Hakutulokset

  1. I

    Kuulumisia!

    En ehdi nyt pitkään koneella, mutta tulen päivittämään listat ym., kun ehdin. Mä en oo nyt paljon ehtinyt koneelle oleileen. Viime perjantaina miehen isä sai jonkin sairaskohtauksen. Oli koko viikonlopun sairaalassa tajuttomana ja sunnuntai-iltana menehtyi. Olimme koko viikonlopun muun perheen...
  2. I

    Tulos positiivinen!

    Tulos edelleen positiivinen, hcg 158. Mutta vatsaontelossa oli nyt nesteen tilalla verta munasarjat oli ok. Ei auta muu kuin jatkaa lepäilyä. Huomenna uudet labrat ja maanantaina katotaan taas vatsaontelon tilanne.
  3. I

    Kesäkuun lapsettomuushoidot!

    Piinailijat: sissi72, IUI 2.6, pp12(plus) maariaa, PAS, siirto 7.6, pp14(nega) hoitsuäippä, PAS, siirto 8.6, pp14(plus) aitiliini83, PAS, siirto 16.6, testi 30.6, kp25, pp11(plus) sunny, PAS, siirto 28.6, kp30/30-32, pp11(plus) Kirppu, IVF, Punktio vko26 (plus) ma-mi, IVF, siirto 4.6...
  4. I

    Tuloksia 2006!

    Tammikuu tuloksin 2/7 plussaa ja 5/7 negaa. Toinen plussa kesken. Helmikuu tuloksin 2/12 plussaa ja 7/12 negaa ja 3/12?. Toinen plussa kesken varhain. Maaliskuu tuloksin 7/20 plussaa ja 8/20 negaa ja 5/20?. Huhtikuu tuloksin 0/17 plussaa ja 0/17 negaa ja 17/17?. Toukokuu tuloksin 0/10...
  5. I

    Toukokuun lapsettomuushoidot!

    Tää kevät menee kovaa vauhtia! Piinistelijät: Ibiza79, IVF/ICSI, punktio/siirto vko 20
  6. I

    Piinailun tuloksia 2006!

    Tammikuu tuloksin 2/7 plussaa ja 5/7 negaa. Helmikuu tuloksin 2/12 plussaa ja 7/12 negaa ja 3/12?. Toinen plussa kesken varhain. Maaliskuu tuloksin 1/19 plussaa ja 0/19 negaa ja 18/19?. Huhtikuu tuloksin 0/9 plussaa ja 0/9 negaa ja 9/9?.
  7. I

    Plussa uutisia!

    Pikkusiskoni, 5v nuorempi soitti olevansa raskaana. Eli mä oon melkoinen plussamagneetti, kun miehen siskolla on nyt 3v ja n.9kk vauva, bestiksellä n.7kk. Sitten 2 kaveria on raskaana molemmilla LA toukokuussa. Ja nyt tää mun sisko on raskaana! Tuntuu hieman oudolta ajatukselta tulla tädiksi...
  8. I

    Huhtikuun lapsettomuushoidot!

    Ajattelin avata nyt jo huhtikuullekin pinon, jos vaikka jo joku olis tulossa pinoon!!!
  9. I

    Maaliskuun lapsettomuushoidot!

    Aloittelin tähän uuden pinon, kun joillain hoito ajoittuu vasta maaliskuulle!
  10. I

    Helmikuun lapsettomuushoidot!

    Ajattelin nyt kuitenkin aloittaa nyt uuden pinon tammikuulle ja sitten toisen pinon helmikulle jne...
  11. I

    Tammikuu lapsettomuushoidot!

    Ajattelin nyt kuitenkin aloittaa nyt uuden pinon tammikuulle ja sitten toisen pinon helmikulle jne... Omatilanne: mulla edessä PAS, takana 10 päivää zumenoneja, huomenna kohdunlimakalvon ultra ja saan tietää alkion siirtopäivän. Toivon mukaan selviää sulatuksesta.

Yhteistyössä