt vaan minäminä osastoa. Tuli vähän tapeltua ukon kanssa ja sanottua yhtä sun toista mitä ei tarkota... Mä oon vaan ollu nyt muutaman kk niin hiton herkkä, mulla pyörii vaan vauvat mielessä ja meinaan pillahtaa itkuun aina kun nään edes vaunut, puhumattakaan vauvoista... Kesällä tulee 3v yrittämistä, nyt on oikeesti ruvennu mietityttämään että kestääkö meidän suhde enää kauan tällasta, tää rikkoo vaan mua kokoajan enemmän... :(

Mitäs muuta, joku dpo 5 menossa? Miten se nyt lasketaan, ma ja ti tuli hymy digiin, ovista en oo muistaakseni tuntenu, eli mikä nyt menossa? Koko vkl mulla on ollu jotenki turvonnu olo, ja eilen tuli yhtäkkiä hirveä nivuskipu, joka kesti ehkä 10 sek ja sit loppu :confused: Ei mitään hajua mitä se oli.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos satuh83, Chiba ja Hey! Todellakin nyt oon niin intoa täynnä lähössä uuteen kiertoon! Odotukset on korkealla! :) Jospa ei joutuis pettymään..

t84 Tosi ikävä kuulla, että parisuhde on alkanut kärsiä vauvakuumeilun takia! :( Toivottavasti asiat kääntyy pian paremmaksi! :hug:

Nyt oon tosiaan kovasti odottelemassa, että menkat loppuu ja pääsee tikutteleen ekaa kertaa ovista! Iso kasa testejä on pistetty tilaukseen. Kysymys kuuluu, milloin mun kannattais aloittaa tikuttelu? Kierron pituudesta ei ole tietoa, mutta Terothan mulla on käytössä, että periaatteessa se pitäis olla n. 28 päivää, kai. Siis seuraavat hormonit syön 15.- 24. kiertopäivä. Oon nyt alkanut syömään Raskaus Multivitaa ja vehnänalkioöljyä. Lisäksi ostin greippejä tähänkin kiertoon.

Plussapuhurit! :whistle:
 
T84, on vaikea ymmärtää miten vaikeaa mahtaa olla kun on noin pitkään yritystä takana mutta mä toivon sydämenstäni että saatte miehen kanssa asiat sovittua ja kyllä se lapsikin jossain on vielä tulossa. :hug:

Kiitos kaikille koiranpentu-onnitteluista. Varmaan ensi viikolla mennään niitä pieniä katsomaan, vielähän ne on tommosia silmät kiinni mönkiviä ötököitä. :)

Onko muuten muilla ihan ihme mielialan vaihteluita? Tai lähinnä tämmöistä herkistymistä. Katsoin tänään yleltä jotain kätilö-ohjelmaa ja aloin vollottaan ihan solkenaan kun vuoronsa päättävä kätilö halasi synnyttäjää. Siis tilanteessa ei ollut edes syntyny vielä ketään :D Sitten kun se lapsi syntyi niin sit mä vasta itkinkin. Ja nyt on jo terolut-kuuri loppu niin ei tää voi siitäkään johtua :D
 
t84, :hug: Voi teitä. Mutta jos ajattelee positiivisesti, niin onhan se tavallaan ihan hyvä puhdistaa tuolla tavalla ilmaa, vaikka tuleekin sanottua toiselle pahasti. Ehkä tämä yrittäminen on viimein alkanut tuntumaan miehestäsikin jokseenkin turhauttavalta, kun vaikka kuinka yrittää niin ei tulosta ole tullut. Olisiko teidän oikeasti nyt sitten aika lähteä tutkituttamaan itsenne, ihan juurikin suhteenne takia? Varmasti kalvava epätietoisuus kummassa on vikaa kiristää välejä ja pistää mietityttämään. Syteen tai saveen, kyllä teille se vauva vielä tulee.. tavalla tai toisella. Ehkä se olisi myös jokseenkin helpottava tieto, jos syy selviäisi miksi yritys on venynyt noinkin pitkälle? Ei se ota, eikä annakkaan. Ja mistä sen tietää, jos nyt olisikin tärpännyt nyt sitten. Toivotaan oikeasti parasta!

