--2012 yrittävät--

Oma napa.. Tänään siis kp 27/n.30 ja dpo 10

Ja tänään mä olen ihanvarma, että en ole raskaana. Paha olo on vellonu eilen ja tänään, mutta, eikö se ole niin, että se hormooni juuri aiheuttaa pahaa oloa (ym oireita) ja mikäli sitä ois mun elimistössä, se myös näkyis testissä??

Mä oon niin kärsimätön.. Oon ihan valmis heittää kirveen kaivoon, vaikka toisaalta tajuan, että ei vielä edes pitäis testata, vasta sunnuntaina ja mä oon jo viikon testannu:headwall:, äh, milloin musta on tullu näin epänormaali:kieh:
 
Sun:'(, mutta toivotaan vielä että jos kuitenkin.. Eihän sulla vissiin ole vielä tuhru alkanut? Mä niin niin toivon sitä plussaa sulle!:hug:

Vilijonkka kyllähän tuo on aika hyvä oire tuo pissalla ravaaminen..:whistle:+++

reason, oikein lämpimästi tervetuloa kuumeilemaan yrittäjiin:wave:! Missä vaiheessa sulla on nyt kierto, joko saadaan pian sun testejä jännitellä=)? :whistle:++++

Voi Toivoliini pahoittelut negasta!:hug: Jospa olis ollut liian aikaista, vielä jaksaa toivoa!
 
Unikettu: kiitos! Täällä tänään kp 27/28, joten jännittää! Kaikenmaailman oireita olen olevinaan bongannut. Saa nähdä mitä huomenna tapahtuu..hätähousuna tein eilen jo raskaustestin, negahan sieltä tuli.
Plussatuulia kaikille!!

Ainiin! Ja ovisplussa tuli kp 16 :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi Sunflower, näytti niin hyvältä!!! Jaksamisia...mut eihän sitä tiedä mitä testi huomenna näyttää, jos tää oliki joku sekunda :) vai jaksatko enää testailla?

Reasonilla todelliset hännähetket, peukut pystyssä!!!!

Unikettu: onko sulla mitää oireita ilmestyny??
 
Voi Toivoliini olen kovin pahoillani menkoista:hug:! Jaksamista sinulle mustiin päiviin. Mulla jäi kans viime kierto yllättävän lyhyeksi, dpo10 alkoi vuoto:confused:.

reason voi harmi:'(, sinullekin pahoittelut ja jaksamista mustiin päiviin:hug:!

Vilijonkka eipä minulla mitn oireita taida olla, kp22 dpo4 tänään. Aika hyvä fiilis ollut tässä kierrossa, alkukiertoa lukuunottamatta. Valkkari on runsasta ja aika paksua, rinnat on hiukan arat. Mitäs sulla? Onko millaista valkkaria, mitään jomotuksia? Millainen tunne sulla on?

Sunflower, mitä kuuluu?=)
 
Jaksamista sulle Sunflower, voi kun äkkiä selviäis suuntaan tai toiseen, ja mieluusti tietenkin siihen plussan suuntaan!

Eilen olin kylässä hyvällä ystävällä joka kertoi että heille saa pian lapsi tulla jos on tullakseen. En kertonut omista suunnitelmista mitään mutta ihanaa jos sais odottaa ystävän kanssa yhtäaikaa! Esikoisia odotettiin melkein samoilla päivillä=).
Muutaman kerran on kyllä käynyt niin että olen alkanut äidilleni tai anopille puhumaan teidän kuulumisia:D, just silleen että yhdelle kaverille kuuluu sitä ja tätä:LOL:. Siinä sitä sitten sais selitellä että kuka se kaveri sitten oikein on;).
 
sunflower Oireet sulla kyllä lupaaavat ja se eka testissä oli kyllä mielestäni selkee viiva. MitkäDP:t sulla menossa? Testaa vielä uudelleen, hankala uskoo et ei mittää oliskaa. Millä testillä testasit?

Flunssa hemmetti iski päälle. Nenä tukossa ja väsyttää. Kp 23 ja DP 6, ja tissit ne on ollu kyl kummalliswen kipeät jo pari pv... :D Olhan ne viimekierrostaki, mut ei mielestäni tälläi, nyt paljon aikaisemmin kipeet ja voimakkaammin. Ja jotenki semmonen rauhallinen olo. Noh, odotellaan. Tietenkin sitä polttelis testailla, mut ainut yksi testi mukanan täälläreissussa niin ei passaa tuhlata sitä ihan vielä ainakaan :D

pahoittelut kaikille kellä täti tuli kylään ! Uutta kiertoa odotellessa, tämä odottelee jännä päiviä!
 
