<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Tänään on käyty lääkärissä ja on vaan yksi tikki siinä missä aikaisemmin alkoi kapseli JEI!! :D Nyt ei vaan oo mitään hajua että kuinka kierto lähtee käyntiin. Mutta huomenna varmaan kp1/? ja yk1.

Kivasti kyllä tullut plussia tässä kuussa, toivotaan että sama tahti jatkuis ja teki jotka ootte pitkään yrittäny ni plussaisitte pian! Kovasti plussatuulia kaikille :whistle:

Mä en oo ostanu raskaustestejä enkä meinaa ovistestejä ostaa, ettei tuu liikaa stressiä siitä et nyt pitäis tärpätä. Tota greippimehua vois kyllä kokeilla :) Sain hyvin peitettyä ton lääkärikäynninkin, kun sovin asiakaskäyntejä koko päivälle. Ei kukaan aavista mitään. Hiukan tuota haavaa nippailee välillä...

Omppuf: Joo meillä itsellä oli häät. Ollaanhan me jo 9-vuotta oltu yhdessä että kai sukulaiset jo jonkin verran odottikin tuota.

Oltais haluttu kyllä aikaisemminkin naimisiin, mutta sitten aloin odottamaan tyttöä ja äitini ensimmäinen reaktio oli että nyt pitää mennä naimisiin, vaikka maistraatissa. Ihan hyvä syyhän hänellä oli siihen, eli tahtoi vaan että lapsen tulevaisuus on turvatumpi kun olisi oltu aviossa. Nousi sitten pieni raivo ja kapina häntä kohtaan, eikä raskaushormoonitkaan kovin paljon helpottaneet mieltä, niin pidettiin hetki taukoa. Haluttiin että häät tulevat kuitenkin yllätyksenä kaikille.
 
Nopponen
Ei edelleenkään mitään... :( En oo uuttakaan testiä sit alkanu tekeen ku sen yhsen negan tein alkuviikosta. Pientä painetta ja menkkajuilintaa vatsalla, josko tänään hanat aukee?? Ilmoittelen... :/

Pahoittelut ruttunaama! :( :hug:

alley:
Nyt kunnolla yrittämään. :) Plussa tuulosia sinne! :)

Tervetuloa uudet Hjannah, nannamamma! :)

Nyt s niinkuin siivouspäivä ja iltapäivä auringossa! :heart:
 
Tiudeliini, mä en tiedä kans voiko ovis olla miten aikaseen...

Suikkis, :hug:

Hjannah, sulla on positiivinen asenne ;)

bambina, kiitos tsempityksistä :kiss: Älä huoli, sä plussaat tästä tai ens kierrosta kun mä ajattelin plussata tästä kierrosta, niin odotellaan sitten yhdessä :LOL: Tsemppiä sulle piinapäiviin!!

Ruttunaama, :hug: Ja sitten ei muuta ku terdelle! :cool: "Vahinko" sulle tilaukseen! :)

alley, onnittelut rouviintumisesta! :heart: Ja sitten yrittämään kakkosta!

Nopponen, jospa ne hanat ei aukeiskaan :) Oot ahkera, jos jaksat siivota. Mun piti kans, mutta poika on alkanu opetella liikkumista (ryömiminen, konttausasentoon nouseminen...) niin yöt on mitä on ja mä oon päivisin pelkästään väsynyt...
 
alley: JEE! :D hieno asenne, ettet ala hankkimaan ovistestejä ym. kunpa mäkin pystyisin... :ashamed: uskon että meillä menee monta kiertoa hukkaan turhan stressin takia, koska sillonhan ei kyllä raskaudu jos sitä liikaa miettii.

ruttunaama: mäkin toivon teille nyt sitä vahinkoa!!! :D paljon tsemppiä uuteen kiertoon! mä voin tehdä ton myös, että jos tästä ei tärppää, niin ovistestit jääköön tilaamatta! paitsi että..tais tästä kierrosta jäädä ylimääräsiä. okei, ne käytän, mutta sitten antaa olla. :D

salliina: mulla ei ole yhtään plussannut olo!!! toisin kun viime kierrossa oli, mutta sehän tiedetään miten siinä kävi. : / samanlaista alavatsajuilintaa on kun viime kierrossa, joten oletan tämän kierron päättyvän samalla lailla. mutta toivottavasti päädytään odottamaan samaan aikaan! :D

ON: huomenna lähden ryypylle, enkä ajattele mitään. kukaan ei ole todistanut, etten vielä voi juoda, joten aion sen tehdä. uskon että meillä menee vielä noin 4 yk:a, joten nyt on alettava elämään, en voi surkutella ja antaa kesäkuukausien mennä ohi vaan kuumeillessa! näin yritän ajatella.
 
