3-kymppiset toista lasta yrittävät

Dpo 8 ja ei uutta auringon alla. Aamulämpö 36,9 C. Flunssa alkaa hellittämään :) päivät etenee hitaasti.. Mikäli luteaalivaihe ei jää yhtä lyhyeksi kuin viime kierrossa, niin yritän varmaan olla testaamatta tuonne dpo 12 asti.
 
Mää en isommin kirjoitellut esikoista yrittäessä tai hänen syntymän jälkeen millään palstalla. Lueskelin enemmälti juttuja.

Täällä on dpo 5 ehkä eikä kummempia oloja. Tai siis kuviteltuja tottakai, mutta mitään varmoja ei :X3: Hajut tuntuu tarkemmin, väsyttää, flunssainen olo (olin viime viikon flunssassa). Mahassa pieniä jomotuksia, mutta niin on joka kierrossa tähän aikaan. Kaikki nämä ja monet muut oireet on ollu monessa negakierrossa. Esikoisesta, kun plussasin, mua huimasi, janotti ja iltaisin posket kuumotti ja oli vilu. Huimaus on ainut, mitä en ole aiemmin enkä jälkeen päin kokenut.

Kiitos monelle teistä, kun olitte kommentoineet mun mietintöjä oviksen ajankohdasta ja mahdollisista kivuista! :) Niiden perusteella on mahkut siihen, ettei myöhästytty oikeasta ajankohdasta, jee!

@Hyrräpää , hei ei enää montaa päivää ni pääset testaileen, iiks ;)
(y)

@Naadis , mä olen ajatellut ottaa greippimehun kokeiluun seuraaville kierroille. Olipa hyvä lukea tuosta, että voi vaikuttaa limoihin! Osaa varautua siihen ja lopettaa juomisen, jos niikseen käy.

@Esmenet, tsemppiä alkukierron päiviin! Ne on pitkiä! Mutta toisaalta, musta tuntuu, että kaikki kierron päivät on mulle pitkiä, kun olen niin malttamaton :D
 
@Hyrräpää ei tartte muuttaa! Se on hyvä(y)

Mitä teillä muilla on ollut aiemmassa/aiemmissa raskaudessa/raskauksissa oireita ennen plussaa?

Mulla oli siis jano, huimas ja poskia kuumotti iltaisin ja oli vilu. Lisäksi iho ei alkanut kukkimaan normaaliin tapaan eikä musta tullut äkäistä ampiaista :ROFLMAO: Nämä siis ennen plussaa, plussan jälkeen olikin kaikkea mahdollista. Ennen plussaa oli kuitenki ihan normi mahakivut ja olo, että kuukautiset on alkamassa.

Ps. kohdun kohdalla nipistelee, hih. Liekkö näin aikasin (dpo4) vois tuntua mitään...hmm.
 
Uusi viikko, uudet kujeet?

@Hyrräpää - oireita, testiä, jotain? :) Säkin mittailet @Naadis tapaan lämpöjä, ootko pitkään seurannut?

@jamma - tuo on kyllä hauskaa kun voi listata noita mukamasoireita, teen samaa, ja kirjaan ihan ylös millon on mitäkin, että voin sit vaan taas lukea kuvittelevani raskausoireita :D dpo4-5 tapahtuu kiinnittyminen, jotku kai sen tuntee? oisko sitä? :)

OMANAPA/HELP! Mulla ollut viikonloppuna KOVAT oviskivut: pistoa, menkkaoloa, paineentunnetta. Mies reissussa pe-su. Eilen sitten ajattelin kun oli YKSI ainoa ovistesti, vieläpä digi, jäljellä, että teen. Olin jo toiveikas et nää on raskausoireita.. mutta mutta, digiin prähäti hymynaama!?! Näin ollen mun ovis olis noin 10 päivää normaalia myöhemmin. Olin jo miettinyt ens viikolla r-testiä, mutta enpä sitten tee. Koska nää ovisoireet on niiiiiin selkeät (joku jättimunis siellä kypsytelly kaks viikkoa, kun viivoja ovistesteissä tosiaan näkyny?). Hymynaama onneksi saatiin hyödynnettyä, mutta tänään ei enää mahiksia vahvistaa talletuksia. Mutta kysymys kuuluu - voiko stressaaminen tosiaan siirtää ovista näin paljon? Tiedän kyllä että voi, mutta onko kokemuksia? Tikuttelin ovista nyt tosiaan urakalla kaksi viikkoa ja jäin nyt miettimään, että tuliko tuosta tosiaan niin kova stressi, että koko ovis siirtyi. Mulla on poikkeuksetta kierrot olleet 28-30(32) päivää. Nyt tulis siis kierron pituudeksi jotain 36-40 päivää? Ovis siis kp 26, whaaaat.
Mitkä tahansa kokemukset ja kommentit on tervetulleita, pää on ihan pyörällä....



