Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

Heikunkeikun! =)
En oo täs kerenny koneelle niin laitoin vasta nyt punnitustulokset olkkikselle. Paino tippuu hitaasti mutta varmasti. Tällä kertaa viikkopudotus oli 0,3kg.

Hienoja pudotuksia taas kaikilla ja super upee tulos vaaleanpunaisellaunelmalla :flower:
Tsemppiä kaikille urakkaan!
 
Listaa päivitetty...

Vaaleanpunainenunelma: Mä oon myös vetänyt vähäenergistä paastoa nyt kuusi viikkoa. Ekalla viikolla paino putos kanss sen 5.6kg. Nesteitähän noi tosiaan pitkälti on mutta jostainhan sen painonputoamisen on alettava. Tällä hetkellä mulla on nyt lähteneitä kiloja 15,7 joten aika hyvin on kyllä hieman reilun kuuden viikon aikana lähtenyt vaikka olen jo syönyt muutakin kuin pelkkää pussiruokaa, tosin en ihan päivittäin mutta aina silloin tällöin kun rupeaa pussiruuat tökkimään.
 
Kiitos Ella-Stiina :)

Tällä viikolla ei varmasti lähde noin paljon, mutta odotan 1kg:n pudotusta, mihin olen sitten vähintäänkin tyytyväinen. Olo on jo huomattavasti kevyempi :)

Perjantaina aion herkutella ja olla laskematta kaloreita, sitten la ja su juodaan paljon vettä ja syödään kevyesti ;)
 
Toistaiseksi on paino jatkanut putoamistaan vaikka ruoka onkin alkanut maistua taas. Saas nähdä miten viikonloppuna käy...
Alkion siirto siis tehtiin maanantaina ja tästä eteenpäin pari viikkoa ajattelin ottaa melko normaalia elämää. Tietenkin yritän jättää kaikki herkut väliin, mutta siis normaalia ruokaa sitten popsin. Liikuntaa voipi harrastaa ihan normaalisti, mutta täällä meilläpäin on 25- 30 astetta pakkasta niin ei ole kieltämättä paljon houkutellut lenkille lähteä.
Nyt on itsellänikin alkanut toivo herätä, että olisko TÄMÄ laihdutus kerta se jolloin oikeasti onnistuisin! En ole varmaan aikoihin jaksanut näin kauan mitään laihista, varsinkin kun paino ei ole aluksi tahtonut juuri laskea. Jotenkin sitä osaa ottaa nyt päivän kerrallaan, eikä heti ajatella että tän kuun lopussa olen 10kg laihempi. Sehän ei taida olla mahdollista jos normi ruokaa syö, nutreilla tai vastaavilla ihan mahdollinen pudotus. Nyt ajattelin antaa tälle projektille pikkuisen enempi aikaa ja toivottavasti tässä samalla opin oikeasti ne paremmat elintavat jotta paino myös pysyisi pois.
 
Haave toivottavasti alkionsiirto onnistuu :)

Mulla loman jälkeinen pöhö alkaa helpottaa ja vaaka näyttää varsin mukavia lukemia! Toivotaan, että jatkuu samalla linjalla niin ensimmäinen tavoite alkaa jo lähestyä :) Mä niin odotan, että lukemat alkais seiskalla (ja toki myös sitä, että ne alkaa kutosella!)!!

Mun omat laihdutusyritykset on yleensä jäänyt suunnitteluasteelle, mutta nyt kun paino on lähtenyt laskuun niin into vain kasvaa. Motivaationa toimii muuten varsin hyvin vanhojen valokuvien katselu: mä löysin koneelta viime kesän kuvia ja silloin painoa löytyi n. 10kg enemmän kuin nyt! J-Ä-R-K-Y-T-T-Ä-V-Ä-Ä!!! Mä en kunnolla pystynyt edes katsomaan niitä :( Toisaalta tuli tosi hyvä mieli, kun tajusin että melkein 10 kiloa on tippunut! Sehän on tosi paljon!!!

Tsemppiä kaikille ja tullaanhan kaikki kertomaan loistotuloksia maanantaina!! Ja tervetuloa muuten kaikille, jotka ovat mun jälkeen pinoon liittyneet (en varmaan aikaisemmin muistanut toivotella).

