.

Kiitos kaikille tsempeistä ja ihanaa, että täällä on näin hyvä henki ja paljon keskustelua! :)

Onnea @Kittyli97 plussasta!!

@Lilja<3 siellä kuulostaa olevan jännät paikat, tsemppiä! Toivottavasti tiputtelu olisi raskauteen liittyvää tiputtelua. Kerro sitten, tulitko siitä huolimatta raskaaksi! Mulla on vähä ollu kans tiputteluongelmia loppukierroista :unsure:

Tsemppiä kans @Miina- testailuun!
 
Pelkkä viivanpaikka jos sitäkään :( pelkkää pc:tä oon käyttäny. Toki on aikaista mut sitä vaan miettii niitä edellisten raskauksien varhaisia plussia ja vertaa niihin.. :unsure: voihan se olla et kiinnittyminen on tapahtunut myöhemmin mut sitten taas molemmissa raskauksissa olen tuntenut kiinnittymisen.
Jotenkin semmonen fiilis ettei tunne kroppaansa yhtään jos menkat tästä alkaa, kauheesti oireita joita koskaan aiemmin ei ole tuntenut :LOL: taitaa iskeä varhaisdementia kun en muista edes mitä oireita oli aiemmissa raskauksissa :D

@Lilja<3 tsemppiä! Toivotaan et tiputtelu lakkaa ;)
 
@kuus+1 En saa mitään näkyviin :( Hyhvin aikasta on vielä ja mahdollinen kiinnittyminen just tapahtunut, joten epätodennäköistä vielä näkyä. :D Malttia ja uutta yritysta alku viikosta. :) Mua polttelis kans jo testata ja tää viikko vain matelee eteenpäin.
 
@Wintersun kovasti tsemppiä tutkimukseen! Varmasti monenlaisia tunteita herättävä tilanne.

@Yemi Jännää! Toivottavasti aika menee kohdallasi nopeasti (y)

Aamulämpö oli taas korkeampi kuin eilen, jossain oli puhetta että dippi lämmöissä saattaa tulla kiinnittymisen aikaan ja sitten takaisiin nousuun. Dippi lämmöissä käyrän mukaan oli dpo 7-9 mut mahtaako olla liian pitkä tuo lasku (tai ylipäätään liian myöhään ollakseen kiinnittyminen). :oops: Kaikkee sitä miettiikin :LOL:
 
@Miina- 6-9päivää keskimäärin menee munasolulla aikaa vaeltaa kohtuun asti ja sitten pari päivää kiinnittyä. Eli juurikin tuohon aikaan.

Mulla on lämmöt hirveen matalalla. 36.0 oli aamulla. Tipahtanut 0,5 asteella eilisestä. Toissa päivänä oli 36,8 :D testit kuumottelee kaapissa, mutta pitää olla tuhlaamatta ennen keskiviikkoa. Silloin viimeistään pitäs menkkojen alkaa.
 
Viimeksi muokattu:
ON jos ovulaatiosta laskee nii millä dpo pitäis menkat alkaa kaiken järjen mukaan? Ku en luota tuohon kiertoono_O:whistle: yritän täs ajatella et onko mahiksii olla paksuna vaiko ei:ROFLMAO::ROFLMAO: hmm jännittää kovasti:ninja::eek::confused: kyl taitaa testi huomen päätyä ostosten joukkoo jos ei mitää ilmaannu ennen sitäo_O:whistle::ROFLMAO::notworthy::love:

Nyt tippuu sit aikast korkeelta jos menkat ny sit alkaakin..
 
Kyllä siinä jotain näkyy :) varovaiset onnittelut :love: kokeile parin päivän päästä uudestaan niin toivottavasti vahvistunut.

Yöllisiä pohdintoja ja kun ei uni tule:
Mistä johtuu, että toisissa kierrossa tissit aristaa, toisissa ei mitään ja välillä ei kestä edes koskea. Samoin muut kaiki oireet. Joskus ei mitään ja toisessa kierrossa taas kaikki mahdollinen.
Voiko hormooni pitoisuuksissa olla heittoja vai onko se vaan tuuri peliä mitä milloinkin tuntee?

En anna itseni innostua, mitta nyt illasta rinnat herkät ja tänään juossut pissalla kokopäivän. Joku sellanen jännä fiilis että nyt ois voinut tapahtua.
 
Viimeksi muokattu:
Menkkoja ei näy eikä kuulu, eikä myöskään plussaa. Hiljalleen alkaa turhauttaa, kun ei osaa yhtään kehosta sanoa, että missä mennään. :/ Etäsuhteilun vuoksi vauvahommat muutenkin on vähän vaikeampia, mutta nyt kun nää menkatkin alkaa vielä oikuttelemaan.
 
@Wintersun paljon tsemppiä maanantaille! (y)

@Abby87 oon pohdiskellut samoja juttuja! Mulla edellisen raskauden jälkeen ovulaatiot ym tuntuu tosi kovasti, niin välillä oon ihmetellyt kun monena kk kipuillut vain oikea puoli munasarjoista ja joskus vasen. Mutta näihin nyt sen kummemmin en kyllä osaa mitään sanoa, erikoinen tää naisen keho.

Tsemppiä @Lilje , varmasti tosi raskasta olla epätietoisuudessa :(

@Miina- jotain pientä näkisin itsekin, toivotaan, että vahvistuisi!:)
 
@Miina- munkin silmään ihan hailura viiva näkyy! Teitkö iltapissasta ja ootko tehny uutta testiä vielä? Toivottavasti vahvistuu! :)

@Abby87 mä olen pohdiskellut ihan samaa välillä! Mulla ovulaatio oireetkin vaihtelee kovasti, välillä ei huomaa oireista ollenkaan ja välillä on tosi selkeät oireet. Enkä tiedä kumpi on parempi, kunnolla oireita vai ei ollenkaan! Ja ennen plussaa kuvittelee vaikka mitä oireita aina, mutta just siinä kierrossa kun plussan sai niin ei ollut kummemmin mitään oireita ennen sitä plussaa ja olin varma, ettei oo tärpännyt. No eipä se sit mukana pysynytkään :( nyt 4dpo ja vasemmalla alavatsalla tuntuu tuntemuksia, oiskohan keltarauhasesta johtuvia :)

Tsemppiä @Lilje ! Epätietoisuus on kyllä tässä pahinta :(
 
Tein aamusta uuden ja haamujen haamu tuli. Mulla aiemmissa raskauksissa aamupissa ei oo ollu se paras testata vaan aina näkynyt iltapissassa parhaiten :) krapulainen olo iski tänä aamuna :confused:
Testaan illalla ehkä uudestaan (suurkuluttaja :D )
 
En tiedä mitä oli ne viivat jotka kameraankin osui..luteaalivaihe jäi sitten 11:sta päivään ja kierto 24:ään :cry: kroppa aivan sekasin, miten voi noin selkeät oireet olla ilman tarkoitusta :(

Saa päivittää yk 2, kp 1/24-28
 

Yhteistyössä