Hakutulokset

  1. S

    Syökö somali/muslimi lihapiirakkaa?

    Mä tiedän muslimin, jonka herkkua oli lihapiirakka, tosin se oli mun itsetekemää naudan jauhelihasta. Pyysi useinkin, että tekisin sille, että saa töihin evääks ja minä kilttinä tietysti tein.
  2. S

    Ukin kuolema ja lapsen raivo – millä tätä jaksaa?

    Meillä kuoli mummo kesällä ja koululainen on niin cool, ettei tosikaan. Ei haittaa, ei tunnu missään, mutta 4v sitten huutaa, itkee, raivoaa senkin edestä. Toisaalta ei aina jaksais pienemmän jatkuvaa raivoa, mutta myös toisen hiljaisuus huolettaa. Itellekin pitäis löytää aikaa surra ja käydä...
  3. S

    Minkä ikäinen saa hakea 5v:n päiväkodista?

    Luulin, että on valtakunnallinen juttu, että päiväkodista hakijan pitää olla 18. Me asuttiin pk:n vieressä, mun työt loppu 15 minuuttia sen jälkeen, kun pk oli menny kiinni. 16v ei saanu hakea, että ois ollu lasten kanssa sen 30 minuuttia kotona, että mä tulen. Aivan sumeeta, kun kyseinen teini...
  4. S

    Mikä paikka ei tehnytkään vaikutusta?

    Mulle Bulgaria on yks lempireissuista/paikoista. Lontoo oli vähän pettymys, mutta siihen ehkä vaikutti ikä, olin liian nuori. Pitkään ajattelin, ettei sinne tarvii enää mennä, mutta myöhemmin on tullut sellanen fiilis, että todellakin haluan Lontooseen joskus uudestaan.
  5. S

    Miten te yh.t jaksatte?

    Enpä viitsi edes avautua, mitä kaikkea on tullut koettua, että en todellakaan näe vain omaa napaani ja kuvittele, että kaikki menee aina täydellisesti. Ja kaveripiiristä löytyy esimerkkejä niin leskeksi jääneistä kuin muualle muuttaneista ym, että siksi ehkä on vaikea kuvitella, että joku ois...
  6. S

    Miten te yh.t jaksatte?

    Jos puoliso kuolee ja jää yksin, totaalisen yksin, niin missä vika, että jää yksin? Missä kaikki kaverit ja sukulaiset sillon on? Asuinpaikkakunnan muutoksesta? No alkuun käy syyksi, mutta kyllä aikuisenakin luodaan uusia suhteita. Ujous, no senkin yli pääsee, jos tarpeeksi yrittää, tiedän...
  7. S

    Miten te yh.t jaksatte?

    Kyllä, jos on niin yksin, ettei ole ketään auttamassa, voisi avata silmänsä ja miettiä mistä se johtuu.
  8. S

    Miten te yh.t jaksatte?

    Kiitos kysymästä, hyvin jaksetaan. Mä jaksan aina ihmetellä näitä "mä en jaksa, kun mies on ollu pois 5 päivää ja mä oon ihan yksin"-ruikuttajia. Sori vaan, siltä se mun mielestä kuulostaa. Onko ne lapset niin hirvee taakka kannettavaks, ettei yksin jaksa? Mun ex oli välillä pitkiäkin aikoja...
  9. S

    Juustoleipätapahtuma tänään Ristijärvellä, taatusti ei leipäjuustoa tarjolla!

    Leipäjuusto on leipäjuusto, joka oikiaoppisesti syödään kahvin seassa. Juustoleipä on leipä, minkä päällä on juustoa. Kotijuusto on sitten jo ihan eri juttu :D Ja tänään taidankin ostaa leipäjuustoa kahvin kaveriksi.
  10. S

    Mitä leivon pakkaseen? VINKKEJÄ!

    Älä vaan kokeile koskaan suolasia muffinsseja, ei kannata! Jos oisin löytäny tähän sen pätkän Mirandasta, kun se syö suolasia muffinsseja, oisin linkannu sen tähän :D Mun mielestä muffinssit syödään makeina ja suolaset on sitten jotain muuta.
  11. S

    Tunnetko ihmisen, joka on tai EHKÄ on narsisti? Mikä ammatti?

    Mun ex mitä luultavammin on narsisti. Tavallinen duunari se on, tosin mulle on viime aikoina ollu epäselvää onko se enää töissä vai ei.
  12. S

    Jokos tämä on puitu : Julki-imetys tempaus Tampeella

    https://www.youtube.com/watch?v=YmSr5uMihhk
  13. S

    Lauantaiehtoon DISCO!

    https://www.youtube.com/watch?v=8NjbGr2nk2c
  14. S

    kannattaako mennä turkkiin saakka, jos ei sitten tee muuta kuin istuu facessa

    No mut facebookiin pääsee puhelimella nopeesti, kuvan voi ladata tosi nopeesti, statuksen päivittää hetkessä ja sitten taas mennään tekeen jotain muuta. Kun on aikaa vähän enemmän, sitten voi lukea muiden juttuja ym. Omiin päivitykseen tulee, mitkä ne ny on, no sen huomaa, jos joku on...
  15. S

    kannattaako mennä turkkiin saakka, jos ei sitten tee muuta kuin istuu facessa

    Kai se kannattaa. Mun kaveri oli neljä viikkoa toisessa maassa lomalla, päivitti facebookia päivittäin, ihanien kuvien kera yleensä ja teki töitä samalla netin kautta. Mikä tässä elämässä kannattaa? Kannattaisko laittaa kone kiinni ja tehdä jotain hyödyllistä, vaikka kutoa talven varalle sukkia...
  16. S

    Jokos tämä on puitu : Julki-imetys tempaus Tampeella

    Jos vielä vauvan saisin, ihan varmaan hankkisin sille tuollasen lakin ;) Baby Nipple Hat Photo!
  17. S

    Jokos tämä on puitu : Julki-imetys tempaus Tampeella

    Mun kaks ekaa lasta on kasvanu pullomaidolla erinäisistä syistä ja kun kolmannen kohdalla imetys vihdoin onnistui, imetin vuoden ja etenkin ekan puoli vuotta hyvinkin julkisilla paikoilla, jos satuttiin oleen liikkeellä vauvan ruoka-aikaan. Musta tulikin vähän niinkuin huomaamatta...
  18. S

    Mitä tehdä kesäkurpitsasta? Sain niitä 6 kpl.

    Siivuta 4-5 tomaattia, yks kesäkurpitsa ja fetajuustopala, asettele ne vuokaan, pohjalle tomaattiviipaleita, päälle kesäkurpitsaa, vähän mustapippuria ja feta ja sama uudestaan. Paista reilu tunti uunissa. Ihana lisuke melkein ruokaan kun ruokaan ja hyvä myös ruisleivän päällä.
  19. S

    Kaikki lapseni:

    Just just.
  20. S

    Mitä tehdä kesäkurpitsasta? Sain niitä 6 kpl.

    Miltä maistuu tomaattikeitto? Mulla on hirvee ennakkoluulo sitä kohtaan, koska kuvittelen sen maistuvan tomaattimehulta, mikä muistaakseni maistuu kamalalta. Mutta niin usein se on jossain ruokaohjeissa, että kai sitä ois pakko jossain vaiheessa kokeilla.

Yhteistyössä