Mamushka
 
Iltaa!
Sais jo loppua nää pakkaset,en tykkää en! Ei tarkene hiihtää,eikä lenkkeillä. Zumbassa ja uimassa oon nyt käynyt,kun ulos en suostu meneen,senverta mukavuudenhaluinen oon. On vaan jo ikävä kunnon hikisiä hiihtolenkkejä,se tuntuu niin tehokkaalta. Saas nyt nähdä,miten tässä paino sit tippuu,kun liikuntaa vähemmän.

Viikonloppuna ois synttärit ja huomenna yhdet illanistujaiset,täytyy yrittää syödä vaan vähän jotain. Kaikesta en meinannut kehdata kieltäytyä. Täytyy alkaa tutustumaan tuohon vähähiilariseen dieettiin,jos jatkais sillä sit. Ei oo noi pussihommelit mun juttu.

Jos tässä nyt ens viikon vielä yrittäis tehokkaasti pudottaa painoa,hiihtolomalla mennään reissuun ja siellä en aio olla syömättä. Tosin täytyy sielläkin sit miettiä,mitä suuhunsa laittaa.

-30 c jo mittarissa,paljonkohan lie aamulla,huh!
 
Mieki pidän peukkuja, että Haaveen alkionsiirto onnistuu ! :)

Pakko tulla tänne avautuu, kun ei ketää muutakaan kelle puhua. Avokille tulee joskus höpötettyä painon pudotuksest, mutta ei sitäkään kehtaa aina vaivata. Eikä puhettakaan, että avautuisin kavereille, enhän mie ole edes kertonut tästä urakasta kenellekään.
Tänää on tuntunu ylivoimasest sille, että minun pää yksinkertasesti hajoo käsiin.
Tekis mieli luovuttaa vaikka tiedän, että oon tuplasti onnettomampi jos annan itseni lihota tästä vielä lisää. Elämäst alkaa mennä hohto, elämä pyörii vaa kaloreiden ja peilin ympärillä. Ei tee mieli liikkuu mihinkään, koska oma peilikuva inhottaa. Tää tunne on ihan älyttömän pelottava ja kamala, meillä kuitenkin pieni lapsi, jota suunniteltii ja toivottii, joka on äärettömän rakas ja parasta maailmassa. Mutta mie en olisi voinut kuvitellakaan ennen raskautta, että tulee päivä jolloin oma peilikuva tuntuu täysin vieraalta. Enhän minä voi tuolta näyttää. Enhän?

Turhauttaa ! :ashamed:
 
Nyt näyttää siltä, ettei vaa'alla huomenaamuna hyvältä näytä! :| Arki meni kyllä loistavasti, mutta viikonloppuna näpit ei oikein pysyneet poissa houkutuksista, sääli :D Mutta nyt hyvillä mielin, vettä tankaten ja puhtaalta pöydältä uuteen viikkoon! Aiemmalla tyylilläni olisin tehnyt niin, että herkkuja olisi ahdettu vielä seuraavat 2 viikkoa. Onneksi on jo tapahtunut kuitenkin positiivista muutosta, että ymmärrän lopettaa kierteen hyvissä ajoin.

Tekisi niin mieleni mennä vesijumppaan...mutta tällä vartalolla..ei kiitos. Tai no, painoni on sen 107-108 kg tuntumassa nyt, mutta esim. äitini arveli minua 95 kiloiseksi, kun kysyin häneltä. Joten en siis näytä näin painavalta kuin olen, kun itsekin tässä peilistä itseään katselee. Lisäksi viime kesänä huomasin, että minulla on RASKAUSARPIA vatsassa, masentavaa...minulla on siis tietynlainen kynnys mennä sinne vesijumppaan, johtuen tästä omasta ulkonäöstäni.

Yleisesti ottaen olen hyvällä itsetunnolla varustettu, mutta vartaloon ja painoon liittyvät asiat tuppaavat joskus masentamaan ja harmittamaan. Olen myös sitä tyyppiä, että kaiken pitäisi tapahtua nopeasti ja mutkattomasti, sitä painonpudotus ja hallitseminen eivät valitettavasti ole :D
 
IhanaValo
Heip taas!

Haaveelle nyt ihan ekana, peukut pystyssä ja toivon että alkionsiirto onnistuu!

