3-kymppiset toista lasta yrittävät

Kiitos onneista ja tarrasukista!
Tänään dpo15 ja tein uuden testin, edelleen se haamu on mutta toivottavasti ei tarkoita mitään.
Naaman kukkiminen noussut ihan uudelle tasolle ja väsymykselle ei tuu loppua niin ehkä tässä ihan oikeasti ollaan raskaana ja siinä tapauksessa tammivauva olisi tulossa.

Kuis Merttin ja miljamaarian ovikset? (Ja kuin te oikein saatte tägättyä jonkun tekstiin?) :)
 
@tahuna Kuulostaa tosi hyvälle tuo väsymys ja ihon rasvoittuminen! (y) Ei varmaan tunnu kauhean kivalle mut on kyllä selkeitä raskausoireita! Niin joo toi tägääminen, laitat vaan @-merkin ja sit nimimerkin niin saat tägättyä :)

@Miri81 Tsempit uuteen kiertoon! Tikuttelu voi olla välillä ihan haitarista ja saattaa lisätä stressiäkin niin miksipä tikuttaa jos kroppa toimii ja peitto heiluu säännöllisesti o_O

Mun ovis taisi olla lauantaina. Tai lähinnä mä päätin että se oli silloin vaikka jäikin testaamatta, perjantaina tuli jo tosi vahva viiva ja yleensä ovis on ollut näillä kiertopäivillä. Mä en vaan jaksa just nyt pissiä yhteenkään tikkuun ja yrittää tihrustaa värieroja :LOL: Haluan vaan ne perhanan merkat just NYT ja haluan päästä uuteen kiertoon että saan aloittaa letrot! :X3: Jotenkin uskon ja toivon niistä niin paljon että sit tullaan alas kovaa ja korkealta jos napit ei toimikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
Ihana ja mahtava juttu @tahuna !!! (y)

Ja ovis, whats that? :ROFLMAO: Mulla nyt kp14, ovis yleensäkin on vasta kp17-19, joten ei täs viel senkää puolesta ois pitänykää ovista bongata. Joskus mulla ovis tosin on vähä aiemmin, kp13-14, ja se on syy miks nytki alotin tikuttelun jo kp12. Mut kattellaa loppuviikosta... Mieski ny nii kipee (flunssa) et hyvä vaa ku ei ovista oo viel, ei ois miehestä hommii ny :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: tahuna
Voiko taalla taustailla?:)
Kiva lukea naita vaikkei yritysta viela aloitettu.
Eli olen 31v. Ja meilla on 9,5kk ikainen poika. Vauvakuumetta ollut hanen syntymasta lahtisi valilla enemman ja valilla vahemman. Ei mikaan helpoin lapsi ole kun on ollut ongelmia mm paivaunien kanssa kun ei malttaisi niita nukkua. Valilla miettii onko edes jarkea haaveilla toisesta. Mutta jos nyt parin vuoden sisaan olisi mahdollista..
Toistaiseksi tyydyn lukemaan teidan juttuja,joskus kommentoimaan jos sopii :)

Tsemppia yrityksiin!
 
  • Tykkää
Reactions: anscu ja tahuna
Moiks! Mulla nyt menossa kp 22/25-30. Viime kuun kierto oli 25 ja sitä edelliset ollu muistaakseni sen 30, niin nyt en tiiä mikä on on tän kuun <:) milloin te muut ootte uskaltautunu testailemaa ?

Ihana auringonpaiste ollu täällä tänään ♡ kävin tänää 1-wee tyttäreni kans perhekerhossa ja siellä oli 10 päivän ikäinen pikkuvauva tyttö ♡ voi että oli ihana , kyllä siinä vaan itellä kyyneleet tuli <:D
 
Voiko taalla taustailla?:)
Kiva lukea naita vaikkei yritysta viela aloitettu.
Eli olen 31v. Ja meilla on 9,5kk ikainen poika. Vauvakuumetta ollut hanen syntymasta lahtisi valilla enemman ja valilla vahemman. Ei mikaan helpoin lapsi ole kun on ollut ongelmia mm paivaunien kanssa kun ei malttaisi niita nukkua. Valilla miettii onko edes jarkea haaveilla toisesta. Mutta jos nyt parin vuoden sisaan olisi mahdollista..
Toistaiseksi tyydyn lukemaan teidan juttuja,joskus kommentoimaan jos sopii :)

Tsemppia yrityksiin!
Kyllä minun puolestani ainakin! Tervetuloa joukkoon :)
 
