40+ so what? (vol. 2)

Tulin kurkkaamaan, joskojoitain testaustuloksia jo olisi näytillä??TestausOnnea siis edelleenkin! :heart:

Kiitos nillanilla! :heart: :flower:

Täällä myös nurmikko kuurassa ja pakkasta jopa;=), ja aurinko paistaa ihanasti! B)



Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Huomenia! Valitettavasti joudun liittymään muiden epäonnisten hoitolaisten ketjuun. Aamulla tein testin ja ihan puhdas nega se oli, ei edes mitään haamun isoäitiä näkyvissä.

En ole kovin pettynyt, kun osasin tätä jo odottaa. Negatestin jälkeen harrastettiin miehen kanssa yhdistettyä lohtu- ja krapulaseksiä (eilen bileissä kavereiden luona, en juonut paljon!) ja sekin vähän ilostutti oloa. Nyt sitten vain odottelen vuodon alkua. Tulevalla viikolla menen lääkärille sopimaan jatkoista. Joulun yli mennään kuitenkin varmaan luomuillen tai ehkä syön ne yhdet clomit, jotka tuolla kaapissa on varastossa. Mutta ei mitään Lugeja nyt minulle pariin kuukauteen, kiitos!

Parempaa lykkyä muille! Älkäämme mitenkään menettäkö toivorikkauttamme, ihmeitä tapahtuu tässä maailmassa joka päivä!

 
Pahoitteluni kaikille neganneille! Onpa kurja juttu, että ketään ei onnistanut.

Matsalu Meidän hoidot olivat siinä. VL:ssa oltiin samaa mieltä, että meidän ei kannata hoitoja jatkaa. Tietenkin he hoidot tekisivät, jos niin haluaisimme, mutta eivät he sitä suosittele ts. rahan hukkaamista meiltä. VL:sta todettiin, että meillä on ihan yhtä hyvät (tai huonot) mahkut onnistua luomusti kuin hoidoillakin (koska 2 kertaa olen luomusti raskaaksi tullut ja toisaalta taas esim. ivf:ssä olen huono munimaan). Nyt ollaan siis omillamme ja mennään luomusti jatkossa. Mies jaksaa olla edelleen aika positiivinen ja uskoo, että kyllä se vielä tärppää, mutta itse en ole niin optimistinen. Olisi mulla parin kierron clomit kaapissa, mutta luulen, että ne jäävät käyttämättä. Mä oon jotenkin tosi kyllästynyt, kaiken tän hoitorumban jälkeen, esittelemään römpsääni enää yhdellekään ulkopuoliselle ihmiselle. Clomien käyttö edellyttäisi sen, että pitäisi mennä kontrolliultraan.
 
pyrstötähti
:flower: lohtukukkasia hoidot eivät tällä kertaa tuottaneet tulosta mutta kuten päikki totesi lääkärinsä sanoneen yhtä hyvät ne mahikset luomuillenkin on, yrityskeroja on runsain mitoin ja kaikenkukkuraksi ilmaista kyytiä ja ihanaa ajanvietettä luomuillen lemmiskellessä ajatella että tää se kerta on ehkä tai sitten se seuraava.

Minä asun vielä ylempänä kuin lapsellinen mutta samat kelit meillä on kun välimatkaa on alle 100 km joten lunta maassa mutta sen verran on plussaa että liukkaat on kelit. Ja kyllä liukkaat kelit on taas itselläkin kp12 ja karsee tykytys vanhalla rouvalla. Onneksi tuota erotiikkaa piisaa vaikkei munasolut olekaan enää niin priimaa. Nimittäin jos ne olisivat edes jonkun vuoden nuoremmat niin tämä ilonpito olisikin tylysti päättynyt vauvan tissitykseksi, sehän on kuitenkin jo nähty mitä beibit saa aikaan, kyllä siinä peittojen heilutus kummasti harvenee ihan kaikilla, hoivahormoni kun pakkaa rinnat maitoa täyteen ja luonto ohjaa vauvan tarpeista huolehtimaan.

