<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Hyvää viikon alkua kaikille!
Onnittelut plussanneille ja tervetuloa kaikille uusille :)

En ole juurikaan viime aikoina kirjoitellut kun on tullut oltua sairaana ja olen muutenkin yrittänyt vältellä täällä notkumista. Tuntuu että mitä enemmän täällä pyörii, sitä enemmän aihe pyörii mielessä ja vaivaa... Nyt päätin kuitenkin ottaa itseäni niskasta kiinni ja kirjoittaa välillä jotain.

Olin tosiaan influenssassa tuossa hiljattain. Olenkin melko varma ettei tässä kierrossa olla ihmeitä saatu aikaan juurikin tuon taudin takia. Silti jälleen kerran sitä alkaa uskomaan ihmeeseen :headwall: Mikään ei suinkaan viittaa raskautumiseen, mutta aina kun se mahdollisuus on olemassa, alkaa toivo nostaa päätään. Ihan kuin se ihme juuri nyt tapahtuisi kun ei ole kahden vuoden yrittämisen jälkeen vieläkään tapahtunut.

Ylihuomenna olisi lääkärin aika, jolloin pääsen kuulemaan verikokeiden tuloksia. Siitä seuraavana päivänä pitäisi mennä papa-kokeeseen, mutta joudun varmaankin siirtämään aikaa. Ei tullut mieleen aikaa varatessa että sen kierronkin voisi ottaa huomioon :stick:

Minut voisi varmaankin siirtää taustailemaan, koska käyn kovin harvakseltaan enkä oikein osaa kommentoida sitten muitten juttuja... Kaikki tuntuisi pyörivän tämän oman navan ympärillä :ashamed:

Tulen varmaan jatkossakin käymään täällä kertoilemassa omia kuulumisiani ja kommentoimaan teidän kirjoituksianne. Mutta nyt toistaiseksi toivotan kaikille oikein aurinkoista kevättalvea ja hurjasti plussapuhureita! :flower: =)
 
t84
Kiva puna-musta kuulla susta!
Mä kans tossa yhessä vaiheessa olin hetken poissa, päätin etten enää tuu tänne koska tosiaan on vähän ristiriitaiset tunteet... Täällä kun käy on kokoajan asia mielessä, mutta kuitenkin tää porukka ja henki on niin mahtava niin ei täältä kauaa voinu poissa olla :) Muutama viikko taisin onnistua, sillonkin kävin kyllä välillä lukemassa.
On se kuitenkin kiva että on tällanen paikka mihin voi purkaa tunteita kun tuntuu paskalta, kavereille jos kertois niin vastaus olis lähinnä että "pää pystyyn vaan", täällä oikeesti tajutaan mistä puhutaan... Ootte kyllä tytöt mahtavia :heart:

Nyt aamukahville ja myöhemmin sitten ajatuksen kanssa tarinoimaan enemmän :)
 
huomenta neidit! heti alkuun, meikäläinen on sit nyt hirvees oksetaudissa, rauhassa menin illalla nukkumaan, heräsin yhtä äkkiä ku tärisin huonosta olosta ja hikikarpalot otsalla, sit vessaan :D ämpäri kourassa ja perse pytytllä :D onneks loppui tossa 3 aikaa, ja nesteet on pysyny nyt sisällä, mut se oli iha hirveetä!

t84 voi hienoa, upeeta :D tänään ja sit huomenna kans vielä puuhasteluja! muistaakseni digi lupaa näyttää kaks hedelmällisintä päivää, ja noita tikkuja kun katsoo niin varmaan tänään vielä tikku antaa tummempaa testiviivaa! oletko testannut? nyt siis sinulle ihan älytön plussapuhuri muru ++++++++++++:whistle: :heart: nyt toivotaan ihan hirveesti onnea tähän kiertoon! ja pistänpä nyt vielä plussapölyä sinulle!

Puna-musta voi ihana kuulla sinusta muru, tervehdyhän nyt kunnolla! äläkä yhtään nolostele siellä että kerrot omista kuulumisistasi, minusta niitä on mukava kuulla! jokainen käy täällä silloin kun haluaa ja kertoo ja kommentoi mitä haluaa! oikein mukavaa kevättä myös sinulle, josko se aurinko paistaisi pikkuhiljaa sinne risukasaankin saakka ja teillä kävisi onnenpotku, tsemppiä muru :heart: olet mielessä! ++++++++++++++++++++++++++++++:whistle: *puhkuu kovaa plussapuhuria*

kiitos kaikille teille tsempityksestä, täällä ollaan jo hiukka paremmalla mielellä ja nousu uutta kiertoa kohti alkakoon :D mutta lupaan, etten yhen yhtä oiretta katsele loppukierrosta enkä saakeli testaa ennenkuin päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa! tai korkeintaa kahta päivää ennen jos on sellainen tunne.. :ashamed:
 
t84, tuo sinun hajujuttus kyllä nauratti mua ihan hirveesti :D mullakin on joskus käyny niin! oon vahingossa vaan laittanut miehen dödöä joskus aikoinaan.. ja kyllä hävetti töissä kun kaikki ihmetteli miksi haisen ihan sellaselle.. :ashamed:
 