Salliina: Ihanaa että taukoilu teki hyvää :) Nyt vaan uudet tuulet purjeisiin!
Tiudeliini: Eihän sitä tiedä vaikka aikanen ovis toimisikin hyvin :) Siispä onnea oviksen bongaamisesta!
Suikkis ja ruttunaama: Pahoittelut menkoista :(:hug:
Hjannah: Hyvä jos pystyt olemaan tikuttelematta, ovistestailu tulee kalliiks :D
bambina: Joo kaitpa sitä yrittää itseään suojata kauhean pahalta pettymykseltä, voi jospa se teillä nyt tästä kierrosta tärppäiskin :)
alley: Onnittelut virallisesta yrityksen aloituspäivästä :D
Nopponen:Voi ei :(:( :hug:

(.) Vielä eilen digitesti oli tyhjä pallo, mutta tänään ":)" joten dpo -1 tai 0
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Aurinkoista päivää kaikille! :cool:

Joo toi mun miehen asenne on hyvin raivostuttava, kun tosiaan tästä mun vauvakuumeesta ei voida keskustella ja hän on sitä mieltä, että ei toista vielä, mutta silti seksi vedellään paljaalla loppuun saakka. Tuolleenhan tuo esikoinenkin sai alkunsa. Kerroin hyvin selkeästi isännälle, että nyt lopetin hormooniehkäisyn (tammikuussa 2011), että pitää kumia käyttää, jos ei halua mua raskaaksi. Sitten ne kumit vaan aina unohtu ostaa ja helmikuussa olinkin jo raskaana. :D

Valeraskauksista täällä ollut puhetta.. mähän oon vähintäänkin raskaana joka kerta kun harrastetaan seksiä.. :LOL: potkutkin tuntuu jo pari päivää seksin jälkeen.. :p oonkohan tehnyt tän vuoden puolella ainakin 4 raskaustestiä, kun on vähän väliä menkkakivun tyylisiä mahakipuja ja etovaa oloa ym. ja tosiaan mun on menkoista tosi vaikee yhtään mitään päätellä, kun ei niitä ole tullut synnytyksen jälkeen.. joten pakko säännöllisesti sitten tehdä noita testejä..

Pahoittelut täältäkin niille joilla menkat alkoi.. :(

Nyt tää lähtee ipanan kanssa lekkimään!! :)
 
Morjens pitkästä ja aikaa! Hupsista, tänne kirjoittelusta on jo aikaa!

Aivan hurjan paljon onnea kaikille plussanneille :heart: :heart:

Taustalta olen teidän juttuja seurannut, mutta anteeksi ihmiset, nyt ihmettelen ja tarinoin aika omanapaisesti. :ashamed: Täällähän oli niinkin jännä tilanne, että menkat alkoi 5 päivää normaalia aiemmin. Ja nämä "menkat" kestivät päivän ja tiputtelivat muutaman. Eli ei oikein menkoiksi edes voinut sanoa. NOH, tietenkinhän sitten pikku päässäni olin varma, että jep - nää on nyt ne valemenkat ja aloitin testailun. Yhteen testiin piirtyikin ihan selkeä punaviiva, seuraavana kahtena päivänä testatut testit oli niin tyhjiä kuin olla ja voi. Nuo sais kieltää lailla noi yliherkät testit! Ihan turhaa toivoa antaa. Eli täällä on tyydytty kohtaloon, että oikeet ne menkat kuitenkin oli ja siirrytty uuteen kiertoon.

Nyt saa siis päivittää:
Aura08...................12/08...............kp23/31-33............yk5

NiQ: Sullakin aika huimat kiertopäivät :| Mikä siellä on nyt tilanne?
 
Nöhvi
Pikapäivitys reissusta, elikkäs kp3/yk10, ihan syvältä jostain :mad: :'( No nyt helpottaa kun ikkunasta näkyy meri ja aurinko paistaa (tai no ei se enää tähän aikaan paista) --> saa ajatukset muualle. Mutta on tää kyllä sanonko mistä.. Palailen lukemaan ja kommentoimaan teidän juttuja ensi viikolla!
 
