.

@Veeja paljon onnea plussasta ! :love:
Harmillisen paljon tullut negoja parissa päivässä:( onneksi vielä ehtii 2019 puolelle saamaan vauvan:giggle:
@janskusdff näköjään mennään (y) ei kyl oo paljoon mitään oireita, valkkarii jonkiin verran, vähenemään päin, tissit ei yhtään kipeät, välillä olleet heti oviksen jälkeen, mutta välillä taas muutamaa päivää ennen menkkoja, että täskäkään apua :LOL: parin päivän oli pienet hetket et olu paha olo, mutta sekin voi johtua mistä vaan :LOL: sunnuntai aamuna aattelin aikasintaa testata, riippuu vähän olosta:LOL: onks sulla mitään oireita ja millon testailet?:)
@Miina- kiitos listan päivittelyistä! :)
 
Saa päivittää kp1/xx Kiitos (y)

Mulla on ilmeisesti kp1 tänään (n) joulukuinen vuoto”häiriö” olikin tyhjennysvuotoa? Koska tässä ei mennyt kuin 19 päivää välissä kaikkine tiputteluvuotoineen... Jotenkin kummallista kun ollut kierukka kauan eikä oo ollut kuukautisia niin nyt on niin ulapalla, että mitä kehossa tapahtuu. :unsure: no mutta eiköhän tämä tästä kunhan kroppa tottuu :) kauanko muilla kierukan poistaneilla on kestänyt ennen kuin kuukautiset ns. normalisoitui?
 
@Miina Iso kiitos listojen päivityksestä:love:

Vaikka ei saisi tässä tilassa mäkättää mistään, niin ei tästä plussasta pysty nauttimaan yhtään kun koko ajan pelko on persiissä :cautious: En vaan kykene selviämään yhdestäkään keskenmenosta enää :confused: Toivottavasti kyytiläinen pysyy mukana:barefoot::oops:
25.1 on ultra o_O
 
@rosemarie toivottavasti tilanteesti selviää pian, tsemppiä :love: gyne varmasti hyvä idea (y)

@Rimaleli kun keskenmenoja takana niin varmasti vaikea nauttia raskaudesta :unsure: tsempit ultran odotteluun :love:

Kiitos kaikille kiittäjille, tosi mielelläni listoja päivitän :) tullut jo rutiini tästä, kuinkahan siitä osaa joskus luopua :LOL:
 
@SINISYDÄN<3 mulla palautu heti hormoonikierukan jälkeen kierto, tyhjennysvuoto tuli viikon sisällä poistosta ja kesti joku viis päivää. Sit meni 5 vk ja alko menkat, siitä sitten 27-31 on ollu kierto.

@haaveilija92 ja @MatildaJ Mä niin ymmärrän, itellä tänään alko yk9:poop: Mä koitan uskoo et kyl tämä tästä, pakko on onnistua, muuten mä en tiiä mitä mun elämä tulee olee:unsure: oon koko ikäni aatellu että musta tulee äiti, en vaan osaa aatella eläväni koko lopun ikäni ilman omaa lasta.

Mulla on helmikuussa lääkäri aika ja aletaan tutkii onko mun kehossa joku probleema. Mies on vähän arka näissä asioissa ja ei haluu mennä pikku paikkakunnalla tk lääkärille ja siemennesteanalyysiin, siks katotaan aikaa yksityiselle sitä varten (y) Eli kyl tämä tästä, valoa kohti.

Tsempit kaikille omaan tilanteeseen, ollaan vahvoja ja uskon että se palkitaan aikanaan :love:
 
@Ilonetsijä tärkeintä on että tutkitaan (y)
Varautukaa sitten siihen että yksityisellä on toooooodella kallista :unsure: me haluttiin kunnalliseen ihan tästä syystä. Tähän astiset käynnit ja labrat maksanut alle 70e, kun yksityisellä samat olis ollut jo yli 500e :mad:
Juu näin se valitettavasti on:mad: tyhmää. Mä en oikeen tiiä, kun hoitaja sano tk:ssa että voitas miehen kaa mennä tekee se spermatitkimus yksityisellä ja kattoo mitä se sanoo. Meil on vähän mielenkiintoinen suhdejärjestely, että ei mee ihan oppikirjan mukaan se, eikä kyllä mikään muukaan (n)
 