Evangelina sua mun pitikin tuossa aiemmin jo huhuilla että mitä kuuluu=). Oikein paljon plussatuulta piinapäiviin:whistle:+++.

Kyllä minäkin edelleen ihmettelen jos ei tuo Sunin haamu tarkoittanut mitään ja kun oireetkin lupaavat. Pystytkö lähettään mulle huomenna tekstiviestin kuulumisista kun en välttis ole koneen äärellä;).
 
Toivottavasti Sunflower asiat selviää pian, ja toivottavasti plussan suuntaan!

Reason ja Toivoliini, tsemppiä mustiin päiviin ja plussatuulta tähän kiertoon.

Evangelinalle plussatuulta, ja kaikille muillekin.

Mulle ei uutta. Ollaan vietetty vähän parisuhde-laatuaikaa. Käytiin kesäteatterissa yks ilta ja toisena iltana grillattiin ja kallistettiin vähän kuppia kaveriporukassa. Nyt vähän heikottaa. Mutta hauskaa oli :)
 
Heipsan!

Olen 25v yhden tytön (07/10) äiti. Päässä pyörii ajatus toisesta lapsesta, mutta olen vähän kahden vaiheilla. Mulla ei ole mitään koulua käytynä loppuun, suunnitelmissa oli aloittaa oppisoppari syksyllä -13. Nyt jos pamahdan paksuksi, niin vauva saapuisi juuri sopivasti siten etten ehtisi aloittaa opintoja. Sitten taas jos aloitan koulun, vauviprojekti venyy kolmella vuodella ja lasten ikäerosta tulee turhan suuri. :/ Miten te toimisitte minun tilanteessa?
Nyt ollaan kuitenkin tjottailtu ja puhuttu mahdollisen "täysillä yrittämisen" aloittamista syksyllä. Tänään kp23/27, dpo10. Raskauden mahdollisuus häviävän pieni mutta olemassa kuitenkin.:) Ajoittaista kuvotusta, aamuista nuhaisuutta, voivat johtua mistä vaan. Kuivaa kautta ei ole ollut, mutta mulla tuo alapää toimii muutenkin vähän omilla säännöillään.

Eli tällainen lisäys olis pyrkimässä teidän porukkaan.:)
 
Hei!

Lempo ilmoittautuu joukkoon mukaan, täällähän oli ketjuja mistä valita :) Yrittäminen (jos niin voi sanoa) aloitettu vasta. Saas nähdä milloin pääsee testaileen, kierto kun ollut sen verran epäsäännöllinen 14-20 väliltä... Tuntemuksia on kyllä ollut, vai leineekö vaan toiveita ;)
 
Lämpimästi tervetuloa lempo!:wave: Toivottavasti tuntemukset ovat sitä itseään:popcorn:.

Miona, tervetuloa kuumeilemaan ja yrittämään!:wave:
Tilanteesi on varmaan tuttu monelle, itse antaisin varmaan sydämen viedä ja antaisin vauvan tulla=).

Voi Sunflower, olen pahoillani negasta:'(.
 
ON. Voi että mä oon niin onnellinen=). Valittelin tänään pientä huonovointisuutta ja mies tokaisi että toivottavasti olisit raskaana:heart:, mä olen odottanut noita sanoja kauan! Tietenkin tiesin että pakko miehenkin on haluta vauvaa kun tähän hommaan lähti mukaan mutta tuntui niiin hyvältä kuulla se.
Oireita mulla on taas se sama repäisyherkkyys alavatsan sivuilla jota oli viime kierrossa samoilla dpo-päivillä. Toisaalta ajattelisin sitä positiivisena asiana mutta kun viime kierto oli tulokseton ja samat oireet oli ja menkat tuli "liian" aikaisin, dpo10. Tämän päivän lievän huonon olon laitan kyllä eilisen juhlinnan piikkiin:). Kyllä vähän suunnittelin että pitäiskö tässä kierrossa testata dpo10 tai jotain, jos ei menkat sitten taas yllätä. Nyt dpo6.
Omanapainen unikettu toivottelee kaikille ihanaa sateista sunnuntaita:heart:.
 
Tervetuloa uusille! :)

Huooh, eilen testattu nega, kylläkin iltapissasta..(olen ollut reissussa niin ei ole voinut testailla..) Jos sitä parin päivän päästä kokeilis ihan aamupissasta.. :) Mahassa tuntuu kyllä samalta kun menkat alkaisi, mutta myös samalta kun edellisessä raskaudessa.
 

Yhteistyössä