<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

iloksi, älä koskaan sano ettei ole toivoa :) mistä sitä muru tietää vaikka se ihan luomuna tärppäisi seuraavasta kierrosta! ei saa heittää kirvestä kaivoon ennenkuin peli on kokonaan menetetty! tiedän monia jotka ovat raskautuneet pitkän ajan jälkeen ihan luomuna :) josko se onni potkaisisi myös teitä ;) tule kertomaan kuinka verikokeissa kävi!

Laa84 tervetuloa mukaan :wave:

t84 epäilen kyllä kovasti, ettei tää ole se kierto, meinaan ajoitus ei mennyt ihan nappiin oviksen kanssa, sunnuntaina sain ovisplussan ja sunnuntaina pupuiltuun, joko maanantaina tai tiistai aamuna munis irtosi, jolloin siis sunnuntain simppojen olis pitänyt olla vielä paikalla, mutta epäilen :ashamed: noh, nyt en testaa ennenku maanantaina jos uskallan! tiistaina viimeistään pitäis tädin tulla kylään!
 
Viimeksi muokattu:
Mulla olis menossa kp22/32-34 ja yk3. Ikää on 27v. Pitipä oikein tarkistaa kalenterista. En ole edes päiviä jaksanu laskea nyt pariin kuukauteen...

Jotenkin tässä jo odottelen tota kp1:stä kun tiedän ettei tässä kierrossa oo kuitenkaan tärpännyt... Ja sit kun se päivä tulee niin sit ikettää ja kiukuttaa.

Mä yritän päästä teidän juttuihin uudelleen kiinni niin osaan sit vähän kommentoida muillekin. Anteeks kun tää mun palstailu on nyt ihan tämmöistä oman navan toljottelua näin alkuun...

Tää lähtee nyt neulomaan vaippahousuja...
 
unohdin sanoa, tervetuloa takaisin satuh83:wave: jokainen käy täällä sen mukaan mitä jaksaa ja haluaa, ei täällä tarvii joka päivä hillua :Dniinku minä! olipa kurjaa kun työpaikkasi meni :/ oletko uutta katsellut? yleensä tärppi käy sellaisessa kierrossa kun sitä vähiten odottaa! mäkin itken ja kiukkuun kohta :D tiistaina viimeistään!
 


The Esikoisesta Haaveilevat PE 18.2.2011



Angela88.............................kp 70/24-38...............yk 0/1
Skooby...............................kp 56/28-31...............yk 3



Lilli88.................23..............kp 51/?.....................yk 2
Namppis88..........22..............kp 51/28...................yk 4
Ambrosia85.........26..............kp 41/29-32..............yk 3
Miimau...............31..............kp 39/?.....................yk 7
Mirwu.................24.............kp 32/28...................yk 2
iseeyou...............................kp 32/25-29...............yk 6



Pamsu*..............26..............kp 29/35...................yk 6
lemonade............25..............kp 27/42...................yk 7-11
Tryffe.................29.............kp 26/35-37...............yk 2
Epa_88...............22.............kp 25/30....................yk 4
tiuhti_.................21............kp 23/25-28................yk 4
Puna-Musta.........22.............kp 23/26-28................yv 2
Sokruli................23.............kp 23/30.....................yk 2
Laa84.................26.............kp 23/26-29................yk 6
Satuh83..............27.............kp 22/32-34................yk 3



Äipäksi91............20..............kp 19/29....................yk 8
soleigh...............24..............kp 18/?......................yk ?
Hey...................22..............kp 16/26-65................yk 2
AnniMu...............20..............kp 14/32-87...............yk 3
AnniSofia..............................kp 14/28-30...............yk 6
Kumikvatti...........20..............kp 13/35....................yk 2
Ella83................28...............kp 10/26-57...............yk 3



t84....................27..............kp 8/26-28................yv 2
Chiba.................21..............kp 6/30-35.................yk 10
Mikella................19..............kp 4/30-32................yk 3
Ninni-Ilona............................kp 4/39-46................yk 3
iloksi....................................kp 3/30-34...............yv 4,5
PikkuHöttiäinen....27...............kp 3/27....................yk 3
Ansku83.............27...............kp 2/30-40?..............yk 3
Lapanen87............................kp 2/30....................yk 16
Jomi....................................kp 1/30-32................yk 7
viida



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Olipas rankka pinonpäivitys. Siinäpä sen näkee ku jättää päivän välistä. :D Mutta jos on pinossa jotain virhettä, niin huudelkaapa!

tiuhti, en käyny. Mie oon vähän semmonen, että mennään sitte ku pää on kainalossa sorttia, eli lääkäriin vasta kun oikeasti ei enää kykene normaaliin elämään. :D

Ninni-Ilona, mie vähän epäilen samaa että vois olla sappikipuja.