Vauvoja on taas onneksi tänä vkl:na suorastaan vilissyt, on ollut sylitettäviä ja saanut nuuhkia untuvatukkia ja syöttääkin pullosta ja piimävaippoihin kurkittu. Ja pahin vauvakuumeeni on tosiaan nyt laantunut, luonnostaan olen hellittämässä ja hyväksymässä että aikani meni ja onneksi käytin sen silloin kun ikäni oli oikea ja eräänä päivänä tulen mummoksikin. Vielä vuosi sitten kun pidin vauvaa sylissäni oikein muistan sen pakahduttavan toiveeni saada vielä kerran kokea tuo tunne mutta nyt sitä ei enää tullut, tosin kun ovisaika on käynnissä ja vauva yritti hamuta puseronrintamusta hetkeksi tuli tisseihin kuin hulvahdus joka tulee ennenkuin paita kastuu. Mutta sehän onkin joku automaattirefleksi varsinkin tällaisella entisellä lypsykoneella joka luovutti pahimpina aikoinaan parikin litraa äidinmaitoa päivässä ja imetinkin lapsia liian kauan reilusti toiselle vuodelle kaikkia, nykytietämyksen mukaan siitä eikyllä lapselle mitään terveydellistä hyötyä olekaan.

Ihanaa kun joulun odotus on käsillä ja saadaan valo pimeyteen,olen joulunlapsi oikeesti ja rakastan sitä höösäystä. Ja joululomaa tietysti.

Jotenkin tuntuu että meidän pino vetää nyt vähän henkeä ja kohtahan eka pinovauvakin syntyy torpeedolle. Toivotaan että kaikki ruusunnuppusemme saavat kasvaa terveinä laskettuun aikaansa saakka. Käydään kirjoittelemassa joulukiireittenki aikana tuntojamme, jos vauvakuume onkin välillä sivuraiteella tai resiinan kyytissä niin vaivaahan meitä kaikkia kuitenkin elämänkuume ja jokainen päivä, surureunainenkin, on lahja joka ei tule enää takaisin. Kuumeilemalla aina vain sitä seuraavaa kiertoa livahtaa joskus aimo annos päiviä sivu suun ja sehän ei ole elämäntarkoitus. Elämän tarkotushan on ikävän karkotus joten siskot iloisesti peitto heilumaan ja katseet kohti kaikkea sitä hyvää jota elämä tarjoilee joka ikinen kierron päivä, plussalla tai ilman!

Hyvää tulevaa työviikkoa ja pysytellään luotavaisella mielellä, kyllä se elämä meitä kantaa, tv pt
 
............niin se sitten aloi marraskuu ja joulua odotellaan ( :LOL: ainakin nuo lapset sitä jo kovasti joulua tuntuvat miettivän).

No, eilen sitten yksi teineistäni vanheni vuodella ja hän tuumasi jotta kaupatkin ovat hänen kunniakseen kiinni :heart: Niin et näyttää tuo kyseinen neiti osaavan tuon positiivisen ajattelun sittenkin. Juu ja onhan hän nyt ollut viikon työssäoppimisessa pienten lapsukaisten (lähes saman ikäisten kuin tuo meidän kuopus) parissa ja hyvin tuntuu viihtyneen. :D
Samoin olen itsekin hyvin viihtynyt työssäoppimassa, kun 1-2 luokkalaisten kanssa on saanut puuhastella > he kun ovat niin ihanalla tavalla uteliaita, mutta kuitenkin omasta mielestään osaavat lähes mitä vain. ;)

Mut juu vaik tuo opinto puolella hyvin on asiat niin samaa ei sitten voikaan todeta kammari-touhuista. On meinaan jälleen hiljaisuus kammariimme aseunut asumaan vaikka tuossa alku kierrosta tuntui säpinää, rakkautta ja läheisyyttä löytyvän. :/
Niin kaikki tuo smmui kuin seinä olisi väliimme rakennettu, kun nuo isommat lapsoset palasivat isältään syysloman vietosta. :eek: Joten ei taida nyt sitten olla kaakonkulmilla mitään jännäilyn aihetta loppukierrosta. Sillä nuo meitin hempeilyt kun osuivat lian aikaiseen jotta niillä olis jotain hedelmällisyyden takeita. :(
Ja toisaalt täs hiukan olen tätä omaa oloani kummastellut, kun tuntuu olevan sellainen pieni ilmapallo jatkuvasti tuol alamasul > enkä tiedä et ainakaan ravinnosta se johtuisi. :headwall: :headwall: :headwall:
Tosin kyl tuos alku kierrost käytin yhtä homeopaattista tuotetta jolla on vaikutuksia hormonituotantoon, niin et saattaapi siinä syy löytyä ilmapallo-olooni. :whistle:

Mut, mut nyt hyviä illan jatkoja toivottelen ja lähden pannarin tekoon, kun sellaisen eilen tulin luvanneeksi tuolle jälkikasvulle tehdä.
Lievin uunia siis hyödynnän, kun oli se lammitettävä ettei pääse kylmyys tuolta ulkoota sisälle päin.

