<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Jomi, olen käyny siellä kurkkimassa mutta en ole vielä halunnu sinne liittyä puhelemaan. Ehkä sitten kun vuosi on yritetty niin voisi mennä purkamaan tuntojaan. Täällä te kaikki varmaan alatte jo kyllästyä meikäläisen tunteenpurkauksiin ku oon jo niin kauan ollu täällä. :D

HelenaM, itse sain Davidiin toissakierrossa parit viivanpaikat, mutta muuten on ollu tyylipuhdasta kokoajan. Nythän mie en edes testaillutkaan.
 
HelenaM. Ajattelin ens viikolla soittaa taas neuvolaan, josko ne Terot antais. Viimeks ku gyne sano, että viis kuukautta täytyis olla vuodotonta, ennen ku lääkkeillä alotetaan. :( En tiiä mikä se semmonen sääntö on. Mutta täytynee yrittää kuitenkin :)

ON Täällä ei tapahdu yhtikäs mitään! kp 67 jo. huhhhuh! Tää odottelu ei oo oikein kivaa :(
 
Äsken huiman tunnin pidättelemisen ja kahden kahvikupin jälkeen Pregcheckiin hyvin selvä haamu minuutin sisällä..
viiva ei edes kadonnut, vaan näkyy ihme kyllä vieläkin.. jokohan ois :heart:

mulla on varmaan ollut ovis myöhemmin kun kuun alussa, pitäis varmasti olla selkeempi viiva muuten? Tai sitten tääkin menee kesken heti ja viiva sen takia niin haalea :|
nimim. pessimisti ei pety
 
Tsemppiä kaikille haamuilijoille ja plussanneille ja muille! :heart:

On vähän kiirus, etten kellekkään erityisesti kerkeä kommentoimaan, pikapikaa luin viestejä läpi....

Huuoooh, minulle voi päivittää kp 1/30-32 ja YK 2. Pettynyt olen tietty, mutta eipä tullut testattua turhaan! :) Ja positiivisia puolia olen löytänyt (huh, todella epätavallista minulle että en synkistele! :D ) muun muassa sen että oviksen bongasin just oikeaan aikaan, ja että viimekierron venymiset ei jatkunu tässä kierrossa.. Nyt siis kierto oli vain 29 pvää! :O

Vieläkerran onnea plussanneille! :heart: :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kopsaan toisesta ketjusta... Että mä oon tyhmä! Kävin testiostoksilla siis ja tein sen kalliin 14 euron viikkonäytöllisen samantien. "Ei raskaana". Voisko olla, ettei vielä päiväpissasta tunnista sitä hCG:n määrää vai onko vaan hyväksyttävä, että tämä oli kemiallinen? :(
 
Jomi mä sorruin tuohon digiin kanssa muutama päivä sitten ja antoi myös ei raskaana tuloksen, vaikka tänäänkin taas Pregcheck antaa hyvin selkeetä haamua..pelkään ite kanssa kemiallista tai sitten tuulimunaa tai että menee heti taas kesken. Toivotaan kuitenkin parasta!
 
Hei kaikille!

Tavoittihan se plussa-aalto viimein tämän pinon! Onnea plussanneille ja haamuileville sekä kovasti tsemppiä, että alivuokralaiset pysyvät matkassa :) :flower: Samalla pahoittelut tädin kouriin joutuneille :hug:

Chiba Sinulle vielä lisä :hug: Voin niin samaistua tuntemuksiisi! En ole suinkaan katkera kenellekkään, ja osaan jopa olla onnellinen muiden puolesta vaikka se välillä hieman vaikeaa onkin. Väkisin sitä tulee miettineeksi että miksi ei meidänkin vuoro voisi viimein olla :ashamed: Itse olen myös kurkannut tuonne jo pidempään yrittäneiden pinoon, mutta en tunne halua sinne siirtyä kun osalla kirjoittajista on jo lapsia. Helpompaa on samaistua vastaavassa tilanteessa oleviin. Tsemppiä teille yritykseen! Kyllä se vielä tärppää teilläkin :)