ON: Joo, elävien kirjoissa ollaan edelleen, eilen illalla meinas tulla taas se kamala ylävatsan polttelu/kipu mutta meni onneksi Renniellä ohitse. Kaverihan heti kysy että ootkos raskaana kun noin polttelee, mutta en tietääkseni ole. :D vatsa on toki edelleen arka ja täytyy lääkärissä varmaan käväistä, jos ei ala helpottamaan tai alkaa mennä pahemmaksi. Uskoisin että on menny vatsa rikki taas vaihteeksi tuosta, ku joutu menkkojen alussa vetämään niin paljon särkylääkettä kipuihin.
Mutta alkukierto, eikä mitään sen ihmeellisempää tässä. Ovista odotellessa. Mutta kiitos ihanaiset huolesta ja huolenpidosta. :heart:
 
Chiba Jos haluut, niin mut vois laittaa taas listalle sitten, kun taas päivität. Eli tänään olis kp 1/~30-32 yk 7. En tosin vieläkään tiedä, tuleeko tähän nyt pari hutikuukautta tms., mut sama kai tuolla listalla on silti olla.
 
Sen verran tänne vissii voi kuitenki "taustailusta" huolimatta kirjottaa vielä tässä vaiheessa että vastaa kysymyksiin...? :D Eli Mirwu...ei mitää käsitystä vielä mite pystyy tähän, mut on ainaki kokeilemisen arvonen asia! :D Ja kiitos kaikille pahoitteluista!! Ootte kyl nii mahtava sakki ettei mitää! =) :heart:
 
Jomi, miepä laitan samantien niin ei unohdu. :) Kiva kun palaat takaisin listoille, ei me sinua enää päästetä pois vastaku plussaat. ;)

Ansku, pitikö sinut siirtää taustailemaan vai vieläkö olet pinossa? En ainakaan huomannut että mainitsitko asiasta.
 
t84 minä tein noita testejä monta päivää ja aina niihin tuli viimeistään kuivuttuaan viivanpaikka. Sofi One step-testeihin joka ainoaan, toisiin enemmän näkyvä (näkyy vieläkin ilman valoa vasten katsomista) ja toisiin sitten sellainen joka näkyy selvästi vaan valoa vasten. Lisäksi tein Pregcheck- testin, johon tuli aika selväkin viivanpaikka. Parhaimmista on kuvat tuolla raskaustesti-kuvaketjussa.
Enää en ole testejä tehnyt. Viimeksi ke aamuna kun vuoto alkoi. Siihenkin tuli viivanpaikka(joka näkyy vain valoa vasten), mutten katsonut testiä kuin vasta testajan jälkeen.

Hirveän lyhyeksi jäi luteaalivaihe. Vain 9-10pv ja lämmöt tippuivat jo pari päivää ennen vuodon alkamista.

Tänään kävin hcg-määrityksessä josta tuloksen saan joskus klo 14 jälkeen. Mikäli kyseessä on jokin pintaraapaisu, niin ehkä se näkyy sitten arvoissa. Testin tuloksesta ei ole epäilyä, mutta halusin vaan määrityksen siksi, että jos jotain olisi yrittänyt tapahtua niin se ehkä näkyisi.
Tähän mennessä ei ole yhtään edes yritystä..
Saisi siitä ihan uutta toivoa, jos tietäisi, että hedelmöittyminen onnistuu.
Kunhan saan tuloksen, yritän muistaa sen jossain vaiheessa tulla kertomaan :)

Kiitos Chiba päivityksestä. Jos haluat, niin minulle iäksi voi lisätä 28v.