Kävin justiinsa vaa'alla ja junnaa junnaa...eipä tässä oo kyllä paljon tullut ees tehtyäkään :(
On vaan into jotenkin huvennut, tai no, tulee kyllä semmoisia hetkiä ku miettii että voi ku olis sen ja sen verran hoikempi, ja että nyt alan kyl tsemppaa mut sekin hetki menee ohi harmittavan nopeesti.
En tiiä, hirvee syömishimo on vaan koko ajan, en oo saanu vedenjuontiakaan sopivaksi, luulen että juon liian vähän joka päivä. Oon nyt ollu siel kurssilla, missä on kyllä taukoja et ehtis käydä juomassakin...ruualla sit otan lasillisen tai kaks vettä ja kotona yritän ees mukin tai pari illan aikana.

Tässä viel tää miun rimpsu:Ärsyttää..

Nikki: IhanaValo
Pituus: 168cm
Aloituspaino: 84,8kg (3.1.-11)
Tavoitepaino: 1.tavoite 80kg->2. 75kg->3. 70kg ->lopullinen: alle 70kg
Paino nyt: (pvm) 83,4kg (21.2)
Pudotettu: -1.4kg
Viikkopudotus: +0,3kg
Matkaa 1.tavoitteeseen: 3,4kg
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nikki: Haave
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 88,3kg
Tavoitepaino: eka tavoite alle 80kg 2. tavoite 67kg
Paino nyt: 84,6kg (21.2.11)
Pudotettu: 3,7 kg
Viikkopudotus: 0,1kg
Matkaa 1 tavoitteeseen 4,7 kg ja 2. tavoitteeseen 17,6kg

Yllättynyt kyllä olen että edes 100g on paino tippunut. Viikonloppu ei ole mennyt ihan putkeen joten tosi kiva että paino ei kuitenkaan noussut. Tänään pääsen sinne salille ohjelman tekoon, tässä on ollut sekä salin -että mun puolelta sairastumisia niin on aina siirtynyt se aika. Saas nähdä kuinka kipeäksi sitä tulee kun pitkään aikaan en ole salilla käynyt...:D

Muutin ekaa tavoitetta vähän ylöspäin, kun tuntuu että tuo kasikympin alitus on jotenkin se "maaginen" raja mulle. Ei sinne enää kovin pitkästi olisi kun nyt sais taas turbo vaihteen päälle.

Vielä viikko olisi jännitettävää että onnistuiko alkion siirto. Jos plussa tulee niin tuskimpa mitään kamalan tradikaaleja dieettejä aloitan enää vaan sitten vain mennään liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla. Jos ei tärppää niin sitten otan vielä jonkun pienen parin viikon spurtin esim. nutreilla. Haluaisin olla alle 80 kg maaliskuun loppuun mennessä mutta saas nähä.

EDIT: Unohtu kertoa että eilen kävin kaupassa hakemassa miehelle sipsejä ja limsaa kun niin kovasti toivoi jotain hyvää ja ajattelin sitten samalla ostaa itsellenikin jotain pientä. Sipsit ei oo mun heikkous joten miehen pussi sai olla rauhassa (tosin mielessä kävi illalla josko olisin edes kourallisen syönyt mutta hylkäsin ajatuksen sillä ajattelin kuinka paljon sipsit turvottaa ja tänään olis ollu puntarissa kamalat plussat :D) mutta kävelin karkkihyllyä edes takaisin varmaan 10 min ja mikään ei sytyttänyt?! Otin jo tuplan käteen, mutta kun mietin sen syömistä niin mitään säväreitä en saanut joten pistin sen takaisin. Tuli vain tunne että tämä ei maistu niin hyvältä että olisi kaikkien niiden kaloreiden arvoinen. Joten ostin siis miehelle herkut ja itselleni en mitään. :saint: Hyvä minä!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!! Me ollaan vietetty nyt liiiiiian monta päivää flunssan kourissa kotosalla.. :( Ulkona olis niin ihanat kelit! Mun painohan nousi silloin lomareissun aikana (n. kilon), mutta en niitä tuloksia silloin ilmoittanut, niin tämän viikon tuloksissa on vertailussa kahden viikon takainen :)

Nikki: Mamushka
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)
Tavoitepaino: 69 kg, ensimmäinen tavoite 79 kg
Paino nyt: 80,2 kg
Pudotettu: -4,8 kg
Viikkopudotus: -1,5 kg

Eli todellisuudessa tohon viikkopudotuksenn kuuluu vielä kilo niitä lomaturvotuksia :) Nyt alan siis olla tosissaan lähellä ekaa tavoitetta!!

