--2012 yrittävät--

Sun: mulla oli viime kierto 39 päivää, kun siihen asti pisin kierrukan poistamisen jälkeen oli 34-35 päivää. Ja raskaana en olisi voinut ollakaan, kun seksiä ei ollut. Liekö ovuloimaton kierto se. Nyt sain ovis+ digiin eilen, ja silloin vasta kp12. La-iltana oltiin tooosi pitkästä aikaa viekukkain, että yksi kerta/kierto tuskin kummoisia toiveita nostattaa. Mutta hyvää se ainakin teki :)
 
Sateista päivää vain kaikille.

Täällä dp 9 tänään, eilen illalla testasin negan, kun en malttanu odottaa... Tissit on kipiät ihan huomattavasti ja ne tuntuu isommilta, pari pahoinvointi kohtausta ollu. Muuten ei mitään, jos ei lasketa finnejä...Mut siis massussa ei mitään tuntemuksia. Oviksen mukaan menkkojen pitäis alkaa torstaina tai perjantaina. Testejä ei enää oo, et kärvistellään nyt sitten, reissussa kun ollaan edelleen... Toivossa hyvä elää, mut jotenki semmonen olo et ei oo tärpänny. Mut ihmetyttää kyllä miksi on sit niin kippeet tissit, jos ei oo tärpänny?

plussia kaikille toivotellen
 
Hepsan...arki koitti niin ehtii taas istahtaa koneen ääreen ja raapustaa teille :) isä ja äiti oli pidennetyn viikonlopun kyläilemässä niin tuli poikkeuksellisen vähän käytyä täällä..tosin päivätki meni sit huomaamatta nopsasti, jee!

Tervetuloa kovasti uusille, joukkoon mahtuu hyvin!!

Unikettu: Ihanasti sanottu tuolta mieheltäs <3 tuntu varmasti mukavalta kun oot noita sanoja niin odottanut!! Toivottavasti sun olot enteilis hyvää!!
Täällä ei oloja kummemin...ei kovin toiveikas olo. Mulla on ollu antibioottikuuri päällä ja tietty sain siitä sitte hiivatulehduksen :( Se on vähä vaikeuttanu valkkarin tutkailua. Nyt alkaa onneksi olla olo sen puolesta parempi. Vessassa ravaan yhä usein, mutten kyllä läheskää niin ku viime viikolla. Mahaa juilii..taitaa se täti pian kolkutella ovella, plääh. Toki välillä oon toiveikas, et jospa siellä masussa kumminki jotain tapahtuis vaikkei oloja kummemmin ookaan...

Evangelina: Aika samoilla päivillä mennään...toivottavasti sun tissikivut enteilee sitä itseään ja ei vaan vielä testissä näy näin aikaseen, peukut pystyssä!!!!

Negapahoittelut testanneille, hööhhh!!! :(
 
Unikettu, ihanaa.:) Meilläkin mies olis ihan hyvillään uudesta tulokkaasta, vaikkakaan ei varsinaisesti kuumeile. Sanoi että molempi parempi. Sais kyl kuumeilla kunnolla viimeistään syksyllä kun kunnon yritys alkaa, olis ihana hihkua ja hykerrellä yhdessä.:)

Meillä minä tosiaan arvon enemmän kun se tulevaisuus ja koulutus mietityttää./:

Sunflower, tosi kurja toi venynyt kierto.):

).( Täällä nyt kp25/27 lopuillaan. Jatkuva ällötys päällä kolmatta päivää. Ei okseta, mut etoo vähän koko ajan. Kahvi ei houkuta mut juon silti. Tänään ollut tavallista enemmän jotain tuntemuksia alavatsassa, Yleensä menkkakivut tulee samaan aikaan vuodon kanssa. Rinnat ei ole yhtään kipeät. Tänään kävi mielessä et kiva olis testata, mutta toisaalta raskautumisen mahdollisuus on niiiin pieni, että testailu (ja ylipäätään täällä palstoilla pyöriminen :D ) tuntuu lähinnä itsensä kiusaamiselta. Meillä tosiaan heilui peitot hyvään aikaan mut mentiin keskeytetyllä.
 
Viimeksi muokattu:
vilijonkka Mitkä sulla fiilikset, oireita?