Oikein paljon onnea matkaan piinailijoille! Toivottavasti plussia on vielä paljon tulossa :)
 
Kiitos Chiba! Se mun ikä oli 24, mutta ei sitä välttämättä tarvii lisätä :)

Namppis88 Ikävää, että sieltä PCO löytyi, mut hyvähän se on tietää. Toivottavasti Terot tepsii! Oon kans tuota PCO:ta miettinyt monesti omalla kohdallani, että en yhtään ihmettelis, vaikka saman diagnoosin jossain vaiheessa saisin. Vhh-ruokavaliotahan siihenkin käsittääkseni suositellaan ja se on jo onneks mullakin käytössä :)

Ansku83 Tätipahoittelut! Ja supertsempitykset uuteen kiertoon!

Lapanen87 Mä oon lukenut, että viiden prosentin painonpudotuskin jo parantais raskautumismahdollisuuksia. Itse oon jo yli viis prosenttia painoa saanut pois, mutta ei ainakaan vielä oo tärpännyt. Ylipainoa on silti edelleen eli haluaisin pois vielä 10-15 kiloa. Hiljaa hyvä tulee... :)

satuh83 ja Laa84 Tervetuloa!

tiuhti_ Pahoittelut negasta :( Älä vielä heitä kirvestä kaivoon ainakaan ennen kuin se vuoto todella alkaa!

Mirwu Pahoittelut negasta sullekin. Mut toivoa on niin kauan kuin tätiä ei kuulu!

t84 Mun kokemuksen perusteella myös Sofi One Step -liuskoihin tulee viivanpaikka. Tilasin niitä joskus yrityksen alussa jonkun 6 kpl ehkä ja ihan jokaisessa se viivanpaikka näkyi. Musta tuntuu muutenkin, että saan testiin kuin testiin viivanpaikan aikaiseksi, mut ehkä mun verkkokalvoille on palanut ikuisesti jonkinmoinen haalea viiva :whistle:

iloksi :hug: Toivottavasti siellä olis jotain kiinnittymisyritystä ollut kuitenkin. Odotin niin sormet ja varpaat ristissä, että teitä olisi vihdoinkin lykästänyt. Voimia molemmille!

ON Tätihän se tännekin tuli. Lopulta oon kuitenkin ihan hyvilläni, koska nyt näihin kiertoihin alkaa ehkä tulla jokin tolkku. Viimeiset kolme kiertoa on nimittäin olleet kaikki sen 32 päivää, jee! :) Äsken oli jo aika messevät krampit, mut onneksi vähän laantuivat. Säikähdin, ettei meillä oo yhen yhtä särkylääkettä koko asunnossa, mutta olinkin jemmannut laukkuuni niitä. Täytyykin mennä ottamaan nyt yksi, ettei tartte mennä takasin peiton alle sikiöasentoon...

Rentouttavaa viikonloppua, ihanaiset!
 
Kiitos Lilli88 ja tiuhti_ ja Jomi!

Salaa olin aika helpottunut kun toi työsuhde päättyi! En viihtynyt duunissani ollenkaan. Nyt oon nauttinut kotona koirien kanssa olemisesta. Ja on ollut kiva kun on saanut olla illat ja viikonloput miehen kanssa kotona. Se kun tekee päivätyötä. Mun osalta on nyt ainakin toistaiseks noi kaupanalan työt ohi. En oo paljon uutta duunia katsellut, pitäis kyllä. Mut pakko yrittää vähän nollata kun on sen verran henkisesti rankka jakso takana...

Ja joo, tärppää yleensä sit kun ei odota... Mut jotenkin en jaksa ainakaan tästä kierrosta uskoa sellasta. Kahvi ainakin maistuu niin kun ennenkin. Ekasta raskaudesta (keskenmeno) eka oire oli se etten kahvia voinu juoda ollenkaan. Ja muutenkin on peittoa heiluteltu sillon kun mieli tekee eikä mitenkään säännöllisesti joka toinen päivä tms.

En tiedä kuuluuko tänne mut tuli sellanen juttu mieleen että miten suuri todennäköisyys mahtaa olla kaksosraskaudelle kun mun miehen äiti on kaksonen. Muistan kuulleeni että toi "kaksosuus" hyppää yleensä yhden sukupolven yli... Omassa suvussa ei ainakaan mun tietääkseni ole kaksosia ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mie lisäilen nuo iät sitte huomenna, kun päivittelen pinoa. :)

Lapaselle minun pitikin, että huomattava ylipaino ja alipaino vaikuttavat hedelmällisyyteen. Tai no, ainakin eläinpuolella (eläintenhoitaja päivää. :D). Ihan tuotantoeläimilläkin pyritään pitämään ruokinta kohdillaan ja liikaläskit poissa, ihan sen takia koska se heikentää paljon hedelmällisyyttä, kiimat jää tulematta tai ovat niin oireettomat, ettei niitä huomaa. Eli miksi ei ihmispuolellakin nämä samat päde.