@jamma kyseli oireita ennen plussaa esikoisen kohdalla, tuli mieleen et oispa hauska listata OIKEITA alkuvaiheiden oireita :D Siis niitä, jotka poikkes negakierroista oikeesti ;)


Oireita ennen plussaa esikoista yrittäes oli:
-Hiivatulehdus ( :D Kauhea kutina alkoi päivää ennen positiivista testiä!)
-Nenän tukkoisuus
 
Mulla oli esikoisesta (ja niistä kahdesta keskenmenneestä..) oireena selkeet repäsykivut ja tissit oli kipeet, ja jotenkin oli vaan sellanen varma ja seesteinen olo, yhdessä raskaudessa tiesin jo ennen ovista, että tästä kierrosta tulen raskautumaan ja niin kävi.. Enää ei oo sellasia tuntemuksia ollut :ROFLMAO::ROFLMAO:

@miniminimini mulla oli sillon kun esikoista aloin odottamaan, niin ovis viikon myöhässä ja vissiin yhdellä talletuksella maaliin :whistle: josko teilläkin :love:

Mä tein päätöksen, että ovis on ollut ja mennyt ja päätin alottaa terolutit. Ärsyttää, kun noitten terojen takia pitäis tietää se ovis edes suunnilleen ja nyt o-testi haamuili kp 13-16 ja sillon oli myös limoja, mutta "normisti" mulla ovis on vasta kp17-20 tienoilla ja testit reagoi kunnon plussilla. Toisaalta nyt oli käytössä RSFUn testit, kun en meidän prismasta löytänyt PCn ovistestejä, jopa hintalappu oli otettu hyllyn reunasta pois. Mä en ala, jos mun luottotestit on lopetettu (n)(n)
 
@Naadis - Toivon todella, että käy samoin kun teillä. Jotenkin tuli itellekkin sellanen olo eilen, et TÄÄ oli se hetki ja aamulla jo ajattelin olevani raskaana :D Haha, hyvä tälleen nyt uudestaan piinapäivä nro ykkösenä kivuta jo näin korkealle pilviin :D

Onko tää nyt siis sun eka tero-kuuri? Toivotaanpa, että ne auttaa! ;)
 
@miniminimini no onpas jännä jos ovis vasta nyt :) entä voiko olla niin, että onkin kyse raskaudesta ja siksi ovistestikin näyttää positiivista?

Omaa napaa, dpo siis 9 ja ei edelleenkään oireita. Tai rintoja kyllä vähän aristaa, mut niin aristi viime kierrossakin kun ennen menkkoja. Testejä en halua tuhlata vielä :D ja tänään en saanut aamulämpöä mitattua, kun nousin esikoisen kanssa enkä ehtinyt mittaamaan sängyssä. Tuo lämmön mittaaminen on vähän turhaa mulla, kun en ole mitenkään säännöllisesti mittaillut, nyt lähinnä oviksen jälkeen.
 
@Hyrräpää Ovistesteissä tosiaan vain lähes yhtä vahvaa/hailakkaa viivaa lähes ilman oireita ollut nyt parisen viikkoa, siksi vahva plussa ja vahvat oireet ni veikkaan et tää on ihan ovis. Toki tuo toinenkaan vaihtoehto ei huono olis :D Jännä nähä miten menkat alkaa, jos alkaa. Ilman tietoa tästä oviksesta joka nyt, olettaisin niiden saapuvan ti-to akselilla. Nyt tietty jos tulee noin niin varmaan sama varailla gynelle jo aikaa tän sekoilun kunniaksi :D

Ja hitsi, ihailen teidän kärsivällisyyttä r-testien suhteen. Just noin on järkevää, et odottaa. Järkihän sen sanoo, että jos raskaana on, niin se ei siinä muutaman päivän odotuksella muuksi muutu, et turha hätäillä.... MUTTA KUN :D
 
@miniminimini kuulostaa kyllä selkeältä ovikselta, nyt vain puhalletaan plussatuulia :love:

Esikoista odottaessa en edes osannut huomata raskausoireita, olin jo luovuttanut koko raskautumisen suhteen enkä kyttäillyt kiertoja, kunnes sitten yhtenä päivänä ihmettelin et miten on rinnat näin kipeet. Sitten alkoi raksuttamaan, että voisiko olla raskaana ja teinkin ovistestin johon pamahti heti plussa. Äkkiä kaupasta hakemaan raskaustesti, joka sekin positiivinen. Silloin viikkoja oli 4+4. Viime raskaudessa laskin kyllä tarkasti, milloin oli ovis ja milloin pääsee raskaustestiä uittamaan, en kyllä muista että mitään erityisiä oireita olisi ollut enkä silloin tännekään vielä kirjoitellut. Testasin sitten dpo 12 haalean plussan :) mutta keskenhän se sitten muutaman viikon päästä meni.. Mutta kuitenkin, tekisi jo mieli testata, mutta en halua nähdä negaa :ROFLMAO: onneksi on kiireistä töissä, niin ei ehdi koko aikaa asiaa ajattelemaan.
 
