Aikuisella ihmisellä pre-paid...jotenkin outoa...

jaah
Musta taas olis noloa ostaa ostokset visalla :D Niin ne ihmisten mielipiteet on erilaisia :) Prepaidia käyttävistä aikuisista mulla ei ole ollut mielipidettä (eikä ole vieläkään :) )

Tohon luottokorttiin vielä, nykyään mä en kyl niinkään enää ajattele et sellaisella maksavalla ei ole rahaa, koska nykyäänhän on niitä kortteja et kerryttää plussaa tai bonusta ja mitä kaikkea. Eli jotkut kai käyttää luottoa sen takia eikä siksi ettei tilillä ole rahaa.
 
Webinfo.fi
Mull on raha-asiat kunnossa, luottotiedot kunnossa. Ja mul on prepaid liittymä. Ei tule laskuja, ei kuukaus maksuja. Eikä tule soiteltua turhia varsinkaa sillo kun saldo lopussa.
 
timppa
meillä molemmilla prepaidit, ensiksi oli sen takia ettei saatu normi liittymiä (molemmat tahoillaan sössineet raha-asiat aikanaan) ja olisi pitänyt maksaa 600e vakuusmaksuja ennen kuin liittymä olis auennut.
sittenkun ois ollu mahd saada "oikea liittymä" oltiin sitä mieltä ettei se kannata, kun tälläin toimii, lasku aina maksettu jne,

ja nyt ollaan huomattu, että tulee halvemmaksi, kun saa aina ladatusta puheajasta bonusaikaa :)
 
jaah
Kaverilta meni luottotiedot, niin se ei saanut avattua liittymää itselleen. Osti sitten prepaidin.
Itsellä se on sitä varten, että saan härnätä miestäni, mutta en ole vielä toteuttanut sitä. :ashamed:
 
kinuski
Mun yhdellä kaverilla on prepaid-liittymä sekä puhelimessa että tietokoneessa. Hänellä myös on pelkästään automaattikortti, jolla voi siis ainoastaan nostaa automaatista rahaa. Hänellä on kuitenkin luottotiedot kunnossa. Kai se on jokaisen oma valinta!
Ja tosta visasta puheenollen, niin mä en kehtaa koskaan maksaa visalla, vaan jos on pakko käyttää sitä, niin teen nettipankissa visa-tilisiirron ensin omalle tilille :D.
 
ejk
no nehän ne kummallisia vasta onkin, keillä on normiliittymä ja saldoraja... eli holtittomia nekin, kun ei osaa säännöstellä puhelimen käyttöä niin ettei laskut olis liian suuria... ja nää luottokortilliset elää rahansa etukäteen, ja vielä hirveillä koroilla :D:D:D:D
 
trini
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Minulla kanssa on muuten niin päin, että jos joku maksaa mun edellä ruokakaupassa visalla, niin ajattelen että voi raukkaa se on konkurssissa :D
Sama :D
Luottokortia ei saa ellei ole raha-asiat kunnossa! :) Luottokortti on paras jos
matkustaa paljon ja sitä kun käyttää pisteitääääää... :D!
 
.....
mulla on ollut prepaid jo pari vuotta vaihdoin elisan lasku sotkujen jälkeen..ennen oli laskut 50-70?/kk,nyt riittää kun lataan 20? saldoa kuussa ja otan puhepaketin joka maksaa 7?/kk.
enkä enään edes huoli normi liittymää
 
hdhhddh
No siinähän ajattelet noin. Mä en ole sössnyt raha-asioitani, saisin toki liittymän mutten halua lisää laskuja maksettavaks. Paljon mukavempaa ladata sitä puheaikaa silloin kun tarvitsee, eikä vastaanottaa lisää typeriä kirjeitä himaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja trini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Minulla kanssa on muuten niin päin, että jos joku maksaa mun edellä ruokakaupassa visalla, niin ajattelen että voi raukkaa se on konkurssissa :D
Sama :D
Luottokortia ei saa ellei ole raha-asiat kunnossa! :) Luottokortti on paras jos
matkustaa paljon ja sitä kun käyttää pisteitääääää... :D!
Mutta jos on joskus ollut raha-asiat kunnossa, niin ei sitä korttia pois oteta 10v päästä jos raha-asiansa sössii muutoin, mutta luottovelat maksaa ajallaan.

