Hakutulokset

  1. annetta

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Piti viel siitä kierrosta sanoa, että luultavasti on kierron pituus 26 kp. Terot loppuu kp 24 ja siitä parin päivän päästä pitäis alkaa menkat. eli sillon kp ois 25-26. Eli kun päivitätte listaa, niin korjaatteko miun tietoja samalla. KIITOS :flower: =)
  2. annetta

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Heippa vaan pitkästä aikaa! Oon taustalla ollut ja käynyt teidän kirjoituksia silloin tällöin lukemassa. Oon ollut aikas väsyksissä syystä tai toisesta, en ole jaksanut ruveta kirjoittelemaan... Ihanaa on nähdä plussa pinon kasvavan hitaasti mutta varmasti. Onnea kaikille plussanneille...
  3. annetta

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Heippa! Kun päivitätte listaa laitatteko miulle kierrot ja yk:n kohalleen. En kehtaa mennä itse listaa korjailemaan, saatan sotkea koko homman. Eli tänään on kp 1/? ja yk.1. Kiitos =) Hissukka! Miunkin tekis mieli vielä olla kotona hoitamassa lapsia, mut asuntolainat painaa päälle ja...
  4. annetta

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Heippa vaan! Tänään kurvaili täti kylään. Oli jo hieman odotettukin. Eli nyt on siis kp 1/?. Huomasin tuossa reilu viikko sitten taas hienoista mahan nippailua... liekö ollut sittenkin ovis kyseessä. Nyt pitää tarkkailla kaikki mahdolliset nippailut ja pikku kivut ja houkutella tuo ukko...
  5. annetta

    Huutispinotusta 3.5.

    http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=annetta&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X :wave: :wave:
  6. annetta

    Neuvokaas joku kuvaohjelma,jolla voin siirtää huutikseen sel

    Eikös aijaa.comissa voi valita sen kuvan koon? vai oonko käsittänyt väärin!? Itse oon laittanut huutikseen sitä kautta kuvat ja ainakin miulla on olleet kuvat isompia...
  7. annetta

    Ärsyttää ainaiset utelut.....

    Kahden tytön äitinä oon kans törmännyt niihin "poikauteluihin", että millos työ sen pojan teette ja jokos on poika tulossa. Ja joka kerta oon vielä jaksanut hymyillä nätisti ja todeta vaan että tulee kun on tullakseen. Meillä esikoista yritettiin 1½ vuotta, joten tiedän todella että lapsia ei...
  8. annetta

    Lisää valvontaa

    :attn: :wave:
  9. annetta

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Heippa kaikille! Sitä samaa vanhaa kuuluu tännekin. Eli teroja popsin ja ihmettelen... Oon kyl käynyt lukemassa teidän kuulumisianne, mut en oo oikein osannut itse mitään kirjotella, kun ei ole mitään ihmeempää tapahtunut. Jotenkin on ollut ihan älyttömän väsynyt olo, ettei ole oikein nuo...
  10. annetta

    Estääkö terolut raskautumisen??

    Joo, niin sanoi gyne miullekin, että terot ei suoranaisesti auta raskautumiseen, mut ei kyl milläänlailla estäkään. Ite syön teroluteja kierron säännöllistämiseksi. Ja on kans jotain rakkuloita munasarjoissa...
  11. annetta

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Kirjoittelin aiemmin pitkän rimpsun tekstiä, mut jostain syystä kone (tai sivut) alko jumittamaan ja koko juttu hävis. Mut jos muistais jotain mitä aikaisemmin tuli vuodatettua... Hannipupulle tsemppiä lopettamiseen. Todellakin hyvä kannustin... :flower: :hug: Kävin tänään siis lekurissa...
  12. annetta

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    \ Iidalle hurjasti onnea plussasta :flower: :flower: :heart: Paljon tarrasukkia pienelle. Ippu! Voima :hug: siulle! Tottakai siulla on oikeus surra! Jokaisen suru on henkilökohtainen, ei ole verrattavissa muiden suruun. Meilläkin esikkoa yritettiin aika kauan, joten tiedän miltä siusta...
  13. annetta

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    iida83! Mistä kautta olet noita testejä tilannut? Itse kans testailen varmaan vähän turhankin usein ja en kehtaa apteekista olla aina niitä ostamassa. :whistle: ;)
  14. annetta

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Ippu! Älä vielä vaivu epätoivoon :hug: Oottele muutama päivä ja tee testi uudestaan. Jos vaikka plussaisit sillon. Voihan se olla että vielä sitä hormonia erity tarpeeksi... Hurjasti plussa tuulia siulle :flower: :heart: Mie olen 2 kotitestiä tehnyt ja viel labraan vienyt pissanäytteen ja...
  15. annetta

    Wallander

    Voi olla että jäisin leffoihinkin koukkuun, mut kirjat on miut koukuttanut ihan todella. Lähes kaikki on pitänyt omaan hyllyyn hankkia ja äitin hyllystä lainaan loput. Pitkään ollaan mietitty sitä canalin hankkimista. Nyt kun alkaa olla oma koti valmiina ja rakennusprojekti loppusuoralla, niin...
  16. annetta

    Sadepäivä

    Mie olen aika tumpelo kaikissa askarteluun ja piirtämiseen liittyvässä... Mut onneksi on hyviä kirjoja, mistä saa vinkkejä. :D Vanhempi tyttö on kovasti innostunut piirtämisestä ja askartelusta, hänen kans yritän aina jotain värkkäillä. Ja meillä kyllä sadekelin sattuessa lauletaan ja...
  17. annetta

    Wallander

    Mie kans tykkään kirjoista, leffoja en ole nähnyt kun ei ole sitä canalia. Ois kiva nähdä niitäkin, mut kirjat on huippuja =)
  18. annetta

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Nyt hermostuksissani sähellän tän koneen kans ja tulee samat tekstit moneen kertaan... :D :p
  19. annetta

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    \ Raskausoireista... kehittelen niitä edelleen, pissattaa... monta monentuista kertaa päivässä ja paaaaljon!! Vai onko se edes oire? Muistelen lukeneeni täällä jossain niin. En kyllä muista pistikö esikko minut pissaamaan enemmän kuin normaalisti. Ja mielialat näkyy vaihtelevan kovin ;) ...
  20. annetta

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Raskausoireista... kehittelen niitä edelleen, pissattaa... monta monentuista kertaa päivässä ja paaaaljon!! Vai onko se edes oire? Muistelen lukeneeni täällä jossain niin. En kyllä muista pistikö esikko minut pissaamaan enemmän kuin normaalisti. Ja mielialat näkyy vaihtelevan kovin ;) ...

Yhteistyössä