Aikuisella ihmisellä pre-paid...jotenkin outoa...

Alkuperäinen kirjoittaja hsloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Minulla kanssa on muuten niin päin, että jos joku maksaa mun edellä ruokakaupassa visalla, niin ajattelen että voi raukkaa se on konkurssissa :D
Sama :D
Miten helvetissä te jaksatte ajatella tollasia ja tehdä noita perättömiä johtopäätöksiä?!
Siinä kun seisoo ja odottelee omaa vuoroaan, ehtii ajatella vaikka mitä. Ihmiset on sellaisia, ajattele! Sinustakin voi tehdä huvikseen vaikka mitä päätelmiä, ei niiden paikkaansapitävyys siinä olekaan se juttu ;)
Päätelmiä joo , mutta en itse ainakaan tee päätelmiä mistään vararikosta sen perusteella millä henkilö maksaa. Eihän siinä ole mitään järkeä.
Ei kaikessa tarvikaan olla mitään järkeä. Se on mielikuva mikä tulee, jos joku maksaa ruokansa luotolla ;)
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja trini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Minulla kanssa on muuten niin päin, että jos joku maksaa mun edellä ruokakaupassa visalla, niin ajattelen että voi raukkaa se on konkurssissa :D
Sama :D
Luottokortia ei saa ellei ole raha-asiat kunnossa! :) Luottokortti on paras jos
matkustaa paljon ja sitä kun käyttää pisteitääääää... :D!
joo vaan sitten on velkakierteessä kun maksaa tarpeeks paljon visalla ;)

mulla electron koska en halua että tili menee miinukselle ja että kate näkyy heti eikä päivien viiveellä.
 
Hja
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Minulla kanssa on muuten niin päin, että jos joku maksaa mun edellä ruokakaupassa visalla, niin ajattelen että voi raukkaa se on konkurssissa :D
Sama :D
Miten helvetissä te jaksatte ajatella tollasia ja tehdä noita perättömiä johtopäätöksiä?!
Siinä kun seisoo ja odottelee omaa vuoroaan, ehtii ajatella vaikka mitä. Ihmiset on sellaisia, ajattele! Sinustakin voi tehdä huvikseen vaikka mitä päätelmiä, ei niiden paikkaansapitävyys siinä olekaan se juttu ;)
Outoa! :D Mut varmasti jotkut sitä tekee.. itseä ei taas jaksa edessä seisovat kiinnostaa.. muuta kun että menis jo.. :D
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Mä oon oikeesti harkinnut pre paid liittymää mulle ja mun kaverille koska puhutaan niin pirusti, sitten ei vois enää puhua kun puheaika loppuu :D
Mut en viittikään hankkia koska sitten olen alempaa kastia näköjään :whistle:
hanki se saldorajoitus. näin et erotu ikävästi joukosta.. ;)
 
haloo
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja hsloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Minulla kanssa on muuten niin päin, että jos joku maksaa mun edellä ruokakaupassa visalla, niin ajattelen että voi raukkaa se on konkurssissa :D
Sama :D
Miten helvetissä te jaksatte ajatella tollasia ja tehdä noita perättömiä johtopäätöksiä?!
Siinä kun seisoo ja odottelee omaa vuoroaan, ehtii ajatella vaikka mitä. Ihmiset on sellaisia, ajattele! Sinustakin voi tehdä huvikseen vaikka mitä päätelmiä, ei niiden paikkaansapitävyys siinä olekaan se juttu ;)
Päätelmiä joo , mutta en itse ainakaan tee päätelmiä mistään vararikosta sen perusteella millä henkilö maksaa. Eihän siinä ole mitään järkeä.
Ei kaikessa tarvikaan olla mitään järkeä. Se on mielikuva mikä tulee, jos joku maksaa ruokansa luotolla ;)
Mutta pointti ja järki oli nimeenomaan se miten toisen ruoka-ostosten maksutavasta voi päätellä millään tavalla onko se konkursissa ja vararikossa. Ei mitenkään. Siinä se.
 