Nonih! Tulin eilen kotiin illalla ysin maissa. Alamahaa jomotti vasemmalta puolen nii mielettömästi et aattelin testaa iltapissasta et oisko kuites ovis.. yleensä tikutan aamupissasta mut eilen aamulla oli kyl viel ihan puhdas nega. No sieltähän tärähti nii tumma viiva tikkuun samantein et vaik mulla oli 14h päivystysvuoro takana ja miehellä maailman hirvein manflu päällä ni virittelin meille silti kunnon tallettelut siihen alkuyöhön :LOL: Kattellaa josko sais miehestä jotain irti tänäänki... Tulis ainakin hyödynnettyä ovis, jos tuol ny sellai tapahtuki :ROFLMAO: lämmöt kyl oli eilen aamulla 36.31 ku normisti 36.4-36.5, et oisko ovisdippi? Tänään aamulla olikii jo 36.61, et saas nähä nouseeko. Jännän äärellähän täs ollaan selkeesti! :D

Ja @Pumpulipalleroinen taustaile vaan! Ja nakkaa kommenttia jos siltä tuntuu (y)
 
@Pumpulipalleroinen Tervetuloa! (y)

@anscu Tässä kierrossa en testaa ellei mene yli 36 päivää, en usko että mitään olisi tapahtunut. Ensi kierrossa saan testata vasta vähintään 10 päivää oviksen jälkeen kun päätin et maksimoidaan nyt kaikki mahdollinen ja otetaan ensi kiertoon Pregnyl - siis jos siellä mitään kypsyy, tietty :LOL:

Way to go @Mertt1 (y) Eikös sulla ollut nyt vähän aikasemmin ovis kuin yleensä? Että melkein täysi ylläriplussa? Voi vitsi kun tuosta oviksesta tulisi toinenkin ylläriplussa! :love: Nythän alkaakin kunnon piinapäivät (y)

Omaa napaa: täällä ei tapahdu mitään :ROFLMAO: Ei ainakaan mitään jännää. Kp24, ei oireita. Takana järkyttävän huonosti nukuttu yö, rakkaus 3v oksensi yöllä sänkyyn :oops: Reppana kipeänä ja lämpö sahaa, heräili kaikkiaan neljä kertaa 23-04 välillä ja kävin silittelemässä takaisin uneen. Muutenkaan en saanut nukuttua, järkyt tupakanhimot :ROFLMAO:Tumppasin viimeisen tupakkani sunnuntaina ja nyt mennään kolmatta päivää polttamatta! :love: Laskin et jos kierto olisi taas 35 päivää, aloitan uuden kierron juuri äitienpäivänä :cautious: Pitääkin laittaa side jo edellisenä iltana niin ei tarvitse sotkemisen pelossa roiskaista vessaan heti aamusta ja vesittää miesten ylläriaamupalaa :LOL::ROFLMAO:
 
Näimpä @Miljamaaria, normisti ovis vasta 2-3pvää mylhemmin, et en tiiä mikänyt ku nakkas näi aikasee. Ehä mä tiiä tapahtuko tuol mitää, mut ainakii oiretta näyttää olevan ja yritystä selkeesti ku noi kirkas ovisplussa tuli. Piinapäivät alkakoon.. mut viel yänää pitää mies houkutella talletuspuuhii :LOL: Ja jotta ois muuta mietittävää ku tää pelkkä lapsenteko, aattelin ostaa kesämökin :geek: Näin kaupunkilaistuneena maalaisena kaipuu luontoon on kova, joten vähä pientä projektia kesämöksän muodossa, jos suuntaos energiaa muuhunkin ku tähä lisääntymisee :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81 ja Tiituu
Tervetuloa @Pumpulipalleroinen!

Vau @Mertt1 hyvä suoritus huonoista olosuhteista huolimatta (y), toivottavasti tuottaisi tulosta! Yksikin kerta voi riittää jos ei rahkeita uusintaan ole. Mun ainoat plussat oon saanut sellaisista kierroista kun ei olla kuin sen kerran ovista ennen talleteltu ja vielä jopa sen 3-4 päivää ennen :eek:

@ansku mä testasin esikoisesta vasta kun oli menkat viikon myöhässä mut nyt viimeksi keskenmenneessä testasin dpo 10 ihan haamun. Nyt oon ollut viime kierrot sillä strategiassa et testaan jos menkat myöhässä.

