-10 kg kesään2011

Mahtavaa että kaikki on saanu pudotettua! Tällä menolla ollaan hienosti kesällä rantakunnossa... :D
Tosin kyllähän se tietää et koko ajan se pudottaminen on vaan vaikeempaa....
Mä oon nyt tällä viikolla siis koittanu jättää kaikki herkut pois... eilen ei onnistunu mut tänään kyllä. Yks päivä takana, jee! säälittävää.
Oon samalla nyt koittanu pienentää annoskokoja, mut se on niin kurjaa ku tykkää syömisestä. Ja niitä kuuluisia hiilareita oon koittanu vähentää. Kokonaan niitä en pysty kuitenkaan lopettamaan mut jos ainakin sitä leivän syömistä vähentäis ja väheneehän ne jo niillä pienemmillä annoksillakin. Eli siis täällä kokeillaan vähän kaikkia kikkoja sekaisin.
Mites te muut ootte lähteny liikkeelle?
 
Mulla tuli plussaa 500g. No mut ei kyllä lannistan :D tuli ukonka tehtyy sellain kisa et mikä on pakko voittaa ;D Meinaan kun hän on monta kk puhunnu jo ulkomaanmatkasta ja minä olen sitä vastaan. No nyt on sit kisa et kumpi puottaa n. 7vk:s eniten. jos minä häviän joudun lähtä mukisematta ulkomaille ja jos hän häviää, niin tässä taloudessa ei puhuta koko matkasta mitään/ saa luvan yksin häipyy sinne ulkomaille. :DD Ja Mun on pakko voittaa, en halua matkalle! :D
 
Nyt toivois et menis viikot äkempää. varsinki ku ekat kolme viikkoo menis niin alkais jo tubtuun jossaki.. siis tietty jos saa sitä painoo putoamaan..

Helppo on ollu ilman herkkuja ja liikuntaki maistuis, mutta nää pakkaset ja se et mies reissu hommissa niin ei hyvä yhdistelmä :( sais nyt vie sinniteltyä 2 päivää syömättä ylimääräsiä ja et jaksais sisällä jumpata niin sit ku v.loppu tulee niin meikä lähtee joka päivä pitkälle kävelylle :)

Nutriletin 5 päivän kuuria olen ajatellut käyttää ja kokeilla sit ku pääsen imetyksestä... siihen tosin menee vielä varmaan pari kuukautta... vähenemään päin on kyllä mutta koitan kaikkeni ettei loppuis.. houkuttaa vaan ajatus että 5 päivässä muka lähtis 3-5kg.. en tie sit uskoisko??

Miks sarp-pa sulla niin kovin kielteinen asenne matkalle? luulis olevan toisinpäin :)
 
Mun vaaka ei suostu yhteistyöhön mun kanssa!! Illalla ku sen päälle tallasin niin se näytti viitenä kertana eri lukemia riippuen siitä missä ja mitenpäin sitä sattu pitämään. Ja heitot saatto olla 700g!! Yleensä oikein asettelen sen tasaiselle kovalle lattialle että varmati tulee oikee lukema ja nyt tajuun et näköjään ilmansuunnillakin on väliä!!! :kieh: Hyvä tässä nyt sit seurata oman painon tilannetta.

Mä en kans käsitä sua sarp-pa mä oisin heti lähdössä johonki reissuun. Mua melkein motivois enemmän se et jos laihtuu niin pääsee palkinnoks reissuun =) kai teillä on sit jo joku kohdekin takataskussa?

Mä oon kans Memmu86 harkinnu tota Nutriletin kuuria... mut toisaalta se ois ihan mahdoton ku oon päiväkodissa töissä niin joudun syömään aina siellä. Ens viikko olis tosi hiihtolomaa mut ei haluis jotenki lomaa viettää ihan kiukkuisena ku on koko ajan nälkä... seliseliseli. ...vaikka kieltämättä just tuo isompi pudotus siinä houkuttelee, mut toisaalta ku ei oo niin hirveesti kuitenkaan sitä ylipainoo niin voisko siitä oikeesti lähtee noin paljon... tuntuu aika mahdottomalta.
 