**********Lauantai 26.5.2012*********






Mukana:


alley..............tyttö10/09.................kp2/?.......................yk1
Ruttunaama......poika 06/04.............kp3/24..................yk25
Suikkis..................tyttö12/09...........kp3/23-29...........yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp4/25-26.............yk10
äiti -07............tyttö 01/07...............kp6/31................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp6/31-64............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10................kp7/33...............yk5
Salliina...............poika10/11..............kp7/32.................yk2
Hjannah..............poika 7/11..............kp8/30-34...........yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp10/28................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp10/26-28.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10..............kp10/27-35.............yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp13/29.................yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp14/28-36............yk14
MeaMinnis........poika 01/08.............kp15/28..................yk9
MyDream..........poika 06/11.............kp18/30.................yk6
bambina........................................kp19/27.................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp20/26-32............yk11
mama07..... .........tyttö 07................kp20/28...............yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09............kp22/24-?...........yk1
nanakuu................tyttö..................kp24/28-34...........yk4
Aura08...................12/08...............kp24/31-33............yk5
Meliah..........................................kp25/25-29..............yk9
kurasaapas.........poika02/11............kp29/?....................yk1
tiipula..............tyttö 05/11.............kp31/29-49.............yk3
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp37/30-35.............yk6
NiQ..........................07/11............ kp52/32.................yk3
mineea..............tyttö 02/10.............kp?.......................yk?
Nannamamma..... poika 10/11............kp?.......................yk?

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84


Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
NiQ, Nopponen, Tiipula, meliah, jännäpäivät?? Uutisia?? :popcorn:

bambina, hauskaa juhlimisreissua! Ja jos ei oo plussannut olo, niin ehkä se plussa siellä odottelee, kun viimeks tuntu et tulis eikä tullu?? Käänteispsykologiaa :LOL:

Omppuf, ihanaa, ovisplussa! :) Tsemppiä hyödyntelemisiin!!

Nannamamma, inhottavaa oli odotella menkkoja synnytyksen jälkeen :( Meillä siis täsmälleen samanikäiset lapset ja mulla alko menkat noin 1kk siitä kun vähensin täysimetyksestä osittaisimetykseen.

Aura08, mutta mikähän se punanen viiva sitten oli?? :O

Nöhvi, ihanaa reissua!! Ja pahoittelut menkoista :hug: Toivottavasti osaat nauttia siellä olosta!!

ON: Ei uutta. Edelleen oon greippimehukuurilla (joka miehestä on turhaakin turhempaa) ja häntä ärsyttää kun sovittiin, ettei ressailla tästä kakkosesta, että tulee jos tulee... Osaispa olla ajattelematta. Nyt vasta kp7... Ja tarkistakaa kiertopäivänne, yritin parhaani, mutta oli monta päivitystä niin toivon, etten menny päivissä sekasin ;)
 
Salliina, mulla oli ovis varmaan vasta kp22 ja miestä ei tahtonut saada vällyjen väliin anopin pesiessä meillä. :D No, teoriassahan ne siittiöt voi elää niin pitkään, että tärppikin vois käydä, mutta ei mulla mitään oloja ole. Tänään on dpo9 ja eilen näytti testi negaa, mutta tehtävähän se oli kun illalla oli juhlat. Siellä sentään oli erinomaisen hauskaa - irkkumusiikki on jees!

Niin että tässä sitä jännäillään eteenpäin, parina päivänä on ollut pienen pientä tiputtelua (oli esikoisestakin aikanaan). Ja vaikka alkais menkatkin niin ei haittaa, koska luteaalivaihe on ainakin pidentynyt edellisestä 7 päivästä! :)
 
Sallina85: Kuulostaa niin tutulta tuo ettei osaa olla ajattelematta.. Ja ne miehethän ei yhtään ymmärrä meidän naisten päälle, greippimehu on todetusti hyvä konsti eikä mitään humpuukia :) Yritin pysyä palstaltakin poissa, muttamutta. Ei onnistunu ei :D Ja nyt lisäilen tänne jo kuvia, eli se siitä palstailutauosta :D

Tuossapa ihmeteltävää, tollasen testin tein noin kp 34 (kp 28 alkoi nämä ns. "menkat" 5 päivää normaalia aiemmin), siitä pari päivää testit oli ihan puhtaita negoja. Testi se Davidin joku herkkä yms., näistä täytyy pysyä vastaisuudessa erossa! Tuo on nyt kuitenkin unohdettu ja siirrytty jo seuraavaan kiertoon. Testejä alko mennä siihen malliin, että pakko oli jo lopettaa!