@Miljamaaria voi kurjaa sairastelu :(
. Tsemppiä tupakoimattomuuteen! Ja eihän sitä tiedä josko ne seuraavat menkat ei tulisikaan :)

Ja mulla olis dpo 13 ja ei oo mitään oireita tai ainakaan mitään pms oireista poikkeavaa. Ei siis mitään mikä nostaisi toiveita erityisesti. Uuteen kiertoon pitäisi päästä pe. Tosiaan tää toukokuu ei nyt sit ole kovin otollinen yrityksen suhteen koska oon tod.näköisesti seuraavan oviksen aikaan työreissussa. Mut jos sit kokeilin sitä kerta 3-4 pv ennen ovista taktiikkaa kerta se on aiemmin toiminut ;)
 
Hei ihania uutisia niin monelta!!! Kovaa piinailua siis edessä!! Hyvä, sillä itellä on kierto vasta alussa, niin on jotain jännättävää silti, kun odottelee tein testauksia :LOL:

On: hmm... olin aatellu, että maanantaina ois ollu kp1, mutta kunnon vuoto alkoikin vasta tänään(n) Kyllä mä suojaa jouduin jo ma ja ti käyttämään, mutta punaseks hommat meni vasta tänään. Eli mistäs se kp1 oikeesti katotaan? Osaatteko sanoo? Jos vasta tästä päivästä, niin sitte olikin kierto 32 päivää!!:eek:
 
Hei hienoa että on oviksia ja kesämökkejä bongailtu!:D

Toivottavasti minäkin saan olla vielä tovin mukana vaikka positiivisen sainkin. Tänä aamuna testasin viimeisen raskaustestin, nähdäkseni onko vahvistunut ja olihan se. Parin viikon päästä neuvola ja lähetteen tekivät ultraan. Pieni pelko tietty vielä että mitä jos onkin tuulimuna, kohdunulkoinen tai jos tulisi km.

@anscu itse tosiaan sain sen negan vielä dpo 10 ja ihan pikkuriikkisen haamun dpo 12. Kun sitten heiluttelin tikkua miehelle niin kysyi ai tarkoittaako tuo positiivista (näki vain yhden) ja myöhemmin tihrusteli että kaksi viivaako siinä pitäisi olla.:p

Parantumisia pikkupotilaalle ja ihania toukokuun päiviä kaikille! :)
 
Mä oon laskenu menkat alkavaks siitä päivästä ku kunnon vuoto alkaa.. näin joskus gyne sanoi. Mut mene ja tiedä mikä on oikea tapa :LOL:

Tää lapsenteko on kyl yksinäistä puuhaa! Siis ovistesti tosiaa näytti plussaa toissailtana. Sillon sit touhuiltii.. ajattelin et oltas eilen viel varmisteltu. Eilen illal oli nii massiivine viilto kyljessä ettei epäilystä et millon se munis irtos. Mut mies oli nii kipee etten mä saanu sitä alkaa millekkää vaik tein mitä :cry: Ja ku en mä voi sanoo sille et nyt ois the hetki, koska ne "paineet". Niin... no, mä joudun tuijottaa sitä tikkua päivittäin tai seuraa oireita ja huolehtii et touhuillaa, mies vaa menee virran mukana vailla huolen häivää. Mut pitää vieltänään illal koittaa viritellä touhuja, ja koittaa luottaa et se toissailtainen riittää. Niihä sitä sanotaa et joka toinen päivä oviksen aikaan riittää, mut kai sitävois pelaa varmanpäälle :whistle:
 
Voi @Mertt1 toi lapsenteon yksinäisyys ja sen aiheuttama harmitus on niin tuttua mullekin :(. Musta tuntuu et mun mies on vielä tosi usein kipeä oviksen aikaan, mut ehkä se vaan siltä tuntuu :unsure:. Mutta toissailtainen voi hyvinkin riittää! Ja pidän peukkuja että tänään vielä onnistuisi :)
 
@Mertt1 Kesämökki, voi je! :love: Olisihan se ihana... toki me nyt asutaan niin korvessa muutenkin et ainakaan luonnon helmaan päästäkseen ei tarvi mökkiä vaan kävellä pihan poikki :ROFLMAO: Mut oma mökki josta sais laitella itselleen rauhan tyyssijan ja mihin mennä joskus katkaisemaan arki... olishan se hienoa! Toivottavasti löytyy pian se unelmien yksilö. Ja tsemiä tähän yksin yhdessä-projektiin jota lapsenteoksi kutsutaan... Miesten on niin helppoa olla, ei huolen häivää, ei oireita, ei tikkuja, lääkkeitä, päivien laskemista tai tärppipäivien etsimistä. Paneskelee vaan kun panettaa :LOL: Kai se on vähän sitäkin kun ei tämä ole noille kaksilahkeisille kunnolla realistista ennen kuin vauva syntyy. Nainenhan kaiken kokee ja tuntee. Jaksamista ja peukut ja varpaat pystyyn et kerta riittää!