Nooh, turkkii tuo ukko haluis.. ja se miks ite en sinne halua on raha. Kotihoidontuella kun elelee ja ukko työtön. Minä oon se joka täs huushollis kaikki laskut maksaa, ni ei paljoa rahaa jää laskujen jälkeen ja tuo ukko ei sitä taas tajua, kun hänellä ei ole mitään maksuja :/ Kyllähän hällä on sitten rahaa. Ei siin mitää jos hän pari kk vuokraa maksais niin kylhän sitä vois sit vaikka samantien lähtä, mutta ei suostunnut kun ehotin. Niin siinä yksi syy miksi en halua ja olen vastaan koko matkaa. Minun puolesta ukko saa lähtä yksinään vaikka afrikkaa jos siltä tuntuu :whistle:
 
Heippa! Mä olen mässäilly tänään :( karkkia, suklaata, pullaa...Mutta ruuat onneksi sitten on jäänyt. Huomenna pakko olla vähemmällä...lohdutukseksi kuitenkin kävin tuplarattailla kävelemässä, joten ehkä vähän kuluikin syödyistä. Jotenkin kevyempi olo, mutta voi se olla että ma + tulee. Huomenna meen salille ja laitan teipin suuhun loppupäiväksi.
Pitäisi keksiä jotakin kahvin kanssa, ettei tulis piparia vedettyä. täytyy ostaa näkkäriä ja syödä vaikka sitä kuiviltaan kahvin kanssa.
Joo mekin ollaan ajateltu lähteä etelään syyskuussa, ja ei kyl yhtään houkuta muakaan, kun olen kotihoidon tuella ja mies sentä töissä. Pitäisi säästää, mutta mistä säästät! Voin kuvitella, että sarppa en mäkään teidän tilanteessa uskaltaisi etelän matkaa ajatella. Ja vaikka matka maksaa vähän, menee siellä saman verran rahaa meillä ainakin paikan päällä, jollei ole all iclusive matka. Me ei enää muihin kuin all inclusiviin lähdetäkään.
mulla palkintona toimii, kun -6 kg on hotelliyö hesassa tyttöporukalla :)
 
No eihän se reissaaminen kieltämättä ihan toimi rahattomana :/ niin hauskaa ku se oliskin. Semmosiin reissuihin kun vielä uppoo aina niin hirveesti enemmän rahaa kun vaan ne lennot ja hotellit... ja ihan ku ne ois jotenki halpoja.
Mä olin eilen Tampereella ostosreissulla... noh, niinhän siinä sit kävi et koko päivänä en tainu mitään terveellistä syödä. Jäätelöä, karkkia, hampurilaista... pitkä lista tulis. Kyllähän siellä toisaalta koko päivä tuli käveltyäkin mut ihan pahaa teki kun kävin äsken kurkkaamassa vaakaa. Huomenna niin tulee niitä plussia :/ Ärsyttävää.
 
Plussaa taitaa tännekki ropista, sen verran kiristää taas toi pelastusrengas vattan ympäril.. No onneks illal on juhlat juhlittu ja voi törkkää loput jäämiset sukulaisille :D Mut ei juu paljoo o mitää terveellist tullu syötyy :/
 
tänään lenkillä käyty :) ja vielä ku synttäreistä selviäs tänään sillai ettei mitään tulisi herkuteltua ... anskattoo ny kuinka käy... toivottavasti huomenna tulee miinusta mut sen tien ettei paljoa tule... ens viikolla jos mies enemmän kotona niin pääsee kunnolla liikkuun :) innostus on kova painon pudotukseen mutta tää tapahtuu liian hitaasti!!! sais ekat 6 kiloo tippua vauhdilla niin sit alkais tunteen jo vaatteis ja innostuis lisää niin että ei sortuis mihkään ku tietää et hiljaa hyvää tulee...
Jos alkavan viikon sais oltua jo ilman herkkuja ku mitään juhlia ei ole :)

Tsemppiä kaikille ja huomista odotelles :)
 
kaisuli80 tottakai mukaan pääsee :) tervetuloa ja onnea pudotukseen :)

täälä ei huvita mennä vaakalle.. eilen ne synttärit ja arvakkaas kuka veti kaksi käsin kaikkee mahdollista ja mukaanki sai vaikka mitä...

nyt kyllä vannon että tää viikko mennään tiukasti ton ruokavalion suhteen !!

kaippa menen hyppään sinne vaakalle ja otetaan vastaan se mitä tuleman pitää..
 