Minä kirjottelin esikoista toivoessa täällä tuolla 3kymppisissä esikoista toivovissa ja plussan jälkeen siirryin tammikuisten ketjuun ja fb-ryhmään. Tuo fb-ryhmä on edelleen hyvin aktiivinenja läheinen ja hyvä porukka meillä siellä. :)

Oon tässä koittanu muistella mitä oireita oli ennen tietoa raskaudesta ja ei mulla ollu muuta ku että jo viikkoa ennen menkkojen oletettua alkua jätin aamukahvit juomatta viikonloppuna. Sitten töissäki oli parina päivänä vähän et ei kauheena tehny mieli, mut muistan ku keskiviikkona ennen helatorstaita kaadoin täyden kahvikupin lavuaariin tauolla ja sanoin sen työkaverille, niin hän nauroi et jos oot raskaana. Töiden jälkeen ajoin apteekkiin ja tein helatorstain aamuna testin ja oli selkee plussa vaikka lauantaille vasta odotin menkkoja. Seuraavalla viikolla alkoki kyllä heti älyttömät iltapäivä-turvotukset, töissä ei menny takki kiinni iltapäivällä joka aamulla ulkoillessa sujahti vaan päälle.

Täällä nyt kp 7 menossa. Mies eilen tohkeissaan oli et kohta kuulemma alkaa fuckfestit meillä. :D

Naadis, toivotaan kovasti, että teroist on sulle nyt apua! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Esmenet ja Naadis


3-kymppiset toista lasta yrittävät

-OmaAurinkoinen-
| 34v | yk2 | kp 9/27| esikoinen 01/16
Esmenet | 38v | yk8 | kp9/28-37 | esikoinen 11/12
Hironea | 38v | yk3 | kp19/25 | esikoinen 12/15
Hyrräpää | 29v | yk4 | kp38/32-40 | km 4/17 | esikoinen 7/14
Iltasatu | 33v | yk4| kp21/26-29 | esikoinen 9/16
Miljamaaria | 34v | yk10 | kp38/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
miniminimini | 30v | yk2 | kp29/30-32 | esikoinen -15
Mininen85 | 32v | yk14 | kp13/26 | esikoinen 08/07
Naadis | 29v | yk9 | kp20/30 | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Qmeilija | 30v | yk2 | kp26/26-30 | esikoinen -11
jamma |32v | yk1| kp18/? | esikoinen - 15

Piinapäiviä viettävät
Hyrräpää
dpo 11
Miniminimini dpo 3
jamma dpo 7

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
marjutan | 33v | yk28 | 27.6.2017
Miri81 | 36v | yk4 | 30.7.2017
Tiituu | 33v | ya 6/16 | 31.7.2017
Suzu85 | 31v | yk3 | 30.8.2017
 
Viimeksi muokattu:
@miniminimini ihan hyvin voi riittää yks kerta toivottuun lopputulokseen! Esikoisesta plussasin kierrosta, jossa harrastettiin seksiä tasan kerran, koska mies oli reissussa.

@OmaAurinkoinen, en millään aluksi tajunnut, että mitkä ihmeen fuckfestit :ROFLMAO::whistle:

@Hyrräpää, eikä!! :unsure: Tipputeleeko sulla yleensä ennen kunnon vuodon alkua vai voisko olla raskaudesta johtuvaa tuhruttelua?

@Naadis , onko tullut vaikutuksia teroluteista?

Täällä ei oireita, tosin vasta dpo 6 menossa. Menkkoja odotan alkavaksi, ei ole yhtään raskautunut olo.
 
@-OmaAurinkoinen- täällä taas täys repeäminen, fuckfestit :D:D Tehokkaita festareita sinne ;)

@Hyrräpää - jospa olis raskaudesta johtuvaa tiputtelua jos vielä poikkeaa normaalista. Mulla oli viime kierrossa ekaa kertaa ikinä tiputtelua, aina aiemmin on auennut hanat kerrasta!

@jamma - me nyt lopulta mennään samansuuntaisilla dpo:lla, mulla nyt ehkä dpo3. Ekoja oireita varmaan vois eillä dpo10 kohdilla alkaa havaita?

