.

Kiitokset onnitteluista, varovasti päivä kerrallaan. 4h pissasta illalla tehty pregcheck testi
Mikähän näissä vahvuus(n) muistelisin että ei oo kymmenen niinku tuossa puikossa.
Aamulla taas uutta testiä, toivoisin vielä vahvempaa viivaa, loisi varmuutta, en vaan vielä voi tätä uskoa:(
Tänään ollut aaltoilevaa huonoa oloa kahvin juomisen jälkeen ja väsymys on mieletön..
20181104_201532.jpg
 
Viimeksi muokattu:
iK
@Sarianne81 Mä tiedän monta jotka ei oo saaneet r-testeillä koskaan vahvempaa viivaa. Mä lopetin pc:llä testaamisen mielestäni jo heikompiin viivoihin kuin tuo. Tuohan siis on kyllä mulle jo niin selkeä plussa kuin olla voi. Pc:n tarkkuus on 25.

Ja vielä. Yritä iloita vähän, vaikka aiempi kokemus painaa. Eihän se viime kuussa ollut likimainkaan tuollainrn viiva!
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Sarianne81 Mä tiedän monta jotka ei oo saaneet r-testeillä koskaan vahvempaa viivaa. Mä lopetin pc:llä testaamisen mielestäni jo heikompiin viivoihin kuin tuo. Tuohan siis on kyllä mulle jo niin selkeä plussa kuin olla voi. Pc:n tarkkuus on 25.

Ja vielä. Yritä iloita vähän, vaikka aiempi kokemus painaa. Eihän se viime kuussa ollut likimainkaan tuollainrn viiva!
Kiitos, yritän vaikkei se helppoa ole. No sitten todennäköisesti on vahvistunut kun tänä aamuna oli se rfsu puikkotesti ja se on herkkä...niin sitä toivon:love:
 
  • Tykkää
Reactions: iK
@StellaMom Jokainen epäonnistunut kuukausi, yritys ja km oikeuttaa mun mielestä suremaan. Oli yritystä sitten takana vasta pari kuukautta tai jo pari vuotta. Toivottavasti seuraavasta tärppäisi. :) Mulla nyt yk5 ja päässä pyörii valtavasti ajatuksia siitä, että miksi ei vieläkään onnistuta ja onko jommassa kummassa vikaa ja että kuinka kauan tässä vielä menee. Ja tiedän, että 5kk on oikeasti vielä tosi vähän, mutta itselleni tämä on jo kova paikka ja suren jokaista epäonnistunutta kiertoa.
Kumpa kaikki täällä voisi vain jo pian saada räikeän plussan ja ensi kesänä/syksynä pienen käärön syliin . <3
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja StellaMom
Täällä kans ku kesästä saakka ollu ja tuntuu että mietitty kaikki läpi että mikä vialla ku ei vaa onnistu :unsure:kierto niin sekasin että kaikki "ovulaatio" ennusteet menny ihan päin honkia. Nythän vasta oliki semmonen normaali pituinen kierto ja oviksen kerkes vielä bongaamaan vaikka edellisissä kierroissa en oo sitä saanu ees tikutettua tai ollu väärä ajankohta miehen kans(n) Tuntuu Vieläki semmonen uskaltaako huokasta, pysyykö matkassa..Kyllä tuntuu että Tästä se piinaus vasta alko:LOL::LOL:
 
Onnea plussanneet ♡♡♡♡♡♡♡ Aivan mahtavaa ♡♡♡

Itsellä tilanne se, että kp9 aloin ovista tikuttaa ja tänään kp11 tuli melkein tasavahvat viivat, laitoin hyllylle vessaan sen testin ja päivällä katsoin niin näyttävät yhtä vahvoilta. Nyt illasta en oo testannut. Oikealla tuntuu kipua, pakotusta. Aamulla on talleteltu. Testit tummuneet kokoajan.. Mietin vain, vieläkö testaan nyt illasta ja huomenna aamupäivällä (n) ja kuinka jatko.. En usko, että mies innostuu enää varmistelemaan..(n)(n)(n) Flo näyttää ovista vasta keskiviikolle (n)
 
Kiitokset onnitteluista, varovasti päivä kerrallaan. 4h pissasta illalla tehty pregcheck testi
Mikähän näissä vahvuus(n) muistelisin että ei oo kymmenen niinku tuossa puikossa.
Aamulla taas uutta testiä, toivoisin vielä vahvempaa viivaa, loisi varmuutta, en vaan vielä voi tätä uskoa:(
Tänään ollut aaltoilevaa huonoa oloa kahvin juomisen jälkeen ja väsymys on mieletön..
katso liitettä 5054
Tuo oon vahvempi viiva kuin mulla oli km kierrossa, eli kyllä kai tuo vahvistuu vielä :)
 