Heippa! Mullakin paino tippunut onneksi :) mutta vain sen saman 400g eli painoni nyt 79,1 kg. yyhteispudotus siis -800g.... no olen tyytyväinen tähänkin vauhtiin, jos se vaan koko ajan laskee...olen kyllä syönyt kaikkea, mutta vähän katellut tarkemmin kuitenkin. Ehkä tämä tästä, kun vaan aurinko paistaisi niin jaksaisi lenkkeillä rattaita työnnellen. Ja kun istuskelemassa on kaksi pikkutyyppiä niin ihan hyvin kuluttaakin. Tsemppiä kaikille tähän viikkoon!!!
 
Mä en taida vaivautua vaa'alle tänään. Sen verran ketuttaa tuo viime viikon sairastelu ja sortuminen kaikkeen kökköruokaan, hmph! :headwall: Mutta eiköhän tästä taas lähdetä uuteen nousuun, jepujee! Jumppailu käyntiin viikon tauon jälkeen ja saletisti natsaa! =) (Oon pudottanut parissa kuukaudessa nelisen kiloa, mutta vielä on hurjasti matkaa; kymppi pitäisi saada pois.)

Mukavaa viikkoa kaikille ja isot tsempitykset!!! =)
 
Tervetuloa mukaan Kaisuli80!

Ensin näytti hyvältä, -800g! sit näytti vähän huonolta +300g. Sit näytti katastrofilta +1,7kg!!! sen jälkeen en enää uskaltanu kokeilla. Se ois sit uuden masiinan osto edessä... alkaa vaan ärsyttää ku ei tiiä et putooko se paino vai nouseeko se vai mitä hittoo se tekee :kieh:

Mä luulen et tuo +300g on lähimpänä totuutta... eli paino ois taas siellä 61,3.
Viikonloppu meni ihan plörinäks. Ei sais tehdä mitään arjesta poikkeavaa ettei menis sortumaan herkkuihin.
 
noniin vaakalla käyty ja oli -500g :) mutta jos en olisi herkutellu pe ja su niinmitä se oikein olis!!!! no nyt suu kiinni herkuille niin hyvä on :)

päivittelen meidän listaa illalla tai huomenna ku kaikkie painot ollaan saatu tai ainkai suurimman osan :)
 
Heissan!

tääl on juhlittu tytön synttäreit ja kaikkee herkkuu syöty ja eletty pelkäl herkul.. No aattelin etten uskalla mennä vaa`alle, mut onneks tuli uus hieno vaaka ja menin sit kokeilee, ni tsiisus.. oli kyl niin iso yllätys että.. nimittäin -1.8kg :cool: eli nyt olis sit niiku 78,2kg. toivottavast tippuis samaa mallii alespäinki. Tänää heitin sit roskii loput mitä synttäreilt jäi. :D
 
Tässähän on kuulkaas leidit vielä oikein mukavasti aikaa pudotella kiloja ja päästä kesäkuntoon; maalis, huhti ja touko, hyvin me siinä ajassa ehditään pienentymään! ;) Kova tsemppi päälle vaan! Hyvä me!!! =)

Muksut iltapalatettu. Nyt sorvin ääreen eli kotijumppastudio pystyyn! :wave:
 
PUDOTTAJAT 2011 !!

Pituus/Alkupaino/Nykypaino/Viimepudotus/Pudotus yhteensä/Tavoite/

Memmu86 164cm / 87,5kg /85,5/500g/2kg/75kg

sarp-pa 161cm /80kg /78,2kg / 1,8kg/2,3kg / 65kg

elämänperhonen 178cm / 79,9kg /79,1/400g/800g / 69kg

musli 159cm /62kg /61,3kg / +300/700g/ 54kg

Nuunuu78 166cm / 75kg / 65kg

YHTEENSÄ PUDOTETTU 5,8KG :p (2 viikossa)
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa!
Kiitos Kaisuli kaikkien tsempityksestä! Ja tuo 5,8 kg kyllä kummasti motivoi...yhteispudotuksemme.