cath
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja trini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Minulla kanssa on muuten niin päin, että jos joku maksaa mun edellä ruokakaupassa visalla, niin ajattelen että voi raukkaa se on konkurssissa :D
Sama :D
Luottokortia ei saa ellei ole raha-asiat kunnossa! :) Luottokortti on paras jos
matkustaa paljon ja sitä kun käyttää pisteitääääää... :D!
joo vaan sitten on velkakierteessä kun maksaa tarpeeks paljon visalla ;)

mulla electron koska en halua että tili menee miinukselle ja että kate näkyy heti eikä päivien viiveellä.
Eihän ole jos maksaa visan joka kuukausi tyhjäksi. Minä ostan aina kaiken visalle ja mies maksaa joka kuukausi sen tyhjäksi niinkuin maksaa kaikki muutkin laskut. Rahaa kyllä on ja se on mukavaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hja:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Minulla kanssa on muuten niin päin, että jos joku maksaa mun edellä ruokakaupassa visalla, niin ajattelen että voi raukkaa se on konkurssissa :D
Sama :D
Miten helvetissä te jaksatte ajatella tollasia ja tehdä noita perättömiä johtopäätöksiä?!
Siinä kun seisoo ja odottelee omaa vuoroaan, ehtii ajatella vaikka mitä. Ihmiset on sellaisia, ajattele! Sinustakin voi tehdä huvikseen vaikka mitä päätelmiä, ei niiden paikkaansapitävyys siinä olekaan se juttu ;)
Outoa! :D Mut varmasti jotkut sitä tekee.. itseä ei taas jaksa edessä seisovat kiinnostaa.. muuta kun että menis jo.. :D
Mulla on kyllä ihan outo tapa aina tarkkailla muita ja miettiä mitä hullumpia juttuja heistä :D
 
mua ei onneks kiinnosta onko jollain preapeidi, luottokortti ym.. pidän yleensä huolen omista asioista ja jos se jotakuta ahdistaa,säälittää tai tuntee häpeää mun puolest niin voi voi.. mul on hyvä olla :D
 
d
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Mä ajattelen visa electronista samalla lailla... :ashamed:
Vaikka miehellä on sellainen, kun ei tykkää käyttää pankkikorttia. Haluaa rahat heti pois tililtä/katevarauksen.
Sama :ashamed: :kieh: :kieh: :kieh:
ai ? miten siitä vois päätellä noin ? sillä maksettaessahan sitä rahaa kun ON löydyttävä. toisin ku ne peruspankkikortteja vinguttavat tai pahenpaa vielä VISALLA maksavat, jotka voi vetää miinusta ja tehä velkaa niin että pelihousut repee :D ;)


Mä aattelen tolleen kanssa. Mua oikeesti hävettää, jos joudun maksamaan luottokortilla tms. Visa Electronilla kun maksaa, niin tietää ainakin, ettei elä yli varojen.
 
w
Mulla oli prepaid hullun exän takia. Jostain syystä sai aina mun nron jostain, vaikka oli kuinka salainen, joten otin prepaidin ja aina kun rupes häiriköimään niin vaihdoin.
 
ja
Mulla kans prepaid ja siksi että hävisi viimesyksynä kännykkä puolukkareissulla ja suututti sit soitella niitä irtisanomisia ja huoli että joku ois löytänyt sen ja soitellut järjettömiä puheluita mun laskuun.helpottaa siis elämää ja puhelut halpoja.
 
kätevä
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Tulee vaan mieleen, että on sössinyt raha-asiansa, eikä saa oikeaa liittymää.
So? Mulla on saunalahden prepaid. Edullinenkin vielä. Ja mulle 20e puheaikaa riittää 2-3kk! Nytkin liitin kännykän tähän miniläppäriin ja surffaan kännykän netillä, max.1.90e/pvä :whistle:
On ne murheen kryynit ap:llä! Kai sä kyselet kavereiltaskin, että minkä liittymän kukakin omistaa...
Mullakin on prepaid, ja 20e saattaa riittää jopa ½ vuotta. :ashamed: Mä tiiän monia, joilla on prepaid, vaikka raha-asiat ovat (tietääkseni) kunnossa.
Samoin. Mäkin puhun niin vähän. Mä myös inhoan laskujen maksamista, joten käyn mielummin joskus harvoin lataamassa puheaikaa. Minulle tuli kerran ilmoitus, että pitää ladata puheaikaa, tai liittymä katkaistaan, kun edellisestä latauksesta on kulunut jo niin kauan aikaa:) Tuolla on myös jatkuvasti tarjouksia, että kun lataa puheaikaa saa +50%.
Minulla siis raha-asiat kyllä ihan kunnossa, mutta olen silti prepaid liittymän ottanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jane Doe:
Miks pitää aina ja kaikessa katsoa asiaa negatiivisesti?