Haave toi on mahtava tunne kun ei edes tee mieli mitään herkkuja!! Mä en muista sun taustoja, mutta omalla kohdallahan oli niin, että saatoin syödä karkkia lähes päivittäin.. :|

Ja tsemppiä IhanaValo!! Varmasti välillä tulee huonompia viikkoja, mutta varmasti paino lähtee jossain vaiheessa tippumaan nopeammin!

Nyt aamiaisen kimppuun!!

Mamushka
 
Nikki: BelloMamma
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 132.8kg (4.1.2010)
Tavoitepaino: eka alle 100kg
Paino nyt: 110.8kg
Pudotettu: 21 kg
Viikkopudotus: 2,3kg
Matkaa tavoitteeseen 10,9kg

En tainnut viime viikolla tänne kirjoitella, mutta tuossa päivitetty rimpsu.
Puhtaalla kuurilla mennään edelleen ja tarkoitus olisi sillä myös jatkaa kunnes vaaka näyttää lukua joka alkaa ysillä.
 
Tässäpä ois minun rimpsut, paino noussut viikon aikana 0,3 kg (onneksi ei sen enempää) Ja siihen ei tarvii ihmetellä syytä....alkuviikosta aina perjantai-iltaan asti meni loistavasti, mutta sitten viikonloppu ei mennytkään niin mahtavasti. Ja nää reilut 5 kiloo olen saanut nyt pois ruokavaliolla, vielä täytyisi tuo liikuntapuoli saada kuntoon.

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon, tällä viikolla en anna houkutuksille periksi!


Nikki: vaaleanpunainenunelma
Pituus: 161 cm
Aloituspaino: 113,5 kg (7.2.2011)
Tavoitepaino: Alle 100 kg näin aluksi, sitten joku kaunis päivä 75 kg
Paino nyt: 108,1 kg (21.2.2011)
Pudotettu: 5,4 kg
Viikkopudotus: + 0,3 kg
 
Nikki: cherrrye
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73kg (5.1.2011)
Tavoitepaino: 60kg (vielä joskus..)
Paino nyt: 68,4kg (14.2.11)
Pudotettu: -4,6kg
Viikkopudotus: -0,2kg

Täälläkin tuli viikonloppuna herkuteltua.. Mies oli kupittelemassa, jotenka mie sitten söin.
No mutta tippunut kuitenkin 200g, että edes jotain. Pakkaset jatkuvat edellee, harmittaa kun ei
olla päästy ulkoilee aikoihin(siltä se ainaki tuntuu, että viime kerrasta ikuisuus).. Mutta saa nähdä laskeeko pakkanen loppuviikosta, kovasti ainakin lupailevat lauhtuvaa.. Toivotaan :)
 
Nikki: eeka89
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 62,5kg
Tavoitepaino: 57kg
Paino nyt: 59,1kg
Pudotettu: -3,4kg
Viikkopudotus: -0,1kg
Matkaa tavoitteeseen: 2,1kg


Joo meni viikko taas vähän niin ja näin, sentään tuonkin verran sai pudotettua. Tänään aloitin työt, että ehkäpä noihin syömisiin tulee taas enemmän säännöllisyyttä kun täytyy ihan kunnon aamupalakin syödä että pärjää töissä. Ulkoilut on kyllä jääneet nyt tosi vähälle kun oli yli viikon kunnon pakkaset täällä, parhaimmillaan -36 astetta! :kieh:

Haave peukut pystyssä täälläkin siihen alkionsiirtoon!

Ja tsemppiä taas kaikille! :flower:
 
Aivan mahtavia pudotuksia porukalla! Loistavaa!! On niin hienoa et tavoitepainot vaan lähenee ja täyttyy pikkuhiljaa.

Tuosta herkkujen syönnistä oon itse huomannu et ne ekat päivät on yleensä tosi hankalia. Mut sit ku niistä pääsee ohi, niin ei tee ees tiukkaa. Mut sit jos repsahtaa niin ryöstäytyy helposti käsistä. Munki kaltainen sokerihiiri oli jopa kuukauden kokonaan herkkulakossa tuossa syksyllä. Sais aloittaa uudelleen moisen...

Täällä paino noussut tasaiseen tahtiin. Tänään neuvolassa mitattiin niin on 5 kg tullu raskauden aikana lisää. Mun mielestä tosi paljon, mut ei tuo terkkari siitä mitään maininnu. Viikkoja kuitenki vasta 10+2.