Edelleen tissit kipeet, nukkuessakin välilä heräsi kun kylkeä käänsi :D Voi piinaa nämä viimeiset päivät ennen totuuden paljastumista. Uutena asiana tajusin, että minä joka syön joka kesä kymmeniä litroja maksikoita, en ole syöny ko muutaman, vaikka nyt niitä sais suoraan penkistä. Ei vaan tee mieli :D Toiveajattelua varm,aan. Seksihalut edelleen hyvät, vaikka yleensä ennen menkkoja ei kiinnosta sit pätkääkään. Huomenna eka mahdollisuus saada käsiini testi, eli se olis kai dp 11 sillon. Liian aikaista varmaan vielä silloinki, mut enhän mie malta olla testamatta jos mahdollista.

Aurinkoista päivää kaikille!
 
Evangelina, toivotaan että testasit liian aikaisin negan ja nyt tulis plussaaa:whistle:+++. Jännityksellä odottelen:popcorn:

Sunflower voi harmitus että kierto venyy:(. Tsemppiä sinulle tosi paljon!

Miona, tietääkö sitä koskaan milloin se sopiva aika lapselle on, nyt vai myöhemmin.. Olen sitä mieltä että lähes aina on puoltavia asianhaaroja ja sitten taas niitä negatiivisia puolia. Tärkeintä on kuitenkin se että lapsi syntyy rakastavaa perheeseen. Kyllähän näitä asioita pitää harkita kunnolla kun on niin isosta asiasta kyse. Paljon tsemppiä sinulle kun puntaroit tulevaa, voin kuvitella että tilanne stressaa sua. Päätöksesi on varmaan hyvä, mikä se sitten onkaan=).
 
Miwwi pahoitteluni negasta mutta toivotaan jos vaikka kuitenkin..:whistle:+++

Vilijonkka jännää jännää:popcorn:. Hiiva on kyllä veemäinen vaiva, hyvä että sen puolesta tilanne parempi. Hiivahan voipi iskeä myös usein raskauden aikana..:)

Mitä Toivoliinille kuuluu?=)
 
Moi :)...tänne saa kai tulla?

Olen tässä pitkään tuntenut, että olen raskaana. Sanoin miehelle, että mitäs jos olisin raskaana, on vaan sellanen olo ja hän olisi tosi iloinen uudesta vauvasta :). Oikeastaan hän sen jälkeen suostutteli mut kierukan poistoon. Noh, kierukan kävin poistamassa yksityisellä gynellä, joka ilmoitti melkein heti poiston jälkeen, että olen muuten raskaana! No, pikaveritesti gynekologilla antoi kuitenkin negatiivisen. Gynekologi ihmetteli ja sanoi, että noi johtua siitä, että raskaus on vasta alussa. Pisti vähän toiveet mahdollisesta raskaudesta vähän pois sanomalla, että teillä on kuitenkin aikaa yrittää uudestaan. Aluksi oli lähes varma asiasta, että raskaana ollaan (kyseli neuvolat, selitti ultrista yms.). No mutta, tein sitten testit.

Clearblue näytti ohutta vaaleansinistä viivaa, kuitenkin ihan selvää sinistä väriä, ei harmaata. Ja first signal myös ohutta vaaleeta lilaa viivaa (ihan selvä ja värillinen kuitenkin). Olen noita testejä sen verran tehnyt, että erotan kyllä negat :) ja jos se gynekologikin oli varma, että raskaana sitä ollaan. Pelottaa vaan olenko saamassa tai saanut jo varhaisen keskenmenon, kun kierukka olis sisällä :/ Luulisin, että ovulaatio on ollut joskus 5-6 päivä tätä kuuta.

Raskausoireita on todella turvonnut vatsa, myös aamulla herätessä (päivänmittaan tosin kasvaa). Muuten varmaan nomraalia jos vatsa pömpöttää, mutta gynekologilla esimerkiksi multa tultiin kysymään olenko osallistumassa 12 viikon ultraan :D. Sanoin, etten kyllä nyt ole. Olen muuten siis hoikka, alle 50 kiloinen, mutta alavatsa pömpöttää tällä hetkellä aika paljon. Tämä olisi toinen lapsi ja olen kuullut, että vatsa saattaa turpoilla herkemmin.

