27.1.2007(la) palstatapaaminen, ilman lapsia ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 20:11 ElinaJohanna kirjoitti:
tsiaaah... tekö nyt sit kaikki menos baarii santtiksen jälkee..? :ashamed: :eek: \|O mites ketä nyt sit menos sinne kattoo Anna Erikssonia? :eek:

Mä olen lähdössä katsomaan Annaa. Ja Perskuta myös. Niin ja mun sisko.

Ai niin, Ronttosenkin ukko on tervetullut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2006 klo 10:00 Perskutarallaa kirjoitti:
Kääk, semmonen juttu...
Aloin tässä laskemaan menoja ja tuloja...
En todellakaan voi osallistua kaikkeen, siis syömiseen, keikkaan, baareihin...Menee ihan älysti rahaa, joten jonkun noista joudun passaamaan... :/

mä mietin jo pelkästää sit syönti/Anna reissua... eli taidan ehkä tulla vaa kattoon Annaa... :) ruokaa saa kotoakii paitsi se ois NIIIIIIIN ihanaa syödä jonku muun laittamaa ruokaa.. jossain ihanan kalliissa ja herkkupaikassa.. ku santtis. :D:D (mun budjetilla santtis siis on kallis paikka..) :ashamed: \|O :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2006 klo 16:01 Perskutarallaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2006 klo 13:03 Pinki kirjoitti:
ei toi santa fe kallis ole =)
mun opiskelijan budjetille on :whistle: Mut taidan silti syödä, itkuhan mulle tulee kuolatessa teiän ruokia :p Dokaan sitten vähemmän :LOL:
juu ei nää kotiäidin tulotkaan isot ole :D kulu kulu kulu pian 1½kk...... :xmas: :whistle:
 
Käviskö kaikille???
Että...

Jos mentäs nakkikioskille ja vaikka karirantaan juomaan pussikaljaa? Jos jollakin on sellanen pieni mankka minkä voi ottaa mukaan niin mä voin ottaa Anna Erikssonia mukaan, ei tarvis sinne keikalle sitten mennä :saint:

Tulis halvaks ;) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2006 klo 17:18 Perskutarallaa kirjoitti:
Käviskö kaikille???
Että...

Jos mentäs nakkikioskille ja vaikka karirantaan juomaan pussikaljaa? Jos jollakin on sellanen pieni mankka minkä voi ottaa mukaan niin mä voin ottaa Anna Erikssonia mukaan, ei tarvis sinne keikalle sitten mennä :saint:

Tulis halvaks ;)
:LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2006 klo 21:15 aaron kirjoitti:
pääsenks mää mukaan??? :ashamed: :ashamed: siis jos ei tuu mitään esteitä ja miehellä ei oo töitä just tuolloin =) =)

jos nyt huolitte mut mukaan :ashamed: :ashamed:
tervetuloa, aina joukkoon mahtuu =)
 
Henna80
Voih... määkin tahtoisin mukaan... siis syömään ja pilettään mut en kyllä oo lahtelainen...läheltä kylläkin.... ja mä en siitä santa festä perusta kun siellä ei oo mulle "herkkävatsaselle" yhtään mitään syötävää :(

Mä olisin ite ehtottanu toreroa mut se on kyllä sen verta kallis paikka että ei siellä oikeen taida millään opiskelijan budjetilla syödä.
Mut se Rossokin olis mulle kelvannu... Mut siis tehän olette jo päättänyt mennä sinne Santa fe:hen joten jos mä sit vaan kiltisti ilmaantuisin sit sinne paariloihin :D :xmas:
 
Moi!

Minä myös kiinnostunut Santtuun syömään tulemisesta hyvässä porukassa!

Mulla vaan laskettu aika (!) huomenna, joten saas nähdä pystynkö tuolloin kotoa irtautumaan. Kolmas lapsi siis tulossa, Lahtelainen olen ja ikää 33v :D

Mutta katsotaan :wave:

T:Effica
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 00:55 Henna80 kirjoitti:
Voih... määkin tahtoisin mukaan... siis syömään ja pilettään mut en kyllä oo lahtelainen...läheltä kylläkin.... ja mä en siitä santa festä perusta kun siellä ei oo mulle "herkkävatsaselle" yhtään mitään syötävää :(

Mä olisin ite ehtottanu toreroa mut se on kyllä sen verta kallis paikka että ei siellä oikeen taida millään opiskelijan budjetilla syödä.
Mut se Rossokin olis mulle kelvannu... Mut siis tehän olette jo päättänyt mennä sinne Santa fe:hen joten jos mä sit vaan kiltisti ilmaantuisin sit sinne paariloihin :D :xmas:
Tervetuloa mukaan vaikka et syömään lähtisikään :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 06:06 EFFICA kirjoitti:
Moi!

Minä myös kiinnostunut Santtuun syömään tulemisesta hyvässä porukassa!

Mulla vaan laskettu aika (!) huomenna, joten saas nähdä pystynkö tuolloin kotoa irtautumaan. Kolmas lapsi siis tulossa, Lahtelainen olen ja ikää 33v :D

Mutta katsotaan :wave:

T:Effica
Jos vaan pääset lähtemään vauvalta niin tervetuloa syömään :) Ja tsemppiä synnytykseen!
 

Yhteistyössä