Hakutulokset

  1. L

    Mä en jaksa enää kesälomaa lasten kanssa. Mä oikeasti olen jo sairastunut henkisesti.

    Lisään vielä, että tottakai lapsi "järkyttyy" jos sulla alkaa olemaan ihan eri ääni kellossa. Älä säikähdä sitä. Opeta myös tyttöä siihen, että miettii aina mitä hän voisi ITSE tehdä toisin, ettei hänestä kasva sellaista aikuista, jonka onni riippuu aina muista ja kaikki riippuu ja roikkuu...
  2. L

    Mä en jaksa enää kesälomaa lasten kanssa. Mä oikeasti olen jo sairastunut henkisesti.

    Mä uskon, että sulla on täysin normaali lapsi. Mitään diagnoosia en lähtisi hakemaan mistään. Ellei kurittomuus ole virallinen diagnoosi. Tyttö on ilmeisesti ihan fiksu ja oppivainen, jos kokeista saa pääosin kasia ja ysiä. Voit olla tyytyväinen, ettei koulumenestyksessä ole ongelmia. Tänään...
  3. L

    Miten sisustuksesta saisi arvokkaamman näköisen?

    Kaikki linkkiesi kodit olivat uusia omakotitaloja. Asutko sellaisessa? Mikäli asut vanhemmassa, kuin max 2005 rakennetussa talossa, niin samanlaista lookia et saa. Sisustus ei vaan näytä samalta 30 vuotta vanhassa omakotitalossa. Sen sijaan on tärkeää, että lähdet liikkeelle siitä, mikä sopii...
  4. L

    Maalaisromanttinen vai moderni koti? Laura

    Ei kumpikaan. Jos nyt on pakko valita, niin maalaisromantiikka iskee noista kahdesta enemmän. Mutta sekään ei kyllä iske. Tämä nykyajan moderni muotisisustus on kyllä kamelin sisustusvillitys ikinä.
  5. L

    En osaa käyttää rahaa, esitän rikasta, olen alakuloinen

    Anteeksi, mutta en ymmärtänyt pointtiasi? Voi olla kyllä, että itse kirjoitin sekavasti. Minäkin ostan paljon kaikkea kallista. Henkka Maukalla en yleensä edes käy. Toki lapselle siellä on joskus jotain ihan kivaa. Mulla on varaa ostetaa merkkikamaa, sisustaa, matkustaa ja vieläpä säästää ja...
  6. L

    En osaa käyttää rahaa, esitän rikasta, olen alakuloinen

    Yleinen ongelma. Facebookissa on eräs suosittu sisustusryhmä, jossa joku kysyi mistä ihmiset repii rahat jatkuvaan sisustamiseen ja olin pudota tuolilta, kun tosi yleinen vastaus olis että osamaksu tai joku laina jossain muodossa. Mä joskus myin oman lapseni merkkivaatteita netissä ja paljon...
  7. L

    Kannattaako enään 30v hankkia lapsia??

    Kuten joku sanoi, riippuu siitä, mitä elämältään haluaa. Se nyt on päivänselvä asia, että 30 vuotiaana näyttää nuorelta ja silloin kuuluukin olla fyysisesti hyvässä kunnossa vielä vuosia. 30v on monen kohdalla miltei täydellinen ikä saada lapsia ja perustaa perhe. Itse olen 28v ja ja...
  8. L

    Kun täälä on perheitä joilla menee kauppaan 200€ kuussa,

    Kuten joku jo sanoikin, niin työpaikkaruokalassa syöminen pitää myös lukea perheen ruokakuluiksi, ellei työpaikkalounas satu olemaan ilmainen. Tokaluokkalainen lapsi käy vielä aamu- ja iltapäiväkerhossa, jossa saa aamupalan ja välipalan. Kerho maksaa 140e/kk, joten ei nyt ihan ilmaiseksi...
  9. L

    Millaisen talon saan 200 000:lla ?

    Älvsbytalon? Mulla on ns. avaimet käteen talo itselläni ja itse talon hinta oli muutostöineen noin 190.000 ja tontti oli omasta takaa. Autotallia mulla ei vielä ole edes. Maatöihin, viranomaiskustannusiin, piha laittoon jne on rahaa uponnut loppujenlopuksi paljon ja nyt on mennyt rahaa ehkäpä...
  10. L

    Kun täälä on perheitä joilla menee kauppaan 200€ kuussa,

    Tuli mieleen muuten, että sheivausvaahto ja sheivaushöylät ovat jo itsessään ihan tuhottoman kalliita :D Mun iho ei mitään epilaattoria kestä. Omat hiukseni ovat kiharat ja kuivat, että ostan hiustenhoitotuotteet kampaamoista ja joskus satunnaisesti marketista. Lapsen hiuksiin ei kovin paljon...
  11. L

    Typerimpiä oletuksia, joista hajoaa pää.

