Äitejä Satakunnan alueelta?

Äiskä89, ihanaa että säkin jaksoit ilmottautua. :) Oon vähän jopa yllättynyt että näinkin moni on jaksanut vastailla. :D Täällä päin kun ihmiset tuntuvat olevan mieluummin omissa piireissään vaan.
 
No täytyy sanoa et oon itteki vähä hidas tutustumaan kunnolla uusiin ihmisiin. Harmittaa kyllä jonkin verran kunnei osaa olla aktiivisempi mut minkäs sitä perusluonteelleen voi. Tää netti on kyll sinäns kätsy et saa uusii tuttavuuksii helpommi. :)
 
Niinpä, minkäs sitä luonteelleen voi :) Oon samaa mieltä! Netin kautta on jokseenkin helpompi tutustua ihmisiin :)

Mutta mitäs teidän kesään kuuluu? =)

Meille ihan hyvää, muksujen kanssa itse vietän päivät, mies töissä :) Mahdollisimman paljon yritän keksiä tekemistä kun tuo pian 3vee poitsu kaipaa paaaaaaaaaljon virikkeitä :D Neidin kanssa onkin sitten "lepposempaa" :) Onneksi miehellä on pian viikon loma!!! Sitten tarviikin keksiä jotain kivaa tekemistä :)
 
Mul on menny kyl kesä tähän asti ihan täysin vauvasta nauttimiseen. :) Tietty ku toine on vast 3kk ni tää on viel aika uutta, mut mahtavaa! Miehel on onneks usei lyhyitäki työpäivii ja vapaapäivii viikollaki ni ollaa myös yhdes voitu puuhail kaikenlaist.

Mökilläki ehdittii piipahtaa mut eipä se kauheen mukavaa ollu noin pienen vauvelin kaa, ehkä ens vuon sit vois ol hauskempaa.

Onkos teillä lapsilla lähellä kavereita? Vai saatteko ite viihdyttää koko ajan? :D
 
Meillä ei oo lähipiiris 5v tytölle kovin paljon leikkikavereita. Onneks naapuris asuu ja toinen naapuri on mummola suunnilleen samanikäiselle. Kaipaa kaveria leikkiin, leikkii kyllä yksinkin mutta kaverinkaipuu on täs vaihees jo aika suurta. Lasten kanssa menee tämä kesä, syksyllä olis tarkotus suunnata takas työelämään.
 
Meilläkään ei ole lähellä kavereita, leikkipuistossa käydään niin jopas sieltä niitä löytyy :) Ja onhan noilla seuraa toisilleenkin jo jonkinverran :heart: Ai siellä on niin pikkanen :) Meidän kuopus täyttää tänään 8kk :heart: ja esikoinen parin kuukauden päästä 3 vee :heart: Kovasti kuumeilen kolmatta ;)
 
Me ollaan just muuttamassa sillee et kaveria ei ole lähettyvillä mutta tyttö saa rellestää setänsä 7 v kanssa aina kun tapaavan. ei osaa vielä kaivata sitä kaveria niin paljon mutta käydään aina välillä leikkipuistossa katselemassa kun tyttö lähtee itse kävelemään muutenkin liikkumaan ni olisko kaveria sitten siellä.
 
me asutaan käpyläs. misäs te? Harvinaista et täällä "törmää" kpääläisiin. :O :D

Meillä kans tuo 5v menee puistos leikkiin muiden lasten kans. Jos aikuinen tekis samalla tavalla tuttavuutta ni hiukan katottais alta kulmien. :D
 
No aikuset onkin niin tylsiä. :D Jos kaikki osais ottaa vähän rennommin niin ois paljon hauskempaa.