Namppis, eikös se ole hyvä, että löytyi se syy pitkiin kiertoihin? Monet PCO-naiset saavat lapsia ja onneksi on lääkityksetkin olemassa. Joten eiköhän teilläkin tärppää pian, ihan varmasti. :)
 
Chiba kiva kuulla että voit jo paremmin :heart:

Jomille kiitos tsempeistä ja voimia sulle menkkakramppien taltuttamiseen! :heart:

ON: Voi samperin samperi, pitikin mennä sitä testiä vielä roskiksesta kurkkimaan... :headwall: Tietty siihen on ilmestynyt joku viivanpaikka tai vastaava. Aamulla saattoi kyllä olla liian pimeä että sitä oisi erottanut heti testiajalla, meillä kun on vielä monessa valaisimessa niin himmeä lamppu että muutenkin ärsyttää, ja en tarkkaan tiedä odotinko edes testiajan päättymistä kun jo viskasin testin roskiin kun "ei siinä kuitenkaa mitään näy"... Näkyy tuo viivanpaikka selvästi, mutta tiedä häntä onko siinä väriä vai ei. Näköjään ovat monet tuota First Signalia haukkuneet joten ei ehkä kannattane odottaa liikoja... Jollain kierolla tavalla oon hyvilläni että siihen "oikeaan" kohtaan jotain edes tuli, vaikka ei vielä SITÄ lupailisikaan :D Voi tätä elämätä :)
 
Ja niin lensivät tekstit bittiavaruuteen...otettaas uusiks!

Chiba kyllä, pysyn pinossa! Kokeilen vaan onnistuisinko hermoilemaan vähän vähemmän tän asian kanssa tässä kierrossa! :D Siitä tuskin mitään tulee, mut yrittänyttä ei laiteta! :D Helppoa se ei näytä olevan...piiiiitkästä aikaa ajattelin että katsonpas tuon Kyllä isä osaa, kun kerta telkkarista näyttää tulevan. No, siinä sitten tehtiin r-testiä ja löydettiin vauva taksin takapenkiltä ja voi hitto sentää! Ja Salkkarit on ehkä kaikkein pahimmat just nyt kun siinä ollaan ja "ollaan" raskaana! Täytyy vissii lopettaa koko telkkarin kattominen! :D Ja ne Clearbluen mainokset, tuntuu et niitä tulee ihan kokoajan...! :kieh:

Jomi iso kiitos!!! :heart:
 
Yksityisellä gynellä on nyt käyty ja ultrattiin. Ei löytynyt PCO:ta multa! Kuukautisten epäsäännöllisyyden syytä ei tiedetä, mutta ei siis ainakaan mitään vakavaa. Terolutit sain, jotta tulis nyt säännöllisesti. Jospa se tästä..Hyvä mieli tuli! :)
 
Lilli88 ihanaa että vältyit pco-diagnoosislta. Ehkäpä sun mensut nyt sitten rauhottuu. Jos ne sekoili ennen pillereitä vaan nuoruuden ja muiden syiden takia :) Tuu tonne tero-mimmeihin jakaa sivuoireita :D

ON tänään kolmas terolut-päivä eikä tätiä näy eikä kuulu. Tosin oon ihan hirviö muuten kun kiukuttaa, itkettää, naurattaa, raivostuttaa ja ukko-raukka kärsii kun oon ihan tuuliviiri :(

Ihanaa viikonloppua kaikille :heart:
 
Namppis88 kuulostaapa tutulta toi sun itkeminen, kiukuttelu yms...