Sitten jos hieman oma napailisi... Minusta tuli tänään pienen tytön kummitäti :) Kyseessä on ensimmäinen kummilapseni, joten erityisen mielellään otin suuren kunnian vastaan! Lapsi siis kastettiin tänään, eli nyt kummiudesta tuli siis virallista. Onnistuin jopa olemaan itkemättä koko toimituksen! :LOL:

Meillä jäi tässa kierrossa ovis hyödyntämättä miehen töiden vuoksi, joten tietääpähän ainakin odotella tätiä tulevaksi. Vaikka toki harmittaakin niin tuntuu silti jotenkin helpottavalta. Olen miehelle jo vähän puhunutkin, että jos pitäisi vähän taukoa ennen kuin mielenterveys on mennyttä. Tämän kuun loppupuolella on kylläkin se lääkärin aika, että ei tässä nyt ihan täysin pääse asiat unohtumaan. Pakko kuitenkin katkaista tämä loputon syöksykierre ennen kuin yrittäminen muuttuu "pakoksi". Minusta ei siis välttämättä ainakaan tämän kierron aikana paljoa kuulu kun tuskin tulee kerrottavaa. Käyn kyllä ilmoittamassa kierron vaihtumisesta ja tutkimuksista, sekä tietysti tsemppaamassa teitä :)

Vielä kerran oikein sydämelliset onnittelut kaikille plussanneille ja suuren suuret tsempitykset kaikille muille! Jospa tässä kuussa kävisikin oikea plussatsunami! :heart:
 
Chiba Toivottavasti et käsittänyt niin, että haluaisin sut ajaa tästä pinosta pois, koska en todellakaan tahdo! Paitsi tietysti sinne odotuspuolelle :) Mut kuten Puna-Mustakin sanoi, niin on kiva olla sellaisessa porukassa, jossa kaikki haaveilevat vasta siitä esikoisesta. Jaksuja teille molemmille!

elmiju Leikin hullua tiedenaista ja avasin ton digitaalisen testin väkivalloin. Siellä on siis kaksi liuskaa sisällä ja sinne tulee ilmeisesti aina kaksi viivaa, oli tilanne mikä tahansa. Mutta liuskoissapa olikin aivan selvästi yhteensä kolme vaaleansinistä viivaa. Ne kaksi muuta oli kontrolliviivaa haaleammat, mutta silti ihan selkeät. Eli olisko se sitten kuitenkin positiivinen? Kiukuttelin jo miehelle tuossa, että MIKSI ihmeessä se antoi mun tehdä tuon digitestin keskellä päivää, väkisin tiristetystä pissasta :LOL: Pidän kovasti sullekin peukkuja, että kaikki olis hyvin! :heart:
 
Jomi mä just mietin että alan boikotoida noita digejä. Mutta kun viime raskaudessa (km) näytti kp 28 mulle raskaana 1-2 vaikka Apteekin oma näytti vaan haamuviivaa. En nyt sitten tiiä mitä uskoa. Hulluksihan tässä tulee :kieh:
Mä aion aamulla tehdä uuden Pregcheckin ja jos se on edelleen tuollainen vahva haamu niin sitten lopetan testailut hetkeksi. Ehkä :ashamed:
Peukkuja sinnekin :heart:

Ikägallup Minä täytin just 25v, mies 22v.
 
Heippa kaikille ja onnea paljon plussanneille!

Tulin taas kertomaan kuulumisia ja nyt on onneksi jo iloista kerrottavaa, eli sieltä ne menkat viimein tuli, JEE!!! Eli nyt nyt on menossa kp 2/31-57.

On tää kyllä ollu aika piinaavaa, kun yrittää lasta saada aikaan ja sitte noi menkat alko temppuilemaan, mut onneks Terot auttoivat. Lääkärihän määräs 10 päivän kuurin, et ne alkais ja keskiviikkona otin vikan ja nyt kaks päivää sitte ne tulikin. Nyt sitte pitäs kaks kierroo ottaa Teroja kp 15-24. Ja mulle se lapsettomuuteen erikoitunut gyne sano, että niiden pitäisi auttaa siihen raskauden alkamiseen, kun ne auttavat sen keltarauhashormonin toimimaan.

Mut hienoisesti taas plussapuhureita kaikille!!
 