Nännit todella kipeät, kosketurarat. Normaalisti menkkojen aikaan ovat tavallista aremmat, muttei kipeät millään tavalla. Muita oireita ei ole. Tämän turvotuksen (vatsan) kanssa oleminen on vaan vähän ahdistavaa, kun ei tiedä onko raskaana vai ei. Olisi helpompi ylpeänä esitellä vatsaa ja sanoa ihmisille, miksi vatsa on tällänen pallo nyt :D, kun ilmotella, että olen syönyt vähän liikaa ja turvottaa aamusta iltaan. Vaikka tosiaan turvotustahan se vaan on jokatapauksessa. Kohtu ei taida vielä tässä vaiheessa paljon kasvaa. Mulla myös vatsa kasvaa aika hitaasti, eikä koskaan ole kovin iso.

Menkkamaista jomotusta ajoittain. Pelottaa, että alan vuotaa :/

Haluisin niin tätä lasta, koska jos vielä kierukan läpi tulee, niin tulee olo, että tämä on juuri oikea hetki toiselle lapselle, jos se tulee ehkäisynkin läpi :). Jos tämä kesken menee tai on jo mennyt, niin uutta toki yritetään :)
 
Viimeksi muokattu:
Sunille pahoittelut! :(

Jännäilen täällä teidän oireita Evangelina ja Vilijonkka, odottelen uutisia... :popcorn:

Tervetuloa, pancakes ja muut uudet, jos en ole vielä toivottanut.

Itsellä ei uutisia. Ollaan reissussa, appivanhempien luona. Ja juuri tällaisina päivinä, kun pitäis peittoa heilutella. No, ehkä pimeessä hiljaa illalla... :)
 
Mionalle tsemit päätösten pähkäilyyn, etteköhän tule joka tapauksessa teille oikeaan päätökseen :)

Evangelina: onpas jännää, sulla on kyllä lupaavia tuntemuksia, tulehan heti kertomaan kun testailet uudelleen!!!

Unikettu: mitkäs sun omat olot on? Koska ajattelit testailla?

Pancakes: Lupaavia haamuja ja tuntemuksia sulla, pidetään peukut et viiva lähtee pian vahvistumaan ja merkitsee sitä itseään :)! Oma veikkaukseni oli kyllä se, että raskaus ei vaan oo tarpeeksi pitkällä, et näyttäis verestä plussaa...

Leenuliinukka: tärppionnea!!! toivottavasti saatte pupuiltua yön hiljaisuudessa :)

Itselläni mahaa juilii tosissaan ja massu on tosi turvonneena. Ihmettelen jos ei oo tätikipuilua...en oikein uskalla toiveita pitää yllä ku niin selvän menkkamaisesti juilii :( Luulis et tää olis jotenki erilaista kipua jos johtuis raskaudesta...toki toivon pilkahduksia tunnen välillä. Uusi kierto tule jo ettei tarvi kivuissa kärvistellä kovin pitkään.. nyt siis vasta dpo9 ja viime kierros menkat alkoi vasta dpo 14 et voi joutua vielä tovin odottelemaan..:confused:
 
pancakes toivotaan että vauva masussa sinulla olisi, koska testaat seuraavan kerran? Niin ja oikein lämpimästi tervetuloa yrittäjiin!=)

Leenuliinukka no kyllä se hätä keinot keksii kun on kyse tärppipäivistä:p, mukavaa hissuttelupupuilua teille:D.

Moi Sone=)! Kiitos kysymästä eli ON: Mulla olis nyt niinku kp26/28-31.. dpo8. En ole vielä testaillut, jos vaikka dpo10 jos ei taas tuu yllärimenkat. En oikein osaa sanoa oireista mitä ne meinaa. Nyt on ollut kumman kuivaa tuon valkkarin osalta kun viime kierrot ovat olleet aika runsaita sen suhteen. No ehtiihän tuota alkaa vielä lorisemaan ennen kun kierto on lusittu. Alavatsa on hiukan arka, ehkä menkkamaista kipua hiukan. Tänään on väsyttänyt, ollut etovaa oloa ja palellut mutta luulenpa että se johtuu eilisestä talkoopäivästä ja sienireissusta kun vähän kylmetin itseäni. Yö meni niin penkin alle muksujen kanssa niin sen takia varmaan väsyttää. Ehkä hiukan negaolo kun ei mitään selkeää oiretta ole.. Pms-oireista ei ole vielä tietoakaan, olen ollut hyvällä tuulella ja seksi maistuu vaikka tässä vaiheessa on ollut vähän hiljaisempaa sen asian suhteen. Johtunee siitä että miehen kanssa mennyt tosi ihanasti:heart:.
No jopas oli tarinaa kerrakseen, yhteenvetona on etten tiedä yhtään oireista mitä ne enteilee, toivon todella plussaa ja taitais just tulla se huhtivauva josta muutama kuukausi sitten haaveilin=). Tärkeintä mulla on kuitenkin nyt se että mieskin tuntuu todella haluvan uutta vauvaa=).
 