Ja ylipäätään, miksi ihmeessä tommosta edes ajattelee. Tai ketä kiinnostaa??
Voin sanoa, ettei tällä palstalla kaikki asiat todellakaan kiinnosta. Mutta jauhetaan täällä monesta muustakin turhasta aivopierusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Alkuperäinen kirjoittaja Jane Doe:
Miks pitää aina ja kaikessa katsoa asiaa negatiivisesti?

Ja ylipäätään, miksi ihmeessä tommosta edes ajattelee. Tai ketä kiinnostaa??
Voin sanoa, ettei tällä palstalla kaikki asiat todellakaan kiinnosta. Mutta jauhetaan täällä monesta muustakin turhasta aivopierusta.
Jauhetaan joo. Ja monet ihan fiksut ketjut painuu unholaan tämmösten ääliö ketjujen takia..

Ja ei, en jauha enempää. Mä ala boikottiin ja jatkan vaan positiivisia ketjuja.. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jane Doe:
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Alkuperäinen kirjoittaja Jane Doe:
Miks pitää aina ja kaikessa katsoa asiaa negatiivisesti?

Ja ylipäätään, miksi ihmeessä tommosta edes ajattelee. Tai ketä kiinnostaa??
Voin sanoa, ettei tällä palstalla kaikki asiat todellakaan kiinnosta. Mutta jauhetaan täällä monesta muustakin turhasta aivopierusta.
Jauhetaan joo. Ja monet ihan fiksut ketjut painuu unholaan tämmösten ääliö ketjujen takia..

Ja ei, en jauha enempää. Mä ala boikottiin ja jatkan vaan positiivisia ketjuja.. :saint:
Mitäs ääliömästä tässä on? Ihan normaalia ajatustenvaihtoa. On sulla murheet jos tällaisesta pahoitat mielesi :hug:
 
Kai mun on pakko jatkaa.. :saint:

Ei ole mun murheeni, enkä minä pahoittanut mieltäni. =) Mun nahasta ei ihan noin yksinkertasesti mennä läpi.

Ärsyttää vaan, että täällä AINA leimataan ja päätellään ihan omia. Jos sulla on prepaid on raha-asiat päin veetä. Jos oot yh oot säälittävä yhteiskunnan elätti jne jne jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jane Doe:
Kai mun on pakko jatkaa.. :saint:

Ei ole mun murheeni, enkä minä pahoittanut mieltäni. =) Mun nahasta ei ihan noin yksinkertasesti mennä läpi.

Ärsyttää vaan, että täällä AINA leimataan ja päätellään ihan omia. Jos sulla on prepaid on raha-asiat päin veetä. Jos oot yh oot säälittävä yhteiskunnan elätti jne jne jne.
Eihän kukaan ole leimannut. Nää olikin ajatuksia, kukaan ei ole niin tyhmä, että olisi OIKEASTI tuota mieltä ja uskoisi siihen. Ihan siis sellaisia hajatelmia, juunou? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Alkuperäinen kirjoittaja Jane Doe:
Kai mun on pakko jatkaa.. :saint:

Ei ole mun murheeni, enkä minä pahoittanut mieltäni. =) Mun nahasta ei ihan noin yksinkertasesti mennä läpi.

Ärsyttää vaan, että täällä AINA leimataan ja päätellään ihan omia. Jos sulla on prepaid on raha-asiat päin veetä. Jos oot yh oot säälittävä yhteiskunnan elätti jne jne jne.
Eihän kukaan ole leimannut. Nää olikin ajatuksia, kukaan ei ole niin tyhmä, että olisi OIKEASTI tuota mieltä ja uskoisi siihen. Ihan siis sellaisia hajatelmia, juunou? ;)
Seleve kun pläkki... =) =)
 

Yhteistyössä