ÄITI JA LAPSI HEITETTIIN JUNASTA!

  • Viestiketjun aloittaja ei käsitä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja å:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
No jos tampeerelta matkustaa poriin ja joutuu jäämään tamperetta seuraavalle asemalle, niin voin kertoa ettei kovinkaan ruuhkasta ole :LOL:


Jutussa lukee, että Riihimäen asemalla joutuivat jäämään.

Jos konnarilta olisi kantoavun saanut, niin eikö se olisi ollt sitten sama, että kävisi vain ostamassa lipun ja tulisi samaan junaan.

Mun lapset ei todellakaan 2 vuotiaina, eikä edes 3 vuotiaina olisi kävelleet nätisti vierelläni asemalle ja sieltä takaisin 10 minuutissa. Riihimäen asemalla joskus olen pysähtynyt ja ei mikään yhden raiteen asema ole.

Mä siis näen asian ihan painajaismaisena, mutta hyvä jos teistä muista se olisi ollut helppo nakki.

Itse kyllä tiedän, ettei elektroni käy junassa ja sen vuoksi en ole elektronia itselleni ottanutkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Ihan oikein että lensi ulos junasta. Pummi. Sitä paitsi miksi aikuisella ihmisellä ei ole tavallista debit-korttia? Itse en uskaltaisi lähteä minnekään pelkällä electronilla. Luottotiedoton?
Mulla tuli vähän samansuuntaisia ajatuksia mieleen... Valitettavasti näitä riittää. Harmillista, että lapsihan se on, kuka tuollaisesta huolimattomuudesta kärsii. Jos tässä nyt ylipäätään kukaan on mitenkään kärsinyt.
no kyllä vaan on mullakin pelkkä electroni, vaikka ei luottotiedoissa olekaan häikkää.

hei jee, tässähän onkin uus syy palstalla luokitella ihmisiä! :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Ihan oikein että lensi ulos junasta. Pummi. Sitä paitsi miksi aikuisella ihmisellä ei ole tavallista debit-korttia? Itse en uskaltaisi lähteä minnekään pelkällä electronilla. Luottotiedoton?
sie olet kyllä melkosen tahditon ja törkiä... leikit lunatic-kakkosta?
Ja sinä olet sinisilmäinen, kun uskot että tuossa tarinassa on koko totuus. Jos ymmärsin oikein, niin tyyppi on lähtenyt matkaan tiksistä (kun kerran pudonnut riksussa) ja kaiketi luullut että kaukojunissa on lähijunien tavoin avorahastus, ja yrittänyt pummilla.
no mieluummin olen sinisilmäinen ja käytöstavat omaava kun kyyninen moukka jolla on kova tarve korottaa itseään kokoajan jonnekki sfääreihin haukkumalla ja mollaamalla toisia.

siekään et tiiä mikä totuus on.

 
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Ps. Joku kommentoi sitä, miksi aikuisella on electron. Mullakin on tällä hetkellä varakorttina käytössä ko. kortti, koska mun masteri meni poikki viime viikolla. Että ei sit pidä ihmisten ilmoille kehdata varmaan. ;)
Niin, VARAKORTTINA. Mutta ilmeisesti se masteri on sulla kuitenkin se ykköskortti millä yleensä maksat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja wolt:
tai sit typy ois voinu olla oma alotteinen ja netistä kattoa (jostainhan se aikataulu on selvitettävä ) että mitkähän maksuvälineet käy..tai kas oispa vaikka ostanut sen lipun sieltä
Niinhän luulisi kaikkien tekevän. Selvittävän lippuasian ennen junaan hyppäämistä, ettei tarvitse sanoa että "mutku mä luulin...". Etenkin, kun on mukana lapsi joka (mukamas) tekee matkanteosta vaikeaa.
 
d
jos oli matkalla hesasta tamp.ereen kautta poriin niin

a) miksi ei ostanut halvemmalla lippua asemalta
b) miten ihmeessl kuvitteli tekevänsä vaihdon tampereella jos ei käsiä ollut?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja å:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Ah, siis vaunuja ei ollut. Eli heidät on autolla saatettu asemalle ja toisessa päässä taas joku vastassa. Pikkuisen olisin itsekin ollut kyrsiintynyt samassa tilanteessa. Roudata 2v sylissä kassit ja istuin asemalle ja takas toiseen junaan :headwall:
2v ei ole vauva. Osaa kävellä kyllä. Mikäli on ihan normaali terve lapsi.