Kuulostaa unikettu hyvältä <3 ja uskon että silläkun on vaikutus tärppäämiseen että kumpikin on henkisesti myös mukana hommassa! Ihanaa, nyt vaan toivotaan että saat se plussan! Ja evangelinalle sekä vilijonkalle hirveesti tärppionnea ja hermoja piinapäiviin <3

Mie oon paniikis edelleen, 26pv ultra.. Hitto et jännittää! No hormonia on ainaki jos ei muuta, meinaan pahoinvointi on aika karsee! Mut päivä kerrallaan! Ikävä teiän juttuja :)
 
unikettu: Ajattelin, että huomenna olis ehkä vähän liian aikasta testata, jos hcg nousee noin kahden päivän välein. Torstaina kuitenkin testaan, en jaksa odotella kaueampaa :). Kyllä niitä testejä saa kuitenkin kaupasta niin paljon kun haluaa. (voi tosin olla, että huomenna menen ja testaan kuitenkin aamulla :D)

Mulla on vaan nyt niin raskaana oleva olo, että pelottaa etten olekaan :/. Täytyy varautua siihen, kun kerran ehkäisyäkin käytettiin. Gynekologi sanoi onneksi, että koska kierukan poisto oli niin helppo (ehkä sekunnin juttu), ei pitäisi keskenmenoa sen takia tulla. Oli siis ihan oikealla paikallaan ja kuparinen eli se mistä ihmiset on raskaaksi joskus tulleetkin.
 
Heipä hei!

Täällä olisi uusi kohta yrityksen aloittava esikoisesta haaveleva 26-vuotias! Monet vuodet olen haaveillut, mutta yhteisellä päätöksellä miehen kanssa halusimme kaiken muun "valmiiksi". Sain siis opinnot valmiiksi, pääsin työelämään ja pari kuukautta sitten muutimme omaan ihanaan kotiin, jossa olisi tilaa myös toivomallemme lapselle. Nyt tuntuu, että elämä on mallillaan ja pieni olisi enemmän kuin tervetullut!

Siispä teimme päätöksen, että tämä laatta pillereitä loppuun ja sitten yrittelemään. Ollaan tosin varauduttu siihen, että aikaa voi mennä, kun pillereitä oon napsinu 10 vuotta. Lueskelin kuitenkin jostain, että ensimmäinen kuukausi lopettamisen jälkeen olisi hyvin hedelmällistä aikaa joten mistäs sitä tietää vaikka pian odotettaisiinkin :rolleyes:

Nyt olisi 10 päivää pillereiden lopettamiseen!! WOHOO! Eli pian pian!
Oon niin innoissani, että aloitin jo omegan nappailun (olen kala-allergikko ja olen ollut huono syömään omegaa tabletteina, mutta ajattelin, että jos tulenkin heti raskaaksi niin olisi sitten sekin kunnossa) Seuraavalla viikolla ajattelin aloittaa multivitan raskaanaoleville ja raskautta suunnitteleville. En tiedä onko hyötyä vai ei, mutta eipä ne haitaksikaan taida olla. Liikuntakärpänenkin on mukavasti puraissut näin haaveilevana ja lomailevana :) Minulla kun on hieman ongelmia selkäni kanssa ja hieman jännittää miten selkä kestää mahdollisen raskauden -> siispä nyt selkä huippu kuntoon :)

Täällä on ihan mahdottomasti viestejä, joten en jaksanut kaikkea lukea, mutta eiköhän tässä aikaa myöten kärryille pääse! Hieman saatan tarvita tulkkausapua kaikissa noissa lyhenteissä (dpo, yk) :)
 
Sone hyvä että sulla näin pian ultra, kyllä siellä kaikki hyvin on:heart:. Odottavan aika on toki pitkä, tulethan kertomaan mitä sulle siellä sanotaan=). Meillä on ikävä sinua mutta takaisin ei tänne oteta kuumeilemaan;). Pidä tiukasti masuasukki kyydissä!

