Hakutulokset

  1. Juukelis

    Voiko kissat jättää 2 päiväksi yksin?

    No, kissoista ja koirista siinä puhutaan, että niitä koskee ainakin. Ja miksei koskisi?
  2. Juukelis

    Voiko kissat jättää 2 päiväksi yksin?

    Toi kymppikohta tuossa. FINLEX Mut ei siinä kai mitään tosiaan, jos sen yhden yön vaan on pois...
  3. Juukelis

    Voiko kissat jättää 2 päiväksi yksin?

    A.p? Oot siis vaan yhden yön pois kotoa?
  4. Juukelis

    Voiko kissat jättää 2 päiväksi yksin?

    Eläinsuojelulakia.
  5. Juukelis

    Voiko kissat jättää 2 päiväksi yksin?

    Ei vissiin sais noin "kauaksi" aikaa jättää. Ja kissan märkäruoka ei saa olla huoneenlämmössä, koska menee kyllä siinä kahdessa päivässä pilalle.
  6. Juukelis

    Miksi sinne pkhon pitää välttämättä saada ne kuravaatteet vaikka niitä ei käytetä?

    Ohhoh... Millä ne perustelee sitä suprafill-kieltoa?
  7. Juukelis

    Väsymys, vaikka nukkunut hyvin.. AINA väsyttää

    Joo Kilpirauhaset kannattaa tarkistaa!
  8. Juukelis

    Väsymys, vaikka nukkunut hyvin.. AINA väsyttää

    Syitä voi olla niin monia. Vitamiinien saanti kunnossa? (myös D:t, omegat jne.), Saatko tarpeeksi auringonvaloa? Nukutko liikaa? Mä oon kans vuosikaudet selvitelly näitä omalta osaltani...
  9. Juukelis

    Lapsille ei kerrota kouluampujasta varoittavaa koodisanaa

    Eiköhän tässä ollu kyse siitä etukäteen kertomisesta.
  10. Juukelis

    Lapsille ei kerrota kouluampujasta varoittavaa koodisanaa

    Ei tietenkään pidä kertoa!
  11. Juukelis

    Osaako teidän 3-vuotiaat pukea ITSE? Esim. tarhaan lähtiessä?

    Osaa muut, paitsi rukkaset ja housunlahkeet kenkien päälle. Saakin yleensä pukea itse, vaikka zempata täytyy vierestä. Kiireisenä aamuna minä puen.
  12. Juukelis

    Miettikääpäs virpojien vihaajat

    Jännä juttu. Minä, tai kukaan kenen kanssa lapsena olen ollut virpomassa, ei oo päätynyt kerjäläiseks. Ja töissä käymme ja palkan saamme.
  13. Juukelis

    Huomenna aamulla 8.00 hammaslääkäri eikä nappaa yhtään, olen lomallakin!!

    Mulla oli kans eilen ysiltä. Menin viä liian aikasin ja sain reilu puoli tuntia tönöttää odotusaulassa :D Ihan karseeta!
  14. Juukelis

    Onko Helsingissä, tai edes koko Suomessa yksityistä synnytyssairaalaa?

    Juu ymmärrän ton kaiken, mutta en usko, että noihin asioihin on kovin helppo saada muutosta. Ja sanoin kolme pientä, en vauvaa.
  15. Juukelis

    Onko Helsingissä, tai edes koko Suomessa yksityistä synnytyssairaalaa?

    No ei kyllä ollut mikään pointti. Ihan tässä samaa linjaa kirjottelin, kuin moni muukin, kun tuntuu sun toive aika mahdottomalta tässä maassa.
  16. Juukelis

    Onko Helsingissä, tai edes koko Suomessa yksityistä synnytyssairaalaa?

    No Tayssissa, kun itse olin, niin ei mun tarvinnut juuri edes nähdä niitä huonekavereita. Oli verhot edessä, eikä tietenkään tarvinnut hoitaa niitä toisten vauvoja :D Lähinnä tarkotin sitä itkua.
  17. Juukelis

    Onko Helsingissä, tai edes koko Suomessa yksityistä synnytyssairaalaa?

    En voi kyllä uskoo, että joku vastasyntynyt vauva itkee 24/7. Pakkohan sen on nukkuakin ja paljon. Tommosta raskausmyrkytyshommaa en tajua, että miksi ei laitettu ihan vaikka sisätautiosastolle, jossa vain muita aikuisia jne. Sitä ihmettelen myös, että miten ihmiset pärjäävät kotona, vaikka...
  18. Juukelis

    Hmm, mistä voisi johtua se, että aamupaino on isompi kuin iltapaino?

    Mistä oot kuullu, et sen pitäs olla just toisinpäin..? Kun mä taas oon joskus kuullu, et sen kuuluukin olla just noin? Emt...
  19. Juukelis

    Päivi Räsänen ja kristillinen nuorisotyö

    No jos joku ei vielä tiennyt, niin Räsänen on ihan vitun idiootti.

Yhteistyössä