Mulla alkaa pms-oireet aina sillä että musta tulee ihan tolkuttoman onnellinen. Tuntuu että kaikki on paremmin kun hyvin ja vois suunnilleen jokaisen vastaantulevan kaulaan hypätä. Ja sit iskee ihan yhäkkinen raivostus ja sit onkin tilanne suhteellisen räjähdysherkkä seuraavat kaks viikkoo. Me ollaan nyt oltu vähän reilut 2 vuotta yhdessä ja mä kyllä välillä mietin että miten ihmeessä mun mies jaksaa minuu kun tunteet vaihtelee ihan laidasta laitaan muutaman sekunnin välein aina kaks viikkoo kuukaudesta... Välillä tekis mieli marssia lääkäriin ja pyytää jotain rauhoittavia kun tuntuu että kaikki menee ihan äärilaidasta toiseen hetkessä. En mä suinkaan mikään tunneihminen ole... :ashamed:
 
Tätä painonpudotusasiaa oon kans tutkinut ( lue google :LOL:) ja varmasti pitää paikkansa et se auttais asiaan. Mutta kun se on niin pirun vaikeeta :ashamed: Itsekuri kun ei oo mun vahvin ominaisuus...
No jos sitä intoutuis kun vaatekerroksia pitäis vähentää :D
 
Mä sain sen harjoitteluapurahan!!!! Voi jee, oon niin mahottoman onnellinen :) Nyt vaan kovasti ettimään harjoittelupaikkaa kesäksi!

satuh83 Ymmärrän kyllä ihan täysin ton, että oot ollut hyvilläsi työsuhteen päättymisestä. Mä olin yhdessä vaiheessa melkein 1,5 vuotta töissä paikassa, jossa en todellakaan viihtynyt. Seuraava työvuoro alkoi ahdistaa aina kun edellinen loppui... Sitten irtisanouduin syksyllä 2008 enkä sen jälkeen ookaan tehnyt kuin yhden kolmen kuukauden työharjottelun :p Oon siis opiskelija, mutta kaks edellistä kesääkin on mennyt opiskellessa (tai "opiskellessa"...) ja miehen kesätyöpalkalla on pärjätty onneksi ihan hyvin. En vaan sitä työtä pystynyt enää tekemään ja päätin, että oon onnellisempi ympärivuotisena tyhjätaskuna kuin paskassa duunissa!

Mirwu Voihan roskishaamu...! Koska testaat seuraavan kerran? :whistle: First Signaleita erehdyin kerran ostamaan, mutta en osta enää, mulla oli niissä kahdessa ainakin ihan selvät viivanpaikat. Toivottavasti sun viivanen muuttuu kuitenkin ihan oikeaksi punaviivaksi! :heart:

Lilli88 Onnea kivoista ultrakuulumisista! Hyvä homma, että menit sinne yksityiselle, niin sait mielenrauhan tuon asian suhteen :)

Lapanen87 Itsekuria on hyvin huonosti täälläkin. En oo koskaan kyllä laihduttanutkaan, oon vaan yrittänyt välillä syödä virallisterveellisesti eli vetänyt kevyttuotteita ja muuta "sontaa" ja vähentänyt herkkuja... No, ei toimi minulla. Ainoa juttu, jolla on lähtenyt kiloja suht. vaivatta, on karppaus enkä mä tätäkään ota laihduttamisen kannalta. Paino laskee kuitenkin koko ajan, joskin melko hitaasti, kun välillä tulee popsittua vähän turhan paljon hiilareita. Mutta olo on hyvä ja kylläinen! Ja tärkeintä on, ettei se paino ainakaan nouse enää :) Tsemppiä sulle!
 
Jomi, nyt täytyy sanoa että kevyt tuotteet eivät ole ne terveellisin vaihtoehto. Niissä kun on yleensä enemmän tungettuna suolaa, tai sitten makeutettu aspartaamilla joka on itse myrkkyä. Tai muita lisäaineita.

Jospa alkaisi tuota pinoa päivittelemään.

Edit: Jomi; Ja niin paljon onnea siitä apurahasta! Aivot toimii taas hyvin. :D ja Lilli, hyvä ettei PCO:ta löytynyt! :)
 
Viimeksi muokattu:
Chiba Kiitos! Ja noista kevyttuotteista, sitä siis juuri tarkoitin, että ne eivät todellakaan ole terveellisiä. Virallisterveellisen suosituksen mukaan kuitenkin pitäisi suosia vähärasvaisia tuotteita yms. Mutta meille ei siis tätä nykyä osteta mitään kevytjuttuja eikä varsinkaan mitään margariinihuttua, vaan kuohukermaa, voita, täysrasvaista juustoa jne. Makeutusaineita kylläkin käytän jonkin verran, koska en pysty vielä ainakaan luopumaan niistäkin, menis liian vaikeaksi mulle samalla, kun turhat hiilarit on karsittu ruokavaliosta. Eli esim. leivonnassa käytän kyllä Hermesetasta tai Canderelia.
 


