Hakutulokset

  1. M

    ***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

    Tässä olis tämä meidän pino. Kaikki halukkaat, tietoja tänne. Eli näin esim.: nimi: Pituus: ei ole pakollinen mun mielestä Aloituspaino: Tavoitepaino: Paino nyt: Pudotettu: Viikkopudotus: ************************************************** ajatar pituus:161cm paino 69kg...
  2. M

    Laihduttajat/laihduttaneet...

    Kuinka paljon painonpudotus on vaikuttanut teidän hormonitoimintaan? Onko mennyt aivan sekaisin vai onko pysynyt normaalina? Onko kuukautiset tulleet normaalisti? Meinaan vaan, että pitääkö ruveta raskaustestiä tekemään, Kp on nyt 36.... :whistle:
  3. M

    ***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

    Tässä olis tämä meidän pino. Kaikki halukkaat, tietoja tänne. Eli näin esim.: nimi: Pituus: ei ole pakollinen mun mielestä Aloituspaino: Tavoitepaino: Paino nyt: Pudotettu: Viikkopudotus: ************************************************** alic Pituus: 169 cm Aloituspaino: 75...
  4. M

    Täytekakkuun täyte

    Nyt kertokaahan suosikkinne ja inhokkinne. Ideapula vaivaa tätä naista. Kovin makeaa ei, se ei oikein maistu.
  5. M

    ***Kevyempänä kesään***helmikuu -10

    Tässä olis tämä meidän pino. Kaikki halukkaat, tietoja tänne. Eli näin esim.: nimi: Pituus: ei ole pakollinen mun mielestä Aloituspaino: Tavoitepaino: Paino nyt: Pudotettu: Viikkopudotus: ************************************************** anuaanua Pituus: 158cm...
  6. M

    ***Kevyempänä kesään*** tammikuu -10

    Tässä olis tämä meidän pino. Kaikki halukkaat, tietoja tänne. Eli näin esim.: nimi: Pituus: ei ole pakollinen mun mielestä Aloituspaino: Tavoitepaino: Paino nyt: Pudotettu: Viikkopudotus: ************************************************** anuaanua Pituus: 158cm...
  7. M

    Lasten hautajaisvaatetusasiaa

    Molemmille pojille kyllä löytyy siistit vaatteet, isommalle jopa musta (tai tumma violetti) kauluspaita. Pienemmälle ei ole tummaa paitaa, on tummansininen slipoveri ja sinne sitten joku body alle. Pitäisikö olla joku tumma paita tms? Ja sitten housut... Käykö ihan siistit farkut vai pitääkö...
  8. M

    suolaiselle piirakalle pohja, hyviä ohjeita

    mulla on kaksikin ohjetta, toinen kermaviilipohjainen ja toinen vehnäjauho+rasva+vesi Ja mä en tykkää kummastakaan... Toisesta tulee "pullaa" ja toisesta kuivaa. Kertokaahan hyvän pohjan ohje mulle! :flower:
  9. M

    4 v:n pyöräily...

    Kuinka pitkän matkan teidän 4 v:t jaksaa polkea?
  10. M

    Apuja vaunujen hinnoitteluun?

    Paljonko voi (siis kannattaa) pyytää vuoden vanhoista Emmaljunga Ceroxeista? Kauppaan kuuluu myös pehmeä kantokoppa ja jalkapeite?
  11. M

    Almiron pepti ja mahd. allergiaoireet? APUJA!!!

    Suolisto-oireista kyselisin... Mä en oikeen tiedä onko allergiaa vai ei, on niin epäselvät oireet. Kakka vihreätä, mutta sehän voi ollakin kun poika oli vihreällä ripurilla viimeiset 3kk. No sitten kakka on sellaista vaahtoa (koko ajan löysempää ja löysempää ) ja 3.-4. päivä siinä oli PALJON...
  12. M

    Hotelli tampereella

    Nyt kertokaa hyvä ja suht' halpa hotelli Tre:n keskustasta, mielellään lähellä rautatieasemaa. Kiitos! :flower:
  13. M

    Almiron pepti ja mahd. allergiaoireet? APUJA!!!

    Eli nyt kun on viikonloppu ei paljon lastenpolista ole apua, joten ajattelin täältä kysyä jos joku osaisi neuvoa. Meillä poika nyt kolmatta päivää almironilla ja eka yö meni hyvin, toinen vielä paremmin, mutta viime yö olikin sitten yhtä vääntämistä ja kääntämistä, ähinää ja puhinaa. Tänään...
  14. M

    Imetyksen lopetus kertaheitolla

    Kauanko nää tissit haluaa tilailla tätä maitoa edelleen? Kivistää niin pirusti :( Koskakohan vois jo liikkua ulkona ilman, että paita kastuu maidosta? Ja koska tää kivistys vähenee?
  15. M

    Puuhamaa vai visulahti?

    Nyt plussat ja miinukset, kehut ja haukut! Pulma kumpaan mennä....
  16. M

    Minkä kokoinen vauva mahtuu vielä Logico S kaukaloon?

    Tällaista ajattelin tiedustella, kun meillä ei tilaa ihan hirveästi siihen reunaan enää ole, mutta eihän se kasvu enää niin kauhean kovaa ole tai siis on hidastumaan päin. Mietin vaan koska joutuu lähtemään turvaistuin ostoksille.
  17. M

    kummastuttaa (vauvan kakasta)

    ihmetyttää kun meidän 7vk vauvan kakka on aivan vettä, onkos se ihan normaalia?
  18. M

    ötököiden pelkääminen

    Mulla menee aika pahasti hermo, kum meidän 3v.8kk poika pelkää KAIKKIA ötököitä muurahaisista kärpäsiin. :kieh: :headwall: Onko vinkkejä millä saisi tuon pelon vähän rauhoittumaan, ettei joka ötökästä tarvitse itkemään ja parkumaan?!
  19. M

    Milloin voi alkaa allergiaoireet?

    Siis minkä ikäisellä vauvalla voi alkaa allergiaoireet? Mulla jotenkin pelko maitoallergiasta tällä uudellakin vauvalla (esikoisella oli), mutta vauva on nyt vasta 3 viikkoa... Kuitenkin n. viikon meidän vauva on kärsinyt kovista vatsakivuista ja kakkakin on samanlaista kun esikoisen...
  20. M

    Auttakaahan... Rattaat+seisomalauta

    Mä nyt kovasti mietin seisomalaudan ostoa.... Esikoinen on kyllä jo 3v7kk, mutta hänellä astmakin ja esim. kerhomatka on jo suuntaansa 3km. Kuitenkin itse haluaisin kävellä myös ihan lenkkejä rattailla, mutta en voi kuitenkaan esikoisen kanssa sitä lenkkeilyksi kutsua jos hän kävelee. Onko...

Yhteistyössä