@Tiituu Tärppionnea vaikkei oireita olekaan! Vitsi, mistähän saisi tuollaisen kevätsiivovimman :LOL: Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, saa muuta ajateltavaa ja tulee siistiä :)

@Miri81 Mulle kp1 on se päivä kun menkat alkaa eli kun jotain tulee. Mulla vaan sitä tuppaa tulla sitten samana päivänä jo niin tulvimalla et ei tarvitse arpoa. Jotkut taitaa laskea menkoiksi sen kun alkaa tarvia oikeaa sidettä tai tamponia.

Mun puolesta saat @tahuna kyllä olla täällä vaikka plussasitkin :) Tuota tilaahan me kaikki tavoitellaan :ROFLMAO:

Kp25 ja valeraskausoireita. Tai eilen oli, nyt jo vähän helpannut. Laitan niksojen piikkiin :LOL: Pettyy taan muuten niin kovin jos alkaa oikein elätellä toivoa kun on ihan tiedossa että tämä kierto on aika susi. Odottavan aika vaan on niin pitkä ja odotteluahan tämä pääasiassa on :giggle:

Neljäs päivä polttamatta, muksu on jo melkein oma itsensä ja ulkona on mitä upein sää. Pitää ottaa itseä niskasta ja olla onnellinen hetkistä eikä suunnata katsetta tulevaan ja odottaa siltä jotain mistä ei ole edes takeita.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
Ja niin taitaa nyt alkaa kp1 :cry:. Mulla ei oo mitään tiputteluja yleensä vaan sit kun tulee ekat punaiset niin yleensä samana päivänä alkaa kunnolla vuoto. Kauhee stressipäivä töissä ja päätin vielä ennen kotiin lähtöä käydä veskissä niin menkathan ne sit vielä alkaa ja poikkeuksellisen lyhyt kierto mulle kun 27 pv vaan. Näitä lyhyempiä kiertoja on välillä km jälkeen ollut, mistäköhän kertoo...no kyllä meinas olla itkussa pitelemistä kotimatkalla.

Nyt alkavan kierron jälkeen onkin sit vuosi takana yritystä jos ei taaskaan tärppää. Jonkinlaisena takarajana siihen et täytyy alkaa selvittämään asiaa pidän jos ei ens syksyyn mennessä tärppää kun keskenmenosta tulee vuosi. Mut ehkä mä nyt otan itseäni niskasta kiinni ja käyn gynellä kuitenkin ihan vaan tarkistuksessa ja puhumassa tästä vaikka edes
 
@Tiituu iso tsemppihali täältä! Mulla ku alkoi tää kierto ni töissä piti tirauttaa muutama kyynel, onneks mun työpari tietää tilanteen ja jaksoi mua tsempata. Se on kamala tunne kun ne ain alkaa :( Vielä joskus on sunkii vuoro, mut odottavan aika on toooooosi pitkä ja turhauttava :cry:

Me tääl tehtii viimehetken tallettelut nyt alkuillasta. Saattoi olla liian myöhäistä, mut no, näillä mennään. Enhän mä tiiä irtosko tuolta edes mitään, ehkä tulevien päivien lämmöt kertoo! :)
 
@Tiituu, tsemit myös täältä ♡ luulen , että mulla tuo sama juttu tässä lähipäivinä. . On nimittäin semmosta alaselkä polttelua samoin kuin ennen menkkoja on.... tänää siis 24/25-30. Mäkin yritän itteeni nyt psyykata siihen , että en pettyis kovin paljon sitten jos/kun ne alkaa ....
Noo katotaan nyt . Mutta mitään testejä en oo vielä tehny, sitten vasta jos menkat ois myöhässä.
Hyvää loppuviikkoa kaikille ja toivotaan niitä plussatuulia meille kaikille !♡
 
Voi ei @Tiituu :cry: Toi on niin väärin!!! Onko mitään mahiksia, et oiski vaan väärä hälytys??? Niin paljon sitä teille toivoisin!!

Ja lujuutta vaaditaan ilmeisesti @Mertt1 ltä ja @Miljamaaria ltakin. Käsittämätöntä vinkumista miehiltä välillä asiasta kuin asiasta. Eikö naisilla sitten muka ole paineita???

Voimia kaikille vastoinkäymisten kanssa taisteleville :love:
 
  • Tykkää
Reactions: anscu

Yhteistyössä