The Esikoisesta Haaveilevat LA 19.2.2011



Angela88.............................kp 71/24-38...............yk 0/1
Skooby...............................kp 57/28-31...............yk 3
Lilli88.................23.............kp 52/?.....................yk 2
Namppis88..........22..............kp 52/28...................yk 4



Ambrosia85.........26..............kp 42/29-32..............yk 3
Miimau...............31..............kp 40/?.....................yk 7
Mirwu.................24.............kp 33/28...................yk 2
iseeyou...............................kp 33/25-29...............yk 6
Pamsu*..............26..............kp 30/35...................yk 6



lemonade............25..............kp 28/42...................yk 7-11
Tryffe.................29.............kp 27/35-37...............yk 2
Epa_88...............22.............kp 26/30....................yk 4
tiuhti_.................21............kp 24/25-28................yk 4
Puna-Musta.........22.............kp 24/26-28................yv 2
Sokruli................23.............kp 24/30.....................yk 2
Laa84.................26.............kp 24/26-29................yk 6
Satuh83..............27.............kp 23/32-34................yk 3
Äipäksi91............20..............kp 20/29....................yk 8



soleigh...............24..............kp 19/?......................yk ?
Hey...................22..............kp 17/26-65................yk 2
AnniMu...............20..............kp 15/32-87...............yk 3
AnniSofia.............................kp 15/28-30...............yk 6
Kumikvatti...........20..............kp 14/35....................yk 2
Ella83................ 28..............kp 11/26-57...............yk 3



t84....................27..............kp 9/26-28................yv 2
Chiba.................21..............kp 7/30-35.................yk 10
Mikella................19..............kp 5/30-32................yk 3
Ninni-Ilona............................kp 5/39-46................yk 3
iloksi.................. 28..............kp 4/30-34...............yv 4,5
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 4/27....................yk 3
Ansku83..............27..............kp 3/30-40?..............yk 3
Lapanen87............................kp 3/30....................yk 16
Jomi....................24.............kp 2/30-32................yk 7
viida



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
 
Laihduttamisesta.... Kyllä se itsekuria vaatii mutta mä ainakin vajaa vuosi sitten kun aloitin karppauksen niin huomasin ettei sitä enää tee mieli niitä mössöjä. Nyt mulla on taas hyvä alku lähteny käyntiin, parissa päivässä alkanu nesteet lähtee kropasta ja seuravaaks rasva palaa. Melkein 2kiloo on viikossa lähteny pelkkää hiilarin kerryttämiä nesteitä. Ja kyllä se veden juonti oikeasti painon pudotusta edistää, mä oon joutunu senkin tavan opettelemaan. :)
Noi kevyttyuotteet on oikeasti maailman isoin huijaus, niissä rasva korvataan suolalla ja sokerilla ja makeissa sokeri korvataan vaikka millä. Jos mä haluan jotain herkkua niin ostan kyllä suosiolla jotain mikä on lisäaineetonta ja mahdollisimman käsittelemätöntä.
 
Täällä kirjoittelen taas omasta navasta, anteeksi.. Tein sitten eilen kuitenkin kp23 apteekin testin ja siihen ilmaatui "viivanpaikka". Mulla on tuuria näitten testien kanssa, ei voi muuta sanoa :confused: Jotenkin erittäin hartaasti katsottuna luulin nähneeni siinä jotain punaistakin, mutta taisi olla vaan kuumeisen hourailua. Tosin lämmöt ovat mulle poikkeuksellisen korkealla 36,5-36,8, normaalisti mulla on nipinnapin 36.

Noh, tätiä odotellaan kylään alkuviikosta.

Itekin kokeilin karppausta muutaman kuukauden, mutta itelle tuotti tuskaa aamupalojen keksiminen :D Yllättävän nopeesti kyllästy kananmunaa, karppaajan leipäsiin ja turkkilaiseen jogurttiin.. :popcorn:
 

Yhteistyössä