@StellaMom Jokainen epäonnistunut kuukausi, yritys ja km oikeuttaa mun mielestä suremaan. Oli yritystä sitten takana vasta pari kuukautta tai jo pari vuotta. Toivottavasti seuraavasta tärppäisi. :) Mulla nyt yk5 ja päässä pyörii valtavasti ajatuksia siitä, että miksi ei vieläkään onnistuta ja onko jommassa kummassa vikaa ja että kuinka kauan tässä vielä menee. Ja tiedän, että 5kk on oikeasti vielä tosi vähän, mutta itselleni tämä on jo kova paikka ja suren jokaista epäonnistunutta kiertoa.
Kumpa kaikki täällä voisi vain jo pian saada räikeän plussan ja ensi kesänä/syksynä pienen käärön syliin . <3
Joo ei sitä surrut silloin kun ei edes yrittänyt, ja alussa olin jopa hermostunut että mitä jos heti tärppää apua. Nyt taas miettii että mitä jos ei olleenkaan tärppää. Näin dpo 11 mietin hieman mitä suuhuni laitan, koska mitä jos...? Viime kierrossa se km iski aika pahasti, tuli epäonnistunut olo, että mun kroppa petti minua ja siksi minä petin miestäni. Hän kokoajan selittää että me olemme tässä projektissa yhdessä ja että mun pitää kertoa hänelle jos jokin askarruttaa. Mut ei hän ymmärrä näistä asioista mitään kuitenkaan :LOL: en tiedä pystynkö, mutta nyt en testaa tällä viikolla. Perjantaina sitten jos täti ei ole tullut kylään!
 
Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, ja olen ymmärtänyt että ilman lääkitystä mun raskaustoive ois slim to nothing. Eli jos sitä on joskus tutkittu niin kannattaa tutkia uudestaan :) muista mulla ei ole hirveästi kokemusta!o_O
Mullakin otettu perus kilppariarvot alle vuosi sitten, kun oireet niin täsmäsi. Kuitenkin oli viitearvojen sisällä, ei kovin hyvät mut kuitenkin. Eli paperilla kilppari kunnossa :) Tai vähän iso se on ja kystia useampi, mut sekin on tutkittu eikä mtn (n):) Hmm! Välillä tää aihe mietityttää. Toki olen tullut kahdesti raskaaksi, että uskon et kilppari pahimmillaan hidastaa raskautumista mut ei estä (n)
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@chili_ rautavaraston viitearvot on 10-150, raskautta yrittävillä ne tulisi olla vähintään 50-60, mielellään lähemmäs sata. Mulla oli 23 ja siksi syönkin nyt rautaa että saan ne nousemaan. Mullakin väsymystä ja palelua.
Mielenkiitoista! Onko rauta-arvot siis oltava väh tuo että ylipäätään raskautuu vai nimenomaan "turvallisuusyistä" ettei sitten raskausaikana mene äiti heikolle hapelle kun rautavarastot tyhjenee kuitenkin jkv?
 
@Bubble92 Täällä myös kohta 6kk yritystä takana ja alkaa pikkuhiljaa masentumaan. Pari lähintä ystävää tietävät yrityksestä ja molemmat painottavat, että ollaan niiiiin lyhyen aikaa vasta yritetty.. No eipä se itestä sille tunnu kun oman lapsen kaipuu on niin suuri. Nyt alkanut myös miettimään, että mahtaako oikeasti olla jotain vikanakin. Joo, menkat päällänsä niin ei jaksa olla positiivinen :D
 