KP 9 menossa, huomenna (eli 20min päästä) KP 10 ja ovista malttamattomana odotellaan.. :D Mies pihtaa ja ärsyttää.. (onneksi ovis on luultavasti KP 16 vasta). Pitäisi kuitenkin yrittää mahdollisimman usein, jotta todennäköisyys raskautumiselle olisi mahdollisimman suuri! :attn:

Gallup: Ikää minulla paria päivää vaille 22 ja miehellä 25 (kesällä 26).

Saisinko kysyä, että kuinka usein TE muut harrastatte? Peiton heilutuksella tai ilman sitä.. mutta siis kuitenkin? Että onko tyyliin kerran oviksen aikaan vaiko joka päivä vai joka toinen vaiko pari kertaa päivään? Ei tässä muuta mutta ihan kiinnostaa jos joku kehtoo kertoa? :ashamed:
 
Täällä testattu nega eilen päivällä parin tunnin pidättelyn jälkeen. :/
Tätiä ei edelleen näy eikä kuulu. Eikä oo olojakaan mihinkään suuntaan.
Maanantaihin jos jaksais odottaa ja sitten testais seuraavan kerran, jos ei täti ennen sitä kerkeä tulla. :)
 
tiksutin Mun on pakko sanoa, että kaksi ekaa kiertoa mä laskin tarkkaan oikeita(tai luullakseni oikeita :D ) päiviä, ja otin asian oikein omakseni että silloin juuri harrasteltiin. No hiukan puunmakuiseksi meni siinä meittiessä liikaa, joten tässä kolmannessa kierrossa otin monen ystävän neuvosta vaarin ja lopetin stressaamisen. En laskenut päiviä oikeastaan yhtään enkä seuraillut ovisaikoja vaan säännöllisesti vain nappasin miestä hihasta parin, kolmen pvän välein, joskus päivänkin välein touhuiltiin. Stressittömyys tuotti tulosta ainakin, ja eräs ystävä sanoi juuri samaa juteltuani hänen kanssaan.

Elmijulle ja jomille vielä testionnea!!!
Ella83 Hyvä täti, kerrankin hyvä täti :)

Kiitos onnitteluista kaikille, olo on epätodellinen edelleen, ja nyt vaan sitten alkoi se pelko, että pysyykö tämä mukana...
 
Ella83 Onnea menkoista! :)

iseeyou :hug: Pahoittelut negasta. Toivottavasti pääset huomenna testaamaan taas!

ON Haamuilu jatkuu. Eihän tämäkään asia voi tietenkään ratketa helposti, vaan nyt pitää stressata vahvistuuko viiva vai ei :ashamed: Kaiken lisäksi nyt iski kovat menkkakivut, joten saa nähdä jäikö kemialliseksi raskaudeksi. Toisaalta nuo menkkajomotukset voi olla myös raskausoire, mutta huh miten hirvittää.

Tässä vielä tämänaamuinen testiliuska: Aijaa.com - 7320245.jpg
 
Täällä ei mitään tätiin viittaavaa, heräsin järjettömään pahaan oloon, samaten eilen etoi niin paljon että meinasi laattaa lentää. Syöminen auttoi :)
Eilisessä viimeisimmässä testissä kovin selvät viivat edelleen, hitto kun kamera meni rikki ja kännykän kameralla ei saanu tuosta mitään selvää kuvaa.
Mutta siis paljon vahvempi viiva kuin haamu, että kyllä se varmasti plussaa tarkoittaa. Toivotaan ainakin :)

Jomille tsemppiä!
 
elmiju oijoi, eiköhän se plussa ole! :heart:

Zophielle tsemppiä, eläkä pelkää. =) Eiköhän kaikki mene hyvin! :heart:

tiksutin Täällä harrasteltiin viimekierrossa melko ahkeraan juuri ovista ennen, sen aikana ja sen jälkeen, noin 2 viikon ajan 1-3 päivän välein. Ja se meni ihan luonnostaan! =) Sen jälkeen hommailut harveni ja tädin tullessa ( nyt siis kp 2 ) ei mitään, enkä kyl vuodon aikana haluakaan! :D Onneks meillä ajoittuu tämä hommaaminen ihan itsestään näin, ei tarvitse ajatella että olisi "pakko".
 