Sorisori veri sori, omanapailua vain tänään, mulle voi laittaa kp 2, yk 3.
Viimein se täti ymmärsi saapua! Nyt viiletän lukemaan tenttiin, tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja palaan kommentoimaan paremmalla ajalla :heart:
 
t84
tiuhti tottakai tikutin tänäänkin, tyhmä kysymys, kun ei viivoja muihin testeihin tuu niin pitää tyydyttää viivahimo noilla :LOL:
Eivaan tosiaan päätin että tikutan ihan tädin tuloon asti, tutkailen mitä viivoja tulee millonkin. Mä sitäpaitsi luulen että mä oon bongaillu ovista ihan päin peetä. Aina on tikkuihin pärähtäny viivat niin että oon kuvitellu oviksen olevan siinä kp 14, aina. Ja tietty petipuuhat ajottanu sihen. No nyt tosiaan kp 11 tuli hymy ja olin vähän että :confused: mutta toki ilonen, noiden tikkujen mukaan olisin kylläkin jatkanu oviksen odottelua. Ja senkin muutoksen tein etten aamupissasta noita tehny (nää on noita missä lukee että aamulla kandeis tehdä), eli vähän mua ihan oikeesti ottaa päähän jos tän takia ei oo onnistunu :mad:
 


The Esikoisesta Haaveilevat TI 22.2.2011



Angela88.............................kp 74/24-38...............yk 0/1
Skooby...............................kp 60/28-31...............yk 3
Lilli88.................23.............kp 55/?.....................yk 2
Namppis88..........22.............kp 55/28...................yk 4



Ambrosia85.........26..............kp 45/29-32..............yk 3
Miimau...............31..............kp 43/?.....................yk 7
iseeyou...............................kp 36/25-29...............yk 6
Pamsu*..............26..............kp 33/35...................yk 6
lemonade............25..............kp 31/42...................yk 7-11
Tryffe.................29.............kp 30/35-37...............yk 2



Epa_88...............22.............kp 29/30....................yk 4
-Ella-..................26.............kp 27/27-28................yk?
Laa84.................26.............kp 27/26-29................yk 6
Satuh83..............27.............kp 26/32-34................yk 3
Äipäksi91............20..............kp 23/29....................yk 8
soleigh...............24..............kp 22/?......................yk ?
Hey...................22..............kp 20/26-65................yk 2



AnniMu...............20..............kp 18/32-87...............yk 3
AnniSofia.............................kp 18/28-30...............yk 6
Kumikvatti...........20..............kp 17/35....................yk 2
Ella83................ 28..............kp 14/26-57...............yk 3
t84....................27..............kp 12/26-28................yv 2
Chiba.................21..............kp 10/30-35.................yk 10



Mikella................19..............kp 8/30-32................yk 3
Ninni-Ilona............................kp 8/39-46................yk 3
iloksi.................. 28..............kp 7/30-34...............yv 4,5
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 7/27....................yk 3
Ansku83..............27..............kp 6/30-40?..............yk 3
Lapanen87............................kp 6/30....................yk 16
Jomi....................24.............kp 5/30-32................yk 7
viida...................25.............kp 3/29.....................yk 1
Sokruli.................23.............kp 3/30.....................yk 3
tiuhti_.................21.............kp 2/25-28................yk 5
Mirwu.................24..............kp 2/28....................yk 3



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
 
Huomenta!

Puna-Musta, ihana kuulla sinusta. Mie siirsin sinut taustailijoihin, mutta jos tahdot takaisin listoille niin huutelet vaan, mie hoidan. :) Koitahan parantua!

t84, minulla kanssa näytti digitesti viime kierrossa kahtena päivänä hymynaamaa. :) Ensimmäisellä hymynaamalla oli liuskatestissä paljon haaleammat viivat, mutta sitte seuraavana päivänä oli paljon tummemmat viivat. Eli tärppionnea!

tiuhti, hyvä että on parempi mieli. :) uuteen nousuun vaan! Pakko se vaan on yrittää jaksaa ja nousta ylös masennuksista, kun ei se masentelukaan auta lapsen saantiin.