Jos en ois su pongannut ovista, odottelisin nyt näille päiville tätiä kylään. Mielessä kävi silti tehdä aamulla r-testi, koska mun kierto ei koskaan oo heittänyt 10päivää, mitä nyt pitäis kai tulla heittämään, et oisko se ovis sitteki ollu aiemmin ja noi vkolopun oireet raskausoireita, mut sit taas palautin itseni maanpinnalle - ton selvempää ovista ei olekaan. Eilen vielä vähän tuli limoja, mutta ei enää tuntemuksia. Nyt sit mietin, et kunpa se sunnuntain tallettelu siitä ekasta hymynaamsta (en tosin tiiä oisko tullu vielä seuraavana päivänäki, olojen ja limojen puolesta kyllä) riittää vai oliko liian aikaisin...
 
Dpo 11. Ei tiputtelee enää. Eikä se ollutkaan edes sellasta ns. virallista tiputtelua, millasta mulla on yleensä ennen menkkoja. Toi oli ihan haaleanvaaleanpunertavaa ja tuli tosi vähän. Aamulla oli lämmöt edelleen 36,8 C. Ei ole yhtään menkkaoloja kyllä, mutta jotenkin järki sanoo, että jos olisin raskaana niin kai olisi edes rinnat kipeät? Kevyt rintojen jomottelu, jota oli tuossa pari päivää, niin sitäkään ei enää ole. Että mitähän ihmettä. Testejä ei ole, joten en voi edes testata. Ulkona sataa vettä, niin en lähde kyllä apteekkiinkaan :D jospa huomenna sitten testaan.
 
@jamma ja @miniminimini Nyt kolme tabua otettu ja mielestäni naama ei kuki ihan niin paljoa, kun yleensä..ja vatsaa ja tissejä turvottaa ja nippailee. Lueskelin kauhujuttuja, että joistain on tullut ihan täysiä hirviöitä noiden tabujen kanssa. Mulle kun ei sopinut aikanaan mikään hormonaalinen ehkäsy, niin vähän pelon sekaisin tuntein nyt näitäkin napsin, mutta en oo vielä ainakaan kilahtanut mitenkään normaalia enempää :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
@Hyrräpää IIK! Tuu heti kertomaan kun oot uhmannu sadetta ja käyny apteekissa ;) Vaikuttais aika hyvälle!

@Naadis tuo on kyllä tärkeä korostus ettei oo kilahdellu NORMAALIA enempää ;) Eivaan, onhan se aina pelottavaa ja jännää, mitä tapahtuu kun lääkkeet tai hormonit tms tulee kuvioihin.

Omanapa: dpo4 nyt, eilen kummallista kipristelyä ja edelleen ohi meneviä menkkaoloja, eli aika perusmenoa. Päivät menee niin kovin hitaasti ja ajatus että testaan ens pe, dpo12 tuntuu olevan IKUISUUDEN päässä :D Samaan aikaan koitan kuitenkin nauttia näistä piinapäivistä, koska tiedän kierron alun päivien olevan paljon turhauttavampia :D
 
Heippa pitkästä aikaa,

@Hyrräpää mie kyllä liputan sun puolesta =) JOKO oot testannu?
@Esmenet , mitäs sulle joko ovis lähenee?

mulla menossa nyt kp15. Ihmettelen kun oon pihalla oviksen kanssa. Siis kiertohan mulla on 25-26 jotenka jopa kp12 voi ovis olla... no nyt tässä kierrossa tuskailtiin ko mies oli TAAS työreissulla ja ei ehitä ovikseen.

Kuitenkin mulla alkoi oviskivut maanantaina eli kp12 ja kesti eiliseen saakka eli kp14. Yleensä mulla on kestäny kipuilu yhden päivän ja sillä siisti. Limoja en valitettavasti ole bongannut. No hypättiin heti sänkyyn eilen ku päästiin kotiin ja illalla vielä uusiksi, pienimuotoiset fuckfestit siis meilläki niinku @-OmaAurinkoinen- =D
Liekö myöhässä raskautumiseen nähden?

Sovitaanko nyt että mulla on kuitenki nyt dpo1 =D? Menkkoja oottelen 2 tai viimeistään 3 lokakuuta.....
 
Siis tämä ei ole todellista, clearbluen testiin plussa!! :love: selkeä pystyviiva ilmestyi samantien vaakaviivan päälle. En tiedä miten päin olisin, olin viime yön töissä ja heräsin äsken vain käymään pissalla, no miten tässä nyt muka pystyy mennä takaisin nukkumaan?  :love::ROFLMAO:

Olen niin onnellinen, että itkettää.. Kunpa kaikki menisi tällä kertaa hyvin :)

Otin kuvankin testistä, mutta en osaa muokata kokoa ja nykyisellään kuva on liian iso tänne o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Qmeilija

Yhteistyössä