Mielestäni mun ruokamäärät ei juurikaan oo noussu, mut syön huomattavasti useemmin. Pieniä määriä, mut pakko syödä parin tunnin välein. Jogurttia ja viilejä tulee syötyä paljon, niihin on tullut oikein himo. Mut ne nyt ei mitenkään huono vaihtoehto ole...
 
Täällä mennyt pari päivää ihan päin hanuria. Ei oikein mitään kontrollia tähän syömiseen, mutta liikkunut taas olen ihan ok. Näemmä mulla onnistuu kerrallaan vain yksi asia ja tässä savotassa tuo ruokavalio on ehdottomasti liikuntaa tärkeämpi... Huomenna yritän parantaa, mulla ainakin jo aamusta näkee mihin suuntaan päivä menee riippuen syönkö terveellisen aamiaisen vai en.

Mutta toivotaan että täältä suosta noustaan!
 
vaa'asta patterit loppu,joten punnitsen sit itseni taas ens maanantaina. Vähän on kehnosti mennytkin nyt,on tullut syötyä kakkua synttäreillä ja muutenkin enemmän,joten tuskin paino on ees tippunut. Kaiken lisäksi polvi vaivaa,joten en ees pääse lenkille nyt. Mutta uusi tsemppi päälle taas ja herkut pois.
 
Äsken testasin (tosin 5 päivää enne virallista testipäivää) ja selvästi punertavaa haamua näytti. Oireet on olleet lupaavat jo pari päivää joten ei tämä ihan yllätyksenä tullut. Taitaa mulla nyt tiukka laihdutus jäädä, mutta terveemmät elintavat olisi tietenkin mulle ja vauvalle kummallekin vain hyväksi.
 
Hei, minä haluaisin tiputtaa kesäksi 15 kiloa! Vieläköhän tuo onnistuis. Aion vältellä turhia hiilihydraatteja ja liikkua pitää säännöllisesti. Hiihto on vielä jäänyt suunnitteluasteelle, mutta ainaki kävelyä on ohjelmassa. Kahvakuulalla olis tarkotus samalla pitää huolta, ettei lihakset repsahda. Nytlähtee-sivustolta seuraan vinkkejä ravinnon ja liikunnan suhteen. Siellä on mahdollista saada Jani Sievisen ja Eeva Jaakonmaan kommentteja laihdutuksesta. Eevalla on jo paljon kiloja pois, mutta ottanut varaslähdön viime syksynä.
 
Huomenta!

Nyt ehtii taas takas tännekin. Hiihtolomalla oli yllättäen (?) todella paljon tekemistä kun vaari oli täällä. Lapset tykkäs ja olihan se itsellekin kivempaa kun vaari autteli lasten kanssa.

Paino täällä on taas puolestaan sahaillut edestakaisin. Kiitos kymmenen päivän sisään olleiden kolmien synttärijuhlien. Onneksi ei tullut kuin 1kg takas mutta sekin oli meikäläiselle iso takapakki. Aikaisemmin ei noita sortumisia ole tullutkaan joten koville otti. Tänä aamuna kuitenkin vaakakäynti meinasi heittää minut pyllylleni. Taas oli vaakalukema sellainen etten edes muista koska viimeksi olen sen omalla kohdallani nähnyt.

Olkkis ja -17.5kg
 
Nikki: eeka89
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 62,5kg
Tavoitepaino: 57kg
Paino nyt: 58,7kg
Pudotettu: -3,8kg
Viikkopudotus: -0,4kg
Matkaa tavoitteeseen: 1,7kg


Tässäpä minun rimpsu. Ihan tyytyväinen olen, en olisi uskonut että noinkin paljon pudotusta olisi tullut. Kai se tuo töiden aloittaminen vaikuttaa, tuleehan sitä liikuttua paljon enemmän kuin kotona vaikka tuo mun työ nyt ei mitään kamalan raskasta ole (oon kaupassa töissä).
 
Onnea Haave, ihana kuulla plussauksesta ! :flower: Tässähän tulee ihan vauva-kuume vaikka oma pieni lähentelee vasta puolta vuotta, jotenka ootellaan.. :)

Täällä ollaan sairasteltu vatsatautia; ensin oli pojalla, sitten miehellä ja tulihan se lopulta itsellekin.. Paino tippui mukavasti oksentaessa, mutta sitten kun alkoi taas syömään, niin voi luoja mitkä turvotukset ! Ja vatsa ihan uskomattoman kipeä.. :( Paino siis sama kuin viime viikollakin, joten punnitaan ens viikolla uudestaan..
 

Yhteistyössä