ON: Kävin käyttämässä ukkoraasua terveydenhoitajalla hakemassa saikkua, niin samalla käytin vähän tilaisuutta hyväksi ja kyselin, että mitenkä jos haluais verikokeisiin niin pitääkö lääkärille varata aikaa tai vastaavaa. Noh, sainpa lääkäriajan 15.päivälle ens kuuta. Ei kuulemma aikaisemmalle saa kun lääkäri vaihtuu ja ollaan ilman omaa lääkäriä pari viikkoa. Saa nähdä saako tässä kierrossa mitään aikaan, kun ovis taitaa olla viikonloppuna ja ukkoparka on sairaana. Noh, joko väkisin makaan tai sitten.. väkisin makaan. :D ei vaites, saa nähdä jos se tuosta alkais parantua.
 
t84
Voi kamala mä en kestä!
Duunikamu joka on äippälomalla kävi tänään töissä moikkaamassa, tyttö on nyt 2kk ja voi herra jumala :heart: Se oli niin mahottoman söpö, vaaleenpunasessa pörröhaalarissa. Olin varmaan tunnin sen kanssa kahvilla ja koko aikana tyttö vaan naureskelee ja jokeltelee. Viimeks olin sen luona käymässä, sillon joku 6 tuntii, eikä sinä aikanakaan kertaakaan itkeny. Ei tollasia saa tuoda mulle näytille, mä en kestä!!! Yhyyy!

Oli vaan pakko tulla kertomaan että tekis mieli juosta seinään :mad:
 
Nyt ei voi olla kommentoimatta! :D Eli t84, mie kauhulla oottelen kun lapsuuden kaveri synnyttää parin kk:n päästä esikoisensa! Varmaan sekoan silloin ja juoksen siihen seinään, nauran, nousen ja juoksen uudelleen... :D Kumminkin, erittäin onnellinen olen heidän puolesta, mutta se katkeruuden pieni vihreä mönkiäinen vaan tahtoo aina nostaa päätään kun ajattelee asiaa. Toisaalta on hyvä että kaveri asuu nykyään reilun 100 km:n päässä, ei tuu ihan joka päivä törmäiltyä. Eikä tää kirjottaako tänne vai vaan lukee, näytä auttavan miun hötkyilyjä suuntaan eikä toiseen! :D Yllättävän rauhallisella ololla kuitenkin muuten ollut, ei ole samanlaista häsläystä päällä kuin viime kierrossa. Ja varmana tikutan oviksen, joha sen takia tulee ihan hulluks jos on siitä epävarma! :D Ne digit on lukemani mukaan loistokeksintö, et eiköhän se ole sitten tilattava se! =)

Nii joo, varovaiset onnittelut Epa88! :flower: :heart:

Ja +++++puuuuuh kaikille!!! :whistle: :whistle: =)
 
Voi pettymystyn pettymys. Tein aamulla raskaustestin ja negaahan se näytti.
Tässä kierrossa sain ensimmäistä kertaa pongattua oviksen tikkuun ja sen johdosta jotenkin olo raskautumiseen oli niin varma. Ja niitä kaikkia oireita, voih, kyllä ihmisen mieli on niin outo. Ja kuinka paljon yritin muituttaa itelleni ettei kannata niin kauheesti pelkästä oviksesta innostua, mut silti. Koko päivä meni kyllä ihan pilalle. Oon töissäki tainnu olla ihan kauhee akka. :headwall:

Toivottavasti jonkun muun päivä on sujunut paremmin ja jonkinlaista onnistumista olisi ilmoilla.

Tuo äijäkin ottaa niin aivoon..:mad: ........pientä purkautumista....
 
Hellurei kaikille :)

Pamsulle vastapainoksi mä voin jakaa hyviä uutisia. :) Elikkä täällä alkoi vihdoin ja viimein kp1 :D Nyt voi sitten aloittaa ekaa kertaa tikuttelun ja hyvän onnen yrityskierron nro 4 :D (Tuolla listahan lukee mun yk olis nyt 4 mut ei se on pielessä kun on ollu nää megalomaanisen pitkät kierrot.) Nyt pupuilut päälle ;)
 
pahoittelut Laa84 tädistä ja Pamsu*lle negasta, voihan se olla ettei vielä näy :)

Pamsu* mikä dpo sulla on menossa? josko se ei vielä näy, minkälaisella testillä testasit, herkkyys?

