Hakutulokset

  1. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 3)**

    2.2. syntyi tyttö 3,7kg ja 50 cm :heart:
  2. M

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    Meille syntyi tyttö 2.2. 3,7 kg ja 50 cm
  3. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Hops! Laiska kun on kirjuuttelemaan, niin nyt pikkusen kuulumisia. Yhessä koossa ollaan, tosin toinen jalka jo synnytyssalin oven välissä. Masu kasvaa pikkusen yläkäyrän yläpuolella, kuten kahdesta aikaisemmastakin. Viikon verran on vaavi painanut tuonne alas niin, että istuminen ei oikein...
  4. M

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Hops! Laiska kun on kirjuuttelemaan, niin nyt pikkusen kuulumisia. Yhessä koossa ollaan, tosin toinen jalka jo synnytyssalin oven välissä. Masu kasvaa pikkusen yläkäyrän yläpuolella, kuten kahdesta aikaisemmastakin. Viikon verran on vaavi painanut tuonne alas niin, että istuminen ei oikein...
  5. M

    Sektioilla synnyttäneet!!! Miten toinen?

    Mulla on kaks edellistä synnytystä päättynyt sektioon. Molemmat pysähtyneet ennen ponnistusvaihetta. Nyt kolmatta odottelen ja menen taas synnytystapa arvioon alkuvuodesta, koska haluan yhä yrittää alakautta. Pelottaa kylläkin, että jälleen päädytään sektioon. Toisaalta haluan suunnitellun...
  6. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Mää en nyt niin kauheen aktiivisesti kirjuuttele...aina välillä jotakin elonmerkkiä höpisen. Neuvolakuulumisia tähän väliin: paino: +441g/vko (kaikkiaan tullut lisää 4,4kg) turvotus: + verenpaineet: 108/72 (viimeks 105/65) pissa: puhdas Hb: 131 (viimeks 118) kohdun korkeus: 23,5 cm...
  7. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    umayya: Isosti onnea :heart: Oon sua ootellutkin ja yrittänyt kuumeisten puolella käydä vakoileen kuulumisiasi. Paljon onnea vielä kerran! :flower: RD: Kummasti ne pikkuiset siellä kuitenkin pärjää. Voimia kuiteskin. AE: Onnea pienestä prinsesta! :flower: Pitiköhän jotain muuta...
  8. M

    Kaikkien aikojen parhaan yhdistelmävaunut!

    Tilasin netista ne Firkon F7 , mut mut kasattuna ne on jotenkin kiikkuvat ja vievät pituus suunnassa tilaa kovasti eli palautamme ne. Itse saan samaan hintaan Brion kombit joita olen menossa viikonloppuna varaamaan. Samalla varaan turvakaukalon ja sängyn patjoineen, haen ne sitten ennen joulua...
  9. M

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Täällä on saavutettu raskauden puolivälin etappi! Rakenneultrassa käyty ja kaikki oli hyvin, sukupuoltaan vauva ei suostunut näyttämään. Vauva on kova liikkumaan ja liikkeet onkin tuntunut jo vkolta 13+ asti. Väsy meinaa pukkaa pahasti päälle ja töiden jälkeen onkin aina levonpaikka...
  10. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Jopas oltiin pudottu kauas! Olen unohtanut ihan onnitella vauvautuneita ja miraclea naimisiin menon johdosta, joten nyt sitten ONNEA! :heart: :flower: Nyt on sitten takana niin neuvola kuin rakenneultrakin. Neuvolan kuulumisia ensin - pissa puhdas - painoa tullut 210g/vko -...
  11. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    No, minäkin nyt sitten tilasin jo tuollaiset vaunut. Musta-valkoiset ja perusrenkailla. :D :whistle: MM ja poikanen rv 19+1
  12. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Nyt piti tulla kysymään RD:ltä että oliko teillä nää vaunut? http://www.vaunula.fi/F7_varit.jpg Onko nuo hyvät? Niitä ei vissiin myydä kuin netin kautta, koeajoa suunnittelin...
  13. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Mieki täällä käyn sata kertaa päivässä lukemassa muiden juttuja. Neuvola kuulumisia yritän käydä kertoilemassa. Nyt kun tää flunssa niin olo on ollut tosi tosi väsynyt eikä oloa ole helpottanut se että, vaavi myllää tuolla sektioarpien ja virtsarakon tuntumassa. Tuntuu ihan hirveeltä tuo...
  14. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Heipä hei, pitkästä aikaa. Lukemassa olen käynyt kuulumiset, mut en oo jaksanut ite kirjoitella kun ei oikein oo mitään kirjuuteltavaa. Olo on mainio, jos ei ota huomioon tätä viikon kestänyttä flunssaa. Sairaslomalla olen ja se on ollut tarpeen, toivottavasti ens viikolla jo pääsee töihin...
  15. M

    Kipu alapäässä ja -vatsassa

    Mäkin nyt sitten tänne kirjuuttelen omista kokemuksistani. Itelläni oli siis 6+ viikolla viiltävää kipua vanhojen sektio arpien kohdalla 3 iltana peräkkäin. Pääsin sen takia varhaisultraan 7+ viikolla. Sitten niitä ei ole ollutkaan. Nyt on tullut kipuja tuonne häpyluuhun, liekkö sitten...
  16. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Onnea Nealle ja perheelle! :heart: ON: Täällä on taas ollut menoa ja melskettä. Supistelee ja vauva liikku supervähän. Neuvolalla ei oo resursseja tarkistaa tilannetta, sanoivat vaan et jos jotain pahaa tapahtuu niin mitään ei voida tehdä! Järkytys! Minä kun en edes vuotanut verta...
  17. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Nealle jaksuja :hug: Neuvolassa kaikki hyvin, ekan kerran kuulin tämän vaavin sydän äänet ja ne kuulosti ihan erilaiselta kun näiden kahden vanhemman lapsosen...tosin aikaa on sit mennyt liki 10 vuotta niistä edellisistä äänistä. Rautakuurin sain jo luvan aloitella, oli laskenut kuukaudessa...
  18. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Nean tilaa tuli kurkkimaan myös... ihan jännittää puolestasi. :heart: Mulla ois huomenna neuvola. Vaavi jytää ja myllää ihan reilumman puoleisesti. Eilen ja tänään tuntunut painetta tuolla alavatsalla...mitähän lie?!? Ilokseni huomasin tänä aamuna töihin mennessäni, etten kohta pysty enää...
  19. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Minäkin taas annan elonmerkkiä itsestäni. :saint: Lukemassa olen käynyt, mutta muuta en oo jaksanut tehä, töiden jälkeen on niin veto pois että huh huijaa. Vauva on jo viikon verran masussa liikuskellut, välillä jumppaa oiken reilumminkin. Jos tuo meno jatkuu koko aika tuollaisena niin kyllä...
  20. M

    Kuinka käy hiusvärin kanssa?

    Just tulin kampaajalta enkä kyl huomannut edes raskaudesta sanoa mitään, tuli mieleeni vasta siinä vaiheessa kun blondausaine oli jo päässä. Tulin ihan sen väriset kuin pitikin. MM ja poikanen rv 14+5

Yhteistyössä