Mä olen tänään ollut hermot lujilla meidän uhmaikäisen kanssa...siis kurkku suorana huutanut ja olin ihan puhki sen kanssa tappelusta, kun mies tuli kotiin. No pakko oli sit kuitenkin lähteä uimahalliin perheen kanssa, että saisivat vähän energiaa kulumaan...jospa huominen olis parempi päivä. Jäin vielä salille tunniksi, kun muu perhe lähti kotiin. Tuo lasten lilluttelu vedessä ei niin omalle kunnolle tee mitään. Mutta joo hermoille teki taas hyvää tuo salitreeni. Ja nyt palkitsen itseni kevytsiiderillä ja oscargaalalla.
Jospa huomenna jaksaisi lenkillekin.
 
Piru vie, nyt tympii ja lujaa! :headwall:

Otin aamupainon ja olin erittäin toiveikkain mielin, mutta kuinkas sitten kävikään!? Vaaka näyttää TAAS samaa lukemaa, dääm! Mikä kumma pysähdys on tapahtunut?? Miksei mitään tapahdu, vaikka olen ihan samanlailla tehnyt ja toiminut ruokien ja jumppailun suhteen... ÄÄH! :confused: (Otan painon kerran viikossa ja kohtalaisen hyvin on tippunut joka viikko, yleensä siis.)
 
Vieläkös mahtuisi mukaan yksi epätoivoinen??
Mä olen niin paljon elämäni aikana jo laihduttanut,et on se kumma ettei sitä koskaan opi!:headwall:
Vimeisimmästä raskaudesta edelleen roikkuu 15kg vyötäröllä ja olis niiiiiin kiva taas näyttää hyvältä kesävaatteissa:whistle:
Pituus mulla vaan 155 ja paino näytti ma aamuna olevan 73,7kg!: /
Viime keväänä jo pääsin 68kg,mut sit tuli taas takapakkia.
Crossarikin löytyis,et jospa sitä alkais taas pyörittämään=) Hienosti olette jo saanut painoa putoamaan!:flower: Ehkä mullakin jo ens maanantaiksi...

Palailen myöhemmin,pitää rientää keittiön siivoukseen|O
 
Vielä mahtuu mukaan Nipsu 08! Mukavampaa vaan kun on enemmän porukkaa! :)

Miten tää taas voi olla näin hankalaa. Tuntuu että oon ihan jumiutunu sohvalle enkä syökään muuta ku kaikkea epäterveellistä. Mut viime viikon plussat on jo karistettu niin nyt kyllä loppu viikolle otan loppukirin että saan teitä toisia vähän kiinni... niin kurjalta tuo plussa listassa näytti : /

Eilen reippaana hiihdin 8km ja kohta pitäis saada tyttö naapuriin leikkimään niin pääsis lenkille. Mä oon siis yksinhuoltaja ja tuo liikkuminen tapahtuu just sillon kun harvoin satun pääsemään.
Tuo crossari tossa nurkassa huutelee mut miten se alottaminen onkin taas niin vaikeeta.
 
Moikka moi kaikille!

Olen uusi koko foorumilla ja löytyi heti mielenkiintoinen projekti. Eli vieläkö minä mahtuisin tänne mukaan. Olen 30-vuotias pienen tytön äiti. Tyttö syntyi viime kesänä ja saldoksi minulle jäi raskaudesta 15kg... Toi -10g voisi olla realistinen tavoite ennen kesää. Peiliin katsominen on jotain ihan kauheata...
Laihduttamiseen liittyviä ongelmia on paljon. Esim aika. Mies lähtee aamulla aikaisin töihin ja saapuu töistä yleensä 8 aikaan illalla. Missä välissä tässä kerkeää sinne salille? Itse olen ajatellut, että voisihan sitä liikuntaa yrittää lisätä esim niin, että kävisin aamulla ennen kuin mies lähtee töihin niin lenkillä. Sitten päivällä kävisin vauvan kanssa vaunulenkillä ja illalla mikäli mies tulisi JOPA 7 aikaan kotiin niin sitten salille.
Toinen juttu on ruoka. Meillä kun mies sekä hänen poikansa eivät ole pupun ruuan ystäviä. Ja se ruuan laitto kun on minun duuni. Kiva katsoa vierestä kun toiset vetää kermaperunoita yms... Erittäin vaikeaa. Ja ne herkut... Tässä kun on yksin päivät pitkät tuon pikkuneidin kanssa niin sortuu useinkin kaikkiin herkkuihin.
Toivottavasti tästä foorumista saisin kannustusta riittävästi.
Miten teillä muilla järjestätte sen oman ja muun perheen ruokailun?