Vilijonkka mulla oli viime raskaudessa juurikin dpo9 ihan kamalat menkkakivut ja olin niin varma etten oo raskaana, dpo10 pärähti plussa. Mulla alkoi kanssa nyt tässä illansuussa kyllä niin menkkamaisesti koskemaan että tuntuu että alkaa justiinsa:(, tiedän ettei se sitä tarkoita tosiaankaan ettei olis raskaana mutta kyllä se jotenkin masentaa. Milloin ajattelit testata? En tiedä itse vielä että milloin jaksan kipaista hakemaan testiä, ehkä saan ylihuomiseksi jo testin hankittua.

pancakes jännää!:popcorn:
 
Hellouta!

Täällä yksi joka haluaisi liittyä joukkoonne :wave:
Ikää on 21vuotta vielä hetken aikaa ja ennestään minulla on 8/10 syntynyt poika..niin ja mies myös :D Pikkukakkosen yritäminen aloitetaan juurikin tästä kierrosta :)

Minulla on takana 2 raskautta joista ensimmäinen päättyi ikävästi,kun sikiöllä todettiin vakava kromosomi poikkeavuus ja raskaus jouduttiin keskeyttämään. Nopeasti kuitenkin tulin uudelleen raskaaksi ja sen seuraus juoksentelee nyt ympäri kämppää pahan teossa :D Molemmilla kerroilla plussasin jo yk 1, saa nähdä miten tällä kerralla käy :)

Vauvakuume on kova ja se iski aivan yllättäen.. olen myös saanut tartutettua kuumeilun mieheeni :p

Innolla odotan mitä tuleva tuo tullessaan :) Ja toivon,että täti pysyisi poissa kaikkien luota :)

-emulia
 
Ommaa nappaa: Mie olen ihan maani myyny. Eilen rakastelun jälkeen tuli alkavia menkkaveriä vähän. Mulla tulee aina pari pv ennen menkkojen alkua seksin yhteydessä etujaisia. Joten eikähän tää ollu tässä taasen. Niin niin NIIN pettynyt. Tissit on edelleen kipeet kylläkin, johtunee varmaan sit näistä tulevista menkoista. Tänään tai huomenna varmaan testaan jos jostain onnistun testin ostamaan, ihan vaan omaksi kiusaksi. Mut aikalailla jo kaikki toivo menetetty tältä kierrolta. Vittu.
 
Evangelina voi itku:'(. Olen pahoillani:hug:. Toivon kovasti kuitenkin että muuttuis niin ettei menkat alkaiskaan:popcorn:.

miss_piggy paljon plussaonnea sinulle uuteen kiertoon:whistle:+++.

emulia tervetuloa porukkaan!:wave:
Toivottavasti onnistuu yhtä helposti tällä kertaa raskautuminen, ja kyllähän se onnistuu, siihen me luotetaan=).

ON. Eipä mitään ihmeitä. Menkkamaisesti juilii, valkkari on vähäistä, tissit arat, kuvotuskohtauksia. Katsotaan nyt mitä tästä tulee, tuleeko mitään. En varmaan huomenna vielä testaa mutta jos ylihuomenna (dpo11) kun/jos huomenna lähden kauppaan tai apteekkiin. Se on varma että CB+-testi jää hyllyyn, mut jos Apteekin omalla kokeilis.
 
pancakes voisko olla joku kemiallinen raskaus tai tuulimuna? Itse menisin varmaan varhaisultraan et saisin mielenrauhan.:)
Unikettu ihan lupaavalta kuullostaa!:)
Vilijonkka ei kai täti kivut jo dpo9 alkais..?(; Hyvältä vaikuttaa sullakin! ++!
Pintsu tervetuloa!:) Ihanaa kun teillä on kaikki niin täydellisesti valmiina vauvan yritykseen.:) Just ite tilitin kun on keskeneräinen koulu taustalla hiertämässä.... rrräyh. :D dpo days past ovulation, n.12-16pvää ovulaatiosta menkkoihin. yk yrityskierto, kauanko on yritetty. Sinulla nyt siis yk1 alkamassa.:)

Meidän yrittely alkaa marraskuussa! Kyllä sen koulun sitten myöhemmin hoitaa, ja eikös oppisopparikin ole vähän ku töihin menis...(; Ja kun tuo mies on kerran töissä niin enpä jaksa enää stressata, kyllä sitä pärjää yhdelläkin palkalla vähän aikaa.
 

Yhteistyössä