Juu turvallista matkaa rautatieaseman ruuhkassa

:eek:
No jos tampeerelta matkustaa poriin ja joutuu jäämään tamperetta seuraavalle asemalle, niin voin kertoa ettei kovinkaan ruuhkasta ole :LOL:
Joutui jäämään Riihimäellä pois junasta. Risteysasema jossa kyllä on minusta kyllä on melko paljon liikennettä, ja kiva jostain peräraiteelta kivuta rappuja ylös ja alas lapsen ja laukun kans...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Ihan oikein että lensi ulos junasta. Pummi. Sitä paitsi miksi aikuisella ihmisellä ei ole tavallista debit-korttia? Itse en uskaltaisi lähteä minnekään pelkällä electronilla. Luottotiedoton?
Mulla on vaan electron ja juu on luottotiedot kunnossa :D Onks toi debit-kortti luottokortti? :ashamed: :saint: :D Mä oon miettiny tota luottokortti juttua niin miks mun kannattais se hommata? hyviä syitä? :D
 
voihyvääpäivää
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Ihan oikein että lensi ulos junasta. Pummi. Sitä paitsi miksi aikuisella ihmisellä ei ole tavallista debit-korttia? Itse en uskaltaisi lähteä minnekään pelkällä electronilla. Luottotiedoton?
sie olet kyllä melkosen tahditon ja törkiä... leikit lunatic-kakkosta?
Peesi!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
Minutkin ois kerran heitetty pihalle junasta pojan kanssa, mutta onneksi vaunuun sattui ystävällinen rouva, joka maksoi osan lipustani. :flower: =)

Mulla oli siis opiskelija kortti ja koululta se lappu jolla sai uuden leiman siihen korttiin. Mutta ne ei riittäneet konnarille. Sillä paikkakunnalla josta mä lähdin kyytiin ei ollut vr:n pistettä, joten en mitenkään sitä leimaa ois sieltä saanu. olin sitten varannut käteistä vain sen opiskelijalipun verran.
Eihän ollut Helsinki-Seinäjoki -juna?
Ei ollut. Ouluun olin menossa.
 
näin on
Ja sinä ilmeisesti tiedät, että tällä uutisen naisella ei ollut muita kortteja olemassa?

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Ps. Joku kommentoi sitä, miksi aikuisella on electron. Mullakin on tällä hetkellä varakorttina käytössä ko. kortti, koska mun masteri meni poikki viime viikolla. Että ei sit pidä ihmisten ilmoille kehdata varmaan. ;)
Niin, VARAKORTTINA. Mutta ilmeisesti se masteri on sulla kuitenkin se ykköskortti millä yleensä maksat?
 
ha
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Ihan oikein että lensi ulos junasta. Pummi. Sitä paitsi miksi aikuisella ihmisellä ei ole tavallista debit-korttia? Itse en uskaltaisi lähteä minnekään pelkällä electronilla. Luottotiedoton?
Mulla on vaan electron ja juu on luottotiedot kunnossa :D Onks toi debit-kortti luottokortti? :ashamed: :saint: :D Mä oon miettiny tota luottokortti juttua niin miks mun kannattais se hommata? hyviä syitä? :D
Mullakin. muuta korttia en otakkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Ihan oikein että lensi ulos junasta. Pummi. Sitä paitsi miksi aikuisella ihmisellä ei ole tavallista debit-korttia? Itse en uskaltaisi lähteä minnekään pelkällä electronilla. Luottotiedoton?
Mulla on vaan electron ja juu on luottotiedot kunnossa :D Onks toi debit-kortti luottokortti? :ashamed: :saint: :D Mä oon miettiny tota luottokortti juttua niin miks mun kannattais se hommata? hyviä syitä? :D
Pankkikortti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja wolt:
tai sit typy ois voinu olla oma alotteinen ja netistä kattoa (jostainhan se aikataulu on selvitettävä ) että mitkähän maksuvälineet käy..tai kas oispa vaikka ostanut sen lipun sieltä
Niinhän luulisi kaikkien tekevän. Selvittävän lippuasian ennen junaan hyppäämistä, ettei tarvitse sanoa että "mutku mä luulin...". Etenkin, kun on mukana lapsi joka (mukamas) tekee matkanteosta vaikeaa.

Itse olen matkustanut useinkin lasten kanssa junalla ja ihan hyvin on aina mennyt, mutta ei se herkkua ole ollut. Kaikki lapset eivät nukahda uusissa paikoissa noinvain päikkäreille ja luonnollisesti kassia, istuinta yms. on enemmän kuin yksin matkatessa.

Mä en tajua, että miksi nuori äiti pitää lynkata noin. Toki se elektronin kelpaamattomuus pitäisi tietaa, mutta muuten voi yllättäen tulla kaikkea mm. ehtiminen junaan meneekin hilkulle, eikä ehdiasemalta lippua ostamaan.

 
Aamen
Tämän vain haluan sanoa: Niin kauan, kuin naiset ovat tällaisia epäsolidaarisia empatiakyvyttömiä ilkimyksiä oman sukupuolensa edustajia ja tässä tapauksessa toisia äitejä kohtaan, ei tasa-arvo koskaan tässäkään maassa toteudu. Piste.
 