Sisko ja sen mies on tosiaankin konkassa ja heillä on luottokortti...ja luottokortti on itseasiassa osasyy konkkaan.
 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Tulee vaan mieleen, että on sössinyt raha-asiansa, eikä saa oikeaa liittymää.
Ap , älä anna toissijaisten asioiden hämätä . Mun tädillä on prepaid eikä pankkikorttia ollenkaan ja se muija on Rikas, isolla ärrällä :))
 
.-.-
Eikun hei, kaikki joilla on prepaid on jotain rosvoja tai huumediilereitä ( ne ottaa prepaidin ettei poliisit pääse jäljille!!1) ja kaikki jotka maksaa käteisellä on mafiapomoja, nehän saa kaikki suojelurahat käteisenä! Kortilla maksavat kyllä on myös epäilyttäviä, varmaan pöllineet joltain herttaiselta mummelilta kortin ja vinguttelevat sitä, voi voi...
 
haloo
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
varmaanhan se raha-asiaoiden sössiminen on se yleisin syy aikuisella pre paidin ottoon.
No ei tosiaan ole! Sama kuin väittäisi, että ihmisellä jolla on electroni eikä masteria on sössinyt raha-asiansa. Tai ilman asuntolainaa on sössinyt myös asiansa.
Ehkäpä syynä saattaa olla sekin, että kaikki eivät välitä muuttuvista laskuista ja julkisista puh. numeroista ja muutenkin kalliista liittymistä. Puhelin-numerohan se sekin on ei sen kummempi! Mitä väliä ja kuka jaksaa ajatella tollasia ja tehdä johtopäätöksiä ilman tietoa..
 
Mä voisin ottaa prepaidin sen takia, ettei tarttis huolehtia siitä jos lähettävätki jotain ylimääräisiä laskuja, tai jos muuta sotkua tulee. Ja muutenki ettei tarttis maksaa laskuja, ku ovat niin pieniäki aina.
 
haloo
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Minulla kanssa on muuten niin päin, että jos joku maksaa mun edellä ruokakaupassa visalla, niin ajattelen että voi raukkaa se on konkurssissa :D
Sama :D
Miten helvetissä te jaksatte ajatella tollasia ja tehdä noita perättömiä johtopäätöksiä?!
 
Minulla on Visa Electron. Luottokortin kai saisin, mutta eipä ole tarvetta niin en ole jaksanut hakea. Puhelimen voisin aivan hyvin vaihtaa Pre paidiin, nyt on niin pienet laskut, että helpommalla pääsisi jos olisi prepaid, jolloin ei aina tarvitsisi muistella milloin tulee lasku ym.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Minulla kanssa on muuten niin päin, että jos joku maksaa mun edellä ruokakaupassa visalla, niin ajattelen että voi raukkaa se on konkurssissa :D
Sama :D
Miten helvetissä te jaksatte ajatella tollasia ja tehdä noita perättömiä johtopäätöksiä?!
Siinä kun seisoo ja odottelee omaa vuoroaan, ehtii ajatella vaikka mitä. Ihmiset on sellaisia, ajattele! Sinustakin voi tehdä huvikseen vaikka mitä päätelmiä, ei niiden paikkaansapitävyys siinä olekaan se juttu ;)
 
hsloo
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Minulla kanssa on muuten niin päin, että jos joku maksaa mun edellä ruokakaupassa visalla, niin ajattelen että voi raukkaa se on konkurssissa :D
Sama :D
Miten helvetissä te jaksatte ajatella tollasia ja tehdä noita perättömiä johtopäätöksiä?!
Siinä kun seisoo ja odottelee omaa vuoroaan, ehtii ajatella vaikka mitä. Ihmiset on sellaisia, ajattele! Sinustakin voi tehdä huvikseen vaikka mitä päätelmiä, ei niiden paikkaansapitävyys siinä olekaan se juttu ;)
Päätelmiä joo , mutta en itse ainakaan tee päätelmiä mistään vararikosta sen perusteella millä henkilö maksaa. Eihän siinä ole mitään järkeä.
 
Ihan naurattaa
Kyllä on pas..kan jauhaminen huipussaan, kaikki älykkäät ihmiset omistaa prepaid liittymän. Se on huomattavasti halvempi vähän puhuvilla ja lapsilla jotka eivät osaa pitää huolta puhelimestaan. Se on rikkauden merkki kun kuukausi maksulla puhuu prepaid liittymällä tavallaan koko kuukauden ilmaiseksi. Hulluutta on ottaa puhepaketti ja jättää sitten puhumatta sekö sitten viisauden huippu? HAH se on se köyhyyden alku ja luottokunnan postia on luvassa nopeasti. Prepaid liittymän haltiat vain hymyilee ja hankkii rahaa kassaan kun ei tarvitse maksaa älyttömiä kuukausi maksuja. Etelän matkaa tässä suunnitellaan ja uusi Volvo S80 on tallissa...Ken puhuu prepaid liittymällä ...Köyhä joka luulee itsestään jotakin mitä ei ole.
 

Yhteistyössä