    Monilla on työn puolesta autoetu ja yllättävän moni ns. hieno auto on työsuhde auto. Miehellä olisi esimerkiksi mahdollisuus saada töistä uusi Octavia tai Audi a4 autoetuna ja joutuisi maksaa siitä sitten kuukaudessa summan X. Toki nuo nyt mitään luksusautoja ole, mutta ymmärsitte ehkä...
  12. L

    Typerimpiä oletuksia, joista hajoaa pää.

    Juuri näin. :laugh:
  13. L

    Typerimpiä oletuksia, joista hajoaa pää.

    Meilläkin on Audi ja Skoda. Kumpikin on uutena ostettu ja Skoda maksoi enemmän, kuin Audi. Moni kuitenkin olettaa, että asia on toisinpäin. Toisaalta nykyään käsittääkseni Skoda ja Audi (tais olla myös volkkari?) tehdään kai samassa paikassa samoista osista, eli ovat "samoja autoja kaikki"...
  14. L

    Typerimpiä oletuksia, joista hajoaa pää.

    Mun mielestä ap sanoi hyvin siinä, että on eräänlaista mielen köyhyyttä ja sivistyksen puutetta olla ymmärtämättä toisten valintoja. Normaaliälyinen aikuinen toivottavasti ymmärtää, että auton merkki tai malli ei kerro omistajastaan mitään sen kummempaa. Ihmisiä on erilaisia ja toisia ei...
  15. L

    Miksi kaikki uudet keittiöt on samannäköisiä? Siis tälläisiä...sis. kuvan

    Miksi sen pitäisi mennä ohitse? Eikö tuo ole ihan makuasia? Mä haaveilin jo pikkutyttönä tupakeittiöstä. Muistan, että yhden koulukaverin kotona oli tupakeittiö ja se oli ihan älyttömän kauniisti sisustettu. Silloin jo haaveilin, että jos joskus oman talon rakennan, niin haluan sinne...
  16. L

    Tykkäättekö näyttää seksikkäältä rumempien kavereidenne seurassa?

    Miten voit määritellä sen, että olet kavereitasi seksikkäämpi? Seksikkyys on katsojan silmissä. Usein ne naiset, jotka luulevat olevansa hottiksia, eivät sitä todellisuudessa ole. Kenties ne miehet katsoo sua, koska vaikutat helpolta ja säälittävältä? Nämä asiat mulla tuli ekana mieleen sun...
  17. L

    Paljon teillä menee baarissa rahaa? Sanokaa etten tuhlannut mahdottomasti.

    Taksi 60e, sisäänpääsy 12e, narikka 3e ja juomat baarissa sen parikymppiä.
  18. L

    Miten ihmisillä on varaa elää niin leveästi? Teidän mielestänne ihan tavisperheellä on muka varaa kaikkeen.

    Ihmiset ovat onnellisempia maalla kuin kaupungeissa - Kotimaa - Uutiset - MTV.fi
  19. L

    Miten ihmisillä on varaa elää niin leveästi? Teidän mielestänne ihan tavisperheellä on muka varaa kaikkeen.

    Pienistä puroista syntyy iso joki. Vai miten se meni? Monilla lähtee homma lapasesta taloa rakentaessa. Pieni muutos maksaa ehkä tonnin pari, mutta näistä pikku muutoksista kertyy lopulta kuitenkin iso summa. Onko kaiken oltava niin hienoa, jos siihen ei ole varaa? Mekin rakennettiin...
  20. L

    Mies säästelee lomiaan ja rahojaan poikien reissuihin

    Mulle omat reissut puolin ja toisin on ok. Mua jopa ahdistaisi, jos pitäisi aina olla miehen kanssa joka paikassa. Rakastan miestäni yli kaiken, mutta omat reissut tekevät hyvää. Me reissataan paljon myös perheenä ja raha ei ole tiukassa. Silloin jos perheen talous on tiukilla, niin tekisin...

Yhteistyössä