-touhis-
 
Lohtuhali kaikille meidän hoitolaisille, kyllä tästä vielä noustaan. Huomenna on uusi aamu ja uusi viikko uusine toiveineen :heart:


Minä näin ja tunsin viime yönä tuon mitä pyrstis kuvailee. Unessa se on minullekin mahdollista... :'(
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Nuusku (43)...............kp2/28................?................4.
Päikki (40).................kp3/27................y1,5v.........2.
Minni-07 (44) ............kp9/28................yk4...........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp12/28..............yk7...........4./1.yhteinen
Taikakuu (40).............kp17/27-32........?................2./1.yhteinen
touhu tenava (45)......kp18/27-30........y3v............6.
mimmimamma (46)....kp19/27..............y6v...........4.
Plättä (44)..................kp20/28-30........?................7.
velmuliina74 (34)......kp20/24-26........yk2........... 6./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp21/25-43........?................1.yhteinen
AinoEmilia (44)..........kp22/31-34........?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)..............kp23/24-25..(Ins 17.10.).?..1.
haave3 (39)...............kp24/28..............?................3.
liiza (42).....................kp27/28.............yk5.............4.
kenzie64 (43)............kp28/30..............yk2............4.
Riikkaliisa (40)..........kp29/28-29........?................4.
äippä67 (41)..............kp31/26-39........y1,5v........2.
Pennanen (41)............kp40/29-32........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp40/28-39........?................5.

tirulii (40) PAS 20.10 (pp13)..............kp?.. yk?..1./1.yhteinen
nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp2/ 28-30.....yk?........1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat poikki..kp4/29-31..PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, taukolaiset, "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Höpisijä (42)...............kp84/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp105/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp158/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color] Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]




YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Pitkästä aikaa!
Ja ensimmäiseksi iso halaus ja sydän lämpöiset onnittelut Pikkumyylle plussauksen johdosta! Aivan mahtavaa!!! :heart:
Itse otin aivan tietoisen tauon tähän vauva kuumeiluun. Jotenkin piti vain nollata tilanne ja koettaa olla ajattelematta joka päivä tätä asiaa.
Kp on tällä hetkellä 11. GlomHexalia meni nyt se kolmas kerta menneillään olevassa kierrossa. Saaneeko enempää ottaakaan? Miten monta kiertoa sitä saa ottaa perä kanaa, onko tietoa tai kokemusta?
Välillä ihan luovutus fiilis koko hommaa kohtaan. Mut saas nyt sit nähdä. Rapistelu aikahan tässä ois taas kohta edessä... :p
 
...ettei hoitoplussia nyt tullut! Kovasti toivoin minäkin onnistumisia! Lapsellisen kirjoitus liikutti syvästi ja muutenkin olet ollut mielessä. Sinun ihme vaatii vielä hieman enemmän ja toivon niin, että jonkinlainen apu löytyisi! Kaikille tsemppiä ja voimaa seuraaviin yrityksiin!

Minulta katosi pitkä kirjoitukseni jälleen bittiavaruuteen, joten hieman tyngäksi jää tämä viestini. Pikkumyylle edelleen onnea odotukseen ja pahoinvoinnista huolimatta vaikutat ihailtavan energiseltä!

Pyrstis kirjoitti taas hienosti ja filosofisesti vauvakuumeesta. Palsta täyttää hyvin tarkoituksensa, jos täällä voi pohtia vauvakuumettaan monelta kantilta. Itsekin olen mielessäni pohtinut asiaa ja vaikka mieheni kovasti kuumeilee niin emme aktiivisesti yritä nyt. Minulla ei ole mitään oireita ja lopetin lugejenkin syömisen. Todellakin kyllä raskaus itsellenikin on sen verran poikkeava olotila, ettei testejäkään tarvitse negan toteamiseen.
Minä olen aivan uskomattoman kiitollinen meidän pienestä ihmeestä ja minulle kyllä hänkin riittäisi. Mies on kyllä äärettömän vauvakuumeinen...miten muuten miehet puuttuvat tältä palstalta lähes täysin! Olisi aivan ihanaa lukea (vauvakuumeisten) miestenkin mietteitä ja kirjoituksia täällä. Meillä roolit ovat muutenkin kai perinteisestä poikkeavat. Mies on koti-isänä koko vanhempainvapaan ja kuumeilee ja minun täytyy olla "järjen ääni" ja miettiä olisiko meillä vielä rahkeita, ihan taloudellisiakin....

Hurjasti onnea seuraaviin kiertoihin ja todellakin taukokin tekee varmasti hyvää. Elämässä on niin paljon muutakin ja Matsalun lohtu kuulosti hyvältä! Ja todellakin vauvaperheessä ainakin meillä kyllä parisuhdeaika on aika vähissä.....

Ihanaa, että lunta on jo jossain päissä maata! Minä olen höpsönä ostanut viime kesänä kirpparilta Mitjalle jo sukset ja luistimet, mutta vielä saa odottaa muutaman vuoden ennen kuin pääsemme kiekkoilemaan.... Odotan kovasti Mitjan ensimmäistä joulua ja ensimmäistä kertaa, kun poika näkee lunta. Toivottavasti tänä talvena tulisi tänne eteläänkin vähän....
 
Uuden viikon alkua kaikille!

Päikki, ihan samaa on sanottu meillekin, eli että luomusti ihan yhtä hyvät mahdollisuudet kuin hoidoillakin. Kunhan nyt edes yksi icsi päästäisiin tekemään, sitten jo varmaan voisi antaa periksi. Itse vain odotan koko ajan sitä vapauttavaa tunnetta, että nyt on tehty kaikki mitä on voitu ja saadaan luovuttaa. Ja jatkaa elämää. Mutta sinulla on tuota ikää niin vähän, että luomuraskauteen on ihan tilastojenkin valossa mahdollisuuksia vaikka kuinka, varsinkin kun raskauksia on jo takanakin.

Kenzie, kyllä meilläkin mies toivoo lasta ainakin yhtä paljon kuin minä, jos ei enemmänkin. Osallistuu kaikkiin hoitojen vaiheisiin ja olisi jäämässä hoitovapaalle, jos vauva saataisiin. Ja on toiveikas. Mutta silti hän ei kyllä harrasta kuumeilua pääelinkeinonaan niinkuin minä. Tuskin itse ryhtyisi kirjoittelemaan, vaikka välillä käykin vähän olan yli lukemassa näitä meidän juttujamme.

Lapsellinen, niin se on kuin Kenzie sanoi: raskauden alkaminen olisi monelle meistä todellinen ihme ja kovin isoa eroa ei ole siinä, onko ihmeen otsikoksi lätkäisty 1% vai 5%. Ihmeitä ne olisivat - mutta ihmeitä sattuu.

Mikäs on Tiruliin ja Nillanillan tilanne nyt?

Oma mieli on edelleen aika hyvä. Minä aina piristyn, kun tulee synkkä syksy ja pimeää ja kylmää. Saa oikein luvan perästä olla kotona ja polttaa kynttilää ja silitellä miestään.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

kenzie64 (43)............kp1/28-29..........yk3............4.
Nuusku (43)...............kp3/28................?................4.
Päikki (40).................kp4/27................y1,5v.........2.
Minni-07 (44) ............kp10/28..............yk4...........2./1.yhteinen
Kirsikka68 (40)..........kp12/28-39........?................5.
pyrstötähti (47)..........kp13/28..............yk7...........4./1.yhteinen
Taikakuu (40).............kp18/27-32........?................2./1.yhteinen
touhu tenava (45)......kp19/27-30........y3v............6.
mimmimamma (46)....kp20/27..............y6v...........4.
Plättä (44)..................kp21/28-30........?................7.
velmuliina74 (34)......kp21/24-26........yk2........... 6./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp22/25-43........?................1.yhteinen
AinoEmilia (44)..........kp23/31-34........?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)..............kp24/24-25..(Ins 17.10.).?..1.
haave3 (39)...............kp25/28..............?................3.
liiza (42).....................kp28/28.............yk5.............4.
Riikkaliisa (40)..........kp30/28-29........?................4.
äippä67 (41)..............kp32/26-39........y1,5v........2.
Pennanen (41)............kp41/29-32........y0,5v........2.


tirulii (40) PAS 20.10 (pp14)..............kp?.. yk?..1./1.yhteinen
nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp3/ 28-30.....yk?........1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat poikki..kp5/29-31..PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, taukolaiset, "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Höpisijä (42)...............kp85/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp106/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp159/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color] Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]




YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
pyrstötähti
Aamulla ajattelin että nyt on joku tauti päällä kun oli niin oksettava olo ja mittasin lämmöt ja yli 36,8 siinä sitten arvoin että onko joku mahaflunssa tulossa ja katsoin lapsellisen päivityksen että kp13 no oli mulla viime kevään testereistä vielä yks jälellä löyty kaapin alta siivotessani ja pieni kastautus ja ensin tuli oma viiva ja sitten valju control. Joten hormonia taitaa olla liiankin kanssa, koko alakerta on taas ihan tulessa ja turvoksissa melkein tiedän miltä tuntuu hiehosta kun se odottelee seminologin kumisaappaitten lotinaa navetassa. En tiedä onko se hyvä vai huono merkki mutta varmasti ainakin merkki siitä että kovilla kierroksilla on kohta 48 vuotiaan kanan koneisto kun se näitä muniksia kypsyttää.

Ja nyt se oli oikeesti viimeinen ovistesti mikä mulla on joten taltioitakoon se tänne historiallisesti kirjoihin ja kansiin. Tää oli nyt kuitenkin tässä ja tällä sitä mennään.

Iloista päivää ja voikaa hyvin kyllä ihmeisiin pitää uskoa ja ihan sama onko mahikset 1-10% se on jossakin muutenkin säädetty mikä meidän kunkin kohtalomme on. Halauksin, pyrstis

:LOL: :LOL:
 
Riikkaliisaaa! Testituloksia... :wave:
Tosin Riikkis oli näköjään kirjoittanut, että jos tätiä ei näy viimeistään maanantaina, niin sitten testaa...

Pyrstiksellä varmaan tärppää nyt kun meni sanomaan, että on hellittämässä koko vauvakuumeilusta. :whistle:
 
Mukavaa viikonalkua kaikille!



Matsalu,Nuusku ja päikki :hug: :hug: :hug:

touhu tenava onnittelut teinille! Minulla neiti 15v.Jokos teidän teini 15v täytti? Meillä neiti oli työssäoppimassa Rovaniemen Kaupunginteatterissa asti.Noin 8h junamatka yhteen suuntaan.

pyrstötähti onnea oviksesta! :heart:

Täällä ovis ohitettu..Pupuilua oli kp3,kp5,kp13 ja kp15.Ovista tikuttelin koko viikon ajan.Tummimmat viivat sattui kp14 ja kp15.Kp15 tikuttelin noin klo10 maissa oli tummat viivat ja pupuiltiin iltapäivällä ja lauantaina oli ovistesti nega ja lämmöt 37,0. ;)

Mukavaa päivänjatkoa kaikille! :wave:
 
:hug: kaikilletädin yllättämille ja negan testanneille.
Jahas pyrstis räpsäytti viikon ekan plussan(ovis) kehiin,nyt sitten muut seuraa perässä ja toisenlaisilla plussilla :saint: .Ja mulla ja sellanen kutina et nyt ku pyrstis meinaa iskeä rukkaset naulaan vauvahaaveilta niin saakin jymy yllärin kohta itselleen :D .Ja toivoahan meillä kaikilla riittää.
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja toivotaan plussia lisää niin ovis kuin raskaustesteihin.
Itellä muutama päivä tädin viralliseen tulopäivään vielä,olo on kyllä sellanen että se perkele taas löytää tänkin oven.Mutta jää nyt sit nähtäväksi kuin täs kierrossa käy ja testeistä oon saanu itteni pidettyä irti
:D .Oireet pysyny samana ku viimeviikolla mutta mielikuvitus saattaa tehä kaikenlaista metkua :kieh: .
 
....ihanaa, että plussa tuli pinoon ovistestin muodossa! Minä tulin kurkkaamaan palstauutisia töini ohessa ja olin ensin varma, että Pyrstis esitteli ihan muuta plussatestiä! Olen kyllä addiktoitunut palstaan, mutta huomasin, että testailu ei sopinut minulle ollenkaan. Aloin aivan järjettömästi mittailla lämpöjäni....Ovistestit ovat kyllä hyödyllisiä meille sitten, kun aktivoidumme, ennen sellaisia ei tarvinnut ajatella, kun oli muutenkin niin aktiivista....
Minulla on kp 1 ja kierto ilmeisesti 28-29 päivää, olin viimeksi hieman väärin laskenut...Olen niin epäjärjestelmällinen, että ihan itseäkin varten on kätevä tulla täältä tarkistamaan missä mennään! Kiitokset Lapsellinen päivityksistäsi aina!
Mahdollisuuksista vielä....Eihän meidän mahdollisuuksiinkin monikaan uskonut, kun toistuvista keskenmenoista kärsin ja lääkäreiden asenne oli sellainen, että mitään ei ole tehtävissä. Muutama ystävä oli todella hämmästynyt, kun sitten onnistuimmekin. Eräs ystävä sanoi, että ei olisi ikinä voinut kuvitellakaan ,että jaksaisimme yrittää ja että vielä onnistuisimmekin. Minun tyttäreni näki keskenmenot läheltä ja aina rukoili, että lopettaisimme yrittämisen. Otin menetykset aika raskaasti. Lääkärit ovat minusta välillä liiankin pessimistisiä eivätkä meidän ikäisten kohdalla jaksa perehtyä välttämättä tarpeeksi asiaan, sellainen tunne minulla tuli. Palstan hienoimpia asioita on asioiden ja tiedon jakaminen ja täällä on tullut aivan mahtavia vinkkejä raskautumiseen.
Me jätämme seuraavan kierron väliin, mutta minäkin olen vauvakuumeisen mieheni rinnalla aivan yhtä innolla yrittämässä sitten syysvauvaa. Eilen kävimme hakemassa nyt sitä kuuluisaa vehnänalkioöljyä ja Bekostrongia. Kiitos Pikkumyy vinkeistä!
 
Pyrstötähti, onnea plussanneelle. Kylläpä olisi kiva vielä joskus itsekin liittää viestiin plussakuva. Pitäisiköhän minunkin ryhtyä ovulaation testaajaksi, niin voisivat mahdollisuudet parantua?

Oikeastaan olisi kyllä kiva tietää, että irtoaako minulta enää munasolua ylipäätään. Ovulaation testaaminen tuntuisi minusta siltä, niin kuin olisi oikein antautunut tälle kuumeilulle. Niin vahvaan yritykseen en enää halua ryhtyä. Kyllä tätä testailuhullutusta riittää, vaikka keskittyy pelkkään loppukiertoon.

Olen kovasti ajatellut niitä, joiden toiveet ovat taas tässä kierrossa valuneet hiekkaan. Paljon olisi ollut vauvaa varten rakkautta valmiina, mutta vielä saadaan epätiedossa odottaa, että koska toiveet toteutuvat vai toteutuvatko koskaan.

Hedelmällisyyden hiipuminen tuntuu kummalliselta. Se tapahtuu niin salakavalasti. Tavallaan sitä on ihan samassa kunnossa kuin pari vuotta sitten, mutta jokin merkittävä muutos on alavatsassa tapahtunut, kun enää ei tärppää. Aiemmin tulin aina parissa kuukaudessa raskaaksi, vaikka toki keskenmenojakin tapahtui. Pinossa on aika paljon puhuttu ikänäöstä. Kun mietin oman näköni nopeaa huononemista, niin ymmärrän munasolujeni rupsahtamista vähän paremmin. Siirryin kaksitehoisten käyttäjäksi jo pari vuotta sitten. Mikä ihme se sitten on, jos raskaaksi tuleminen ei enää onnistu.

Olen muuten alkanut tehdä hyvää itselleni: käyn torstaisin uimassa kilometrin ja sunnuntaisin jumpassa.
 

Yhteistyössä