Hakutulokset

  1. Hilu

    Paljonko on jo jäänyt taa? Minkä verran vielä tavotetta?

    Lähtöpaino oli syyskuussa 63kg, nyt 55,6kg. Pudotusta siis 7,4kiloa. Tavoite on 54kg, ei noin 1,5kiloa pitäsi vielä saada jollain konstilla pois. Sen olen huomannut että mitä lähempänä tavoitetta olen, sitä vaikeampaa on saada edes tuota reilua kiloa pois. Mutta ehkäpä se kesäksi on lähtenyt ;)
  2. Hilu

    Suositelkaa kohde maaliskuuksi?

    \ Mut eihän siellä ole lämmin :/ Vai onko...?
  3. Hilu

    Suositelkaa kohde maaliskuuksi?

    Ei tietty tarvii niin kalliisti, mitä halvempi niin sitä parempi. Se on vaan se maksimi budjetti :) Lisää vaan kokemuksia :D Dubain matkat on kyl musta liian kalliita meidän lompakolle...
  4. Hilu

    Suositelkaa kohde maaliskuuksi?

    Eli lämpöä haluisin... ja maksaa saisi enintään 700e per lärvi... KIITOS :flower:
  5. Hilu

    Anoppi taas muisti

    Alkoholiongelmia? Mielenterveysongelmia? No, nehän liittyykin monesti toisiinsa... Minun äidilläni on tapana ryyppyputken avauduttua myös "avautua" itsekin. Eli tulee kummia soittoja/tekstareita. Persoonallisuus muuttuu ihan täysin koko ihmisellä, kuten myös ulkonäkökin. Siis piru menee siihen...
  6. Hilu

    kuinka pitkä avautumisvaihe toisessa synnytyksessä?

    Tarkoitinkin lähinnä että ne joiden ensimmäinen synnytys on ollut suht NOPEA, niin toinen on todennäköisesti nopeampi. Niinkuin näkyy kirjoituksista niin tämä ei päde kovinkaan usein niillä joiden eka synnytys on kestänyt sen 20 tuntia. Mielestäni 20 tunnin synnytys ei ole nopea, mutta esim. 8...
  7. Hilu

    kuinka pitkä avautumisvaihe toisessa synnytyksessä?

    Äskettäin olikin ketju siitä että onko toinen synnytys yleensä nopeampi kuin eka, niin suurimmaksi osaksi näillä, joiden ensimmäinen synnytys oli suht nopea, niin toinen oli vielä nopempi. Näin olen myös kuullut. Mutta siitä en tiedä enkä ole kuullut että onko synnytys kivuttomampi. Itse vähän...
  8. Hilu

    mistä tämä kertoo...??

    Kerrohan sitten Atta että miten kävi?? Onko asia edistynyt??
  9. Hilu

    syyllisyyttä

    Voiskohan sulla olla synnytyksen jälkeistä masennusta. Ehkä voisit ottaa asian puheeksi neuvolassa. Tiesittekö odotusaikana kumpaa sukupuolta vauva on, ja menikö ehkä lääkärin arvio pieleen..?Silloin voisin hyvin ymmärtää että jos poika on sanottu tulevan, niin sitä valmistautuu siihen tottakai...
  10. Hilu

    moi

    Muakin kiinnostaisi tietää, mutta ei taida onnistua ihan itsekseen.. Olen yrittänyt mut en tosiaan tiiä missä se kohdunsuu on ja miltä se tuntuu..Ja kuinka syvällä..
  11. Hilu

    miten toimia?

    \ Yksityiselle vaan! Sitä vartenhan vakuutukset ovat. Miksi maksaa turhaan kalliita vakuutusmaksuja? Meil meni niin et terkkarin kautta saatiin lähete sairaalaan lasten polille. No, siel käytiin pari kertaa ja se touhu oli kyllä niin uskomatonta (en jaksa tässä kertoa) että mulla meni hermot...
  12. Hilu

    löytyykö vm-83 mammoja?

    Löyttyy!
  13. Hilu

    6-vuotiaasta

    \ Olen päättänyt ottaa lapsen mielilelja sitä mukaa pois ku kiinni jää jommasta kummasta. Laita se sitten niin korkealle että lapsi sen näkee mutta ei voi leikkiä. Meillä on tepsinyt nyt syksyllä eskariin menevällä tytöllä. Mutta ei saa myöskään unohtaa niitä haleja ja suukotuksia joita tulet...
  14. Hilu

    nokkosihottuma ja raskaus

    Mulle taas sanottiin ettei saa syödä mitään allergialääkkeitä raskausaikana. Siis näitä esim. Zyrteciä yms. Onko ne nyt antihistamiineja vai mitä...? Itellä oli just tosi pahana siitepölyallergia ja silmätippoja vain laitoin ja kärsin. Otin kyllä Ataraxia pahimpana hetkenä. Atarax on vissiin...
  15. Hilu

    Muita "iskän poikia tai tyttöjä"?

    Meil 1,10kk on sekä isän että äidin tyttö. Joissain asioissa on niiiin isän tyttö ja välillä taas niiiin äidin tyttö. Mä en esim saa nostaa tyttöä autosta pois vaan aina isin pitää nostaa ("iki nottaa"). Sit välil en saa vaihtaa vaippaa vaan isin pitää vaihtaa ja taas toisin päin. Tää on kyllä...
  16. Hilu

    Lääkeaineallergiaa??

    Tytöllä oli korvatulehdus, Amoxin kuuri loppui keskiviikkona. Kuurin lopussa nousi 3:n päivän kuume ja eilen eli lauantaina tuli keho täyteen punaisia näppyjä. Ne eivät ole koholla, ja vatsa- ja selkäpuolella on pintä syheröä, pieniä 2-5 millin kokoisia läiskiä. Käsissä ja jaloissa on ei ole...
  17. Hilu

    Maidoton,munaton,gluteeniton

    \ Joo niitä olen antanut ja lapsi tykkää kyllä! Tänään söi kokonaisen makkaran ruualla! En tosin tiedä mistään kasviuutteista..
  18. Hilu

    1-2-vuotiaan kalsiumin tarve?

    nostan...
  19. Hilu

    Maidoton,munaton,gluteeniton

    Eikö ole muita kohtalotovereita? :\| Samoille allergisia... Tarkoitin muuten Oatlyn jätskiä enkä Yosan!
  20. Hilu

    Maidoton,munaton,gluteeniton

    Hei te vanhemmat, joiden perheessä on muna-, maito,- ja vilja-allergia/keliakia! Laittakaa listaa ruuista, välipaloista, leivistä ja kaikista mahdollisista tuotteista mitä kaupasta saa valmiina, siis maidoton, munaton, ja viljaton!. Siis mitä ite tiedätte ja mitä käytätte! Ajattelin että näin...

Yhteistyössä