Mukavaa viikonloppua kaikille! Nauttikaa auringosta ja yrittäkää unohtaa tämä pikkukakkosen vääntäminen :cool: Helppoa. :whistle:
 
Voi Nöhvi!! :hug: Nautihan lomasta edes ja kohti uutta kiertoa.

Täällä taistellaan oireettomuuden kanssa ja siitä johtuvien pelkojen...Mutta eihän tässä auta, kun olla vaan...

Plussatuulosia naiset!!!+++++++++++++:whistle: ja ihanaa kesäviikonloppua

diiseli 5+1
 
Uuteen kiertoon joutuneille Tsemppihalit :hug:

diiselikissa
Varmasti oireettomuus lisää pelkoa, voin
vaan kuvitella. Toivotellaan sinulle siis pahoinvointia
ja kaikkea muuta tuollaista mukavaa :D Ja tietenkin hyviä uutisia sitten ultrasta,
täällä pidellään peukkuja että kaikki menee hyvin :heart:

Aura08 Ohhoh, ihan selkeästi on väriä ollut testissä. Kertonee siis
että jotain kiinnittymishommaa tapahtui? Tähän kiertoon sitten vahvistuvaa viivaa
sinulle :)

Salliina85
Mitä greippimehua juot? Tutkiskelitko asiaa, onko eri merkeissä eroja "toimivuuden" kannalta? Itsekkin se on kaiketi tuo poppaskonsti otettava seuraavassa kierrossa käyttöön.

Nöhvi
Voi paskapaska, harmittaa hirmuisesti sinun puolesta :mad: Koeta kuitenkin nautiskella lomasta :hug:

Minua ihan oikeasti vähän jännittää, eikä voi mitään että toiveet on jotenkin (taas) korkealla. Tissit on olleet omituisen ja häiritsevän painavan tuntuiset jo dpo4:sta eteenpäin ihan tähän päivään. Ainut mikä laskee jalkoja takaisin maanpinnalle, on tänään kuvioihin ilmestyneet maha-ja selkäjuilimiset, jotka kyllä aina ovat enteilleet menkkoja. Mukamas pientä pahaa oloakin on välillä ollut, mutta ilmeisesti osaan sen kuvitella itselleni.

Tänään olisi dpo11, kuukautiskalenteri ennustaa menkkojen alkavan ma,ti tai ke. Kauheasti tekisi jo mieli testailla, mutta turhaahan se luultavammin taas on. Joten pitäisi varmaan odotella tuonne loppuviikolle ja suunnitella sitten uudestaan jos aihetta olisikin.

Hirmukovat plussatuulet puhaltelen kaikille :whistle: :whistle: :whistle:
 
**********Sunnuntai 27.5.2012*********






Mukana:


alley..............tyttö10/09................kp3/?...................yk1
Ruttunaama......poika 06/04.............kp4/24..................yk25
Suikkis..................tyttö12/09.........kp4/23-29.............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp5/25-26.............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp7/31..................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp7/31-64.............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10................kp8/33.................yk5
Salliina...............poika10/11..............kp8/32.................yk2
Hjannah..............poika 7/11..............kp9/30-34............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp11/28................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp11/26-28............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10..............kp11/27-35............yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11................kp14/29.................yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp15/28-36............yk14
MeaMinnis........poika 01/08..............kp16/28.................yk9
MyDream..........poika 06/11.............kp19/30.................yk6
bambina........................................kp20/27.................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp21/26-32............yk11
mama07..... .........tyttö 07...............kp21/28................yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp23/24-?..............yk1
nanakuu................tyttö..................kp25/28-34............yk4
Aura08...................12/08................kp25/31-33............yk5
Meliah...........................................kp26/25-29............yk9
kurasaapas.........poika02/11.............kp30/?...................yk1
tiipula..............tyttö 05/11..............kp32/29-49............yk3
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp38/30-35............yk6
NiQ..........................07/11............ kp53/32.................yk3
mineea..............tyttö 02/10.............kp?.......................yk?
Nannamamma..... poika 10/11............kp?.......................yk?

