3-kymppiset toista lasta yrittävät

Mäpä tulen uutena tänne kuikuilemaan, vaikkei varsinainen yritys ole vielä alkanutkaan :) Olen pian 32v ja miehen kanssa juuri sovittiin, että alamme yrittää lasta tuossa syys- ja lokakuun vaihteessa. Minulla on yksi lapsi (8v) ennestään, miehellä ei ole biologisia.

Oon niin innoissani tästä sopimuksesta miehen kanssa, etten tosiaan malttanut olla jo kirjoittamatta tänne :giggle: Jotenkin en osaa oikein suhtautua tähän yrittämisen odottamiseen, koska ensimmäisellä kerralla ehkäisy jäi pois vähän ex tempore eikä sitä raskautumista sen kummemmin tullut ajateltua. Tietysti jännittää myös se, että nyt on ikää tuo melkein kymmenen vuotta enemmän.

Mutta innolla odotan siis syksyä, ja seurailen mielenkiinnolla teidän yrittämistä jo ennen kuin oma yrittäminen alkaa :D
 
Heippa kaikki!

En oo missään muussa ryhmässä, ollut vaan niin hektistä et ei oo kerennyt täälläkään käymään.

Nyt on itse jo uskaltanut hieman luottaa, et kaikki hyvin. Tänään on viikkoja 15+2. Itselle oli ihan huippu ostos, kun tilasin raskauskeijusta kotidopplerin, ja sillä saanut 12vk:n jälkeen kuunnella pikku sydäntä, ihan silloin kun tulee sellainen olo. Mä olen sellainen ikuinen stressailija ja tullut monta kertaa tän raskauden aikana olo, et kaikki ei oo hyvin ja suht pienellä raha summalla olen saanut itselleni mielenrauhan. Eli suosittelen :)

Plussa tuulia kaikille :love:
Tsemppiä ihan hirmuisesti teille, jotka ootte vielä odottamassa, että 12vk tulee täyteen. Tiedän todellakin, miten pitkältä aika tuntuu varsinkin tuolloin! :love::love:
 
Heippa! Mullaki siirty la tammikuulle, nyt vkot 14+1. En oo silti vaihtanu ryhmiä tms. Pelko varjostaa onnea koska, down riski hälytti, odotellaan tuloksia nipt:istä. En tiiä mistään mitään :eek::cry:
Toissapäivänä pyyhkiessä paperiin vaal.punaista, paniikki ja lkr. Hää katsoi että kohdunsuulta hentoa vuotoa, ei syytä ja syke näkyi.
Oi miksi perkeleessä tää pitää olla näin kamalaa eikä vain autuaan onnellista???
Olo kuitenki hyvä, painoa ei oo tullu, vatsa ei oo kasvanu paljoo, lähinnä turpoilee :LOL:
 
Heippa! Mullaki siirty la tammikuulle, nyt vkot 14+1. En oo silti vaihtanu ryhmiä tms. Pelko varjostaa onnea koska, down riski hälytti, odotellaan tuloksia nipt:istä. En tiiä mistään mitään :eek::cry:
Toissapäivänä pyyhkiessä paperiin vaal.punaista, paniikki ja lkr. Hää katsoi että kohdunsuulta hentoa vuotoa, ei syytä ja syke näkyi.
Oi miksi perkeleessä tää pitää olla näin kamalaa eikä vain autuaan onnellista???
Olo kuitenki hyvä, painoa ei oo tullu, vatsa ei oo kasvanu paljoo, lähinnä turpoilee :LOL:
No voi p*ska! Kylläpä koettelee! Onneksi se NIPT on kuitenkin, eikä punkitota tarvi! Toivotaan, että hälytys väärä! <3 Tuu sit kertoon!
 
Sain jo tulokset! Kaikki ok! Voijaan huokassa ja nähhään rakenneultrassa :)

Nyt mä relaan.
Ihanaa että kaikki oli hyvin!!! Huh helpotusta.

Täällä nyt rv22+0. Reilu viikko sitten oli rakenneultra, siellä oli kaikki hyvin, ja näyttäisi siltä että meille olisi toinen tyttö tulossa! :) Mutta muuten on ollut kyllä rankka raskaus. Pahoinvoinnin jälkeen tosiaan se välilevyn pullostuma ja jäätävä iskiaskipu pari kuulautta, sit tuli enterorokko, nyt tällä viikolla mahatauti... lisäksi jatkuvasti närästää kun maha on jo niin iso. Tuntuu että kovin montaa hyvän olon päivää en ole tässä raskaudessa nähnyt, ja siihen on ollut sopeutuminen vaikeaa, kun eka raskaus oli niin helppo. No, toivon kovasti et loppuraskaus olis helpompi! Tällä hetkellä kyllä jo odotan et sais vaan vauvan mahdollisimman pian syliin. :)
 
Moi kaikille! Olen kesälomallani selaillut tätä ketjua (tällä hetkellä sivulla 28 menossa), ja päätin ilmoittautua mukaan kuumeilemaan. Jätin ehkäisyrenkaan pois kesäkuussa, ja nyt yk2 menossa. Näistä toisen lapsen haaveista ei miehen lisäksi tiedä kukaan muu, joten tämä tuntuu hyvältä seuralta kuumeilla. Ennestään meillä on 6/16 syntynyt poika. Nyt menossa KP 14 ja clearbluen digiin sain eilen hymynaaman (KP13). Talletteluita takana KP 11 ja tänään KP14. Eilen ei onnistunut, saatiin jotenkin generoitua liian kova stressi yrittämisestä heti hymynaaman perään.
Jatkan ketjun lukemista loppuun, ihania plussia luettuna jo liuta ja niitä on varmasti monen monta vielä lukematta :).
 
  • Tykkää
Reactions: eppula
Onkohan täällä ketjussa muita pitkään yrittäneitä? Täällä tää yks onneton taas huutelee, että eipä niin yhtään mitään uutta tällä rintamalla ja vuosi alkaa paukkua täyteen, että kai sitä pitäis se letro-resepti ja tarkempiin tutkimuksiin lähete hakea niinkuin gyne lupaili tässä kohtaa vuotta jo kirjoittavansa :(
 

Yhteistyössä