Äitejä Satakunnan alueelta?

Oon ihan samaa mieltä pieniminän kanssa. Tuntuu et tääl ollaa mieluummi niis omis tutuis kuviois vaa. Kai Jabbadaa muistaa sitten tulla ilmottelemaan kun on vauvan kanssa kotiutunut? :) Ja mulle saa kyllä muutenki laittaa yksäriä jos mun kanssa kiinnostaa ajatuksia vaihdella. :D
 
Nojoo suomalaisii on mun mielest vaikee ees verrata muihin kun ollaa nii vaikeita. Ei halut ottaa kontaktii muihi ja sit tarvii ol ainaki muutama metri välii ku jonku kaa jutteleeki. Melko ikävää mun mielestäni.
 
Olin aika hämilläni tuossa tilanteessa enkä halunnut loukata kyseistä henkilöä ja pelkäsin myös et puku repee jos kauheesti pyristelen karkuun. Onneks sukulainen osas lukea mun kasvoja ja tuli apuun :D Humalaiset on kamalia, ja jotkut on harvinaisen rasittavia kännispäin. :S
 
Seki o kyll vähä ihmeellist mite eksoottisii me pohjoismaalaiset sit muka ollaa. :D Muutama kerra ku on tullu käytyy tuol vähä etelämpän ni kyll vaa kattellaa iha ihmetelle tai ehkä mä oon vaa näyttäny jotenki hassult. :D

Jabbadaallaki o eile ollu LA. Jännää! Onkoha vaaveli jo syntyny. :)
 
Viimeksi muokattu:
Egyptissä varsinkin ihastelivat meidän tytärtä kun oli niin valkoinen ja nätti kuulemma. Kiharoista mainittiin yms ja meidän opas yritti tarjota kameleita jotta saa samanikäiselle pojallensa vaimon. :LOL: Mutta onhan se niin että me suomalaiset pidetään etelämaalaisia eksoottisina niin todennäköisesti he ajattelevat meistä suunnilleen samalla tavalla. Tosin täällä asuvana on vaikea nähdä asiaa etelämaalaisten silmin. :D
 

Yhteistyössä