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84


Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhville ensinnä lohtuhalaus ja voimia:hug: Oisin niin toivonu että sun ei ois tarvinnu liittyä meihin kymmenlukuisiin. Alkaakin huolestuttavasti kasvaa se joukko :(

Tulin vaan marisemaan tämän oviksen kanssa.. ollaan oltu meidän mittapuulla ahkeria ja talleteltu viimeiset kolme päivää kerran päivässä. Mutta koska digi oli tänäänkin + ja viivatestissä vahvemmat viivat, niin tuntuu melkein pakolta yrittää tänäänkin. Tiedän jo valmiiks että melkoista pakkopullaa..mutta muuten soimaan itseäni jos tämä oliskin ollut se tärkein päivä. Onko teillä muilla samaista ongelmaa? :eek: Tiiän että siittiöt elää monta päivää, mutta sain kauheet traumat siitä dokumentista missä oli kohdunsuulla? joku limaklöntti mistä ne ei päässy eteenpäin ennenkun se otollinen aika oli. Pitäis varmaan vaan rauhottua ja mennä nukkumaan, mutta en pysty!!
 
Tiipula, odotellaan :)

Aura08, mulla kävi mun "palstatauon" kanssa samalla tavalla ;)

diiselikissa, mä oon niin onnellinen sun puolesta! :heart: Just yhdellä läheisellä oli kanssa oireettomuutta tuonne viikoille 6+0 ja sitten tuli pahoinvoinnit jne... ;)

meliah, maltatpa hienosti, jos jaksat odotella testaamista loppuviikkoon!! :O Mä niin toivon sulle plussaa :heart: Nuo tissituntemukset on hyvä merkki! En mä mitään tutkinut etukäteen, ostin ekaa greippimehua, jonka löysin :D Se oli Rybb&Decker (vai miten se kirjotetaan??) ja nyt kun kävin toisen purkin hakemassa, niin tuo mehu oli loppu ja ostin sitten sellasta verigreippimehua, merkki oli vissiin granini :) Saa nähä onko näistä mitään hyötyä...

Omppuf, meillä ei kyllä ole tuollasta pakkopullaa seksi, mutta helposti voi sattua se "tauko" kun ei miestä/mua huvita, just sinne oviksen paikkeille. No, mua yleensä sillo kyl huvittaa :p Mut siis mies ei ala harrastamaan seksiä kalenterin kanssa, näin on sanonu. Sanoi, että lapsi tulee jos tulee. Viime aikoina tosin on ollu tässä vähintää kerran päivässä menkkojen jälkeen :LOL: Voi sitten olla, että just tahti hidastuu ennen ovista... Plaah.

ON: kp8. Vielä joku viikko ovikseen. Sitä odotellessa...
 
Tervehdys sannuli omppuf meliah ja meaminnis

TUlin kurkkaamaan teiän kuulumisia ja onnittelemaan diiselikissaa :)
Meillä on asiat menneet huonompaan suuntaan ja kierrot sekoilevat 11-37 päivän välillä :( ihan karseeta.Lisäks tullu outoja kipuja joten lääkäriin käy tie ensi viikolla. Ei voi olla normaalia että menkat tulee jopa kahen viikon välein. Pelkään että mulla on joku myooma tuolla joka vaikeuttaa kaikkea ja aiheuttaa näitä ihme oireita, mut onneks se selvineen parin päivän päästä :)

omppuf onnea oviksesta ja peukutuksia että tää olis just se onnistumis kierto :))

meliah toivotaan että saat sen plussan testiin muutaman päivän päästä :)

sannuli85 ole onnellinen tuollasesta miehestä kuka jaksaa seksiä noin usein :) ei meillä onnistus joka päivä mitenkään, en sais millään pakotettuakaan joka päivä miestä touhuihin.

meaminnis isosti tsemppiä koitokseen!! :)

Mä jään odottelemaan ensiviikkoa ja sitä pelottavaa lääkäriä :)
 
Salliina: Hullun ahkeria ootte ollu! :D Meinaa tää välillä mennä vähän pakkopullaksi kun kuukaudesta ja vuodesta toiseen pitää tahkota, mutta mitään ei tapahdu. Taispa se meillä olla välillä tälleen kun esikkoakin yritettiin. Mut tosi hyvä jos pystytte pitämään yrityksen ihan tjottailumeiningillä :)
Taikamaailma: Harmi että teilläkin nuo kierrot mitä sattuu :( Hullua kun 11 päivää vaan :eek: Toivottavasti lääkärit nyt ottaa ongelmat hoitaakseen heti! Palailetko sitten listoille asti? :) Tsemppiä jokatapauksessa lääkäriin! Muistahhan tehä kysymyslistaa ettei mitään unohdu kysyä :)