Pahoittelut @MatildaJ :(
Mullakin yk 10 menos, mietin kanssa että pitääkö tässä lääkäriä alkaa varailemaan jo nyt vai lähempänä sitten, kai sen lääkärin sitten voi perua jos raskaaksi tuleekin.. mullakin ollu tänää kyl suoraa sanoen ihan paskafiilis tästä(kin) kierrosta, harmittaa kun on niin hankalaa luonnollinen asia (n)
 
Pahoittelut @MatildaJ :(
Mullakin yk 10 menos, mietin kanssa että pitääkö tässä lääkäriä alkaa varailemaan jo nyt vai lähempänä sitten, kai sen lääkärin sitten voi perua jos raskaaksi tuleekin.. mullakin ollu tänää kyl suoraa sanoen ihan paskafiilis tästä(kin) kierrosta, harmittaa kun on niin hankalaa luonnollinen asia (n)
No välillä kyllä tuntuu ettei ole luonnollinen asia... ja miten joku voi vahingossa raskautua o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-
@Miina- mä nyt kysyn lisää, et pitikö siinä muuta yksityisellä tehdä kun se näyte mennä miehen antaa? Siis ei tohon hintaan varmaan ollu lääkärin näkemistä siellä?(n) että tuleeko sit paperilla tulokset vaan, vai miten toimi. Kun meillä kans miehen kans hallutais vaan tutkimus, näin alkuun ainakin. Sit voitas jatkoja miettii kunnallisella, jos niihin ois tarve. Ääh tää on vaikeeta:unsure:
 
Pahoittelut uusista kierroista. :cry: Kyllä se syö, kun kerta toisensa jälkeen epäonnistuu. Täälläkin menossa jo yk9. :( Tsemppiä nyt kovasti huonoihin fiiliksiin! Kyllä meille kaikille vielä vauvat suodaan, haluan uskoa niin. ❤

Mekin ollaan ukon kanssa puhuttu, että otetaan asia puheeksi seuraavalla neuvolakäynnillä. Josko selviäisi, missä mättää vai mättääkö vain todennäköisyyksissä. Esikoistakin yritettiin aikanaan 2 vuotta ennen tärppiä. Mahdollisuus lapseen meillä kuitenkin tältä pohjalta pitäisi olla.
 
@Miina- mä nyt kysyn lisää, et pitikö siinä muuta yksityisellä tehdä kun se näyte mennä miehen antaa? Siis ei tohon hintaan varmaan ollu lääkärin näkemistä siellä?(n) että tuleeko sit paperilla tulokset vaan, vai miten toimi. Kun meillä kans miehen kans hallutais vaan tutkimus, näin alkuun ainakin. Sit voitas jatkoja miettii kunnallisella, jos niihin ois tarve. Ääh tää on vaikeeta:unsure:
Mies kävi suorittamassa näytteen paikanpäällä, ei lääkärin tapaamista mutta vinkkejä on saanut soittaa ja kysyä. Tulokset tuli postissa ja oli hyvin selkokielinen lääkärinlausunto
 
@SINISYDÄN<3 mulla palautu heti hormoonikierukan jälkeen kierto, tyhjennysvuoto tuli viikon sisällä poistosta ja kesti joku viis päivää. Sit meni 5 vk ja alko menkat, siitä sitten 27-31 on ollu kierto.

@haaveilija92 ja @MatildaJ Mä niin ymmärrän, itellä tänään alko yk9:poop: Mä koitan uskoo et kyl tämä tästä, pakko on onnistua, muuten mä en tiiä mitä mun elämä tulee olee:unsure: oon koko ikäni aatellu että musta tulee äiti, en vaan osaa aatella eläväni koko lopun ikäni ilman omaa lasta.

Mulla on helmikuussa lääkäri aika ja aletaan tutkii onko mun kehossa joku probleema. Mies on vähän arka näissä asioissa ja ei haluu mennä pikku paikkakunnalla tk lääkärille ja siemennesteanalyysiin, siks katotaan aikaa yksityiselle sitä varten (y) Eli kyl tämä tästä, valoa kohti.

Tsempit kaikille omaan tilanteeseen, ollaan vahvoja ja uskon että se palkitaan aikanaan :love:

@Ilonetsijä kiitos, eli toivoa on, että tästä etiäpäin munkin kk normalisoituu :D Ymmärrän että miestäsi nolostuttaa mennä... mekin asutaan pikkukylässä ja kaikki tuntee kaikki, tai ainakin luulee tuntevansa :LOL: Tsemppiä ja jaksuja teille <3
 
@SINISYDÄN<3 Kiitos tsempeistä:) toivon myös että sun tasoittuu kierto pian(y)Hormoonikierukka mun tiedon mukaan ei estä käytön aikana ovulaatiota ja siks sen jälkeenkin on hyvät mahkut, että kierto ois normaali. Näin ainakin mun gyne sano mulle, kun kierukka poistettiin. Toki yksilöllistä kaikki on.