Eli tässä minun tiedot:
Gibsoni
pituus 166 cm
paino 71 kg
tavoitepaino 60 kg (tietty olisin onnellinen jos pääsisin siihen 56kg, mitä painoin ennen raskautta)

Olen myös juuri aloittanut blogin, johon on tarkoitus laittaa myös tekstiä tästä painonpudotuksesta.
Juuri toissapäivänä kirjoitin tekstin tästä laihdutuksen aloituksesta... Elämän Hohto: Miten päästä laihdutuksen alkuun?

Jos nyt ottaisin sitten itseä niskasta kiinni ja aloittaisin tämän OIKEASTI! Tosin tuo salitreeni teettää kyllä isoja ongelmia. huokaus...
 
tervetuloa vaan uusille, mukaan mahtuu aina :)

Täälä koitettu käydä päivittäin lenkillä, mutta tänään kun mies tulee kotio ajattelin mennä yläkertaan polkeen kuntopyörällä ja tehdä muutama vatsalihas... ku vaan jaksais....

Ilman makeita olen pystynyt olemaan, Jes!! :) mutta salaatin syöminen jäänyt vähä vähemmälle, mutta täytyy ottaa loppukiri viikonloppuna.. helponpi liikkuakki v.loppuna ku mies kotona :)

Täälä syö koko perhe samaa ruokaa. itse vaan täytän oman lautaseni suurimmaksi osaksi salaatilla tai sit teen itselle vaikka katkarapusalaatin :) Samalla on muksuilla vähentyny myös herkkujen syönti kun niitä en ole ostanut.. ja ehkä se tekee ihan hyvää heillekki... vähän kyllä laskiais sunnuntai mietityttää.. jos sain oltua erossa kaakaosta ja pullasta...

olispa tämä painon pudotus nopeampaa vaikka alkuvuodesta tippunut yhteensä jo 15,5kg.. tosin siinä myös vauvan paino, minulla siis lapsi reilu 2kk... Tahtoisin päästä alle 80kg ja siitä alemmas ku vaan pääsee edes 200g viikossa niin aina tulee hyvä mieli... mutta nyt nää puolen kilon pudotukset ei tunnu missään...
 
Moi, täällä olis vielä yksi innokas liittymään mukaan :wave:

Olen normaalipainoinen, BMI oli tammikuussa laihdutusta aloittaessa hieman alle 24 muistaakseni, mutta mulla on meidän suvun naisten vitsaus eli omenavartalo! Maha on siis kuin pallo, ja lääkärikin viime vuonna huomautti vatsaontelon sisäisen rasvan vaaroista... vyötärömitta oli huimat 83 cm, vaikka painoa oli tuolloin jotain 64 kiloa. Rasvaprosentti keikkuu melkein kolmessakymmenessä, lihasta tässä kropassa ei ole varmaan yhtään...

Tässä mittojani tältä hetkeltä: pituus 160 cm, paino 62 kiloa.

Haaveenani olisi pudottaa paino 51 kiloon kesään mennessä, niissä mitoissa tunsin itseni hyväksi. Tammi-helmikuun aikana sain pudotettua pari kiloa, nyt pitäisi siis saada tiivistettyä tahtia huomattavasti.

Suosittelen muuten kaikille Kilolubiin liittymistä, se on ilmainen ja helppokäyttöinen, ja antaa yvin ohjeet siitä että pitääkö vielä päivän ruokavalioon lisätä kuituja, rasvaa, proteiinia jne.!
 

Yhteistyössä