(.) Pikkusen rauhoittunut jo. Kipuilutkin pikkuhiljaa vähentyny, jospa sieltä jotain olisi irronnut. Näkeehän sen sitten verikokeen tuloksista kp 23 jälkeen. Toivon ettei sitä puhelua sieltä lääkäristä tuliskaan ja hommat rupeis toimimaan. :)

Hei ja kaikki me jotka ollaan ainakin joulukuusta asti roikuttu täällä (jotkut on varmaan ollu kauemminkin, mut mä liityin vasta sillon) kuukaudesta toiseen , nyt kesäkuun plussauspinossa olis tilaa ;) Eiköhän tyhjennetä tää palsta! vihdoin!
 
Pikainen omanapainen päivitys: Juuri alkoi vuoto, eli huomenna kp 1 ja yk10
Oikeastaan ei edes vituta, sillä tiesinhän minä kaiken toiveilun päältäkin että tää on edessä taas.
Nyt plussailkaa ihanaiset ahkerasti!
 
Ihan ekana Nöhville voimahalit!!!! :hug: :hug:

Aura: kuulostaapa mielenkiintoselta tapaukselta tuo sun testijuttu! kyllä siinä tosiaan jotain raskauteen liittyvää on ollut, koska noin selkeesti näkyy! mutta tosiaan toivotaan selkeämpiä testituloksia tässä kierrossa! :)

salliina: te ootte kyllä hirmuahkeria makkarin puolella, etenkin noin pienen lapsen vanhempina! :O :D hattua nostan! meillä kyllä ei olla noin aktiivisia...vaikka haluja oliskin (mitä ei noin aktiiviseen seksielämään ehkä edes ole :LOL: ) niin aikaa ei sitäkään vähää. mutta jollain tavalla lapsi ollaan saatu aikaseks niin eiköhän se toinen tehdä suht samalla tavalla... ;) no juu, vitsi vitsinä, kyllä meilläkin tapahtuu, mutta hyyyyyviiiiin ailahtelevalla tahdilla!

diiselikissa: minä olin oireeton koko raskauden ajan. ainoo, mistä arvasi, oli kasvava maha! :D

omppuf: kyllä! tavoitteena kesän aikana kaikki plussaavat!!! :heart:

meliah: :( olin niiiiiin varma sun plussasta! tsemppihalit :hug: ja pää pystyssä eteenpäin!!!! :heart:

ON: dpo"jotain". en ole yhtään laskenut, oliskohan oviksesta sit se viikko? mutta sen takia en ole välittänyt asiasta, koska olen ihan varma, että tämä kierto ei ollut tärppikierto. tänään olen onnistunut kuvittelemaan itselleni jotain tissituntemuksia, mutta tarkemmin kun aloin ajatella, niin niitä tulee (jostain kumman syystä!!!!) aina sillon kun olen ollut viihteellä...joten se siitäkin sitten. viikon päästä alkavia menkkoja odotellessa...
 
**********Maanantai 28.5.2012*********






Mukana:


Meliah...........................................kp1/25-29............yk10
alley..............tyttö10/09................kp4/?...................yk1
Ruttunaama......poika 06/04.............kp5/24..................yk25
Suikkis..................tyttö12/09.........kp5/23-29.............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp6/25-26.............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp8/31..................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp8/31-64.............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10................kp9/33.................yk5
Salliina...............poika10/11..............kp9/32.................yk2
Hjannah..............poika 7/11..............kp10/30-34............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp12/28................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp12/26-28............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10..............kp12/27-35............yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11................kp15/29.................yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp16/28-36............yk14
MeaMinnis........poika 01/08..............kp17/28.................yk9
MyDream..........poika 06/11.............kp20/30.................yk6
bambina........................................kp21/27.................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp22/26-32............yk11
mama07..... .........tyttö 07...............kp22/28................yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp24/24-?..............yk1
nanakuu................tyttö..................kp26/28-34............yk4
Aura08...................12/08................kp26/31-33............yk5
kurasaapas.........poika02/11.............kp31/?...................yk1
tiipula..............tyttö 05/11..............kp33/29-49............yk3
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp39/30-35............yk6
NiQ..........................07/11............ kp54/32.................yk3
mineea..............tyttö 02/10.............kp?.......................yk?
Nannamamma..... poika 10/11............kp?.......................yk?