Alkuperäinen kirjoittaja voihyvääpäivää:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Ihan oikein että lensi ulos junasta. Pummi. Sitä paitsi miksi aikuisella ihmisellä ei ole tavallista debit-korttia? Itse en uskaltaisi lähteä minnekään pelkällä electronilla. Luottotiedoton?
sie olet kyllä melkosen tahditon ja törkiä... leikit lunatic-kakkosta?
Peesi!!!!!!!!
Mutta on se hyvä että te ootte niin tahdillisia ja ystävällisiä, että teidän ei tarvii korottaa itseänne koko ajan jonnekin sfääreihin mollaamalla mua :saint: oodi teille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja å:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Ah, siis vaunuja ei ollut. Eli heidät on autolla saatettu asemalle ja toisessa päässä taas joku vastassa. Pikkuisen olisin itsekin ollut kyrsiintynyt samassa tilanteessa. Roudata 2v sylissä kassit ja istuin asemalle ja takas toiseen junaan :headwall:
2v ei ole vauva. Osaa kävellä kyllä. Mikäli on ihan normaali terve lapsi.

Juu turvallista matkaa rautatieaseman ruuhkassa

:eek:
No jos tampeerelta matkustaa poriin ja joutuu jäämään tamperetta seuraavalle asemalle, niin voin kertoa ettei kovinkaan ruuhkasta ole :LOL:
Joutui jäämään Riihimäellä pois junasta. Risteysasema jossa kyllä on minusta kyllä on melko paljon liikennettä, ja kiva jostain peräraiteelta kivuta rappuja ylös ja alas lapsen ja laukun kans...
Mä olen asunut Riihimäellä ja aivan varmasti siellä ei ole hirveää härdelliä. Sillähän oli ollut peräti 10min aikaa hakea fyffeä seinästä. Olettaen tietty että tilillä rahaa.
 
No joo, äiti sai kuvansa nettiin ;) ja muutenkin vähän julkisuutta, jesh. Isoa, pahaa VR:ää on helppo haukkua kun junat kulkee, kun ne ei kulje, kun ei ole lippua, kun on kylmä, kuuma ... Musta on ihan ymmärrettävää että Electron ei käy junassa, käsittääkseni se saldon tarkistaminen on niin hidasta hommaa että konnari ehtis rahastaa muutaman matkustajan asemien välillä.
 
wolt
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja voihyvääpäivää:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Ihan oikein että lensi ulos junasta. Pummi. Sitä paitsi miksi aikuisella ihmisellä ei ole tavallista debit-korttia? Itse en uskaltaisi lähteä minnekään pelkällä electronilla. Luottotiedoton?
sie olet kyllä melkosen tahditon ja törkiä... leikit lunatic-kakkosta?
Peesi!!!!!!!!
Mutta on se hyvä että te ootte niin tahdillisia ja ystävällisiä, että teidän ei tarvii korottaa itseänne koko ajan jonnekin sfääreihin mollaamalla mua :saint: oodi teille!
ekaa kertaa taidan peesata björniä :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mä en tajua, että miksi nuori äiti pitää lynkata noin. Toki se elektronin kelpaamattomuus pitäisi tietaa, mutta muuten voi yllättäen tulla kaikkea mm. ehtiminen junaan meneekin hilkulle, eikä ehdiasemalta lippua ostamaan.
No mä en ainakaan nuorta äitiä lynkkaa, ihmettelen vaan että miksi ihan omaa mokaa pitää lähteä iltapäivälehdessä selostamaan ja syyttämään siitä jotakuta toista.

Oli ikä tai status mikä tahansa (äiti tahi ei), matkaseuralainen minkäikäinen tahansa, niin eiköhän ole matkustajan velvollisuus huolehtia siitä että hänellä on junaan tullessaan joko asianmukainen lippu tai asianmukaiset maksuvälineet. Piste.
 
wolt
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mä en tajua, että miksi nuori äiti pitää lynkata noin. Toki se elektronin kelpaamattomuus pitäisi tietaa, mutta muuten voi yllättäen tulla kaikkea mm. ehtiminen junaan meneekin hilkulle, eikä ehdiasemalta lippua ostamaan.
No mä en ainakaan nuorta äitiä lynkkaa, ihmettelen vaan että miksi ihan omaa mokaa pitää lähteä iltapäivälehdessä selostamaan ja syyttämään siitä jotakuta toista.

Oli ikä tai status mikä tahansa (äiti tahi ei), matkaseuralainen minkäikäinen tahansa, niin eiköhän ole matkustajan velvollisuus huolehtia siitä että hänellä on junaan tullessaan joko asianmukainen lippu tai asianmukaiset maksuvälineet. Piste.
tummennettua peesaten

 

Yhteistyössä