Päivittelen teille muille huomenissa uudet yk:t ja kp:t. Ny ei kykene eikä jaksa, yskiny koko päivän keuhkoja pihalle, on jokseenkin niiiiin vedoton olo. Eli sänkyä kohti piakkoin.
 
t84
chiba pitäishän sitä mennä joo, ja tuli siitä taas miehelle puhuttua tossa yks päivä... Se ei halua niihin mennä. Mä toisaalta ymmärrän, näinkin kauan mä oon asiaa vaan siirtäny ja siirtäny, ja nyt vasta tajunnu että pakko mun on saada tietää. Mutta en tiedä tutkiiko ne pelkästään mua, haluuhan ne varmaan mieheltäkin näytteet ym? En mä voi sitä pakottaa, kun se on vaan sitä mieltä että yritetään kovemmin... Nojuu, siitä se varmaan kiikastaakin : /
No mutta, jospa tänään saisin sinne soitettua ja edes itelleni jonkun ajan. Tosi hankala kun tunnin ajan vaan voi varata aikoja, ja se tunti on just päivällä se kiireisin tunti töissä :D Ja tollasen asian takia haluis vähän johki syrjään mennä eikä kaikkien edessä kailottaa...
 
t84, minulle ainakin sanottiin että jos ei kesään mennessä ole tärpännyt niin mies sitten sperma-analyysiin. Eihän tietenkään pakko ole mennä, mutta toisaalta taas onko järkeä hakeutua sitten tutkimuksiin jos toinen osapuoli ei suostu tutkittavaksi? Mutta tietääkseni ensin lähdetään naisesta liikkeelle, jos ei naisesta löydy mitään hälyttävää niin sitten miehen vuor.
Sinun pitää vaan miekkoselle koittaa, että se olisi sinulle tärkeää ja lopulta se varmasti alkaa hiertämään suhdetta, jos toinen vaan tekee asian suhteen jotain ja toinen ei halua. Kyllä mieki ymmärrän tuon oman miekkosen, että saattaa olla pieni kynnys mennä tutkimuksiin mutta se tietää, että minulle on tärkeää että käy tutkituttamassa itsensä niin eiköhän se sitte mene. Mie vaikka väkisin vien sen avaklinikalle tai vastaavaa. :D
 
Heipähei taas kaikille =) en oo vähään aikaan käynyt, ajattelin antaa tälle asialle vähän aikaa, kun tuntuu olevan niin takkuista hommaa. Oon jo luopunut toivosta pari viikkoa sitten, kunnes tänä aamuna. En itseasiassa edes teidä miksi mä tikutin, mutta tikutin kaksi todella vahvaa viivaa vierekkäin. :O
Onko meitä sittenkin onnistanut..? ei millään uskoltais alkaa iloitsemaan. Mutta en oo koskaan ennen saanut tikkuun edes haamua aikaseksi ja olen niitä kuitenkin monta tikuttanut. Tänään apteekin kautta kotiin ja digitaalitesti mukaan. Ei tässä oikein uskalla alkaa riemuitsemaan, jos testi onki jotenkin väärässä... mun mä oon ihan luovuttanu tämä kuukauden kohdalta , kun en löytänyt ovistakaan tikuttamalla.:confused:
 
Tulin pitkästä aikaa lukemaan, josko täällä olisi raskautuneita enemmänkin - ja onneksi tuossa viime pinossa uusia näytti olevankin =)

Mä oon muuten 27-vuotias, jos joku haluaa pinoon päivittää sen tiedon.

Mä nostan hattua kaikille, jotka jaksavat "yrittää" vuosia tämän asian parissa. Mä kuulun siihen ryhmään, joka jo nyt kun yritystä on takana 7kk, suunnittelee elämää myös siltä kantilta, että josko niitä muksuja ei ole tulossa. Mä oon myöskin sitä mieltä, että jos nuoret ihmiset, jotka harrastaa seksiä säännöllisesti ei saa vauvaa alulle 7kk:ssa, jotain on vinossa (enemmän tai vähemmän). En ole tästä kyllä mitään tutkimustuloksia löytänyt, mutta ihan oman empiirisen tutkimustiedon valossa olen tätä mieltä. Ja koska lapsettomuushoitoihin en ole lähdössä, tuntuu hyvältä, että on takataskussa joku suunnitelma tai ajatus siitä, että mitä hemmettiä mä teen, jos sitä lasta ei kuulu.
 

Yhteistyössä