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84


Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nopponen
Joo sellaisia uutisia että eilen täti sit saapui... nyt siis kp2/30-38 yk7. Ei silleensä harmita niin kamalasti ku jo sen negan tein ni tiesin et on tulossa... Mut nyt aloittamaan uutta työviikkoa, kesälomaan 5 viikkoa, huoh!
 
Hei vaan!

Täällä toivotaan kakkosta - yritystä ei kyllä varsinaisesti vielä ollut ja aluksi menkkojan pois jäätyä olin ihan varma, etten sitä plussaa edes halua, nyt kun on jo muutama testi takana, niin kyllä sittenkin :) Ja ennakko-oletuksestani huolimatta mies oli enemmän innoissaan mahdollisuudesta kuin minä :)

Täällä menossa kp 37/31. Tosin tädin kyläilyn ei kai vielä voi sanoa olleen säännöllistä, kun raskauden jälkeen vasta kahdet menkat olleet, vaikkakin kyllä samalla välillä kuin aikaisemminkin...

Tähän mennessä olen testannut Clearbluella 2 häviävää haamua, testiajalla ilmestyneet aivan selvät haamut, jotka myöskin kadonneet testi ajalla. toisesta oli jälkeen päin nähtävissä ohut plussaviiva, mutta kun ei ole saman paksuinen ja kauan testiajan jälkeen niin se mitään merkkaa. kp 33 testasin Predictorilla viivanpaikan...ei siinä mitään väriä ollut eli nega. Toinen Predictor odottelee kaapissa. Onko muille tuo Clearblue temppuillut?

Esikoinen näkyi haamuna testissä vasta viikko oletetusta menkkojen alkamispäivästä.

No siis pidemmittä puheitta liityn teihin kuumeilijoihin ainakin päiväksi tai pariksi - eiköhän sitten jo täti tule kylään tai plussa testiin :)

hiulu ja 9/11 poika yk -
 
Bambina Kiitos tsempityksistä :) Ohhoh, tuo on hienoa, kun
olet onnistunut olemaan laskematta dpo:ta. Tuollaiseen
sopivaan rentouteen kuuluisi se, että viikon päästä ihmettelet
kun menkkoja ei kuulukkaan ja sitten tulisi se paljon puhuttu Hups :D
Ja sinulle minä nyt toivon sitä Hupsia :heart:

Omppuf Eiks oo älytöntä miten kauan me ollaan jo täällä pyöritty :O Just
yksi päivä tossa minäkin katselin, että luvattoman isoja yk-lukuja rupeaa aika monilla kertymään, ja monet meistä olemme tosiaan täällä hengailtu pitkälti viime vuodesta saakka. "Kaikki" täällä tuntuu plussaavan yk1-5... ( Välillä oon kyllä heittäytynyt salaa mielessäni marttyyriksi, kun joku juuri sekunti sitten mukaan
ilmoittautunut plussaa heti. Silloin mielessä pyörii ohittelut ja etuilut. Ja juu juu, kyllähän mää tiedän että mitään vuoronumeroita ei tässä hommassa jaeta, mutta hetkellisesti olen välillä typerän lapsellinen :headwall: Onneksi tuo on aina ohimenevää ja nuo ajatuspierut aina naurattaa kohta ja tulen taas järkiini :LOL: )
Toivottavasti sinulla rupeaa tää homma nyt rokkaamaan ja seuraavat ultrat ovat sitten "tiedät kyllä mitä" ;) :heart: Minä pidän sormet ja varpaat ristissä :popcorn:


Taikamaailma Moikkis ja kiva kuulla sinusta :wave: Kun näin nimimerkkisi toivoin että tulet ilmoittamaan hyviä uutisia. Hölmöä, että kiertosi on noin ruennut temppuilemaan :( Toivottavasti lääkäristä saat avun hetimmiten ja sitten saat kohta ilmoitella niitä hyviä kuulumisia :hug:

Salliina85 Minäkin taidan kipittää tänään greippimehuostoksille. Voidaan sitten vertailla limoja ja mehumerkkejä :LOL:


Mutta tosiaan niinkuin Omppuf kirjoitti; kesäkuulla olisi tilaa, sinne siis hop kaikki yhdes koos! :)
 

Yhteistyössä