The Esikoisesta Haaveilevat SU 16.1.2011



AnniMu................kp 68/32.............................yk 2
Tryffe..................kp 46/35-37........................yk ?



Angela88..............kp 39/24-38.......................yk 0/1
HelenaM................kp 33/35............................yk 3
Epa_88.................kp 32/30............................yk 3
iloksi.....................kp 32/31-33.......................yv 4,5



iseeyou..................kp 31/25-29.......................yk 5
Mirwu.....................kp 30/28............................yk 1
t84........................kp 28/26-28.......................yv 2
pöppinen................kp 27/28-30.......................yk 2
Skooby..................kp 25/28-31.......................yk 3



PikkuHöttiäinen.......kp 21/?............................yk 1
Lilli88.....................kp 18/?............................yk 2
sinnamon...............kp 18/?............................yk 1
Puna-Musta............kp 17/26-28.....................yv 1,5
Äipäksi91...............kp 15/29..........................yk 7
jonna_82...............kp 15/29-32.....................yk 8
Gabrielle.................kp 14/32..........................yk 5



AnniSofia..............kp 10/30............................yk 5
BlueNote...............kp 10/?..............................yk 5
tiksutin.................kp 10/28-30.......................yk 4
mimmu1984..........kp 6/31-38.........................yk 8
Chiba....................kp 3/30-35........................yk 9
Ella83...................kp 1/31-57.........................yk 3
Mikella...................kp 1/30-32........................yk 2
soleigh
Karoliina87
Uuve
Sonic
helitys
Jonna_91
Salpe




HAAMUJENGI/RKTT


Jomi.....................kp 32/27-35.......................yk 5
elmiju...................kp 31/27-30.......................yk 7


TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih





Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
tiuhti_ 14.1.2011 yk 3
Zophie 15.1.2011 yk 3
 
tiuhti_ & horrorpop: Jättisuuret onnittelut teille molemmille! Oon tosi onnellinen teidän puolesta!!! Lähetän teille molemmille läjäpäin supervahvaa vauvaliimaa! :flower: :heart:

Tryffe: Voi hitsiläinen, koitahan jaksaa! Tiedän miltä tuntuu, kun kierrot venyy ja paukkuu ylipitkiks… :'( Vielä me plussataan!

Chiba: Eikä, paha paha täti! :( Rutkasti tsemppiä ja positiivisia ajatuksia - josko se nyt alkava kierto olisikin tärppikierto!

AnniMu: Äh, jaksamisia sullekin pitkän inhottavan kierron kanssa! Onko sulla Terolutit apuna? Mä söin "teroja" kolme kiertoa ja auttoivat tosi hyvin -> kierto lyheni suht normaaleihin mittoihin, mut sitten kun olin yhden kierron luomuna, eli ilman teroja niin taas venyi kierto 70 päiväksi! Eli tästä viisastuneena (kaikkien harmittelujen jälkeen) päätin, että terot taas uudestaan kehiin, ei muuten oo mitään järkeä odotella aina yli kaks kuukautta, et millon se täti taas tulis… Mutta tsemppiä sulle!! :wave:

Jomi & elmiju: Isot peukut teille molemmille!! :heart: :wave:

Gabrielle: Mäkin täytän tänä vuonna 29, eli vähän tuo kolmenkympin "rajapyykki" kummittelee lähistöllä… :$ Heh… Mut mä oon aina ollut sitä mieltä että ikävuodet on VAAN numeroita, joten ei anneta sen hämätä muuten nuorekasta olemusta - eihän? ;)

Zophie: Ohoh, jättionnittelut!! Kylläpäs nyt plussapuhuroilee ja hyvä niin!! Kuorma-autollinen supervahvaa vauvaliimaa sulle :heart:

ON - Nyt on mun eka clomifen-kuuri takana ja alankin tästä testailemaan ovulaatiota. Ajattelin testailla joka päivä varmuuden vuoks, että saan selville, missä mennään. Eka seurantaultra on varattu keskiviikolle (kp 13) ja odotan toiveikkaana, joskos olis clomit auttaneet. Päätin tosiaan, että jatkan terolutien syömistä taas tässä kierrossa koska viime kierto (luomu) venyi 71 pituiseksi ja sehän kyllä kysyi kovia hermoja... :headwall: |O En haluais moista enää ikuna!