Kiitos myös kaikille, jotka on tsempannu:love: tää palsta on niin ihana, mun salaelämä:ROFLMAO:
 
@MatildaJ tunnen tuskasi, täälläkin yk 7 mutta jos ei keskenmenoa lasketa, niin sitten on vuosi kun alotettiin. Ei oo helppoo pysyä positiivisena, mut väkisin yritän luottaa todennäkösyyksiin, että pakkohan sen on tärpätä, jos ei ole sen suurempaa estettä. Esikoista yrittäessä jätin pillerit sen vuoden maaliskuussa ja sit marraskuussa plussasin. Keskenmennyt raskaus alkoi jo 3. kierrosta, yritän itselle vakuuttaa, että hyvää kannattaa odottaa :love:
 
Pahoittelut uusista kierroista :cry:

Täällä kp 17 tänään, Aamulla lensi oksennus ennen töihin lähtöä, töissä vähän heikotti välillä, nippailua ja jomottelua on vähän ollu, valkovuotoo ja kirkasta limaa :eek:
Yhes vaihees väsytti tosi paljon :unsure:

Pitäis kyl pian mennä nukkuunki ku aamulla taas töitä ja pääsen kotiin täältä reissulta :LOL:

Tsemppiä kaikille :barefoot::love:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

11.1.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Veeja.......................kp 42/36?.............yk 3
Maicy.......................kp 38/26-28.........yk 2
Sucrine....................kp 38/xx...............yk 8
StellaMom...............kp 35/32...............yk 6
Saippuakupli...........kp 33/30...............yk 7
Persikka123.............kp 28/28-30..........ya 5/17
Beaatta....................kp 28/28...............yk 4
ReiRei85..................kp 27/xx...............yk 2
Hemppanen.............kp 26/29..............yk 10
Sennay.....................kp 26/27-?............ya 5/18
Minic........................kp 25/30...............yk 3
~Madre~..................kp 24/27-30..........yk 4
Haavejuttu................kp 23/31...............yk 5
Li88..........................kp 22/28...............yk 7
Janskusdff................kp 22/26...............yk ?
W.we........................kp 21/25...............ya 11/15
Vauvameille..............kp 21/28..............yk 21
Miina-.......................kp 20/26-27.........yk 11
Alfred.j.kwak............kp 19/26-28..........yk 2
Lillium......................kp 19/26-28..........yk 9
Mimmik....................kp 18/28-32..........ya 9/18
Hitvetti......................kp 18/xx...............yk 3
Pioni85.....................kp 17/27-30.........yk 7
Bubble92.................kp 17/27...............yk 7
Tiana44....................kp 15/26-30.........yk 6
Quinque...................kp 13/28-30.........yk 2
Santrana..................kp 12/21-26.........yk 4
Camy........................kp 12/28..............yk 2
Empuska..................kp 11/28..............yk 2
Chili_........................kp 11/28-29.........yk 7
Vuuti.........................kp 11/28-32.........ya 2/17
Hamae.....................kp 10/38...............yk 2
Suspi........................kp 5/39................yk 4
Hannaliisa................kp 4/27................yk 3
Wintersun.................kp 3/27-31...........ya 12/10
Tamariatara..............kp 3/28................ya 1/19
Neltsuliini..................kp 3/28................ya 5/16
MatildaJ....................kp 3/25................yk 8
Peanut_butter...........kp 3/27-31...........yk 6
Ilonetsijä...................kp 2/30................yk 9
Sinisydän<3.............kp 2/xx.................yk 1
Maya123..................kp 2/28................yk ?
Dallu.........................kp 1/26................yk 3
Minttu-82..................kp x/xx.................yk 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Beaatta....................dpo 14
Janskusdff...............dpo 9
Hemppanen............dpo 9
Li88.........................dpo 7
Bubble92.................dpo 6
Miina-......................dpo 5
Vauvameille.............dpo 5
Lillium......................dpo 5

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Naissoturi, Raja, Kuuutti, Tupsahus,
Emerentia, Missukkaliini, Toiveikas92,
Toivojatintti, Rosemarie,
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä