40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heipsut täältäkin kaikille

Ja etenkin onnea tuhannesti raskautuneille!!! Tarratkoon pieniäiset lujasti ja pysyvästi kiinni.

Itse olen enää hyvin skeptinen oman raskautumisen suhteen, mutta kylläpä vaan eilen(sunnuntaina)otti koville ovis tuntemukset ja se ettei sitä kertakaikkiaan päässyt tässä kierrossa ollenkaan touhuilemaan otolliseen aikaan...yö vuorot...tänään(eilen) kyllä tykättiin päivällä toisistamme ja ihanaahan se on aina, mutta eipä se enää tähän kiertoon kerinny...noh..ens kierrossa uudet tuulet ja clomit taidan ottaa kehiin...

Kaikille plussavia tuulia ja onnenkantamoisia!!! Ja aurinko päiviä:)
 
Ottis
Huomenta! Toista saikkulipäivää tässä aloittelen, mutt päätin sentäs nousta sängystä ihmisten ajoissa, ettei menee makaamiseksi koko päivä. Pitkähän tästä totisesti tulee näin, mutt ei voi mitään :(. Meillähän kävi silleesti ton pupuilun kanssa, ett ensinnäkin toissailtana miehelle asiasta vinkkasin. Hän ei eilen illalla kuitenkaan ihmisten ajoissa asialle mitään tehnyt vaan lähti mm. käymään kotipaikallaan huoltamassa mm. ruohonleikkuria ja silleen. Meinas ottaa kupoliin, mutt päätin olla vetämättä hernettä nenään. Mies meni sit poikkeuksellisen aikaisin nukkumaankin ja mielessä käväs ett pitäisköhän ängetä sänkyyn, vaan taas luovuin ajatuksesta. Ei vaan tuntunut siltä. No, alkuyön lueskelin ja sohvalla, mutt kipusin kuitenkin miehen viereen nukkumaan. Yskiä puksuttelin siihen malliin, ett olin jo sängystä poistua, etten miestä kokonaan herättäisi, kun tämä jo kahmi mua syliinsä ja änkesinpä kättänsäkin mun haaroväliini, vaan minä en lemmenleikkeihin syttynyt. Otin kätensä omaan käteeni ja vein sen turvallisemmalle alueelle. Taisinpa urista jotain, että kun hän on niin kuuma ja mä jo peittoakin laitoin väliin, etten polttaisi itteäni. Kun käsi vaelsi haaroväliin toisen kerran, nappasin sen jo rivakammin kiinni ja kuskasin turvallisemmille vesille uristen, että "Kun on jo muutenkin joka paikka tukossa ni ei tarvis tukkia sitä ainoata reikää mikä on auki" ja yritin jatkaa unia. Kolmannella kerralla sanoin jo ruman sanan ja sen jälkeen mies käänsikin kylkeään ja musta tuntu kurjalta. Tuntuu edelleen :( Ts. en oman tukkosen nenäni ja yskän vuoksi muistanut koko pupuilupakkoa ja siitä vähemmän viehkeästi kieltäydyinkin :ashamed:. Ihan ihteäni saan syyttää, ettei tässä kierrossa tulllu mistään mitään. Ja miestä tietty pikkasen siitä, ett olis voinut toimia alkuillasta eikä yöllä.

Mitä sit tohon Lilleriinan pohdiskeluun tulee seksin maistumisesta, niin mun täytyy tunnustaa, ett jos joskus aikoinaan (eikä montakaan vuotta sitten :)), musta oli kiva herätä varsinkin vkl-aamuisin, kun mies tykkäs heräillä rauhassa ja tapasi herätellä mut lemmenleikeillä. Ja muistanpa senkin kuinka se kirpas ku eka kerran tajusi, ett niitä lemmenleikkejä ei enää tule eikä ole ku mies rynni vapaa-aamuina kuin juosten sängystä ja omiin puuhiinsa. Ts. mä olen tykännyt aamulemmestäkin, mutt mun luontaiselle rytmilleni olisi luontevampaa lempiä illasta jolloin olen virkuimmillani. Sen kuitenkin oivalsin eilen, ett meillä aloitus lemmenleikkeihin on ns. viisaampaa jättää miehelle, sillä niin kauan tässä on takuttu, ett minä en oi-ke-as-ti-kaan o-saa enää pyytää piliä tai edes lähestyä miestä lemmekkäästi tai muuten vaan viekoitellen lempeä pyytäen. Musta on ts. tullut tosi tosikko ja asiallinen tuon suhteenkin eli vaan toteaisin miehelle, ett "nyt tarttis pupustella", heittäisin housut narikkaan ja toivoisin, ett koko juttu olis mahdollisimman pian ohi. Heti niinkuin musta olisi kuollut se osa, joka joskus on nauttinut seksistä. Enkä mä oikeastikaan edes hae omaa nautintoa, tuntuu etten osaa enää edes ajatella, ett joskus himosta voihkisin tai muuta.. Voi päh :(, tylsää!

Oivikki Mä testailin aikoinaan aamun toisesta pisusta, ja niinhän ainakin joidenkin testien ohjeissa neuvotaan, ett toisesta pisusta vasta pitäisi tehdä. Mitä ne sun testien ohjeet siitä sanoi? Peukuttelen, ett seuraavassa kierrossa sen oviksen bongaat =)!!

Bugsy Mahtavaa :heart:, ihanaa :heart:, upeeta :heart:! Vauvaliimaa ja tarrasukkia, ett pikkuinen nyt matkassa pysyisi. Uskon kyllä, ett km:n koettuaan ei enää hyvään onneensa uskoisi, mutt toivotaan ett viimeistään siinä vaiheessa, kun vauva syntyy, uskot, että se on totta :kiss:.

mur-mur Punaväriä sulle puhkun :whistle: testeihin :heart:!

Glearblue Voi hurja ja kurja! Olipa sulla kuulumiset :'(. Sitä, ett joku on sinkkuuntunut äkkiseltään, en oman kokemusmaailmani mukaan osaa maailmanloppuna pitää, mutt ett se vie samalla vauvahaaveet mennessään, se on julmaa :(. Mä varmaan olisin ton ukkokultani kurjimmillaan heittänyt hevonkuuseen, ellei pieni haave omasta pikkuisesta olisi kuitenkin sykkinyt takaraivossa. Olen siis hyvin hyvin pahoillani, ett elämä sua noin runnoo. Voimia, tsemppiä ja halauksia :heart::kiss:.
 
Onnea tuhannesti Bugsy. Pidän niin peukkuja että pikkuinen pysyisi tällä kertaa matkassa.

Plussatuulia taas kaikille puhaltelen.

ON: mun menkat oli tosi niukat vaikka odotin kunnon vesiputousta kuten esikon jälkeenkin. Kohta pitäis olla oviksen aika käsillä ja pääsee tikuttelemaan.
 
Bugsy Onnee hirveen paljon:kiss:Upee uutinen:heart:
Ottis kyllä se vaan niin on että jos ei nappaa rakastelu niin sitten ei nappaa. Siis eläpä syyttele itseäsi. :kiss:
Kävin tossa kampaamossa ja lähen pikaisesti virastossa käymään ja sitten töihin. poijaalla aivan kauhee kutina silmissä ton koivun takia ja ei allergialääke auta pätkääkään :( Ulkoilu nyt aika pannassa jos ei sada ja hellitä tuo siitepöly. Poika raukka :(
Palataan taas asiaan :)
 
Kiitokset kaikille huomioimisesta :wave:

On tämä niin ihmeellistä.

Glearblue olit katsellut tuota ikääni, niin voin kertoa, että huomenna täytän 42v. Huh, huh, kylläpä aika vierähtää. Ja pahoittelut sinkkuudesta, jos se ei ollut sinun oma valintasi.
Ja todellakin tämä olisi 9. lapsi. Ensimmäisen sain kun olin 17 vuotias ja siinä niitä lapsukaisia on sitten annettu. Meillä oli pitkään 5 lasta, ja sain tämän viidennen ollessani 30 vuotias vuonna 2000. Sitten menikin 7 vuotta ja kaksoset syntyivät kun olin 37, ja tämä pienin syntyi maaliskuussa 2011.

Olen kertoillut aikaisemminkin, että oma mummoni täytti 50 vuotta kuukauden päästä viimeisimmästä synnytyksestä. Ja serkkuni sai myös lapsen ollessaan 43v. ja hänellä kuitenkin oli tuo raskaus ja synnytys melkein kuin ensimmäinen, koska aikaisemmasta oli kulunut jo 20 vuotta:)

Lilleriina yritän ajatella positiivisesti, tai oikestaan olen ajattelematta asiaa, niin kuin se nyt onnistuisikin....

Oivikki ja Ottis ja Mur-mur ja pikkutirri ja Morticia ja Tattinen ihan liikuttunut olen huomiosta!

Nyt täytynee lähteä viemään kohta pyykkejä tuonne ihanaan ilmaan! Huomenna aamulla ajattelin vielä testailla, ihan varmuudeksi.



Muistakaa muut tulla perässä, eiköstä vain......
 
Aurinkoista, helteistä alkuiltaa:wave:

Kiva, kun on porukkaa käynyt jutustelemassa, mukavaa lukea kuulumisia!

Pikkutirri, voihan harmi, jos on tullut se luovuttajafiilis!Mutta toisaalta taas, koskaan ei voi tietää mitä saakaan, kun/jos lakkaa toivomasta/yrittämästä, ja elämä voi kuiteskin aina yllättää silloin, kun vähiten sitä odottaa! Teillä on ihana Lilja, jonka kanssa saatte vielä pitkään nauttia pienen ihmisen kanssa rinnalla kulkemisesta, ja sitten sun ihanat isot lapset, joten ei oo pöllömpää elämää sekään, eihän?:kiss:

Voi Ottis ; tylsää, jos taas teillä nyt väärin sanoin ja elein asioita annettu ymmärtää.. Tää on hassua, kun jos siellä on menny kivasti, niin tänne on muuttanut joku "peikko-perkele", ja nyt kun mä sain oman armaani takasin, niin sulle kävi noin..Höh!! Toivon totisesti, että sunkin siipan kivempi puoli muuttaa taas sun kammariin=)!
Ja voi kamaluus, toivotinko mä sulle peppuhoitoa pyllyhoidon sijaan..*nolottaa*:ashamed:! Mutta hoito ku hoito, ku sinne suuntaan ees menee..

Oivikki; jospa nyt tuliskin se kunnon ovis-kierto, ja pääsisit siirtoon ja saisitkin ihanan talvivaavin:heart:! Peukutuksia..

GlearBlue; voihan kurjuus, että noin tapahtui!! Tai enhän voi tietää, onko se sulle loppujen lopuksi kurjuus, vai uuden alku, joka tuokin paljon hyvää mukanaan, toivomme niin! Hauva-vauvasta paljon onnea=)!

*mur-mur*, siitä pannasta vielä..Kiitos, kun varoittelit, mutta tääkin oli käsittääkseni semmonen "yrtti-panta", ettei millään kauheilla myrkyillä kyllästetty..Noh, ainakin koira on edelleen hengissä ja ihan ok.. Oonkin nyt kovasti haastatellut tuttuja koira-ihmisiä, ja moni on sitä mieltä, että se jokin liuos?? , jota niskakarvoihin valutellaan, ois paras?! Toiset taas on sitä mieltä, että valkosipuli on ok??:O, ja jonkun mielestä se droppi tai panta pitäs hankkia eläinlääkäristä..Kyllähän taas saa stressin noinkin tavallisesta asiasta, että ota nyt noistakin selvää, mitä aion tolle Houdinille hankkia??

Mulle ei nyt kummosempia kuulu, se täti hyökki sitten vasta tänään tänne, jess!, on sentäs kierto ees 26 pvää! Ja ukkokin ois kovasti päiväkaffeseuraa kaipaillut..tottakai, just nyt, kun ei oikein onnaa..No muutaman päivän päästä saapi ollakin taas pannu kuumana:whistle:!

Nauttikaahan lämpimistä säistä, ja plussatuulosia kovasti+++

Lilleriina
 
Iltaa kaikille! Sori etten jaksa nyt kaikkee tänne kirjoitettua lueskella, mutta nyt alan taas aktiivisesti seuraamaan palstaa. Ihania olette kaikki! Onnea Bugsy:heart: Mulla on tässä ollut hiukan tiukkaa kun mummon hautajaiset on nyt käyty ja olo on ollu kun puulla päähän lyödyllä. nyt lienee se todellisuus vasta oikein kunnolla iskee tajuntaan :'( Mutta tästäkin taas noustaan!

Noissa punkkiasioista sen verran, että mä olen omille koiruleilleni lattanut bayvantic- liuosta, jota saa apteekista. Mulla nimittäin kaks noutajaa, jotka karkaa järveen silmän välttäessä, joten punkkipanta ei tuu meillä kysymykseen. Ton liuoksen vaikutus kestää about 4 viikkoa ja on tehokasta myös hyttysiä vastaan. meillä käytetty jo pitkään.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja tällä viikolla lienee pitää jo raskaustestikin tehdä ( vaikka en usko että olis tärpännyt) :(
 
Heissan kaikille!

bugsy, aivan mahtavaa, lämpimät onnittelut plussasta! :heart:

Sussu, mummosi oli sinulle varmasti hyvin tärkeä, voimia! :hug: Ja kovasti plussapuhkuja r-testiin!

Lilleriina, pahuksen täti, olisi nyt sitten vielä vaikka huomiseen odotellut, jos ihan pakko oli hyökätä...;) Meilläkin on käytetty hauvalle niskaan tiputettavaa liuosta punkkeja vastaan - se tepsii muistaakseni ulko- ja sisäloisiin, merkkiä en nyt kyllä muista.

tattinen, voi harmi, menee nämä ihanat ilmat lapsoselta ihan hukkaan mokoman siitepölyn takia. Meillä on pikku-ukko ollut muutaman päivän kuumepöpössä eikä ole vielä päästy kunnolla kesästä nauttimaan.

Morticia, Tässä tapauksessa voinee onnitella tädin saapumisesta! :) Navakkaa ovistuulta sinne päin! :)

Ottis, voi harmitus sentään, kun sattui kriittiseen ajankohtaan tuo köhistely, tukkoisena ja väsyneenä ei varmasti ole erityisen romanttiset fiilikset - mutta jospa se tunnelma kuitenkin siitä vielä lämpenisi taktiseen pupuiluun...:)

pikkutirrille halitukset, ensi kierrokselle ainakin sitten kovasti peukutuksia!
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur, voi kun nyt olisi niitä tuntemuksia! :heart:

oivikki, toivottavasti pääsisit nyt siirtoon! Ovistestailuista: digin olen tehnyt ensimmäisestäkin pisulista, kun ohjeiden mukaan voi tehdä mihin aikaan vaan. One step-liuskoilla testailen nyt n. klo 11 -> viime kierron klo 9-10 sijaan. Lisäksi olen nyt tarkoituksella pantannut nesteiden juomista ennen dippausta, että pisu olisi vahvempaa ja minusta liuskat näyttävät nyt selvempää hailua kuin viimeksi.

Gb, isoja muutoksia olet joutunut käymään läpi - ihanaa, että sinulla on siellä pikku hauvavauva kaverina! Meilläkin muutti viikko sitten pikkuhauveli, on ne vaan niin suloisia! :heart:

Fiialiia, pahoittelut negasta, mutta hieno juttu, että on selkeät suunnitelmat jatkosta ja pääset heti seuraavalle kierrokselle!

One Step-liuskoja minullakin on taas tilauksessa. Ei se haittaa vaikka vähän laimeahkosti näyttäisivät, kun kumminkin varmistelen digillä, jahka viiva alkaa olla jotakuinkin tasavahvaa. Minulla ne ei tosiaan viime kierrossa näyttäneet muuten joko yhtään mitään tai sitten aivan aavistuksen haamuviivaa, joka lähti pikkuhiljaa vahvistumaan pari päivää ennen digin hymynaamaa. Ja tämän jälkeen pari kertaa kokeilin ja näytti taas valkoista tai jotain haamun esiastetta.

Aika paljon vaikuttaa varmaankin noiden testien tuloksiin, mihin aikaan testaa, mitä on juonut ja kuinka paljon jne. Itse asiassa aika kokonaisvaltaista touhua tuo tikuttelu: nesteiden ja muiden pissattavien nautintoaineiden (esim. viinirypäleet) säännöstelyä, vessakäyntien ajoitusta, pissapurkkien jäähdyttelyä, testiajan kyttäystä... Nestesuositus minimi 1,5 litraa per päivä ei todellakaan onnistu minulta, jos on tarkoitus tikutella 2x per pvä ellei sitten tankkaa illalla ja ravaa yöllä koko ajan vessassa. Kuinka pian edellisen vessakäynnin jälkeen te muut muuten dippailette?
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille testikokemuksien kertomisesta.

Ottis siinähän se just onkin, kun huomasin, että digillä voi testata mihin aikaan vain, mutta siinnä sanotaan, että pitäisi olla 4 tuntia pissaamatta. Noissa liuskoissa on ollut sellasia, joissa saa testata koska vaan. Nyt One step ja niissä sanotaan 10 ja 20 välillä ja rajoita juomista 2 t ennen. Taidan testata nyt sit toisesta tai myöhäisemmästä pissassta ja rajoittaa juomista (ei aamulla teetä) ja pokkana digillä varmistaa vaikka jäisikin alle tuon 4 t.

Ulpunen kyllä kai ? testaus 1 x pvä riittää, jos ei ole just tuloillaan ovis. Just siltä tuntuu, että kokonaisvaltaista on tää testailu ja juominen taitaa olla aika avain asemassa...

Sussu :hug:. Jospa siitä testistä tulisi kuitenkin yllätys.

Bugsy huomiselle onnea testiin, tule kertomaan miltä näytää onko jo ihan yhtä vahvat viivat =)

Lillis onnea alkaneeseen kiertoon, lopussa plussa seisköön!

Öitä kaikille :wave:
 
oivikille vielä testailuista: Viime kierroksella olin edellisenä päivänä iltapäivästä saanut liuskalla melkein tasavahvan, joten testasin varmuudeksi heti aamupissasta digillä (plussan). Seuraavasta pisulista dippasin uteliaisuudesta liuskan, joka oli nippa nappa tasavahva ja vielä myöhemmin digin, joka oli nega. Eli kriittisimpään aikaan voi olla ihan hyvä ajatus testata suoraan digillä heti aamupissasta niin voi päästä muutama tunti aikaisemmin plussaan kiinni . Noita cb:n digitestejä onkin kaapissa 20 kpl:n himodippaajapakkaus, tilasin uk:sta ja maksoi muistaakseni n. 25 €. :)

munasolun kasvukipusista yms. tuntemuksista: Minä olen tullut vähän epäileväiseksi omalla kohdalla noiden muniskipujen suhteen, lähinnä niiden merkityksen kannalta. Nyt kahdessa kierrossa olen tuntenut aivan selvää kiristystä vasemmalla ja molemmissa kierroissa on todettu ultralla, että ovis tapahtuu oikealta. Kuulemma saattaa säteillä oikealta vasemmalle, mutta silti...ehkäpä ovat olleet sitten jotain yleisempää käynnistysmyllerrystä vasemmassa munasarjassa. Itse oviksen olin viimeksi tuntevinani, kun seuraavana iltana o-plussasta oli ehkä puolen tunnin ajan sellaista kiristystä ja pissatulehdusmaista painetta alavatsassa, tosin sekin tasaisesti. Mutta tiedä sitten noista, ovatko kipuja ennen vai jälkeen vai siltä väliltä? :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Heipat,
testasin uudemman kerran, ja omasta mielestäni on viiva vahvistunut. Sehän ei tietenkään kerro muuta kuin sen, että raskaus on alkanut. Toinen asia on sitten, kehittyykö pussiin asukasta.

Olo on kyllä aivan järkyttävän huono. Olen oksentanutkin, mutta se johtuu kylläkin oksennustaudista, jota meillä nyt on ollut kaksosilla.

Mennään nyt hetki kerrallaan, eipä muukaan auta.
Nyt on pakko mennä pötköttämään, heikottaa niin kovasti...
 
bugsy - tuo huono olo yleensä johtuu korkeasta HCG määrästä(näin miulle esikkoa odottaessani lääkäri kertoili, kun voin TOOOOSI huonosti monta kuukautta!:$)
..eli yleensä pikkisellä:heart:hyvä olla..
kun odottajalla ei niinkään..

Toivon pieniäisen sinne pusukka pesäisesen kasvavan ja kasvavan aina 9kk:n ajan:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Bugsylle kovasti onnea ja tarraasukkia pienelle.

Mä täällä odottelen menkkoja... Keskeytyksestä 2 viikkoa ja ois jo kauhea hinku uuteen yritykseen. Tuntuu, että se on paras keino päästä elämässä eteenpäin eikä tässä muutenkaan ole aikaa tuhlattavaksi.
 
Onni71..noinhan se on, mitä haastelit - aikaa EI ole tuhlattavaksi.:kiss:


ON..ne tuntemukset, oli ja mäni..ja dippaillut olen blancoja - t o s i n, nyt vasta dpo8(sikäli mikäli ovis oli?)
..2testiä jäljellä, ne dippaan dpo10 ja 12(pe ja su)..siinäpä sitten tämä kierto olihin.

Laskin jo tässä, että sattuis mukavasti ovis tuonne vko:lle 27 kun mennään sinne mökkeilemään..jospa vaikka NYT tarrais pikkanen tiukemmin:)..viime kesänä, heinäkuussa kun alkunsa saanut raskaus ei kestänyt.
 
Viimeksi muokattu:
Ulpunen toi on varmaan tosi, että digi vain heti peliin, jos jo on viivaset lähellä. Eiln minulla oli one stepissä vahvaempi viivanen kuin tänään, mutta ei siis vielä + kuitenkaan. Olet hyvän kaupan löytänyt!

Bugsy
hienoa, että viiva vahvistuu. Odottavan aika on niin pitkä, ennen kun pääsee ekan kerran ultraan, silloin minua aina helpotti hetkeksi.

Onni
onnea uuteen yritykseen, kun sinne pääsette.
 
Huomenta Ihanaiset!

Onnille jaksuja menkkojen odotteluun! Itsellä on takana toistuvia (keskeytyneitä) keskenmenoja ja ainakin omalla kohdalla tätiä sai odotella 6-8 vkoa tyhjennyksestä, mutta toivottavasti sinulla menisi nopeammin. Tiedän tunteen, tosi turhauttavaa se odottelu, kun haluaisi päästä pian uuteen yritykseen, tsempitykset!

Bugsy, säestän mur-muria, voimakkaat raskausoireet tarkoittanee yleensä, että pieni voi hyvin. :) Mutta jos kaipaat vahvistusta ennen ekaa ultraa, niin hcg-verikokeestahan näkisi tarkemmin, miten taso kehittyy.

oivikki, aikaslailla yhdessä taidetaan jännäillä tämä kierto, itsekin odottelen viivan vahvistumista ihan lähipäivinä. Muistin muuten väärin, sen digipakkauksen hinta oli 25 £ (ilman postikuluja), mutta joka tapauksessa tosi edullinen verrattuna Suomen hintoihin...

Amazonissa näkyy olevan nytkin "clearblue digital ovulation testing kit 20-pack" hintaan 25,99 £. En onnistu linkittämään, mutta googlettamallakin löytyy. Vertailun vuoksi esim. Halpa-Testin tarjous 7 kpl:n pakkaus 30 euroa (ilman postikuluja).
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille!:wave:

Pakko oli tulla onnittelemaan bugsya ja MrsBreetä, ihan huikeita uutisia!

ON; eilen käyty ultrassa ja kaikki edelleen hyvin, siellä jo kovasti käsi vipatti!
Nyt 9+2 ja olo alkaa olla ihan ok, pahoinvointi on ollut onneksi tosi vähäistä muutenkin.

Mukavaa loppuviikkoa!
 
  • Tykkää
Reactions: Euphonia
Wienna - ihuna juttu!:heart::kiss:

ulpunen - kiitos toivotuksista:heart:
..testeihin en odota kyllä muuta, kuin sitä kontrol viivasta, niin tasaiseen nuo lämmöt nyt pysyneet tuolla 37C muutaman päivän.
(pari mittauskertaa olleet 37.2 ja silloinhin myöhään yöllä väsyneenä ja kerran kun olin juonut siidukkaa)

Normisti pikkasen ennen ovista, lämpödippi ales, nousten oviksesta(1-3vrk sisään)taas ylös 37.2-37.4..pysyen siellä a i n a h i n dpo10 asti..yleensä dippi ales sitten dpo10 jälkeen jos tärppi ei ole käynynnä.

Poikasella edelleenhin se tukkoinen ja pärskivä oloinen:snotty:..mutta siellä hän nythin ulkona laukkaa mennä, ei saa oikein sisällä pysymään:)(ei ole sisällä kuulemma m i t ä ä n tekemistä!;))
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Lilleriina ja ulpunen Kyllä tämän kierron missaaminen oli ihan mun oma moka. Ei ole ukossa syyttämistä nyt. Koivuallergiaa vois pikemminkin syytellä jos jotain, mutt aina ei voi voittaa :'(. Vähän tympii, mutt eiköhän se mene ohi ajan myötä taas. Pikkuhiljaa tässä vain kasvaa ajatukseen, ett turha on potkia tuulimyllyjä vastaan.

Oivikki Just näin, nyt on oikeat suunnitelmat. Digillähän voi tosiaan jo testata aamupisustakin. Tsemppiä oviksen bongailuun, kun sen aika tulee ja toivottavasti nyt pääset siirtoon myös.

Wienna Ihanaa :heart:! Varmasti oli mahtavaa nähdä pienen käden vipattavan =).

ON Työelämästä sen verran, ett nyt on tosiaankin tultu siihen päivään, ett varmuudella tiedän, etten ensi vuonna jatka samassa pestissä. Olo on vähän ristiriitainen. Toisaalta tekis mieli hihkua koko maailmalle, että olen VAPAA, mutt toisaalta taas pelottaa tyhjän päälle heittäytyminen. Miehelle pitänee heti tänään asiasta kertoa, ettei kuule sitä kyliltä. Muuten tulee sanomista taas, vaikka mun oma elämähän tämä on. Seitsemän vuotta olen samaa työtä tehnyt löysä köysi kaulassa koko ajan eli en ole koskaan voinut tietää varmaksi jatkuuko työt vaiko ei ja nyt on tavallaan helpottavaa tietää, ettei jatku. Varmuutta se on sekin. Tai jatkuu sama työ, mutt ei mun tekemänä. Voipi olla, ett työnantajalla on joitain suunnitelmia mun varalleni ja johonkin olen suostumukseni antanutkin, mutt nyt ainakin kuvittelen, ett olen tyhjän päällä. Katotaan miten nuppi sen kestää =).

Aurinko ihanainen paistaa ulkona ja aion lähteä terassille lueskelemaan. Nurtsi on niin pitkä, ett sitä sais jo vähän leikata, mutt lentsuuni vedoten pidättäydyn siitäkin.

Plussatuulosia tänne :whistle::heart:!
 

Yhteistyössä