Mut vahvoja plussapuhureita meille kaikille, siskot! :cool:
 
Zophielle suuret onnittelut plussasta, ihanaa:heart:

Jomi ja elmiju toivotaan, että haamut muuttavat pian plussaksi!!:)

Chiba tuo on varmasti niin kurjaa joutua joka kuukausi pettymään:( Sitä ei voi itse kuvitellakaan, miltä tuntuu joutua odottamaan noin pitkään... Iso:hug:

Täällä tosiaan nyt jäi sitten ovis hyödyntämättä. Tai ainakin luulen niin(?) Pitkin viikkoa ovista testailin ja joka kerta se viiva oli vain tosi haalea haamu. Tänäänkin vielä huvikseni kokeilin ja taas sama haamu. Mutta siis tarkoittaako tää nyt sitä, että en oo varsinaisesti edes ovuloinut, kun viiva ei minään päivänä ollut yhtä tumma kuin kontrolliviiva? Vai oonkohan onnistunut vaan testaamaan väärinä aikoina ja missannut oviksen...? Ilmestyykö tikkuun vielä haamuviiva ovulaation loputtuakin vai miksiköhän mulla vielä tänäänkin tuli haamu vai voikohan mulla olla vielä ovis edessäpäin (aika oudolta kyllä kuulostaa, kun ekan haamun testasin jo tiistaina)? Melkein kyllä silti voisin kuvitella jo ovuloineeni, koska erotin ihan selkeän limatulpan keskiviikkona ja alavatsaa on oikealtakin nippaillut (tosin erittäin lievästi verrattuna niihin oviskipuihin, joita mulla viimeksi oli, kun en pillereitä syönyt). Tai sit vaan pitää pistää pillereiden lopettamisen piikkiin kaikki outoudet:LOL:

Niin ja ikägallup Mä täytän tänä vuonna 25 ja mies 28.
 
Tännehän on taas viikonlopun aikana vaikka kuinka juttua tullut.Luenkin ajatuksella jossain vaiheessa :) Tsemppiä kaikille ja onnea haamuja bonganneille <3

ON:Ei tätejä näkyvissä.Kierrolla 45 taidetaan nyt tänään olla.
En itseasiassa välittäis enään edes laskea.Tympii taas tämä sen vertaa. Enkä sen enempää testailla,koska tärpännyt ei varmaankaan ole. :| Nyt odotellaan nettikaupasta ostoksia kotiin ja että täti joskus tulis...koskaan en ole näin pitkällä kierrolla ollut.
Ilman ehkäisyä nyt takana 8 kk.Viime kuukausi oli eka jolloin yrittämällä alettiin hommaa viemään eteenpäin.Sitä ennen ollaan oltu "tulee jos on tullakseen" ,mutta ei sitten näköjään ollut tullakseen.
 
Moiks vaan! :wave:

Täältä saapuisi yksi haaveilija lisää! Ikää on 27 ja kp 5/?30-40?. Mensut on niin epäsäännölliset olleet jo monta vuotta, siksi näin. :| Nyt viimesin kierto oli 37 pv. Joskus ollut myös 5 kk ettei ole tätskää kuulunut. Yk on 1 eli viime vuoden lopulla tosissaan aloitettu yrittämään. Nyytti olisi enemmän kuin tervetullut. :) :heart:
Pillereitä en ole syönyt pitkään aikaan enää ja niiden lopetuksen johdosta myös epäsäännölliset kuukautiset. Kovasti olen yrittänyt selvittää mistä johtuu, olisiko mahdollista pco, mutta kun en saa lääkäreitä tekemään tutkimuksia. Olankohautuksia vain saanut osakseni ja muminoita, joo, voihan se olla. Mutta, ei tutkita! :kieh: Nyt on taas täällä uudella asuinpaikkakunnalla prosessi etenemässä ko. asian takia ja nyt odottelenkin kovasti josko lääkäri olisi toisenlaisella mielellä mukana kuin edellisellä paikkakunnalla. Se selvinnee alkuviikosta.

Ei muuta kuin oikein hyvää alkanutta vuotta kaikille, ONNEA plussanneille ja plussatuulia muille! :D
 

Yhteistyössä