Namppis88 noniih :D nyt sitten eiku peitot heilumaan ja ovista bongaamaan!

t84 no mut nyt kun teillä on pupuilut osunut kohdalle just hyvin, niin joskohan sinullakin olisi pikkunen 9kk päästä viekussa? ;) onnea loppukiertoon muru! :heart:

ON, siis mistä tätä verta taas riittää?? tulee sellaisia ällöjä klimppejä oikein :x ei yhtään ruskeaa vaan ihan punaista ja PALJON! tänään ois jo KP3 :D noin 9 päivää ovikseen!
 
t84
tiuhti toi on oikee asenne! :D Ja 9 päivää on melkeen vaan viikko! Ja tikuttamaanhan sun pitää jo pari päivää aikasemmin, eli käytännössä sun pitää kohta jo alottaa :D

Epa_88 ootko testaillu uusiks?

Laa84 voi itku :( *halirutistus*

Namppis88 oooi, onnea tädistä! (aina yhtä kummallista tosta onnitella :D)

Pamsu testasitko uusiks? jos se ei eilen vielä näkyny?

Ansku83 sulla onnistuu taustailu yhtä hyvin kun mulla kun sitä yritin :D
Toi oli kyllä semmonen vauva jonka kuka vaan olis ottanu :heart: Siinä kävi muitakin työkamuja, lähinnä miehiä ja kaikki oli sitä mieltä että pitäskö kotona vähän jutella... :D

ON Täällä tuli taas heiluteltua peittoa eilen, meinasin jo etten yksinkertasesti jaksa, mutta onneks mies sai houkuteltua... Jotenkin tuntuu kauheen rankalta, emmä oo tottunu tällaseen jokapäiväiseen, viimeks joskus 10v sitten kun oli alkuhuuma menossa ;) No, mies oli sitä mieltä että nyt tää todellakin onnistuu, eli muutama päivä vielä hommaillaan, sit saan kuulemma hengähtää. Se jo suunnitteli että sitoo mut kattoon pää alaspäin niin varmaan kaverit menee perille... :D
 
t84
Tiesittekö muuten tytöt että kun ovistikuilla on löytyny vahvimmat viivat, niin seuraavana päivänä ei toisesta viivasta näy jälkeäkään. Kaikkea sitä oppii :D Mä jotenki ajattelin että se viiva siitä muutaman päivän aikana haalistuu pois, niinkun se siihen tuleekin, en että se noin yhtäkkiä katoaa.
 
mulla se haalistuu aina sen jälkee pari päivää ja ainakin noilla sittarin testeillä mä saan aina jonkimoisen toisen viivan :D onkohan mulla koko aika sitä LH niin paljon sit! juu-u, meinasin jos ens maanantaina (eli palkka tulee:D) käydä ostaa ovistestejä ja aloittaa testaamisen, mun laskujen mukaan mulla olis ovis to-la välisenä aikana, nyt pitäis vaan sumplii et miten yhdynnät ajoittaa kun meillä ei ole hyötyä jos joka päivä puuhailee, pitäis silleen et joka toinen päivä, mut mun tuurilla se menee taas niin et just vääränä iltana sit puuhataan ja munis isrtoo seuraavana iltana, mut onhan sit aamu :D josko se munis olis vielä elossa :D
 
t84
Mullakin on aina ollu jonkinlainen viiva, en oo vaan ikinä jatkanu oviksen jälkeen testailua niin tää oli ihan uutta :D Nyt kun oikeen tiiraan niin onneton haamu siinä kyllä vielä kurkkii.
Mä en tosiaan tiedä onko tästä hyötyä vai haittaa kun joka päivä puuhataan, mä oon nyt vaan jo epätoivonen, kaikkee pitää koittaa :D
 
t84: Testailin kyllä aamulla uudelleen, mutta edelleen se on haalean positiivinen, tänään tarttis varmaan uskaltaa hakea digi. :rolleyes: Tosin tänään on vasta KP30 niin en odota vielä liikoja. Toivottavasti viiva vahvistuisi lähipäivinä.
 
tiuhti_: Kiitos paljon tuesta! :) Olette kaikki niin ihania että toivon kaikille sylin täydeltä plussa puhureita. :) :heart: Jos sitä lopettais tän nössöilyn ja hakis tänään digin ja tekisi sen sitten huomenna.
 
eikun digiostoksille vaan :) eiköhän sieltä tule RASKAANA, huomenna varmaan aamupissasta tulee että RASKAANA 2-3 viikkoa! mutta älä säikähdä vaikka tulis vaan 1-2 viikkoa, kyllä toi on jo varma tärppi! kiitos puhureista :heart: toivottavasti edes joku meistä sen puhurin saa napattua :D
 

Yhteistyössä