TOIVEENA VAUVA 2019

5.11.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

VauvaHaaveilija89...kp 51/28.............yk 10
Tylleröinen_21.........kp 46/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 45/28(?).........yk 9
Alinah92..................kp 43/28-30.........ya 2/16
Keijukuningatar........kp 34/xx..............ya 5/18
Pioni85.....................kp 34/27-30........yk 4
Tupsahus.................kp 33/50.............ya 3/17
Alviita.......................kp 33/32.............yk 2
StellaMom................kp 30/27-34.........yk 4
Saippuakupli............kp 29/xx..............yk 5
Me-Mi......................kp 28/30-32.........yk 1
Sarianne81..............kp 27/27..............yk 2
Vuuti........................kp 26/28-32.........ya 2/17
Ilonetsijä..................kp 25/30..............yk 6
Haavejuttu...............kp 24/30..............yk 3
Appelsiiniomena......kp 24/33..............yk 11
Marlen.....................kp 23/xx...............yk ?
Kindermaxi..............kp 22/24-27.........yk 2
Peanut_butter..........kp 21/28-32.........yk 3
Luumupuu_.............kp 20/30..............yk 5
Kuuutti.....................kp 19/27..............ya 5/18
Neltsuliini.................kp 18/26-29........ya 5/16
Veeja.......................kp 18/36..............yk 2
Hemppanen............kp 16/29..............yk 8
Persikka123............kp 16/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 12/24-28.........yk 3
Lillium......................kp 12/26-28.........yk 7
MatildaJ...................kp 12/26..............yk 5
Li88.........................kp 11/27-30.........yk 5
Suspi.......................kp 10/xx...............yk 2
Vauvameille.............kp 10/28..............yk 19
Mimmik....................kp 9/28................ya 9/18
Janskusdff...............kp 8/28................yk ?
Neilikkaruusu...........kp 7/xx................yk 2
Laima.......................kp 5/28................yk 5
Beibihaaveilija..........kp 5/26-31...........yk 4
Chili_........................kp 5/28-29...........yk 5
Miina-.......................kp 5/27................yk 9
Siltsu........................kp 4/31................yk 5
Bubble92.................kp 4/26................yk 5
Rosemarie...............kp 3/xx.................ya 6/18
Naissoturi................kp 2/23-29...........yk 9
W.we.......................kp 2/26.................ya 11/15
Emppu-93...............kp 1/28-32............yk 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Sarianne81...........dpo 16
Me-Mi....................dpo 14
StellaMom.............dpo 12-13
Vuuti......................dpo 11
Ilonetsijä................dpo 9
Marlen...................dpo 9
Kindermaxi............dpo 8
Toivojatintti............dpo 8
Peanut_butter........dpo 7
Kuuutti...................dpo 5
Toiveikas92............dpo 4
Hemppanen...........dpo 2
Luumupuu_............dpo 1
Cara-mel................dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas, Herqqu,
ALLEIGRA, Muropaketti, Midoo,
tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Toiveikas92, Sennay, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89, 1986/13,
Kissanainen87, Kathii, Heybaby, Sucrine,
Tiutau13, Annanna, Nelly31,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3)
 
Mielenkiitoista! Onko rauta-arvot siis oltava väh tuo että ylipäätään raskautuu vai nimenomaan "turvallisuusyistä" ettei sitten raskausaikana mene äiti heikolle hapelle kun rautavarastot tyhjenee kuitenkin jkv?
Siis raudanpuute alentaa hedelmällisyyttä ja tarkkaan ei vielä tiedetä mutta epäilevät että liittyisi kiinnittymiseen. Esim jotkut hedelmällisyysklinikat ei suostu aloittamaan hoitoja ennen kuin rautavarastot on hyvät.
 
  • Tykkää
Reactions: chili_ ja Minic
Täällä viivat omaan silmään vahvistuneet. Tein One stepin lisäksi vielä pc:n testin joka viime perjantaina oli ihan puhdas nega. Loppu viikon meinaan olla testaamatta. Mä oon huomannut, että noi viivat on niin yksilöllisiä, eikä vaikka mun kohdalla tule koskaan yhtä tummiksi kuin toisella, nii en halua stressata sitä(kin). Päivä kerrallaan mennään ja toivotaan parasta.
 

Attachments

Onnitteluja :love:

Itsellä vasta dpo4 ja kovasti miehen kanssa on ainakin yritetty... miehellä myös mieletön vauvakuume ja se jotenkin vaan yltyi kun vihdosta viimein ovuloin tässä kierrossa.

Sekin oli vähän vaipunut epätoivoon tän mun kiertooni kanssa:unsure: nyt kun on jo kp72.:confused:

Miten te muut jotka joskus ootte käyttäneet teroluteja, ootteko saanu niillä kierron tasoittumaan?o_O tää mun ensimmäinen terolut-kierto eikä lääkäri oikein selventäny mulle tän toimintaa muutaku että herättelee hormonitoimintaa:censored::cautious:?
 
Mulla loppuiki jo menkat ja kesti vain3päivää:eek: että limakalvot mulla varmaan liian ohuet ollu.kävinostaan taas greippimehua nyt tähän kiertoon jos auttaisi.

Arkea pukkaa ja mä intoilen jo joulun lähentymistä !:love:
 

Yhteistyössä