Äiskä89, niin meillähän on ihan vauveli poika vielä. Päätetty jo ennalta että ei enempää lapsia muutamaan vuoteen, mutta nyt on alkanu vauvakuume hiipiä päälle jo. No täytyy vaan ottaa järki käteen ja odotaa nyt kuitenkin hetki. :D
 
Muistan sanoneeni miehelleni kuopuksen synnyttyä että ei enään... :D Mutta kuitenkin on alkanut se vauvakuume hiipiä... ;) Ja miehelle myös! (katselee jo uuutta autoa :D) Itsekkin täytyis ottaa se järki käteen ja odottaa hetkin, mutta toisaaltaan, miksi odottaa? Toisaaltaan miettii että jaksaako sitä kolmen kanssa :D :) Esikoinen syntyi sektiolla, siksi ikäeroa kuopukseen on 2vuotta ja 2kk ;) (neukkulassa sanoivat että hyvä olisi odottaa 1-2 vuotta) mutta pidän sitä "hyvänä" ikäerona :)

Ihana seurata sisaruksia kun heistä on seuraa "jo" toisilleen :heart:
 
No meijän napero on kyllä viel niin pieni etten oikee jaksas ol raskaan. Mä kuitenki nukuin sillo yli puolet vuorokaudest. :D Ja muutenki must ois ihana keskittyy jonki aikaa iha pelkästää tähä esikoisee. Ja sit vielä tärkeänä syynä myöskin ois se et mul o ammattikorkee kesken.

Kolme mul kuitenki ois haaveis, tai siis kaks vielä. Toivosin kovasti pojalle pikkusiskoa sit joskus, mut kattellaan ny. Mies ei oo viel oikee toipunu ensimmäisestäkää, vaik selvästi rakastaa pikkusta ihan täysillä. :)
 
Lapsen ensimmäinen vuosi on ihanaa aikaa :heart: Lapsi kasvaa ja oppii paljon uutta :heart: Mutta se vuosi vaan menee niin nopeesti :/ Nautin suuresti olla lasteni kanssa! Vaikka rankkaahan tää välillä on mutta päivääkään en pois vaihtaisi :heart: Itselläni ei ole koulutusta, ennen kuin aloin esikoista odottaa, tuli oltua monessa eripaikassa töissä :) tai työharjoittelua oli osa ;) Kolme lasta on ehdoton maksimi, siis meille :) Tai mulle :D Mies on sanonut että ei ole koskaan ajatellut kuinka monta lasta haluaisi, tulee niin monta kun tulee, vai miten hän sen ilmaisikaan :D
Ja parasta olisi pienillä ikäeroilla. Ja haluaisin olla kotona kun esikoinen menee kouluu. :whistle: :) Kyllä sitä vielä ehtii kouluun ja töihin, nyt nautin lapsistani! :heart:
 
No toi on kyllä totta. Kyll sitä sit ehtii vaikka mitä viel tekemään. Lapset on kuitenki pienii vaa iha hetken. Meilläki tuntuu poika jo kasvanee nii valtavasti. Muutama päivä sit alko ahkera kääntyily selältä vattalle, ja ai että ku äiti on ylpee ku poika oppii uutta. Se on vaa nii mahtavaa seurat toise onnistumisii. :)

Mulla kun on kuitenkin koulu kesken niin aattelin hoitaa sen loppuun ennen kun yritetään lisää lapsia tehtailla. Vaik melkonen vauvakuumeilu onkin alkanu jo. :D
 
Se on ihan käsittämätöntä kuinka lapset kehittyy pienessä ajassa :) Meidänkin neiti, pian 9kk on nyt kesä-ja heinäkuun aikana oppinut ryömimään, nousee istuun, konttaa ja nousee tukea vasten seisoon :,) isoveikka on tietysti mallina ;)

kyllä itekkin toivon että ois joku ammatti ollu ennen kun muksut sain tai ees ollu koulu kesken mitä jatkaa.. Mutta näillä mennään :)
 
Kyl ne vaan nopeesti oikeesti kasvaa. Meil on tänään poitsulla 4kk-päivä. :) On hän vaa nii iso jo. Alkanu oikeesti tosi paljo kiinnostuu leluist ja kaikest mitä tapahtuu. Mahtavaa!


Niin no mikäs siinä. Mun äiti on kans kouluttautunu vast ku pikkusisko on ollu pikkune, ja kaikki suju silti ihan hyvin, vaik meit oli jo kaks siin pyörimäs jalois. :D Mut en mä haluu kouluu keskenkää jättää, ni pakko sin on takas mennä..
 

Yhteistyössä